Side 187 af 193 FørsteFørste ... 87137177184185186187188189190 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,791 til 2,805 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2791
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det er meget simpelt: PC har hverken ansat træner eller hjælpetrænere - eller for den sags skyld nogen andre ikke-spillere (mig bekendt). Det handler ikke om hierakiet - blot at mange sportschefer har det med gerne ville sætte 'eget hold'.
    Ahh det var det du mente. Ja, det har du ret i. Altså bortset fra Selles. Eller uha nej, det var jo ikke PC :)
    Danmark til Valby Bakke

  2. #2792
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ahh det var det du mente. Ja, det har du ret i. Altså bortset fra Selles. Eller uha nej, det var jo ikke PC :)
    Heh. Vandtætte skotter!!! ☝️��
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #2793
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vælger han at fortsætte karrieren med ICD-enheden i kroppen, skal han dog finde nye græsgange, da reglerne forbyder det i Italien. Her skriver Gazetta Dello Sport, at 'mere end én dansk klub' samt Eriksens tidligere klub Ajax kan være en potentiel destination for danskeren.

    artikel ang Eriksen.
    jeg kan ikke lade være med at drømme om at han tager et smut til KBH og spiller. Selvom både ob og Ajax vil være mere oplagte valg.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #2794
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    jeg kan ikke lade være med at drømme om at han tager et smut til KBH og spiller. Selvom både ob og Ajax vil være mere oplagte valg.
    Kan Rasmus Falk lokke Christian Eriksen til FCK? Eller bliver det Christian Eriksen, der lokker Rasmus Falk hjem til OB?

    https://fyens.dk/artikel/rasmus-falk...rn-spille-i-ob
    Sidst redigeret af guldsmed : 08.09.21 kl. 13:06 Årsag: Link indsat
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #2795
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Tror nu Christian tager et par år i Ajax og de (Rasmus og Christian) så afsluttet sammen i OB, men håber da PC prøver. Næste klub for Christian bliver ikke OB for, hvis han skal spille igen, så er det for at komme tilbage på landsholdet og komme tilbage på sit gamle niveau. Til det har han brug for at blive presset, hvor en klub som Ajax eller FCK er langt mere oplagt mht de begge spillere med om mesterskabet og begge klubber spiller europæiske kampe.
    - Torben

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2796
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ajax er selvfølgelig den oplagte valgmulighed for Christian Eriksen - spørgsmålet er så om de er villige til at løbe den risiko.

    Hvis han tager til Danmark, så tror jeg faktisk FCK vil være det mest sandsynlige (hvis vi vil). Hvis Christian genoptager karrieren vil det være for at spille på landsholdet og komme tilbage på højt niveau - her vil FCK være en langt bedre mulighed især hvis han kan få en realistisk frikøbsklausul. Og så tager det lidt under 2 timer i bil for weekendbesøg til Odense.
    Sidst redigeret af pouljensen : 08.09.21 kl. 16:03 Årsag: ikke engelsk

  11. #2797
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Tror nu Christian tager et par år i Ajax og de (Rasmus og Christian) så afsluttet sammen i OB, men håber da PC prøver. Næste klub for Christian bliver ikke OB for, hvis han skal spille igen, så er det for at komme tilbage på landsholdet og komme tilbage på sit gamle niveau. Til det har han brug for at blive presset, hvor en klub som Ajax eller FCK er langt mere oplagt mht de begge spillere med om mesterskabet og begge klubber spiller europæiske kampe.
    Jeg ved ikke om jeg er naiv eller pladderromantisk, men jeg er da klart af den opfattelse, at vi i dag er Falks “Klub” her i Danmark. Jeg håber og tror da ikke at han har ambitioner om at slutte af i Odense.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #2798
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Ajax er selvfølgelig den oplagte valgmulighed for Christian Eriksen - spørgsmålet er så om de er villige til at løbe den risiko.

    Hvis han tager til Danmark, så tror jeg faktisk FCK vil være det mest sandsynlige (hvis vi vil). Hvis Christian genoptager karrieren vil det være for at spille på landsholdet og komme tilbage på højt niveau - her vil FCK være en langt bedre mulighed især hvis han kan få en realistisk frikøbsklausul. Og så tager det lidt under 2 timer i bil for weekendbesøg til Odense.

    Haha. Jeg kan slet ikke forestille mig, at Christian Eriksen kommer hjem til - København. Hvis han overhovedet fortsætter med at spille bold, må det være Ajax (og nej, jeg ved ingenting, hvis nogen begynder at fortolke).

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2799
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Har I tænkt over hvis HDCE kommer til København så skubber han nice Pep ud på bænken?
    CE kommer først til at spille fodbold på højt plan igen tidligst i 22. Hvis han overhovedet kommer tilbage til fodbolden. Ajax har jo Daley Blind på holdet med samme problematik. Ajax har også selv udtalt at CE først er aktuelt tidligst i 22.

  16. #2800
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jess Thorup er ude med en mild kritik af vores sommertransfers i Copenhagen Sundays. Jess savner - ligesom mange herinde - mere offensive indkøb.

    Vinduet har, ifølge Jess, mere handlet om potentiale "som kommer over tid", end om at hente de helt store profiler, som kan løfte holdet her og nu.

    Her fremhæver han "vores nye islændinge" og Luther Singh (som trods alt er 24 år...).

    Det er vel en smule kontroversielt i forhold til, at vi i dette vindue har købt vores dyreste spiller nogensinde. Ísak er - trods alt - allerede landsholdsspiller, og har spillet et par sæsoner i den bedste svenske liga. Er med på, at han så afgjort kan kategoriseres som en spiller med potentiale. Men forventningen udefra er vel ret meget, at han skal løfte holdet her og nu - og ikke bare "over tid".

    Jess er meget høflig og bakker op om, at man har valgt rigtigt ved ikke bare at hente "noget ind" for at gøre det. Men han er meget klar i spyttet om, at han ikke har fået det, han helst havde ønsket. At det blev "potentiale" fremfor forstærkninger her og nu. Den potentielle kritik var han også ude med, før vinduet lukkede ned, hvor han efterlyste rutine:

    https://osterbroliv.dk/artikel/thoru...rug-for-rutine

    Jeg har ikke hørt, hvordan PC har kategoriseret vinduet. Måske er de helt enige - også udadtil - og så er alt fint. Eller også kaaaaan det være, at der er lidt mere eller mindre venskabeligt drilleri mellem de to.

    Det er sikkert mig, der ser syner, men jeg studsede i al fald over, at PC på live-tv følte behov for bramfrit at joke med, at Jess med sine udtalelser tidligt i transfervinduet havde hævet prisen på FCK's emner med 30 procent. Jess havde som bekendt nemlig åbent sagt, at man ledte efter en kantspiller og en angriber.

    Sådan en joke fra PC kan sagtens bare være en måde at adoptere NCH's stil med at drille kærligt, men hårdt. Omvendt har jeg en stadig stigende fornemmelse af, at de to herrer ikke er 100% på bølgelængde.

    Se interviewet hos Copenhagen Sundays (cirka 3:30 minutter inde i indslaget):

    https://www.copenhagensundays.dk/hom...ny-kultur/2021

    Læs artiklen i Tipsbladet, som selvfølgelig slår ned på kritikken:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-tegnebraettet
    Sidst redigeret af Andreas Hansen : 08.09.21 kl. 17:44 Årsag: Havde gentaget et ord :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  17. #2801
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    I hvert fald er det en god ting, at vi ikke bare har hentet noget bare for at hente noget. Man har vurderet, at vi har hvad der vil være nødvendigt for at klare sig igennem efteråret, og at kampprogrammet i efteråret, med 4-6 decideret svære kampe (FCM, BØF, 2xPAOK, måske Randers, og så hvad der evt. kommer længere fremme i pokalturneringen), hvor der ikke er plads til rotation, og ca. 15 kampe hvor man godt kan rotere og spare spillere, godt kan håndteres med den nuværende trup.

    Så må vi jo håbe, at ventetiden til det næste vindue både bruges til at få scoutet endnu bedre, og at der måske åbner nogle indtil videre lukkede døre, som vi kan benytte os af.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #2802
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Har I tænkt over hvis HDCE kommer til København så skubber han nice Pep ud på bænken?
    CE kommer først til at spille fodbold på højt plan igen tidligst i 22. Hvis han overhovedet kommer tilbage til fodbolden. Ajax har jo Daley Blind på holdet med samme problematik. Ajax har også selv udtalt at CE først er aktuelt tidligst i 22.
    Jeg kan simpelthen på ingen måde forestille mig at Christian Eriksen skulle vælge København.
    - Ambitionerne vil sige Ajax, og hjertet Odense. Jeg kan ikke, i min vildeste fantasi, forestille mig at han vælger noget derimellem. - Jeg æder dog meget gerne mine ord, da han nok kan tjene en eventuel transfer hjem bare i trøjesalg

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #2803
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg kan simpelthen på ingen måde forestille mig at Christian Eriksen skulle vælge København.
    - Ambitionerne vil sige Ajax, og hjertet Odense. Jeg kan ikke, i min vildeste fantasi, forestille mig at han vælger noget derimellem. - Jeg æder dog meget gerne mine ord, da han nok kan tjene en eventuel transfer hjem bare i trøjesalg
    Næ det virker ikke helt realistisk. Men man kan jo drømme :-)
    Jeg kan dog godt se et scenarie for mig, hvor han måske ikke er helt god nok til Ajax (eller de hellere vil satse på deres unge talenter) og hvor han stadig har ambitioner om europæisk spil. Det sidste kan OB trods alt ikke så ofte tilbyde. Kan han samtidig spille sammen med vennen Falk (og måske andre venner fra landsholdet f.eks. Boile - drømmer om Delaney om 1-2 år) i en arena han elsker (godt nok med landsholdet), så er det måske ikke 100% umuligt. PC skal i hvert fald følge sagen meget tæt såfremt der åbner sig den mindste chance.

  22. #2804
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Potentielt lidt den samme case som Grønkjær. Hans hjerte sagde nok også AaB eller Ajax. Men han ville hjem til Danmark med familien. Og hellere til København end provinsen. Måske Eriksen også hellere vil til Østerbro end Odense.

  23. #2805
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ det virker ikke helt realistisk. Men man kan jo drømme :-)
    Jeg kan dog godt se et scenarie for mig, hvor han måske ikke er helt god nok til Ajax (eller de hellere vil satse på deres unge talenter) og hvor han stadig har ambitioner om europæisk spil. Det sidste kan OB trods alt ikke så ofte tilbyde. Kan han samtidig spille sammen med vennen Falk (og måske andre venner fra landsholdet f.eks. Boile - drømmer om Delaney om 1-2 år) i en arena han elsker (godt nok med landsholdet), så er det måske ikke 100% umuligt. PC skal i hvert fald følge sagen meget tæt såfremt der åbner sig den mindste chance.
    Mon ikke Eriksen på 80% er godt nok til Ajax. De holdt fast i Schöne i lang tid også.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •