Side 7 af 64 FørsteFørste ... 456789101757 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg vil også mene at 75% af hjemmekampene i grundspillet efter jul bør under normale omstændigheder bør være fine kampe for ham at få nogle indhop i. Vendsyssel, Vejle og Hobro er gode kampe for ham, hvis han kommer ind fra bænken og enten i angrebet eller på kanten. Det tror jeg også er gældende for Daghim, omend man måske først vil rykke ham op til sommer.
    Men spændende at der pludselig igen er flere af vores egne talenter, der banker på til førsteholdet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Syntes jeg læste Daramys kontrakt hår ud til sommer? Må håbe både klub og agenten kan se ideen om at give ham 3 år mere og ikke mindst en plads i 1 førstehold truppen.

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og ja, vi har på papiret masser af angribere i forvejen, men de er for ens og for utekniske. Bid i det sure æble og send Kodro videre i vinterpausen - og giv Daramy chancen, Ståle!
    Bliver Daramy ikke konsekvent brugt på kanten, når han spiller med de voksne? I så fald skal Kodro nok ingen steder. (det skal han nok ikke alligevel).
    Hvis man vurderer, at Daramy er klar til voksenfodbold (og det er altså ikke sikkert trods et par gode kampe hos reserverne), så bliver løsningen vel at han kommer op i truppen hovedsaglig som kant, og man i stedet udelader at købe den midtbanespiller, som man ellers prøvede at hente i sommers. Vi er i forvejen nok en enkelt spiller for lidt på midtbanen.

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jo, det ligner Daramy i denne sæson spiller venstrekant - med fin succes. Det er vel reelt også der vi mangler en spiller, når Falk skal være centralt?

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bliver Daramy ikke konsekvent brugt på kanten, når han spiller med de voksne? I så fald skal Kodro nok ingen steder. (det skal han nok ikke alligevel).
    Hvis man vurderer, at Daramy er klar til voksenfodbold (og det er altså ikke sikkert trods et par gode kampe hos reserverne), så bliver løsningen vel at han kommer op i truppen hovedsaglig som kant, og man i stedet udelader at købe den midtbanespiller, som man ellers prøvede at hente i sommers. Vi er i forvejen nok en enkelt spiller for lidt på midtbanen.
    Tjo, for min skyld kan vi godt hive ham op som kant, for der mangler vi, som du selv nævner, jo også gardering i truppen. Når jeg tænkte på ham som mulig tilføjelse til angrebet, var det, fordi han dels tydeligvis er målfarlig, men også fordi der hører så mange defensive pligter til kantpladsen i FCK, at jeg ikke ved, om det er for risikabelt at smide en 16-årig ud i.

    Men bortset fra det minder han jo en del om Fischer som type, og han vil sikkert fint kunne vikariere begge steder. I hvert fald mener jeg som sagt, at angrebsudvalget i truppen er for ensidigt med N'Doye, Sotiriou, Kodro og Wind som mere eller mindre store, tunge, stationære typer. Jeg så såmænd også gerne, at Holse fik mere tid som Fischers vikar i angrebet. Et farvel til Kodro ligner uanset hvad ikke umiddelbart en svækkelse af truppen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tjo, for min skyld kan vi godt hive ham op som kant, for der mangler vi, som du selv nævner, jo også gardering i truppen. Når jeg tænkte på ham som mulig tilføjelse til angrebet, var det, fordi han dels tydeligvis er målfarlig, men også fordi der hører så mange defensive pligter til kantpladsen i FCK, at jeg ikke ved, om det er for risikabelt at smide en 16-årig ud i.
    Jeg er bestemt ikke uenig med dig, og han har vist også spillet i angrebet på u19. Men når jeg skriver som jeg skriver, så er det fordi, at det næsten ser helt bevist ud, at man prøver at skole ham som ventrekant nu. Jeg vil tro, at det er der, at man fra klubbens side ser hans fremtid.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men bortset fra det minder han jo en del om Fischer som type, og han vil sikkert fint kunne vikariere begge steder. I hvert fald mener jeg som sagt, at angrebsudvalget i truppen er for ensidigt med N'Doye, Sotiriou, Kodro og Wind som mere eller mindre store, tunge, stationære typer. Jeg så såmænd også gerne, at Holse fik mere tid som Fischers vikar i angrebet. Et farvel til Kodro ligner uanset hvad ikke umiddelbart en svækkelse af truppen.
    Næ ikke som det ser ud nu. Men jeg ville blive ualmindelig meget overrasket, hvis man skiller sig af med Kodro til vinter. Jeg vil tro, at han får mindst til sommer, især fordi N'Doye vist kun har en et-årig kontrakt. Man vil nok gerne se, om Kodro (og/eller Wind) kan erstatte N'Doye inden man evt. køber en ny i tilfælde af, at N'Doye falder i niveau inden sommer.

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ ikke som det ser ud nu. Men jeg ville blive ualmindelig meget overrasket, hvis man skiller sig af med Kodro til vinter. Jeg vil tro, at han får mindst til sommer, især fordi N'Doye vist kun har en et-årig kontrakt. Man vil nok gerne se, om Kodro (og/eller Wind) kan erstatte N'Doye inden man evt. køber en ny i tilfælde af, at N'Doye falder i niveau inden sommer.
    Jeg tror såmænd heller ikke, Kodro ryger allerede til vinter. Men jeg håber godt nok, at man allerede nu arbejder på at forlænge N'Doyes kontrakt med et år mere. Og så håber jeg mere på Wind som N'Doyes afløser, når den tid kommer. Han virker typemæssigt mere oplagt end Kodro, synes jeg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvad med Robert Skov - Kunne han ryge allerede til vinter? Vi ved jo, at han gerne ville have været afsted.
    Han må høste en del interesse med de præstationer. Jeg kunne godt selv tvivle på, at han er klar endnu.

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror såmænd heller ikke, Kodro ryger allerede til vinter. Men jeg håber godt nok, at man allerede nu arbejder på at forlænge N'Doyes kontrakt med et år mere. Og så håber jeg mere på Wind som N'Doyes afløser, når den tid kommer. Han virker typemæssigt mere oplagt end Kodro, synes jeg.
    Enig i det meste. Men Wind skal lægge noget på fysisk for at kunne spille den rolle. Ellers må vi have en ind udefra.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Flødekanon Se meddelelser
    Hvad med Robert Skov - Kunne han ryge allerede til vinter? Vi ved jo, at han gerne ville have været afsted.
    Han må høste en del interesse med de præstationer. Jeg kunne godt selv tvivle på, at han er klar endnu.
    Så skal der da et helt ekstraordinært højt bud til, tror jeg. Han virker jo glad for, at han alligevel valgte FCK, og aftalen med ham er formentlig, at han skal sælges omkring sommeren 2020, når han har været her 2½ år og har 2 år tilbage af kontrakten.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror såmænd heller ikke, Kodro ryger allerede til vinter. Men jeg håber godt nok, at man allerede nu arbejder på at forlænge N'Doyes kontrakt med et år mere. Og så håber jeg mere på Wind som N'Doyes afløser, når den tid kommer. Han virker typemæssigt mere oplagt end Kodro, synes jeg.
    Jeg håber omvendt at man venter med at forlænge kontrakten med N'Doye til den er lige ved at udløbe. Han er en udpræget opportunist (hvilket også har gjort ham til en god angriber). Hvis N'Doye får et attraktivt tilbud, så skal vi ikke prøve at holde på ham. Vi kommer alligevel ikke til at tjene noget på ham.

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg håber omvendt at man venter med at forlænge kontrakten med N'Doye til den er lige ved at udløbe. Han er en udpræget opportunist (hvilket også har gjort ham til en god angriber). Hvis N'Doye får et attraktivt tilbud, så skal vi ikke prøve at holde på ham. Vi kommer alligevel ikke til at tjene noget på ham.
    Det er da heller ikke, fordi jeg tror, vi kan tjene noget på ham, at jeg synes, vi skal forlænge med ham. Det er, fordi han - formentlig til de flestes overraskelse - har vist sig at være en næsten endnu bedre spiller nu, end da han var her sidst. Derfor giver det da god mening at give ham et år mere. Vel at mærke ikke tre, fire eller fem år, så man risikerer, at der går Kvist eller Bengtsson i den, men blot et enkelt, så skaden er begrænset, hvis han pludselig falder i niveau.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg håber omvendt at man venter med at forlænge kontrakten med N'Doye til den er lige ved at udløbe. Han er en udpræget opportunist (hvilket også har gjort ham til en god angriber). Hvis N'Doye får et attraktivt tilbud, så skal vi ikke prøve at holde på ham. Vi kommer alligevel ikke til at tjene noget på ham.
    Øhhh what. Vi skal forlænge med N'Doye, fordi han er fucking dygtig, og vi har haft svært ved at finde dygtige angribere de sidste par vinduer. Hvorfor lede efter en diamant, når vi har en....


  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Enig i at vi skal forlænge med Ndoye (og giv nu Kodro et halvt år så banker han kasser ind... håber jeg) Syntes der imod at vi skal hente en stærk Central midtbane(ideer?) og en højreback også få smidt Kvist og Bengston på pension:)

  21. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    Enig i at vi skal forlænge med Ndoye (og giv nu Kodro et halvt år så banker han kasser ind... håber jeg) Syntes der imod at vi skal hente en stærk Central midtbane(ideer?) og en højreback også få smidt Kvist og Bengston på pension:)
    I forhold til den centrale midtbane, måtte Ståle meget gerne kigge mod hans landsmand, Morten Thorsby, der spiller i hollandske Heerenveen. Jeg kan se at han er startet turneringen i Holland særdeles godkendt, med fem mål i otte kampe, og har kontraktudløb i sommeren 2019. Jeg har lige siddet og set U21 kampen imellem Norge og Tyskland, hvor han var virkelig god. Her, der og alle vegne, krydret med en rigtig fin teknik og dertilhørende boldomgang.

    https://www.transfermarkt.com/morten...spieler/226524

Side 7 af 64 FørsteFørste ... 456789101757 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •