Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 87 af 87

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Burde denne kamp ikke genoplive målmandskampen?

    Robin giver for mange returer (senest i går) og har lavet flere deciderede drops (senest i går? Men sikkert mod FC muh)

    Stephan har vel aldrig spillet sig af og så skarp ud i pokalfinalen, hvor han blev pokalfighter.

    Har Robin mistet motivation fordi han ikke måtte skifte, eller er det hans egentlige niveau, vi ser nu, hvor han ikke er beskyttet af sidse års eminente centerforsvar?

    Teknisk virker han en del dårligere end Stephan, synes jeg.
    Var inde på det igår og jeg kan kun sige at jeg er helt enig. Har aldrig været fan af ham og jeg sagde det allerede da han var kommet til, han er teknisk ikke en god målmand og havde godt af et godt forsvar sidste sæson. Helt enig.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Var inde på det igår og jeg kan kun sige at jeg er helt enig. Har aldrig været fan af ham og jeg sagde det allerede da han var kommet til, han er teknisk ikke en god målmand og havde godt af et godt forsvar sidste sæson. Helt enig.
    Men samtidig var han by far den bedste spiller på holdet i sæsonens første mange kampe, indtil Verbic fik en kort opblomstring.
    Han har set lidt tvivlsom ud i et par situationer, men han har eller hele tiden i FCK været yderst stabil. Jeg ser ingen grund til at rokke båden endnu mere på det punkt, ved at bringe en Stephan uden kampform på banen.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Er jeg egentlig den eneste, som finder det en anelse komisk, når UC (???) vælger at tage et kæmpe banner med teksten "For altid hvid - for evig blå" (sådan cirka) til en udekamp mod Lyngby, hvor vi selv spiller i rød?

    Der må man da lige tænke sig om. Det svarer vel lidt til, at tage en gul jakke på til en kamp mod BIF. :)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Haha, det kan man jo mene :)
    Det er ikke noget, jeg mener, det er et faktum.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er jeg egentlig den eneste, som finder det en anelse komisk, når UC (???) vælger at tage et kæmpe banner med teksten "For altid hvid - for evig blå" (sådan cirka) til en udekamp mod Lyngby, hvor vi selv spiller i rød?

    Der må man da lige tænke sig om. Det svarer vel lidt til, at tage en gul jakke på til en kamp mod BIF. :)
    Du havde altså foretrukket "for altid fuchsia" i sin tid? Det giver jo ingen mening det du skriver.

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det svarer vel lidt til, at tage en gul jakke på til en kamp mod BIF. :)
    Nej.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men samtidig var han by far den bedste spiller på holdet i sæsonens første mange kampe, indtil Verbic fik en kort opblomstring.
    Han har set lidt tvivlsom ud i et par situationer, men han har eller hele tiden i FCK været yderst stabil. Jeg ser ingen grund til at rokke båden endnu mere på det punkt, ved at bringe en Stephan uden kampform på banen.
    Han har da haft nogle fine redninger men personligt er det også noget jeg forventer af en målmand der spiller på det niveau FCK er på. Det ændre dog ikke på at han er en utrolig dårlig teknisk målmand og hans boldhåndtering er decideret elendig af en målmand der spiller på det niveau vi er på. Selv i sidste sæson lavede han nogle mærkværdige ting indimellem. Jeg husker det mål han lukker ind nede i Bulgarien mod Ludogorets, det første mål Ajax laver nede i Amsterdam hvor han vist også får den pareret direkte ud til Traore samt en lignende situation oppe i Farum i Februar.

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er jeg egentlig den eneste, som finder det en anelse komisk, når UC (???) vælger at tage et kæmpe banner med teksten "For altid hvid - for evig blå" (sådan cirka) til en udekamp mod Lyngby, hvor vi selv spiller i rød?

    Der må man da lige tænke sig om. Det svarer vel lidt til, at tage en gul jakke på til en kamp mod BIF. :)
    Du er sjov! <3

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Peach Se meddelelser
    Du er sjov! <3
    Bortset fra den lidt provokerende kommentar med BIF, så var det egentlig ikke sjovt ment. IMO er det sgu ikke særligt smart med sådan et banner i en kamp, hvor vi rent faktisk spiller mod et hold i hvidt og blåt og vi selv i rødt. Men ok, måske var det derfor holdet tabte - de troede åbenbart ligesom som vores fans, at vi holdt med de hvide og blå i den kamp.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af noggels Se meddelelser
    Nej.
    Du har ret. Banneret er faktisk værre, idet man vel har tænkt lidt over, hvilket banner man har med. Og så har man selvfølgelig ikke et banner med, der hylder de blå/hvide, når det er modstandernes farve i den kamp.

    En gul jakke kan uopmærksom fan måske godt i sin travlhed komme til at tage på - selvom man som rigtig FCK'er selvfølgelig ikke ejer noget gult.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bortset fra den lidt provokerende kommentar med BIF, så var det egentlig ikke sjovt ment. IMO er det sgu ikke særligt smart med sådan et banner i en kamp, hvor vi rent faktisk spiller mod et hold i hvidt og blåt og vi selv i rødt. Men ok, måske var det derfor holdet tabte - de troede åbenbart ligesom som vores fans, at vi holdt med de hvide og blå i den kamp.
    Her er du også rigtig sjov! <3
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Her er du også rigtig sjov! <3
    Du kan ikke se det bøvede med det banner lige netop på den bane?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.
    By Wonderboy in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 25.09.17, 14:33
  2. Optakts- og kamptråd: Skive IK-FCK (Pokal) 20.9.2017
    By Wonderboy in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 11:16
  3. Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.09.17, 22:14
  4. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 11.06.17, 15:41
  5. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •