Side 13 af 64 FørsteFørste ... 3101112131415162363 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af dennisp Se meddelelser
    Efter Jonas Winds fremragende indhop i går, må det vel efterhånden sætte Kodro ned som 4/5. angriber bag N'doye, Pieros, Wind (og Fischer).

    Det begynder at ligne et kæmpe fejlkøb. Kostede han ikke i omegnen af 15-18 mio? De penge kunne være brugt en anelse bedre.
    Jeg mener at prisen var i omegnen af 10 mio.kr. og så må du ikke glemme, at han stadigvæk oppebærer noget værdi...6/8 mio.kr. er mit gæt.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Jeg mener at prisen var i omegnen af 10 mio.kr. og så må du ikke glemme, at han stadigvæk oppebærer noget værdi...6/8 mio.kr. er mit gæt.
    Det gør det selvfølgelig lidt bedre. Men hans værdi bliver vel kun lavere og lavere, når han slet ikke spiller. Det ender vel med en udlejning.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #183
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Mere relateret til vinterens transfervindue, så håber jeg vi der præsenterer Jeppe Højbjerg på en kontrakt der træder i kraft til sommer. Til den tid bør Joronen have lært at slappe af i rollen som FCK målmand, så der er plads til Jeppe som andet valg og udviklingsspiller i 2 år før Jesse skydes afsted.
    Det kan selvfølgelig være han ikke gider en udviklingsrolle - og så fred være med det - men jeg synes han er god og ligner en målmand vi kunne bruge.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #184
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af dennisp Se meddelelser
    Det gør det selvfølgelig lidt bedre. Men hans værdi bliver vel kun lavere og lavere, når han slet ikke spiller. Det ender vel med en udlejning.
    Kodro er en af de der spillere, der har et godt navn, Kodro. Og han har størrelsen, og man kan lave en video der viser han er teknisk fin - og derfor bliver klubber ved med at tage chancen med ham. Vi får måske ikke det hele ind, men meget af det gør vi.

    Og ja, en udlejning til vinter er sandsynlig, især hvis vi ikke er med i EL mere. Han er nemlig efter Damen, Wind, Pieros og Fischer.

  8. #185
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Kodro er en af de der spillere, der har et godt navn, Kodro. Og han har størrelsen, og man kan lave en video der viser han er teknisk fin - og derfor bliver klubber ved med at tage chancen med ham. Vi får måske ikke det hele ind, men meget af det gør vi.

    Og ja, en udlejning til vinter er sandsynlig, især hvis vi ikke er med i EL mere. Han er nemlig efter Damen, Wind, Pieros og Fischer.
    Selv med EL-kampe efter nytår får vi næppe brug for ham, nu hvor Wind er tilbage. Så lad os hurtigst muligt får ham byttet ud med en klassemidtbanespiller, der kan frigøre Falk til venstrekanten og Fischer til angrebet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  9. #186
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Selv med EL-kampe efter nytår får vi næppe brug for ham, nu hvor Wind er tilbage. Så lad os hurtigst muligt får ham byttet ud med en klassemidtbanespiller, der kan frigøre Falk til venstrekanten og Fischer til angrebet.
    Det er faktisk vildt, hvor meget det lille bytte ville gøre for holdet. Får vi en stærk central midt ind, ser holdet ganske stærkt ud i foråret, hvor vi - højst sandsynligt - kun har ligaen at fokusere på.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #187
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Mere relateret til vinterens transfervindue, så håber jeg vi der præsenterer Jeppe Højbjerg på en kontrakt der træder i kraft til sommer. Til den tid bør Joronen have lært at slappe af i rollen som FCK målmand, så der er plads til Jeppe som andet valg og udviklingsspiller i 2 år før Jesse skydes afsted.
    Det kan selvfølgelig være han ikke gider en udviklingsrolle - og så fred være med det - men jeg synes han er god og ligner en målmand vi kunne bruge.
    Men er det ikke netop derfor vi har hentet Ibsen hjem?

  12. #188
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Men er det ikke netop derfor vi har hentet Ibsen hjem?
    Jeg tror ikke, at Ibsen er en man i fremtiden ser som 1. målmand her. Hans rolle er udelukkende gardering for garderingen og evt som andenmålmand en gang.

    Stephan har vist kontrakt til sommeren 19. Holder han niveau forlænger man nok 1-2 år, og så ser jeg ikke, at man køber ind på målmandsposten. Er han for gammel, holder ikke niveau eller vil noget andet, så kan man godt forestille sig, at man kigger sig om efter en ny keeper til at presse Joronen. Om Højbjerg er manden ved jeg ikke lige.
    Sidst redigeret af k@sper : 05.11.18 kl. 11:47

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #189
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Mere relateret til vinterens transfervindue, så håber jeg vi der præsenterer Jeppe Højbjerg på en kontrakt der træder i kraft til sommer. Til den tid bør Joronen have lært at slappe af i rollen som FCK målmand, så der er plads til Jeppe som andet valg og udviklingsspiller i 2 år før Jesse skydes afsted.
    Det kan selvfølgelig være han ikke gider en udviklingsrolle - og så fred være med det - men jeg synes han er god og ligner en målmand vi kunne bruge.
    Jeg er enig i at vi skal i gang med at finde en ny konkurrent til Joronen. I min optik kunne det være Højbjerg eller Grytebust.
    SA kan måske holde en sæson mere som 2. målmand, men så er det også slut. Herefter kan han blive tredjemålmand, som Kim Kristensen har været i mange år.

    Derudover skal kigge på en ny højreback, der langsomt skal indlemmes i truppen. Bryan Oviedo "stile".
    Og når vi nu er ved ham, kan vi måske hente ham ind når Boile bliver solgt til sommer. Oviedo spiller i den 3. bedste række i England for Sunderland (med chance for at rykke op).
    Han kunne som jeg husker det også spille venstre midt, hvilket ville hjælpe en del i truppen på nuværende tidspunkt.
    https://www.transfermarkt.com/bryan-...spieler/124983

    Midterforsvaret kunne styrkes ved at afskippe Lüftner til sommer og allerede nu hive en ungdomsspiller op i seniortruppen, så man kunne se om de var klar til sommer.

    Højremidt mangler vi ikke nogen på pt. hvis vi antager at følgende spillere kan optræde der.
    Skov, Falk, Holse, Zeca og Thomsen.

    Defensiv midt.
    Zeca, Gregus, Kvist, Keita burde være rigeligt.

    Offensiv midt
    Falk, Thomsen, Gregus. Jeg synes faktisk ikke at nogen af dem har sin bedste plads her. Derfor så jeg gerne at der bliver købt en spiller til startopstillingen på denne position.
    Schøne ville være spændende i mine øjne, selvom han har spillet den defensive rolle i Ajax.

    Venstre midt
    Fischer, Falk, Thomsen og til nøds Holse. Alt efter hvor Fischer spiller, synes jeg der mangler en til supplere ham.

    Angrebet
    N'Doye har vi kontrakt med året ud. Vil gerne forlænge et år mere med ham, men der skal nyt blod ind.
    Pieros har sine kvaliteter, men magler det topniveau vi har brug for.
    Wind er meget lovende, men skal bringes langsomt frem.
    Fischer kan jeg bedst lide i angrebet, men sætter pris på at vi kan afveksle i kampene, så vi ikke er lette at læse.
    Kodro regner jeg med bliver lejet ud til vinter, da han skal ud og have noget selvtillid inden han måske vender tilbage.

    Blandt vores talenter er der en der stikker ud fra de andre. Daramy. Det kan kun gå for langsomt med at få ham indlemmet i truppen, og give ham nogle minutter hist og her.
    Han kan både dække venstre midt og angrebet, hvilket næsten kan gøre vores trup komplet.

  15. #190
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Derudover skal kigge på en ny højreback, der langsomt skal indlemmes i truppen. Bryan Oviedo "stile".
    Og når vi nu er ved ham, kan vi måske hente ham ind når Boile bliver solgt til sommer. Oviedo spiller i den 3. bedste række i England for Sunderland (med chance for at rykke op).
    Åh, jeg gad godt, at vi beholdt Boilesen en sæson mere! Han har godt nok været her tre sæsoner til sommer, men i praksis jo nærmest kun spillet to. Og vi har slet ikke set ham folde sig helt ud endnu, er jeg sikker på. Men det kan godt være, han laver en Ankersen til sommer og bliver fornærmet, hvis Ståle holder på ham. På den anden side; det lader jo ikke til, at det var en dårlig idé at sætte Ankersen stolen for døren. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #191
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg ved godt det er et voldsomt upopulært forslag, men Johan Larsson har kontraktudløb i BIF til januar, og kan derfor gafles på en fri transfer.. Han er i mine øjne en af ligaens bedste på positionen og hans offensive evner vil passe rigtig godt ind her.. Samtidig ville det være en lækker torn i øjet på BIf’s fans at signe deres anfører uden at skulle betale nogen som helst kompensation... Jeg mener det ville være dumt ikke at gøre forsøget..

  18. #192
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Selv med EL-kampe efter nytår får vi næppe brug for ham, nu hvor Wind er tilbage. Så lad os hurtigst muligt får ham byttet ud med en klassemidtbanespiller, der kan frigøre Falk til venstrekanten og Fischer til angrebet.
    Jeg er forholdsvis enig :-) Det er dog for mig ikke så vigtigt om det bliver en klasse venstrekant eller en ny klasse 8’er, men en af tingene har vi brug for, og så kan falk enten spille centralt eller på kanten.. Det vigtigste er at han man får hentet spilleren med det rette niveau, og så må man se hvad der kan lade sig gøre/er tilgængeligt til januar på de to positioner..

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #193
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Samtidig ville det være en lækker torn i øjet på BIf’s fans at signe deres anfører uden at skulle betale nogen som helst kompensation
    Jeg sidder faktisk med indtrykket at de fleste BIF fans efterhånden vil være ok med han smuttede og de fik noget nyt blod ind på posten. Jeg synes heller ikke han har været specielt god. Derudover er han 28 år, og vil langt hellere se en yngre person overtage posten efter PA når vi kommer dertil.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #194
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er forholdsvis enig :-) Det er dog for mig ikke så vigtigt om det bliver en klasse venstrekant eller en ny klasse 8’er, men en af tingene har vi brug for, og så kan falk enten spille centralt eller på kanten.. Det vigtigste er at han man får hentet spilleren med det rette niveau, og så må man se hvad der kan lade sig gøre/er tilgængeligt til januar på de to positioner..
    Jeg var som udgangspunkt ret enig indtil i går, hvor jeg synes, det var tydeligt, at Falk havde det som blommen i et æg på kanten efter en stribe kampe på midten, hvor han ikke har fået skabt særligt meget (uden at man har kunnet sætte en finger på hans arbejdsindsats). Så nu hælder jeg til, at vi skal have en central midt, der kan gå direkte ind ved siden af Zeca. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #195
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvis/Når PA ryger, så render der en højre back rundt op i Molde, der kender FCK ganske godt.....

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •