Side 9 af 73 FørsteFørste ... 67891011121959 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...ere-taalmodig/

    Sidst i linket siger Ståle - igen, igen - at man forventer at hente en ny angriber, når NJ10 ryger til sommer. I fan radioen sagde han, at man går efter en "Ailton med hjerne." Spørgsmålet er så, hvem en sådan spiller kan være, og nok i højere grad: har FCK råd TL ham?
    Lidt pedanteri: Som jeg husker det, var det altså værten( Wilkens), der - vist i et forsøg på at opsummere hvilken type vi går efter - sagde "Ailton med fodboldhjerne". Jeg mener ikke det er Ståles ord.

    I øvrigt er et godt bud nok, at en spiller med Ailton forudsætninger tilsat væsentlig spilintelligens, vil være udenfor vores rækkevidde - medmindre vi altså opdager det potentiale lang tid før alle andre(Edit: og det skriver du jo også selv:-))

    vh. Simon
    Sidst redigeret af Mandrilen : 20.04.16 kl. 11:06
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvis vi kan gå Okore hjem bliver det med garanti fordi Zanka smutter. Han vil ikke kunne lokkes med en indkøringsperiode og 3 valg....
    Forhåbentlig tror Okore selv på at han er bedre end Zanka og Erik. Men selv nr. 3 vil få rigtig mange kampe, hvis vi skal spille i liga, pokal og europa. Jeg tror ikke at et salg af Zanka er særlig afgørende for Okore.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Apropos dagens 3-5-2 opstilling og Okore. Hvis man hiver ham ind som afløser for Anton, DET kunne være interessant.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Apropos dagens 3-5-2 opstilling og Okore. Hvis man hiver ham ind som afløser for Anton, DET kunne være interessant.
    Tvivler på vi går væk fra Ståle classic. Hvorfor skulle man også gøre det pt, det fungerer jo fint...

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Tvivler på vi går væk fra Ståle classic. Hvorfor skulle man også gøre det pt, det fungerer jo fint...
    Jeg tror heller ikke Ståle ændrer systemet.

    Hvis Okore bliver en mulighed og vi samtidig modtager et tilbud på Ludwig, så kan man jo bygge en rolle op om den bedst mulig tilgængelige venstreback/wingback. Jeg synes egentlig at både Remmer og Ankersen virker spændende til den højre side.

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Problemet med 3-5-2 som jeg ser det er også, at der ikke rigtig er plads til den klassiske kantspiller.. Dvs vi vil stå med Kusk, Verbic, Falk, Toutouh til at kæmpe om en enkelt plads på den centrale midtbane.. Men jeg kan godt lide at vi har et totalt anderledes system som vi kan hive frem af posen når der er brug for en plan B...

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-ove...r-er-knasterne

    Lidt opdateringer omkring priserne på vores to lejesvende, Peter A. og Robin O.

    Jeg synes iøvrigt, ligesom folkene i Fanradioen igår, at tæt på 15 mio. kr. for Peter A. er voldsomt mange penge. Omvendt - kan vi få den ned til omkring 10 mio. kr., så har vi en god back i mange år.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Et super frækt bud på en angriber som afløser for NJ til sommer Marcus Allbäck style: Marcus Berg.

    Ægte goal getter, har ikke vundet mange trofæer i sit liv og Panathinaikos er langt fra Champions League fodbold - og så fællesskabet med de andre svenskere i truppen, og det at komme tættere på sit hjemland måske også kan trække lidt?

    Har længe ville have Berg til klubben, men han har gjort det for godt og stadig været forholdvis ung - men nu bliver han 30 til sommer, så en 3 årig kontrakt til ham og så har vi sikret international rutine i angrebet, selvom Pana nok ikke vil af med ham.
    Jeg tror absolut ikke, at vi skal gøre os forhåbninger om Marcus Berg som ny angriber. Godt nok må Panathinaikos nøjes med, at spille kvalifikation til Europa League i næste sæson, men Berg sluttede som nummer to på topscorerlisten, og igen i seneste transfervindue var der en del rygter om, at større klubber ville købe ham. Faktisk kan man allerede her læse om, at han bliver rygtet til Fenerbahce i næste vindue som afløser for Robin van Persie.

    For lige under halvanden år siden kunne man læse eksempelvis her, at Berg fik en ny kontrakt af Panathinaikos, som ville betale ham godt seks millioner årligt, og i sidste sommers transferperiode blev det blandt andet her fortalt, at hold som Marseille og ligarivalerne PAOK ville købe Berg, men at Panathinaikos angiveligt krævede 55 millioner for ham. Han er næsten helt sikkert ikke blevet billigere siden, plus at det er et rigtig godt bud, at han får en startplads ved siden af Ibrahimovic på det svenske landshold til EM lige om lidt, og således kan tænkes at øge sin værdi betragteligt.

    Personligt så jeg helst, at Kadrii og Falk gjorde det ud for Nicolai Jørgensens erstatning. Jeg synes, at Kadrii har nogle af de evner, som vi lige nu mangler i angrebet, hvilket måske nok primært er at true i bagrummet. Jeg forstår skam godt, at nogle ikke har tålmodighed til at vente meget længere, men Kadrii er trods alt for nyligt kommet tilbage efter sin anden store korsbåndskade. Efter min mening er det ikke alt for underligt, at han stadig ikke er helt skarp, og da især når han konstant spiller på lettere uvante positioner. Falk viser jo efterhånden hver uge, at han har et fremragende blik for spillet og er fantastisk til, at både finde og at spille i diverse rum.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #129
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Bubacarr Sanneh bør være en spiller vi går efter til sommer. Manden er et fysisk pragteksemplar, man kan virkelig godt se at han er alt for god til 1. div. Jeg håber Ståle strækker sig tilstrækkeligt økonomisk, så vi ender med at signe ham.

  17. #130
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jf. disse oplysninger går bøf efter Babucarr Sanneh
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...rsens-stopper/

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Jf. disse oplysninger går bøf efter Babucarr Sanneh
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...rsens-stopper/
    Fedt, så ender vi sgu nok med at købe ham!

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #132
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Fedt, så ender vi sgu nok med at købe ham!
    Jeg kan godt se ham ende i FCK. Var Bo Henriksen ikke ude at sige til jul, at ingen havde råd til at købe ham? Det er der selvfølgelig nogle, der her, men i så fald virker det ikke som et realistisk BIF køb, deres nye strategi in mente. Tror i hvert fald ikke, at Sanneh kommer til at gå for under 7 mio.

    Og så lige en anden ting. Hannover er rykket ned, bl.a. med Uffe Bech og Leon A. på holdet. Kunne det tænkes, at Ståle holdte øje med måske Leon A.? Jeg ved ikke, om jeg selv håber på det, så opfat mit spørgsmål som et reelt indspark i transferdebatten :-)

  21. #133
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Kunne ellers være spændende at se Sanneh begå sig i Superligaen, og hvis han kan det, indgå en aftale med ham til vinter udenom Horsens, med en kontrakt gældende fra sommer 2017 (hvor han vil være transferfri).

    7 mio. er noget af en beløb for en 1. divisionsspiller der har ét år tilbage af sin kontrakt.

    Uffe Bech blev solgt til 2 mio. (også med ét år tilbage.)
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  22. #134
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Nu hvor vi er ved nedrykker-emner, tillader jeg mig at smide et knap så ambitiøst bud ind som Leon A eller Okore. Charlton er ude af Championship, og nej, det er ikke Makienok, jeg tænker på her. Men denne belgiske journalist påstår på Twitter, at Igor Vetokele skulle have en klausul, der tillader ham at smutte gratis ved nedrykning. Om det er til at stole på, aner jeg ikke. Jeg kunne bare godt lide Vetokele. Han løfter måske ikke overliggeren, men jeg synes, at han til tider viste noget af den målnæse, man savner fra nogle af de nuværende angribere i truppen. Jeg så i hvert fald hellere ham som en joker på bænken end Kadrii og Cornelius, men man nok gå ud fra, at Ståle og co. holder fast i de to også efter sommeren.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #135
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Men denne belgiske journalist påstår på Twitter, at Igor Vetokele skulle have en klausul, der tillader ham at smutte gratis ved nedrykning. Om det er til at stole på, aner jeg ikke. Jeg kunne bare godt lide Vetokele.
    Ståle og Igor kom vidst ikke særligt godt ud af det med hinanden: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...old-til-staale, så jeg tvivler på et gensyn.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 9 af 73 FørsteFørste ... 67891011121959 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •