Side 168 af 172 FørsteFørste ... 68118158165166167168169170171 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,506 til 2,520 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2506
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Boulevardigan Se meddelelser
    Jeg er på Sidelinien via pc og har i flere dage troet at siden var nede, men åbenbart virker det hvis man skifter browser. Er det mig der har gjort noget der har ændret det, eller er det sidelinien der har ændret nogle indstillinger eller noget?
    http://sidelinien.dk/forums/showthre...MANY_REDIRECTS
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. #2507
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg undres over at så mange på Flintholm station ved busterminalen sidder på de der 'sæder', som andre bruger som askebægre.

    Det er virkelig tydeligt sæderne altid er fyldt med cigaretskodder.




  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #2508
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At der findes mennesker der kan holde ud at arbejde i en ostebutik. Føj for en stank.

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #2509
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    At der findes mennesker der kan holde ud at arbejde i en ostebutik. Føj for en stank.
    ktele smed et link i skakten https://twitter.com/expensiveaccide/...vIpRRyVs4LNoGA

    længere ned var der det her link https://www.dailymail.co.uk/news/art...tivemenubutton

    Tror de mangler en ny chauffør- det er da lige dig ! :)
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #2510
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Folk der efterlader deres parkerede bil i gear fremfor p-bremse og frigear undrer mig. Chancen for at lave en brøler næste gang man bruger bilen (eller låner den ud til intetanende gæster) er ikke uvæsentlig.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #2511
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Folk der efterlader deres parkerede bil i gear fremfor p-bremse og frigear undrer mig. Chancen for at lave en brøler næste gang man bruger bilen (eller låner den ud til intetanende gæster) er ikke uvæsentlig.
    Bare husk ikke at gøre det, skulle det fryse -16 grader på skiferien. Jeg husker stadig den “hvad sagde jeg/det er ligesom dengang med håndbremsen”-trumf som min mor fik foræret af min far på en skitur til Sälen i 90erne. “Du måsta inte drage handbremsen når det er kalt“ sagde falkmanden.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  11. #2512
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Folk der efterlader deres parkerede bil i gear fremfor p-bremse og frigear undrer mig. Chancen for at lave en brøler næste gang man bruger bilen (eller låner den ud til intetanende gæster) er ikke uvæsentlig.
    Som i en brøler at man bare drejer nøglen og bilen hopper frem? Eller hvilken brøler snakker vi om? Fordi i så fald, så undrer det mig, hvordan man overhovedet kan komme til at dreje nøglen uden at man pr. automatik har trykket koblingen i bund - med mindre man endnu ikke har fået erfaring eller kommer fra en bil med automat-gear.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  12. #2513
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Folk der efterlader deres parkerede bil i gear fremfor p-bremse og frigear undrer mig. Chancen for at lave en brøler næste gang man bruger bilen (eller låner den ud til intetanende gæster) er ikke uvæsentlig.
    Hvis bilen holder parkeret i gear eller bakgear låses alle hjulene på bilen. Det er praktisk og kan være en god ekstra sikring, hvis håndbremsen svigter, og bilen holder parkeret et sted, hvor det hælder. Hjulene kan evt. også drejes til siden, sådan at bilen evt. triller ind i kantstenen.

    Skulle man undre sig over, hvorvidt det så overhovedet er sandsynligt, at håndbremsen skulle svigte, så må jeg bare sige, ja, det er en reel risiko, især hvis man har lånt sin bil ud til min kone :/

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #2514
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Hvis bilen holder parkeret i gear eller bakgear låses alle hjulene på bilen. Det er praktisk og kan være en god ekstra sikring, hvis håndbremsen svigter, og bilen holder parkeret et sted, hvor det hælder. Hjulene kan evt. også drejes til siden, sådan at bilen evt. triller ind i kantstenen.

    Skulle man undre sig over, hvorvidt det så overhovedet er sandsynligt, at håndbremsen skulle svigte, så må jeg bare sige, ja, det er en reel risiko, især hvis man har lånt sin bil ud til min kone :/
    Det er ikke engang fordi håndbremsen behøver "svigte". I ældre modeller hvor man stadig "trækker" håndbremsen (de fleste biler er den elektronisk efterhånden) kan den snildt være blevet så sløv at den ikke kan hold hvis der er en hældning eller lignende. Ligesom man altid bliver (blev?) bedt om både at trække håndbremsen OG sætte bilen i gear på færgen
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #2515
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at Chelsea har skrevet en 8½ år lang kontrakt med Mykhailo Mudryk: https://www.theguardian.com/football...or-initial-70m

    Så vidt jeg ved, må fodboldkontrakter ikke vare længere end fem år. Er reglerne for kontaktlængder blevet ændret for nylig, siden det kan lade sig gøre?

    Uanset hvad svaret er, undrer det mig også, at ingen medier tilsyneladende i så meget som en bibemærkning nævner, at det er en usædvanligt lang kontrakt, og hvordan den kan lade sig gøre.

    Hvis nogen kan gøre mig klogere på det, vil jeg være taknemmelig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #2516
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Der var en kommentar under bold.dk artiklen der forklarede det. Jeg blev også klogere

    https://bold.dk/fodbold/klubber/chel...ktivt-projekt/

    "Normalt er 5 år max, men England har (forhåbentlig for Chelsea) andre regler der tillader at overstige dette."

    The minimum length of a contract shall be from its effective date until the
    end of the season, while the maximum length of a contract shall be five years.
    Contracts of any other length shall only be permitted if consistent with national
    laws.

    https://www.icsspe.org/system/files/...%20Players.pdf

  19. #2517
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Omario Se meddelelser
    Der var en kommentar under bold.dk artiklen der forklarede det. Jeg blev også klogere

    https://bold.dk/fodbold/klubber/chel...ktivt-projekt/

    "Normalt er 5 år max, men England har (forhåbentlig for Chelsea) andre regler der tillader at overstige dette."

    The minimum length of a contract shall be from its effective date until the
    end of the season, while the maximum length of a contract shall be five years.
    Contracts of any other length shall only be permitted if consistent with national
    laws.

    https://www.icsspe.org/system/files/...%20Players.pdf
    Det forstår jeg intet af. Det vil sige, at hvis DBU lavede nogle regler for kontraktlængder, der var anderledes end FIFAs, så ville det være fint, og de ville overtrumfe de internationale regler?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #2518
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hvis det skrevne står til troende..ja, åbenbart.
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #2519
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at anerkendelsen af Hakon Haraldsson hos fans og medier ikke er større. Han er i mine øjne den mest spændende unge spiller, der er kommet frem i Superligaen i de senere år, og jeg nyder personligt hvert minut, vi har ham på banen, indtil han formentlig bliver solgt for et gigabeløb.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #2520
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det undrer mig, at anerkendelsen af Hakon Haraldsson hos fans og medier ikke er større. Han er i mine øjne den mest spændende unge spiller, der er kommet frem i Superligaen i de senere år, og jeg nyder personligt hvert minut, vi har ham på banen, indtil han formentlig bliver solgt for et gigabeløb.
    Det er fordi, er fordi han ikke hedder BØFper LindBØF, er talent i en klub der siden 2005 ikke har produceret jack shit og er støbt ud betonen ved motorvejssammenfletningen.

    Det, kombineret med en generel ondt i røven over FCK's succes på talent området, gør, at folket ikke anerkender ham. Det sidste punkt er ikke kun knyttet til limvrag fra remuladekysten, men et gennemgående provinsfænomen.
    Sidst redigeret af Devil : 23.04.23 kl. 13:58

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •