Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 44 af 44

Emner: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Derudover, så er fakta om RBS og Basels spillerbudget fremragende eksempler på, hvorfor FCK's præstationer i Danmark over de seneste 7 år ikke er tilfredsstillende (3/7). Vores budget er (og var) væsentligt højere end både Midtjyllands og AABs. Og som du selv nævner i relation til Basel og Red Bull, så må man jo forvente, at jo større budget - desto bedre resultater.
    Hvis vi skal medregne budgetterne ift. liga, så skal man medregne 2 ting:
    - FCKs budget blev sænket gevaldigt af ejerne efter 2011/12 sæsonen, hvilket vil sige at der ikke var så stor forskel på FCKs budget det år, og så de nærmeste konkurrenter. Man skilte sig af med spillere som Cornelius inden sæsonen og Ragnar midt i sæsonen, og erstattede dem med spillere som Adi, Margreiter og Braaten. Ikke ligefrem top afløsere.

    - Da man begyndte at øge budgetterne i sommeren '14, gjorde FCM det samme. Og det har siden da kun været FCK og FCM, som har vundet mesterskabet siden. Og forskellen mellem vores budget og FCMs budget er nok mindre end de fleste regner med. Og fordi FCMs budget er som det er, så giver det mening at de truer os mere nu, end de tidligere har gjort.

    Til gengæld er der økonomisk større forskel på Basel og deres nærmeste konkurrent, og større forskel mellem Red Bull Salzburg og deres nærmeste konkurrent, end der er på FCK og FCM. Bevares, vores budget er da større, men ikke i lige så høj grad. Hvilket kan forklare en del af hvorfor FCM har kunnet vinde 2 mesterskaber inden for de seneste 6 år (og kan vinde det 3. til sommer).
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis vi skal medregne budgetterne ift. liga, så skal man medregne 2 ting:
    - FCKs budget blev sænket gevaldigt af ejerne efter 2011/12 sæsonen, hvilket vil sige at der ikke var så stor forskel på FCKs budget det år, og så de nærmeste konkurrenter. Man skilte sig af med spillere som Cornelius inden sæsonen og Ragnar midt i sæsonen, og erstattede dem med spillere som Adi, Margreiter og Braaten. Ikke ligefrem top afløsere.

    - Da man begyndte at øge budgetterne i sommeren '14, gjorde FCM det samme. Og det har siden da kun været FCK og FCM, som har vundet mesterskabet siden. Og forskellen mellem vores budget og FCMs budget er nok mindre end de fleste regner med. Og fordi FCMs budget er som det er, så giver det mening at de truer os mere nu, end de tidligere har gjort.

    Til gengæld er der økonomisk større forskel på Basel og deres nærmeste konkurrent, og større forskel mellem Red Bull Salzburg og deres nærmeste konkurrent, end der er på FCK og FCM. Bevares, vores budget er da større, men ikke i lige så høj grad. Hvilket kan forklare en del af hvorfor FCM har kunnet vinde 2 mesterskaber inden for de seneste 6 år (og kan vinde det 3. til sommer).
    Så vi havde ikke et budget, som var væsentligt større end FCM i perioden?

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Så vi havde ikke et budget, som var væsentligt større end FCM i perioden?
    Budgettet var og er selvfølgelig højere. Men jeg tror ærligt talt, at mange overvurderer betydningen af hvor meget højere vi ligger end FCM, når det kommer til at vinde superligaen. Kigger man på deres start-11 så er der ret mange dyre spillere f.eks. Kaba som kostede 20+ mio, ligesom der er en række spillere, som får en meget stor løn og som formentlig også har fået en stor sign-on bonus (Sviatchenko, Scholz osv) . Det er ikke ikke et discounthold vs vores meget dyre hold, som mange herinde får det til at lyde til. Det understreges også af, at Steinlein da vist har været ude at sige, at de sagtens kan konkurrere med FCK på en spiller, hvis de vil.

    Uden at jeg har regnet på tingene, så ligger vi selvfølgelig højere i budget. Men jeg vil tro, at en pæn sjat af dette ligger i "bredden", hvor vi har brugt mange penge i køb og løn på spillere som Thomsen, Oviedo, Pierre, Santos, Bartolec osv som skal give os bredden til at spille både Superliga og Europa samtidig, men som ikke rigtig styrker topniveauet. Den på papiret brede trup giver os dog ikke nogen fordel pt, da vi har så utrolig mange skader, og da FCM jo ikke spiller andet end Superligaen.

    Min pointe er, at selvom vi har et (markant) større budget, så kan det formentlig ikke aflæses i voldsom grad i de to startopstillinger. Det er ikke sådan, at vores budget på de 11 pladser er så meget større, at vi kan få en meget markant bedre start-11. I så fald skulle vi kanalisere hele budgettet til start-11 og spare på bredden. Men så får vi et problem, når vi får skader eller spiller flere turneringer samtidig.
    Vi har sikkert råd til flere rigtig gode spillere til start-11, men når FCM finder et par stykker internt eller vi kikser med et køb eller to, så er det hurtigt udlignet.

    Der hvor man sikkert vil kunne se det (og som Ståle + spillerne af og til nævner) er, såfremt begge klubber spillede samme antal kampe, især hvis begge hold kom i et Europæisk gruppespil. Der er formodningen (og man kan tage fejl, da FCM jo aldrig kommer videre), at vi bedre vil kunne håndtere dette (hvis vi ikke har skader). Og det er nok primært her, at det store budgetforskel vil vise sig.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Budgettet var og er selvfølgelig højere. Men jeg tror ærligt talt, at mange overvurderer betydningen af hvor meget højere vi ligger end FCM, når det kommer til at vinde superligaen. Kigger man på deres start-11 så er der ret mange dyre spillere f.eks. Kaba som kostede 20+ mio, ligesom der er en række spillere, som får en meget stor løn og som formentlig også har fået en stor sign-on bonus (Sviatchenko, Scholz osv) . Det er ikke ikke et discounthold vs vores meget dyre hold, som mange herinde får det til at lyde til. Det understreges også af, at Steinlein da vist har været ude at sige, at de sagtens kan konkurrere med FCK på en spiller, hvis de vil.

    Uden at jeg har regnet på tingene, så ligger vi selvfølgelig højere i budget. Men jeg vil tro, at en pæn sjat af dette ligger i "bredden", hvor vi har brugt mange penge i køb og løn på spillere som Thomsen, Oviedo, Pierre, Santos, Bartolec osv som skal give os bredden til at spille både Superliga og Europa samtidig, men som ikke rigtig styrker topniveauet. Den på papiret brede trup giver os dog ikke nogen fordel pt, da vi har så utrolig mange skader, og da FCM jo ikke spiller andet end Superligaen.

    Min pointe er, at selvom vi har et (markant) større budget, så kan det formentlig ikke aflæses i voldsom grad i de to startopstillinger. Det er ikke sådan, at vores budget på de 11 pladser er så meget større, at vi kan få en meget markant bedre start-11. I så fald skulle vi kanalisere hele budgettet til start-11 og spare på bredden. Men så får vi et problem, når vi får skader eller spiller flere turneringer samtidig.
    Vi har sikkert råd til flere rigtig gode spillere til start-11, men når FCM finder et par stykker internt eller vi kikser med et køb eller to, så er det hurtigt udlignet.

    Der hvor man sikkert vil kunne se det (og som Ståle + spillerne af og til nævner) er, såfremt begge klubber spillede samme antal kampe, især hvis begge hold kom i et Europæisk gruppespil. Der er formodningen (og man kan tage fejl, da FCM jo aldrig kommer videre), at vi bedre vil kunne håndtere dette (hvis vi ikke har skader). Og det er nok primært her, at det store budgetforskel vil vise sig.
    Fint nok, men med en bredere trup, så burde det da give gode forudsætninger for, at præstere endnu bedre end modstanderen.

    Det er egentlig fine argumenter som både du og Kiwi kommer med, men det virker for for mig (og muligvis andre) som om, at man er meget selektiv med argumentationen. Budget er vigtigt for nogle, men ikke for andre, og på en eller anden måde, så er det større budget vendt til noget negativt.

    ift. Kampe, så kan det simpelthen ikke passe, at en klub som FCK ikke ved hvor mange kampe der som minimum skal spilles, og derved planlægge udfra det. Skader er selvfølgeligt svært at planlægge sig ud SF, men når man har x antal spillere, som tidligere har haft det svært ved skader, eller har passeret de 30 - jamen så byder man selv op til dans. Og en af årsagerne til bengtsson, ragnar, bjelland og doye alle kom til klubben var jo b.la. At man skøjtede rundt på transfermarkedet.

    esit: læser lige igennem senere, kan fandme ikke se noget som helst, når jeg skriver på telefonen.

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Fint nok, men med en bredere trup, så burde det da give gode forudsætninger for, at præstere endnu bedre end modstanderen.

    Det er egentlig fine argumenter som både du og Kiwi kommer med, men det virker for for mig (og muligvis andre) som om, at man er meget selektiv med argumentationen. Budget er vigtigt for nogle, men ikke for andre, og på en eller anden måde, så er det større budget vendt til noget negativt.

    ift. Kampe, så kan det simpelthen ikke passe, at en klub som FCK ikke ved hvor mange kampe der som minimum skal spilles, og derved planlægge udfra det. Skader er selvfølgeligt svært at planlægge sig ud SF, men når man har x antal spillere, som tidligere har haft det svært ved skader, eller har passeret de 30 - jamen så byder man selv op til dans. Og en af årsagerne til bengtsson, ragnar, bjelland og doye alle kom til klubben var jo b.la. At man skøjtede rundt på transfermarkedet.

    esit: læser lige igennem senere, kan fandme ikke se noget som helst, når jeg skriver på telefonen.
    Jeg læser det altså ikke, som om et større budget er dårligere, men derimod at FC har valgt at styrke bredden, med det større budget. Vi køber dermed ind, til startelleveren, på samme hylde som FCM. Det kan så være mere eller mindre klogt...
    Sidst redigeret af Jt80 : 11.03.20 kl. 13:01

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Fint nok, men med en bredere trup, så burde det da give gode forudsætninger for, at præstere endnu bedre end modstanderen.
    Enig. Og det gør vi også år efter år i Europa sammenlignet med andre danske hold og også i hovedparten af år i Superligaen.

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Det er egentlig fine argumenter som både du og Kiwi kommer med, men det virker for for mig (og muligvis andre) som om, at man er meget selektiv med argumentationen. Budget er vigtigt for nogle, men ikke for andre, og på en eller anden måde, så er det større budget vendt til noget negativt.
    Budgettet er da vigtigt for alle. FCM havde heller ikke været så gode, hvis ikke de havde haft et højt budget relativt til de fleste andre klubber i ligaen. Og et højt budget er selvfølgelig ikke dårligt. Men 30% større budget (tallet er hevet ud af røven) betyder jo ikke pr. automatik mulighed for at købe 30% bedre spillere. Så meget rykker forskellen ikke.

    Så kan man altid diskutere, om vi fordeler pengene rigtigt. Skulle man f.eks. købe endnu dyrere til toppen og spare i bredden? Pointen er, at så længe forskellen ikke er større (og det er den ikke i millioner at købe for), så vil en række skader, eller spil i Europa osv udligne for ret meget af den fordel. Vi bør selvfølgelig være mindre sårbare for skader og mange kampe, men i år har det nok været for ekstremt.

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Jeg læser det altså ikke, som om et større budget er dårligere, men derimod at FC har valgt at styrke bredden, med det større budget. Vi køber dermed ind, til startelleveren, på samme hylde som FCM. Det kan så være mere eller mindre klogt...
    Nu ved vi jo ikke, hvad vores spillere reelt koster relativt til deres, men det er svært at argumentere for, at vi køber ind til bredden, når vi har en væsentligt smallere trup end FCM, og vores spil falder fra hinanden så snart vi ikke kan stille med de 11 bedste.

    Vores problem er, at vi har enorme summer bundet op i spillere, som ikke toppræsterer. Det skulle jo gerne være sådan, at de dyreste spillere er blandt de bedste, men sådan er det selvfølgelig ikke altid - og da slet ikke i vores tilfælde.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Budgettet var og er selvfølgelig højere. Men jeg tror ærligt talt, at mange overvurderer betydningen af hvor meget højere vi ligger end FCM, når det kommer til at vinde superligaen. Kigger man på deres start-11 så er der ret mange dyre spillere f.eks. Kaba som kostede 20+ mio, ligesom der er en række spillere, som får en meget stor løn og som formentlig også har fået en stor sign-on bonus (Sviatchenko, Scholz osv) . Det er ikke ikke et discounthold vs vores meget dyre hold, som mange herinde får det til at lyde til. Det understreges også af, at Steinlein da vist har været ude at sige, at de sagtens kan konkurrere med FCK på en spiller, hvis de vil.

    Uden at jeg har regnet på tingene, så ligger vi selvfølgelig højere i budget. Men jeg vil tro, at en pæn sjat af dette ligger i "bredden", hvor vi har brugt mange penge i køb og løn på spillere som Thomsen, Oviedo, Pierre, Santos, Bartolec osv som skal give os bredden til at spille både Superliga og Europa samtidig, men som ikke rigtig styrker topniveauet. Den på papiret brede trup giver os dog ikke nogen fordel pt, da vi har så utrolig mange skader, og da FCM jo ikke spiller andet end Superligaen.

    Min pointe er, at selvom vi har et (markant) større budget, så kan det formentlig ikke aflæses i voldsom grad i de to startopstillinger. Det er ikke sådan, at vores budget på de 11 pladser er så meget større, at vi kan få en meget markant bedre start-11. I så fald skulle vi kanalisere hele budgettet til start-11 og spare på bredden. Men så får vi et problem, når vi får skader eller spiller flere turneringer samtidig.
    Vi har sikkert råd til flere rigtig gode spillere til start-11, men når FCM finder et par stykker internt eller vi kikser med et køb eller to, så er det hurtigt udlignet.

    Der hvor man sikkert vil kunne se det (og som Ståle + spillerne af og til nævner) er, såfremt begge klubber spillede samme antal kampe, især hvis begge hold kom i et Europæisk gruppespil. Der er formodningen (og man kan tage fejl, da FCM jo aldrig kommer videre), at vi bedre vil kunne håndtere dette (hvis vi ikke har skader). Og det er nok primært her, at det store budgetforskel vil vise sig.
    Nu mener jeg grundlæggende, at man er nødt til at øge klubbens spillerbudget væsentligt, både for at være konkurrencedygtige i Europa og for at mindske risikoen for, at de hjemlige konkurrenter kan følge med.

    Når det er sagt, så ligger man efter alt at dømme stadig i omegnen af 50 millioner højere i spillerbudget, hvilket bør være mere synligt. Bortset fra ganske få FCM-spillere ligger selv marginalspillerne i FCK på en højere grundløn.

    Og set over de seneste tre sæsoner har FCM foruroligende mange flere points end FCK, selvom også de har brugt penge mindre heldigt.

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Budgettet var og er selvfølgelig højere. Men jeg tror ærligt talt, at mange overvurderer betydningen af hvor meget højere vi ligger end FCM, når det kommer til at vinde superligaen. Kigger man på deres start-11 så er der ret mange dyre spillere f.eks. Kaba som kostede 20+ mio, ligesom der er en række spillere, som får en meget stor løn og som formentlig også har fået en stor sign-on bonus (Sviatchenko, Scholz osv) . Det er ikke ikke et discounthold vs vores meget dyre hold, som mange herinde får det til at lyde til. Det understreges også af, at Steinlein da vist har været ude at sige, at de sagtens kan konkurrere med FCK på en spiller, hvis de vil.

    Uden at jeg har regnet på tingene, så ligger vi selvfølgelig højere i budget. Men jeg vil tro, at en pæn sjat af dette ligger i "bredden", hvor vi har brugt mange penge i køb og løn på spillere som Thomsen, Oviedo, Pierre, Santos, Bartolec osv som skal give os bredden til at spille både Superliga og Europa samtidig, men som ikke rigtig styrker topniveauet. Den på papiret brede trup giver os dog ikke nogen fordel pt, da vi har så utrolig mange skader, og da FCM jo ikke spiller andet end Superligaen.

    Min pointe er, at selvom vi har et (markant) større budget, så kan det formentlig ikke aflæses i voldsom grad i de to startopstillinger. Det er ikke sådan, at vores budget på de 11 pladser er så meget større, at vi kan få en meget markant bedre start-11. I så fald skulle vi kanalisere hele budgettet til start-11 og spare på bredden. Men så får vi et problem, når vi får skader eller spiller flere turneringer samtidig.
    Vi har sikkert råd til flere rigtig gode spillere til start-11, men når FCM finder et par stykker internt eller vi kikser med et køb eller to, så er det hurtigt udlignet.

    Der hvor man sikkert vil kunne se det (og som Ståle + spillerne af og til nævner) er, såfremt begge klubber spillede samme antal kampe, især hvis begge hold kom i et Europæisk gruppespil. Der er formodningen (og man kan tage fejl, da FCM jo aldrig kommer videre), at vi bedre vil kunne håndtere dette (hvis vi ikke har skader). Og det er nok primært her, at det store budgetforskel vil vise sig.
    Det er nogle fine pointer, men jeg synes alligevel du negligerer budgetforskellen.
    Ifølge Transfarmarkt er vores trupværdi 47,15 millioner euro, mens Midtjyllands er 29,75 millioner euro, mens Tipsbladet havde en lønoversigt der viste at vi brugte 160 millioner kroner om året, mens Midtjylland brugte 95 millioner. Det er selvfølgelig ikke noget discounthold de har, men vores er altså meget dyrere. Derudover har de også en større trup end os. Så når Steinlein siger, at de sagtens kan konkurrere med os om en spiller, så passer det højest sandsynligt ikke.

    Det er selvfølgelig ikke helt lige til at sammenligne startopstillingernes værdi og på den baggrund konkludere hvem der bruger flest penge på disse spillere. Eksempelvis er Jesper Hansen en ganske fin målmand, men han var ikke særlig dyr og har samtidig en lav markedsværdi, mens jeg ikke kan finde en købspris for Kalle Johnsson, der naturligvis har en højere markedsværdi (særligt grundet alder). Så om vores større budget kan aflæses i startopstillingerne kan være svært at afgøre, men man skal næppe være i tvivl om, at vi har brugt væsentligt flere penge på vores, ligesom den er væsentligt mere værd. Vi skal i hvert fald have mere end to fejlkøb, før budgetforskellen er udlignet.

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Nu ved vi jo ikke, hvad vores spillere reelt koster relativt til deres, men det er svært at argumentere for, at vi køber ind til bredden, når vi har en væsentligt smallere trup end FCM, og vores spil falder fra hinanden så snart vi ikke kan stille med de 11 bedste.

    Vores problem er, at vi har enorme summer bundet op i spillere, som ikke toppræsterer. Det skulle jo gerne være sådan, at de dyreste spillere er blandt de bedste, men sådan er det selvfølgelig ikke altid - og da slet ikke i vores tilfælde.
    Jeg er meget enig i at vi har store summer bundet på spillere der ikke toppræsterer. Det ser jeg som vores største problem. Og jeg ved ikke hvorfor, men man kan godt savne at nogle af de etablerede er udfordret på deres plads - og netop hér har skaderne måske haft sin største indvirkning, altså på den interne konkurrence... Der er i hvert fald bare nogle spillere der ikke præsterer, overhoved!

    Mvh

  14. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    Jeg tror egentligt, vi undervurderer, hvor meget var bundet op på Jonas Wind. Han spillede jo genialt i lang tid før sin skade, og der er stor chance for, at han havde braget igennem og været Superligatopscorer nu, hvis han ikke løb ind i den skade. Havde vi haft ham klar hele sæsonen igennem, havde vi været markant farligere offensivt. Jeg tror, det bliver et kæmpe boost, når han kommer tilbage.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496
    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Og det gør vi også år efter år i Europa sammenlignet med andre danske hold og også i hovedparten af år i Superligaen.



    Budgettet er da vigtigt for alle. FCM havde heller ikke været så gode, hvis ikke de havde haft et højt budget relativt til de fleste andre klubber i ligaen. Og et højt budget er selvfølgelig ikke dårligt. Men 30% større budget (tallet er hevet ud af røven) betyder jo ikke pr. automatik mulighed for at købe 30% bedre spillere. Så meg
    Så kan man altid diskutere, om vi fordeler pengene rigtigt. Skulle man f.eks. købe endnu dyrere til toppen og spare i bredden? Pointen er, at så længe forskellen ikke er større (og det er den ikke i millioner at købe for), så vil en række skader, eller spil i Europa osv udligne for ret meget af den fordel. Vi bør selvfølgelig være mindre sårbare for skader og mange et rykker forskellen ikke.
    kampe, men i år har det nok været for ekstremt.
    Vi har nok forskellig holdning til hvad "hovedparten" anses for, men jeg mener ikke, at 3/7 er acceptabelt.

    At FCM har et par spillere til over 20+ mio., det ser jeg lidt som ligegyldigt, da vi selv har spillere i den prisklasse en-masse. Hvis ikke transfermarkt er forkert på den, så har FCM siden 14/15 købt én spiller til over 20 mio. kr. -> Kaba (taget dagens kurs i betragtning, jf. valutakurser.dk). FC har 5. Det bliver så rimeligt uvist hvor meget de forskellige klubber betaler for "transferfriespillere", som der ikke betales for kompensation for - men selv her har FCK været gode til at tilknytte spillere, som kom på en fri transfer.

    FCM har i perioden 14/15-nu købt for 201 mio. kr. FC København har købt for 440 mio. kr. Altså et stykke over dobbelt så meget. Det er for mig altså ikke et fordelingsproblem, (eller, det er det også) men snarere et forvaltningsproblem.

  17. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fra-deres-bank

    Ifølge Morten W. Langer er FCK ikke presset af sin bankforbindelse, trods det dårlige regnskabsresultat.

  18. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    27

    Re: FCKs ambitioner, målsætninger og strategi

    Nogen der ved hvor langt de er med godkende Lalandia i Sverige?

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 02.06.06, 22:55
  2. FCK/PARKEN facts, strategi, historie og nøgletal
    By Rozenaldo in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.05.06, 19:02
  3. Ambitioner og perspektiver efterlyses
    By Don B in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 01.11.05, 10:49
  4. Et farvel til Ob's ambitioner??
    By Tasjlinkow in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 20:17
  5. Storskærms-ambitioner
    By CF39 Thomas in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 17.07.03, 18:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •