Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
49. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    12 24.49%
  • Uafgjort

    17 34.69%
  • FCK vinder

    20 40.82%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Hold kæft en pinlig kamp

    Vi bliver jo udstillet som en flok kegler. Et under vi ikke tabte den kamp som ville have været fortjent.

    Når man så FCM nærmest tillade FCN ingenting og så sammenligne med vores præstation, så må vi bare konstatere at DM guld er Utopi at tro på til København


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Det er jo lige før at man savner Backes beton bold. Kønt var det ikke, men særdeles effektivt.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    På den ene side kan jeg ikke vente til, at denne rædderlige sæson slutter - på den anden side er der ikke ligefrem de store tegn til, at næste sæson bliver meget bedre end denne. Vi er langsomt men sikkert ved at blive kørt bagom dansen af mellemledertyperne fra Herning. Jeg frygter, vi går en sort tid i møde...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Hvorfor oprettes disse kamptråde? Der står jo det samme i dem allesammen og ingen taler om elefanten i rummet.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Jeg ville gerne have fcns hold i dag. Ville gerne se mit hold spille med den teknik, fart og vision i spillet. Tænk hvis fcn havde vores budget

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    På den ene side kan jeg ikke vente til, at denne rædderlige sæson slutter - på den anden side er der ikke ligefrem de store tegn til, at næste sæson bliver meget bedre end denne. Vi er langsomt men sikkert ved at blive kørt bagom dansen af mellemledertyperne fra Herning. Jeg frygter, vi går en sort tid i møde...
    Måske. Vi kunne dog starte med en sæson uden skader til vigtige profiler, samt små skader til andre hist og pist. Det er jo til grin

    FCM får jo stort set ikke skader.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Måske. Vi kunne dog starte med en sæson uden skader til vigtige profiler, samt små skader til andre hist og pist. Det er jo til grin

    FCM får jo stort set ikke skader.
    Vi kan ikke engang komme igennem en coronakrise uden skader, hvad i alverden får dig til at tro, vi kan komme igennem en hel sæson uden?

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Så ikke kampen, da jeg ikke gider smide penge efter Discovery, men det lyder som om, at alt er ved det gamle. Sjovt nok kunne en vinterpause ikke redde vores spil, så hvorfor skulle en Coronapause kunne det? Vi kan selvfølgelig spekulere over, hvor meget bedre alt ville være uden de mange skader, men det ændrer ikke ved, at vi har et uharmonisk hold, der er alt for afhængigt af N’Doye(-typen) i front. Og så er de næstbedste bare ikke gode nok (og mange af de bedste ej heller).

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg ville gerne have fcns hold i dag. Ville gerne se mit hold spille med den teknik, fart og vision i spillet. Tænk hvis fcn havde vores budget
    Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg sgu mere det var os der gjorde dem gode. Vi tabte jo nærmest alle dueller og anden bolde.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #25
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg ville gerne have fcns hold i dag. Ville gerne se mit hold spille med den teknik, fart og vision i spillet. Tænk hvis fcn havde vores budget
    Tænk hvis vi havde en træner der forstod sig på den type fodbold, men stadig kunne finde ud af at forsvarer sig når det var en nødvendighed

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Tænk hvis vi havde en træner der forstod sig på den type fodbold, men stadig kunne finde ud af at forsvarer sig når det var en nødvendighed
    generelt er jeg enig. Men det er ønsketænkning :). Klubben/ledelsen tør jo ikke fyre Ståle.

    Jeg har altid ment vi burde kunne få mere ud af det budget vi har som klub når det kommer til "spillestilen", Men vi må jo nøjes, med hvad vi har fremover. 1 god sæson hvert. 2-3 år, hvorefter man sælger sit halve hold og starter forfra..

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Pragtfuld 2. halvleg - den muntre tone, holdet slog an i første halvleg, tog de flot med videre ind i 2. halvleg.

    Nyd Sulemane ... den måde vi dækker ham op på har intet med elite-fodbold at gøre, men det bliver jo ren nostalgi. Da han bruger Bjelland som rundingsmærke, bringer det minder om EM 2000, hvor Thierry Henry viste forskellen på en topspiller og Søren Colding.

    1-1 målet ... tjaaa ... overløbet, åbner målet, Superliga vs. serie-fodbold. Men det var sgu' god stil, at lade den unge få lidt selvtillid. Det holder nok kun til han ser klippet igen, så kan han se, at der ikke var tale om rigtig modstand.

    Vores aversion mod FCM's evne til at være dygtige på dødbolde virker frisk. Det var det eneste vi havde med i dag, FCM kan dominere et hvert hold i Superligaen, vi kan dominere FCN.

    Sidste minut af den ordinære spilletid - vi er i en kontra og Daramy kommer i fuldt sprint midt på banen, bolden bliver spillet dybt, hvor efter han i sit lige løb, formår at indgå i en solo-ulykke, så han vælter på 'græsset' ... alle bidrog bare flot til festen ...

    Fik lige postmatch interview med Stage med. Hvis der fortsat er nogle der går op i det sportslige og gerne ser det ende med et mesterskab, så kan Stage berolige med, at vi er en seriøs udfordrer, at vi faktisk har spillet meget godt i denne sæson. Det er satme' humor; måske nogen skulle ha' orienteret ham om, at det er Eurosport og ikke open-mic på comedy zoo.

    Det er jo altid ærgerligt at tabe, men alt i alt, kan vi ikke forvente mere. Hvis nogen forventer, at vi med Superligaens med afstand største budget skulle være i stand til at bygge det bedste hold, den bredeste trup mm. så kan jeg bare sige, det skal vi ikke forvente. Det er kun i andre ligaer, at de økonomisk bedst stillede vinder. I Superligaen gælder nogle helt umulige præmisser, som gør at man absolut ikke vinder noget som helst bare fordi man har det største budget.

    Ja men kan vi så ikke bare skære budgettet kraftigt ned vil den helt uforstående måske spørge. Der må jeg så sige aaarrrggghh, det er jo trods alt den sidste parameter vi er mestre i, så det vil vel være lidt ærgerligt.

    Nå men lad os se om ikke Ståle kan signe et par spillere, som han pløjer op ad en eller anden jysk mark. Det handler mindre om resultater, for så havde vi købt kvalitets spillere med niveau og lige der har vi jo valgt, at det vil ikke røre ved, til gengæld, så 'ruller vi os' i potentiale. Skål, ned med den og en eller synger den næste sang og fortæller den næste joke

    I øvrigt fire backer kom i aktion i dag - pragtfuld bredde i truppen
    Goldbæks Højrefod

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Det var virkelig elendigt i dag og en lidt sørgelig måde at slukke det sidste håb. Kalle var MoM og Stage bedste ude i marken og det siger desværre en del.

    FCN imod FCM og FCK var som nat og dag. De spiller godt i dag og her har vi problemet. Vi er begyndt at blive et teknisk meget bedre hold end FCM/gamle Ståle tonserfodbold og det kan FCN langt bedre håndtere. Vi taber en hel masse dueller og Zeca havde en off dag. Hvor FCM “bare” tromlede dem, så havde vi ikke rigtigt samme kræfter og det er nok ikke så underligt med de skader vi har og det faktum, at vi stiller med samme 11 hver gang.

    Daramy/Kaufmann er ikke en specielt god kombi pt, det er simplethen for ungt og de kan ikke holde på bolden. Jeg så langt hellere Santos fra start (på trods af han ikke har været god hellere) og så lade Kaufmann komme ind med frisk energi. Thomsen behøver ikke at være i truppen, hvis Ståle nægters bruger ham og det synes jeg ærlig talt er lidt underligt. Han kan sagtens bruges i en kamp imod FCN, hvor andre falder igennem. Vi skal rotere lidt mere og det er en gammel kæphest

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Så ikke kampen, da jeg ikke gider smide penge efter Discovery, men det lyder som om, at alt er ved det gamle. Sjovt nok kunne en vinterpause ikke redde vores spil, så hvorfor skulle en Coronapause kunne det? Vi kan selvfølgelig spekulere over, hvor meget bedre alt ville være uden de mange skader, men det ændrer ikke ved, at vi har et uharmonisk hold, der er alt for afhængigt af N’Doye(-typen) i front. Og så er de næstbedste bare ikke gode nok (og mange af de bedste ej heller).
    Der mangler da helt klart kirsebær på kagen, men med de forudsætninger vi har haft i denne sæson:

    -Salg af Skov, Vavro, Joronen og Ankersen (for at nævne dem fra start-11’eren)
    -Længerevarende skadesforløb til Boilesen, Wind, Fischer, N’Doye og Mudrazija (og dermed kun Falk, Zeca og Bjelland fra sidste sæsons start-11’er til rådighed (og Bjelland endda i noget varierende grad))
    -Midtugekampe hele sæsonen med en smal trup

    ...så er 2,11 point i snit i ligaen og lever fortsat i 1/8-finalen i Europa altså ikke helt dumt. Kampen i dag var en katastrofe, men det er tenderende useriøst at tale om, at sæsonen som helhed eller holdsammensætningen på tilsvarende vis er en katastrofe.

    FCMs vanvittigt flotte 2,52 point i snit er jo langt hen ad vejen årsagen til, at det diskuteres, om sæsonen er direkte til skraldespanden.

    Det er i stor udstrækning et helt nyt hold, vi skal spille sammen, og efter Coronapausen har vi fået et par smagsprøver på potentialet på trods af manglen på et hav af profiler. Det skal man ikke glemme på grund af dagens maveplasker. Holdet har alle forudsætninger for at forbedre sig mærkbart i næste sæson, når der ikke skal asfalteres, mens man kører.
    Hejsa
    Elver's Avatar


  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Alt er lort!!!

    Tak...

    Godnat!!

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  3. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  4. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  5. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •