Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
70. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    46 65.71%
  • Uafgjort

    14 20.00%
  • Slavia Prag vinder

    10 14.29%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 65 af 65

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Arh come on, den køber jeg sgu ikke den der. Havde vi været i en forfatning som sidste år, eller som BIF er nu, havde jeg måske købt den, men det her hold har så mange succesoplevelser i bagagen nu, så jeg tror sinpelthen ikke på det havdler om at han skal beskytte nogen som helst.. Ståle kunne nemt have udtalt at vi kollektivt ikke rammer dagen og at der manglede tempo i boldomgangen uden det havde ødelagt noget som helst.. Hvis det er et forsøg på spin, så er det et meget dårligt et af slagsen i hvert fald..
    Jeg vil da i den grad håbe, at tænker i at beskytte truppen, da den stadig virker temmelig sårbar i modgang. Det har da i hvert fald været diskuteret herinde bla efter kampen mod Vendsyssel. Det vil være ret giftigt, hvis der i denne måned med dette program pludselig pludselig sneg sig en opfattelse ind i truppen omkring, at vi pt spiller dårligt. Vi har været godt kørende, og den selvtillid skal bibeholdes i truppen også efter en skidt indsats. Om Ståle har tænkt dette i sit interview kan jeg selvfølgelig ikke bevise, men totalt at afvise dette kan man næppe heller, og slet ikke med Ståles historik omkring at manipulere via medierne.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg vil da i den grad håbe, at tænker i at beskytte truppen, da den stadig virker temmelig sårbar i modgang. Det har da i hvert fald været diskuteret herinde bla efter kampen mod Vendsyssel. Det vil være ret giftigt, hvis der i denne måned med dette program pludselig pludselig sneg sig en opfattelse ind i truppen omkring, at vi pt spiller dårligt. Vi har været godt kørende, og den selvtillid skal bibeholdes i truppen også efter en skidt indsats. Om Ståle har tænkt dette i sit interview kan jeg selvfølgelig ikke bevise, men totalt at afvise dette kan man næppe heller, og slet ikke med Ståles historik omkring at manipulere via medierne.
    Men psyken må, kan og skal ikke være så skrøbelig, at en simpel udtalelse fra Ståle til pressen om, at vi ikke ramte dagen, får læsset til at ramle.. Så er det ikke professionel topfodbold man skal beskæftige sig med i hvert fald, men snarere fyraftensbold på Kløvermarken..

    Jeg underkender slet ikke mekanismerne omkring en trups psykiske forfatning, selvtillid osv, men i det her tilfælde vil jeg altså mene det er skudt langt over målet at komme med den slags “komiske-Ali-udtalelser” hvis hensigten er at beskytte truppen..

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Hvis spillerne i det store hele har udført de ting, som træneren har bedt dem om, skal det være en ubegavet træner, før han bagefter står og kritiserer spillerne. Det handler om hans egen troværdighed. Både i forhold til ikke at skyde skylden på spillerne, når ansvaret reelt var hans, men også i forhold til at undgå det totale knæfald for, at hans taktiske tilgang var fejlslagen.

    Og reelt set var vi jo heller ikke kilometer fra at snige en uafgjort hjem - i en generelt forfærdelig kamp.

    Så alle gode grunde til som træner at lægge en positiv vinkel - og ingen rationelle grunde til at rase.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg vil da i den grad håbe, at tænker i at beskytte truppen, da den stadig virker temmelig sårbar i modgang. Det har da i hvert fald været diskuteret herinde bla efter kampen mod Vendsyssel. Det vil være ret giftigt, hvis der i denne måned med dette program pludselig pludselig sneg sig en opfattelse ind i truppen omkring, at vi pt spiller dårligt. Vi har været godt kørende, og den selvtillid skal bibeholdes i truppen også efter en skidt indsats. Om Ståle har tænkt dette i sit interview kan jeg selvfølgelig ikke bevise, men totalt at afvise dette kan man næppe heller, og slet ikke med Ståles historik omkring at manipulere via medierne.
    Manden lagde da på ingen måde fingre imellem, ovenpå sæsonens indsats i Herning, og kan spillerne ikke tåle at høre sandheden, uanset hvor den skulle komme fra, så har de valgt den helt forkerte sportsgren. De vil ikke have en ærlig chance for at gøre sig i de bedste europæiske ligaer, som er det spillerne i Kbh. drømmer om at optræde i. Jeg køber den altså ikke.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Hvis spillerne i det store hele har udført de ting, som træneren har bedt dem om, skal det være en ubegavet træner, før han bagefter står og kritiserer spillerne. Det handler om hans egen troværdighed. Både i forhold til ikke at skyde skylden på spillerne, når ansvaret reelt var hans, men også i forhold til at undgå det totale knæfald for, at hans taktiske tilgang var fejlslagen.

    Og reelt set var vi jo heller ikke kilometer fra at snige en uafgjort hjem - i en generelt forfærdelig kamp.

    Så alle gode grunde til som træner at lægge en positiv vinkel - og ingen rationelle grunde til at rase.
    Uden at gøre knæfald, kan han da godt være utilfreds med udførslen af taktikken.

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 07.11.18, 11:39
  2. Salg af billet til FC Zenit og Slavia Prag - Sektion 12
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 18.09.18, 15:31
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  5. Optakts og kamptråd Sparta Prag - FC København d. 16.12.2009
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 100
    Sidste Meddelelse: 29.12.09, 11:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •