Side 189 af 193 FørsteFørste ... 89139179186187188189190191192 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,821 til 2,835 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2821
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    I den forbindelse er det værd at nævne at Kvart i bold har et fremragende afsnit af deres podcast ude, hvor de interviewer mentalcoach Christian Engell. Han smider altså svesken på disken og er ikke bleg for at tale om at ældre og mere etablerede spillere, som sidder højt i det interne hieraki og ikke starter inde....er potentielle dårlige stemningsskabere i truppen.

    Samt at dem der er i truppen nu, og har været det i lang tid, taler om at de ikke husker en bedre stemning i truppen længe....

    Her tænker jeg at Zanka's fravær og sløje attitude måske passer fint ind. Ikke mindst fordi Engell nævner ham ved navn sammen med Fischer og Bjelland.

    Super interessant, check det ud og lad høre hvad skakten tolker på interviewet, por favor...
    Det er jo spændene - men helt generelt også et “rosenrødt” billede sf de valg, som man selv har truffet. Mandskabspleje handler jo om at håndtere forskellige personligheder i forskellige situationer. JT virkede pænt dårlig under pres og modgang og det kan naturligvis bare være en uheldig start og ikke en dårlig egenskab.

    I “gamle” dage, der havde alle hold brug for indpiskere og rutine når det hele spidsede til. Samfundsnormerne ændres og det gør ledelsesstile også - men jeg ser nu stadig en fordel ved at have indpiskere som Delaney, Zanka, Fischer - men summen af deres færdigheder og personligheder skal naturligvis give et plus. Det bekymre mig dog stadig, at jeg har et tydeligt billede af JT ikke kan/vil håndtere dem (også set med van der Vaart i FCM osv).

    Vindermentalitet er bare unik i FCK og virkelig brugbar i fodbold

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2822
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er jo spændene - men helt generelt også et “rosenrødt” billede sf de valg, som man selv har truffet. Mandskabspleje handler jo om at håndtere forskellige personligheder i forskellige situationer. JT virkede pænt dårlig under pres og modgang og det kan naturligvis bare være en uheldig start og ikke en dårlig egenskab.

    I “gamle” dage, der havde alle hold brug for indpiskere og rutine når det hele spidsede til. Samfundsnormerne ændres og det gør ledelsesstile også - men jeg ser nu stadig en fordel ved at have indpiskere som Delaney, Zanka, Fischer - men summen af deres færdigheder og personligheder skal naturligvis give et plus. Det bekymre mig dog stadig, at jeg har et tydeligt billede af JT ikke kan/vil håndtere dem (også set med van der Vaart i FCM osv).

    Vindermentalitet er bare unik i FCK og virkelig brugbar i fodbold
    Delaney kunne jo sagtens fungere under Thorup. Problemet med Zanka og Fischer var jo, at de følte de var selvskrevet til en startplads.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #2823
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvornår har Zanka været en indpisker? Ikke for at være polemisk, men han er da ikke typen, der går forrest i modgang. Og det er Fischer vel egentlig heller ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  6. #2824
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvornår har Zanka været en indpisker? Ikke for at være polemisk, men han er da ikke typen, der går forrest i modgang. Og det er Fischer vel egentlig heller ikke.
    Det ser jeg fuldstændig modsat. De prøver netop at råbe holdkammerater op når det ikke kører. Fischer var også altid en af dem som havde løbet længst, når han blev skiftet ud efter 60-70 minutter. Han kæmpede i den grad også for holdet, han brugte blot sine kræfter forkert - men det må en træner jo så justere på.

    Nok om Zanka, Fischer osv. Den nuværende ledelse og stab har åbenbart bare brug for at sparke bagud og det er ikke specielt kønt. Ikke i forhold til Ståle og ikke i forhold til spillere. Jeg dømmer ikke et holds mentale tilstand i medgang, jeg venter spændt på at se hvordan vi reagere i modgang og imod bedre modstandere.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #2825
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det ser jeg fuldstændig modsat. De prøver netop at råbe holdkammerater op når det ikke kører. Fischer var også altid en af dem som havde løbet længst, når han blev skiftet ud efter 60-70 minutter. Han kæmpede i den grad også for holdet, han brugte blot sine kræfter forkert - men det må en træner jo så justere på.

    Nok om Zanka, Fischer osv. Den nuværende ledelse og stab har åbenbart bare brug for at sparke bagud og det er ikke specielt kønt. Ikke i forhold til Ståle og ikke i forhold til spillere. Jeg dømmer ikke et holds mentale tilstand i medgang, jeg venter spændt på at se hvordan vi reagere i modgang og imod bedre modstandere.
    Du må da indrømme, at det er påfaldende, hvor meget bedre truppen præsterer, efter de bænkede stjerner har forladt klubben. Det lugter i hvert fald af, at der er noget om snakken, når det nævnes, at hierarkiet i truppen var det primære problem.

    Derudover tror jeg ikke at en træner kan gøre meget ved spillere som Zanka, Fischer eller Van der Vart (du nævnte ham selv!), hvis de føler sig større en holdet, og berettiget til en startplads pga. deres navn alene. At Fischer så kæmper, når han har været på banen, er da prisværdigt, men hvis han bitcher over sin plads i truppen - hvilket han jo har gjort - så giver jeg ikke meget for det, når hans bidrag ikke er bedre end det var.

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #2826
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det ser jeg fuldstændig modsat. De prøver netop at råbe holdkammerater op når det ikke kører. Fischer var også altid en af dem som havde løbet længst, når han blev skiftet ud efter 60-70 minutter. Han kæmpede i den grad også for holdet, han brugte blot sine kræfter forkert - men det må en træner jo så justere på.

    Nok om Zanka, Fischer osv. Den nuværende ledelse og stab har åbenbart bare brug for at sparke bagud og det er ikke specielt kønt. Ikke i forhold til Ståle og ikke i forhold til spillere. Jeg dømmer ikke et holds mentale tilstand i medgang, jeg venter spændt på at se hvordan vi reagere i modgang og imod bedre modstandere.
    Hvornår har Jess eller PC sparket bagud? Jeg synes netop de har haft enorm stor respekt omkring historikken og hvad Ståle har opnået.
    Edit: Jeg synes heller ikke, de på nogen måde har været kritisk over for de store spillere, der har forladt klubben. Faktisk sagde Jess, at han godt kunne se Zanka tilbage.

    Det eneste jeg kan komme på er, at spillerne var et skidt sted, da Jess overtog, men det er da åbenlyst for alle.
    Det virker primært som om det er fans i begge grupperinger, der har brug for konstant at bringe Ståle frem - på godt eller ond.
    Lad os nu komme videre


  11. #2827
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    I forhold til Zanka, så tror jeg mest det handler om hvilken rolle han er tiltænkt og den løn han skal have. Tror at Zanka havde en opfattelse og PC/JT havde en anden. De to ting kunne bare ikke mødes. Tror mest det handler om penge. Bemærk hvordan Zanka har presset citronen i Tyrkiet, hvor han økonomisk har fået max ud af sin kontrakt dernede. Zanka ved godt at han nu er på sin sidste store kontrakt, så hvis det skulle være FCK, så skulle dette også afspejles. Tror nu godt han har kunne leve med en rolle som rotationsspiller, hvor han måske ikke er 1. eller 2. valg.

    Med andre ord: Zanka vil have løn som en dansk landsholdspiller, mens FCK vil aflønne ham som en god superliga spiller.

    Zanka's tid i FCK er forbi på spiller siden, men kunne bestemt godt se ham få en rolle i organisationen, når han stopper sin spillertid.
    - Torben

  12. #2828
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Her kommer et lidt mærkeligt indlæg.

    Jeg siger ikke at vi skal gå efter manden - det ville på alle leder og kanter være super underligt og weird.
    Den er jeg helt med på.

    Men fortæl mig en ting. En 29-årig fyr med hans CV.
    Som siger ingen klubber er interesserede.

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-jack-wilshere

    Ok, tænkte jeg så, der er ingen på “den hylde” der er interesserede. Indtil jeg længere nede læste at han har trænet med Como!?! Var været et smut forbi deres stadion engang - ikke prangende, de kommer fra Serie C, og deres midler må være ekstremt begrænsede. Med andre ord, snakker vi (med al respekt) en hylde som er ret lav.
    Det må vel betyde at han kunne være realistisk for ret mange klubber…

    Hvad sker der for at en mands karriere kan stagnere i en sådan grad..? Skader. Ja ok. But still…
    Både skræmmende og interessant.

    Zan

  13. #2829
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nu har jack wilshire ikke "bare" haft et par enkelte skader. Han er jo kronisk ramt af skader.
    I hans tid i Arsenal missede han vel ca 70% af kampene pga af skader. (Ikke dokumenteret, men bare et tal på at han var meget skadet)
    Ingen tvivl om hans talent, og han vil være en våd drøm at få til København......hvis det ikke var pga af alle hans skader.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  15. #2830
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    I forhold til Zanka, så tror jeg mest det handler om hvilken rolle han er tiltænkt og den løn han skal have. Tror at Zanka havde en opfattelse og PC/JT havde en anden. De to ting kunne bare ikke mødes. Tror mest det handler om penge. Bemærk hvordan Zanka har presset citronen i Tyrkiet, hvor han økonomisk har fået max ud af sin kontrakt dernede. Zanka ved godt at han nu er på sin sidste store kontrakt, så hvis det skulle være FCK, så skulle dette også afspejles. Tror nu godt han har kunne leve med en rolle som rotationsspiller, hvor han måske ikke er 1. eller 2. valg.

    Med andre ord: Zanka vil have løn som en dansk landsholdspiller, mens FCK vil aflønne ham som en god superliga spiller.

    Zanka's tid i FCK er forbi på spiller siden, men kunne bestemt godt se ham få en rolle i organisationen, når han stopper sin spillertid.
    Er det der ikke 100% gætværk. Zanka var god nok til EM, god nok til en PL klub, men i manges øjne ikke god nok til FCK - som ellers har 3 tvivlsomme til pladsen Lund, Marius og i mindre grad vores nye nordmand. Men nok om en handel som ikke bliver til noget tydeligvis

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #2831
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Er det der ikke 100% gætværk. Zanka var god nok til EM, god nok til en PL klub, men i manges øjne ikke god nok til FCK - som ellers har 3 tvivlsomme til pladsen Lund, Marius og i mindre grad vores nye nordmand. Men nok om en handel som ikke bliver til noget tydeligvis
    Vi har netop set Zankas niveau, der var højt på de gode dage og særdeles middelmådigt på de dage hvor motivationen nok ikke var i top. På baggrund af det tvivler jeg på, at han kan slå enten Boilesen eller Kocholava af. Han skal dermed selv affinde sig med at være tredjevalg - hvilket han så sent som i april gjorde klart, at han var for god til. Derudover ville han givetvis også blive et yderst velbetalt tredjevalg.


  18. #2832
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Er det der ikke 100% gætværk. Zanka var god nok til EM, god nok til en PL klub, men i manges øjne ikke god nok til FCK - som ellers har 3 tvivlsomme til pladsen Lund, Marius og i mindre grad vores nye nordmand. Men nok om en handel som ikke bliver til noget tydeligvis
    Er det meste herinde ikke gætteværk? :)

    Synes, det lyder plausibelt, at Zanka og FCK ikke kunne blive enige om lønnen. Det mener jeg endda, at PC mere eller mindre direkte har nævnt (correct me if I'm wrong, men da PC blev spurgt til det live i en optakt, mener jeg, at han nævnte Zankas lønpakke som et problem).

    Som vi spiller nu, er vi jo ikke ligefrem desperate for at ændre startsopstillingen i forsvaret. Ergo har Zanka skulle acceptere både at være rotationsspiller - endda formentligt ikke som førstevalg - og samtidig acceptere en væsentlig lønnedgang.

    Endelig er det tydeligt, at han og JT ikke ligefrem var de bedste venner - eller at Zanka havde de højeste tanker om JT som træner. Det var i mine øjne under bæltestedet, at Zanka langede ud efter JT for at blive sat af, selv om Zanka havde leveret under niveau gennem en længere periode.

    Jeg kan godt lide Zanka. Han har i den grad gjort meget godt for FCK. Men FCK og Zanka er bare ikke det mest logiske match p.t. i forhold til, hvor Zanka er i sin karriere, og hvordan FCK's trup er skruet sammen her og nu.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  19. De følgende 12 brugere er enige:

  20. #2833
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    .
    Det var i mine øjne under bæltestedet, at Zanka langede ud efter JT for at blive sat af, selv om Zanka havde leveret under niveau gennem en længere periode.
    Kan du ikke minde mig om hvilket interview Zanka langede ud i? Det er nemlig gået mig fuldstændig forbi.

  21. #2834
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Kan du ikke minde mig om hvilket interview Zanka langede ud i? Det er nemlig gået mig fuldstændig forbi.
    Mener, der var et par stykker. Men denne her var ret så klokkeklar:

    https://www.bt.dk/fodbold/zanka-med-...de-paa-baenken
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  22. #2835
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Er det meste herinde ikke gætteværk? :)

    Synes, det lyder plausibelt, at Zanka og FCK ikke kunne blive enige om lønnen. Det mener jeg endda, at PC mere eller mindre direkte har nævnt (correct me if I'm wrong, men da PC blev spurgt til det live i en optakt, mener jeg, at han nævnte Zankas lønpakke som et problem).
    Ved godt at andet efterhånden er en utopisk forestilling, men en af de ting jeg bryder mig mindst om ved Zanka (og desværre også en del andre professionelle fodboldspillere) er det evindelige fokus på at få presset den økonomiske citron til det yderste, som det sene skifte nu til Brentford og i realiteten også til os i vinter, afslørede at han havde stort fokus på...

    Ja ja det er måske den sidste kontrakt og ja ja man skal have hvad man er værd når man kan få det andre steder....men så var FCK måske bare heller ikke vigtigere for den gode Mathias, da det kom til stykket?
    Øv!

    Det ville fandme klæ ham at slå sig på et løvelogo på sit hvide bryst og kalde at han selvfølgelig var klar på at gå ned i løn, for at slutte karrieren i sin elskede klub i DK.
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •