Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    41 51.90%
  • Uafgjort

    16 20.25%
  • FCM vinder

    22 27.85%
Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    338

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Thorup er en skænsel for København. Han forstår ikke at tune holdet ind til at vinde de vigtige kampe og hans post-match opførsel er decideret pinlig.i min verden skal han væk ved første lejlighed. De to assistentrænere kan klare jobbet indtil vi finder en mere permanent løsning med format.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hafnia Se meddelelser
    Thorup er en skænsel for København. Han forstår ikke at tune holdet ind til at vinde de vigtige kampe og hans post-match opførsel er decideret pinlig.i min verden skal han væk ved første lejlighed. De to assistentrænere kan klare jobbet indtil vi finder en mere permanent løsning med format.
    Så at tæske Sivaspor samlet 7-1 er ikke en vigtig kamp hos dig? At tæve BIF 4-2 i år? AGF på udebane 3-1? Mesterskabsslutspillet i seneste sæson, hvor vi i øvrigt tæver FCM hjemme?

    I går var ikke en god kamp, og JT fejler totalt i post match interviewet. Det er vi enige om. Men fortæl mig lige, hvordan han skulle stille op anerledes i går? PC har efterladt ham med 18 årige og Jens Stage til kanterne, mens Falk er skadet. Ja, han kunne ha' skiftet Isak ind centralt tidligere, men helt ærligt. Det er småting og i min optik ikke en ændring, der havde tippet kampen. Kampen i går bliver - lidt let sagt - tabt på manglen af Falk og offensiv power i truppen. Ingen af delene er til stede pt., og vi må som sagt håbe, at vi ikke er for langt efter FCM, når vi må handle igen.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    53

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Selvfølgelig er FCM det hold der kan være tilfreds med resultatet, men så er det vel også det. En boldbesidelse på 28% er for lavt selv med 10 mand. Og ja deres måde at trække tiden på var ikke noget at være stolt af.

  6. #124
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af NHA Se meddelelser
    Selvfølgelig er FCM det hold der kan være tilfreds med resultatet, men så er det vel også det. En boldbesidelse på 28% er for lavt selv med 10 mand. Og ja deres måde at trække tiden på var ikke noget at være stolt af.
    Det er et Bo Henriksen hold. Jeg kan garantere, at for Bo er det nærmest et adelsmærke at kunne vinde sådan dér.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Det virker til, at PC og Thorup ikke er helt på bølgelængde..

  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af NHA Se meddelelser
    Selvfølgelig er FCM det hold der kan være tilfreds med resultatet, men så er det vel også det. En boldbesidelse på 28% er for lavt selv med 10 mand. Og ja deres måde at trække tiden på var ikke noget at være stolt af.
    Jeg er enig med den anden debattør om, at boldbesiddelsen er fuldstændig ligegyldig, når man er 10 mand og forøvrigt vinder. Da det var 11 v 11 var FCM ganske offensive, så der er altså imo ikke noget at komme efter.

    Der hvor jeg dog er hamrende enig var den tåkrummende konstante tidsudtræk og læggen sig ned ved hvert lille frispark. Onyedika var alene i græsset 6-7 gange som alle varede mindst 30 sek. og hvor han absolut intet fejlede, ligesom målmanden var absurd lang tid om alle igangsætninger. Men altså de kloge narrer de mindre kloge, og Kehlet var jo fuldstændig ligeglad. Så selvfølgelig gør FCM det selvom det er meget lidt kønt. Groft sagt taber vi til et smartere, klogere og mere erfarent hold, som bruger alle tricks i bogen. Det var hamrende grimt, men de fik 3 point.

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Så at tæske Sivaspor samlet 7-1 er ikke en vigtig kamp hos dig? At tæve BIF 4-2 i år? AGF på udebane 3-1? Mesterskabsslutspillet i seneste sæson, hvor vi i øvrigt tæver FCM hjemme?

    I går var ikke en god kamp, og JT fejler totalt i post match interviewet. Det er vi enige om. Men fortæl mig lige, hvordan han skulle stille op anerledes i går? PC har efterladt ham med 18 årige og Jens Stage til kanterne, mens Falk er skadet. Ja, han kunne ha' skiftet Isak ind centralt tidligere, men helt ærligt. Det er småting og i min optik ikke en ændring, der havde tippet kampen. Kampen i går bliver - lidt let sagt - tabt på manglen af Falk og offensiv power i truppen. Ingen af delene er til stede pt., og vi må som sagt håbe, at vi ikke er for langt efter FCM, når vi må handle igen.
    FC København tabte ni superligakampe sidste sæson, Thorup tabte de seks. Alle seks kampe var mod det der endte med at være hold fra top seks; Brøndby, FCM og Randers. Det er 18 point vi forærede til de nærmeste konkurrenter.

    Hvorfor er det et problem?

    Det er det, fordi vi havde seks point op til førstepladsen, da sidste sæson sluttede. Vi havde med andre ord seks kampe til at få blot to sejre, der kunne have sikret os mesterskabet. Men Thorups FC København taber flere kampe mod de andre tophold, end vi er vant til. Og dét er et kæmpe udfordring, som vi så det helt konkrete resultat af i går.

    Edit: Ja, faktisk behøvede vi ikke engang to sejre. Kombinationer af uafgjorte og sejre kunne også have gjort det. Men det regnskab vil jeg overlade til mere excel-stærke typer :-)
    Sidst redigeret af Søren Q : 20.09.21 kl. 15:44

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    FC København tabte ni superligakampe sidste sæson, Thorup tabte de syv. Alle syv kampe var mod det der endte med at være hold fra top seks; Brøndby, FCM og Randers. Det er 21 point vi forærede til de nærmeste konkurrenter.

    Hvorfor er det et problem?

    Det er det, fordi vi havde seks point op til førstepladsen, da sidste sæson sluttede. Vi havde med andre ord syv kampe til at få blot to sejre, der kunne have sikret os mesterskabet. Men Thorups FC København taber flere kampe mod de andre tophold, end vi er vant til. Og dét er et kæmpe udfordring, som vi så det helt konkrete resultat af i går.
    Du glemmer bare lige den pointe, at JT overtog et hold i kolossal krise, hvor både holdet og organisationen/ledelsen sejlet. Så at JT i den periode under en forestående udrensning tabte en del kampe, var vel forventet?. Det var det hvertfald i min Bog. Den helt store prøve er den sæson vi netop er gået i gang med nu. Og i sidste ende kan vi vel først bedømme manden, hvis der står et DM guld i skabet næste år. Uagtet at vi tabte i går så skal vi lige huske på at:

    1. JT har kvalificeret os til et Europa gruppespil, hvor vi har fået en god start.
    2. Der var klare tendenser til godt spil og resultater i mesterskabsspilet sidste år, hvor vi var det bedste hold
    2. Selv med tabet i går til FCM, så har vi stadig fået en god sæsonstart mål på point, kontra de tidligere sæson.

    Det var bekymrende i går, men skal vi nu ikke lige vente med at male fanden på væggen?. Fair nok, hvis vi kollapser her over de næste 3-4 uger og er 10 point efter FCM, så er det måske en anden snak, men det er jeg ret overbevist om ikke sker.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du glemmer bare lige den pointe, at JT overtog et hold i kolossal krise, hvor både holdet og organisationen/ledelsen sejlet. Så at JT i den periode under en forestående udrensning tabte en del kampe, var vel forventet?. Det var det hvertfald i min Bog. Den helt store prøve er den sæson vi netop er gået i gang med nu. Og i sidste ende kan vi vel først bedømme manden, hvis der står et DM guld i skabet næste år. Uagtet at vi tabte i går så skal vi lige huske på at:

    1. JT har kvalificeret os til et Europa gruppespil, hvor vi har fået en god start.
    2. Der var klare tendenser til godt spil og resultater i mesterskabsspilet sidste år, hvor vi var det bedste hold
    2. Selv med tabet i går til FCM, så har vi stadig fået en god sæsonstart mål på point, kontra de tidligere sæson.

    Det var bekymrende i går, men skal vi nu ikke lige vente med at male fanden på væggen?. Fair nok, hvis vi kollapser her over de næste 3-4 uger og er 10 point efter FCM, så er det måske en anden snak, men det er jeg ret overbevist om ikke sker.
    Korrekt. Men. Fire af de ni nederlag i sidste sæson er fra 2021. Helt konkret har vi spillet 12 kampe mod de tre nævnte hold i hele 2021, vi har tabt fem og vundet seks, spillet en uafgjort. Det er ganske enkelt ikke godt nok, ligegyldigt hvordan du vender eller drejer det.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    FC København tabte ni superligakampe sidste sæson, Thorup tabte de syv. Alle syv kampe var mod det der endte med at være hold fra top seks; Brøndby, FCM og Randers. Det er 21 point vi forærede til de nærmeste konkurrenter.

    Hvorfor er det et problem?

    Det er det, fordi vi havde seks point op til førstepladsen, da sidste sæson sluttede. Vi havde med andre ord syv kampe til at få blot to sejre, der kunne have sikret os mesterskabet. Men Thorups FC København taber flere kampe mod de andre tophold, end vi er vant til. Og dét er et kæmpe udfordring, som vi så det helt konkrete resultat af i går.

    Edit: Ja, faktisk behøvede vi ikke engang to sejre. Kombinationer af uafgjorte og sejre kunne også have gjort det. Men det regnskab vil jeg overlade til mere excel-stærke typer :-)
    Men måske skal man lige korrigere lidt for, hvilke kampe som er fair at tælle med. Feks. var to af disse på Randers og FCM lige i starten hvor alt sejlede. Ser man på slutpillet så det væsentlig bedre ud og kigger vi på denne sæson alene, så har vi vundet samtlige "vigtige kampe" indtil i går og her tænker jeg kampe mod de formodede stærkeste hold (Randers, AGF, BIF og kampene i Europa som virkelig også er vigtige). AAB slog vi selvfølgelig ikke, men den kamp synes jeg nu nok, at Boiles hjerneblødning tager det største ansvar for. At vi ikke vandt i går er selvfølgelig skidt, men det er jo heller ikke en kamp som man normalt taber, når modstanderen ikke har en eneste bare middelstor chance i hele kampen.
    Så lad os nu lige slå lidt koldt vandt i blodet i stedet for straks at konkludere, at Thorup ikke kan vinde mod gode hold.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #132
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Korrekt. Men. Fire af de ni nederlag i sidste sæson er fra 2021. Helt konkret har vi spillet 12 kampe mod de tre nævnte hold i hele 2021, vi har tabt fem og vundet syv af dem. Det er ganske enkelt ikke godt nok, ligegyldigt hvordan du vender eller drejer det.
    Det var jo stadig sidste sæson, før JT og PC fik et transfer vindue ? og fik renset ud i truppen?. Hvis vi lige skærer kampen i går væk, så har det jo været fremragende indtil videre i denne sæson. I min bog var sidste sæson en stor forberedelse til denne sæson. Og vi har slået BØF og Randers. Ja FCM er vores onde ånd, men der er altså 3 kampe endnu i mod dem og sæsonen er ung og vi har 1 point op til første pladsen.

    Jeg er slet ikke så pessimistisk som dig, men det er jo fair nok :)

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #133
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    FC København tabte ni superligakampe sidste sæson, Thorup tabte de seks. Alle seks kampe var mod det der endte med at være hold fra top seks; Brøndby, FCM og Randers. Det er 18 point vi forærede til de nærmeste konkurrenter.

    Hvorfor er det et problem?

    Det er det, fordi vi havde seks point op til førstepladsen, da sidste sæson sluttede. Vi havde med andre ord seks kampe til at få blot to sejre, der kunne have sikret os mesterskabet. Men Thorups FC København taber flere kampe mod de andre tophold, end vi er vant til. Og dét er et kæmpe udfordring, som vi så det helt konkrete resultat af i går.

    Edit: Ja, faktisk behøvede vi ikke engang to sejre. Kombinationer af uafgjorte og sejre kunne også have gjort det. Men det regnskab vil jeg overlade til mere excel-stærke typer :-)
    Mener du helt alvorligt, at man idag eller i morgen skulle gå ud og fyre JT?

    Altså, 1 point efter førstepladsen, med en sejr i CL-gruppen, og efter at have brugt tid på at bygge noget op.

    Igår var forfærdeligt, og tro mig, den fadæse er skam noteret! No doubt.

    Men du må simpelthen forsøge at uddybe dit JT raus med et eksempel på en plan der skulle være bedre netop nu.
    Behøver blot et eksempel…
    “Det lader jeg de kloge og professionelle om” køber jeg ikke.

    Vil oprigtigt gerne høre en idé til hvad der pt ville være en bedre løsning for FCKs nuværende situation.

    Enlighten me…

    Zan

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #134
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Mener du helt alvorligt, at man idag eller i morgen skulle gå ud og fyre JT?

    Altså, 1 point efter førstepladsen, med en sejr i CL-gruppen, og efter at have brugt tid på at bygge noget op.

    Igår var forfærdeligt, og tro mig, den fadæse er skam noteret! No doubt.

    Men du må simpelthen forsøge at uddybe dit JT raus med et eksempel på en plan der skulle være bedre netop nu.
    Behøver blot et eksempel…
    “Det lader jeg de kloge og professionelle om” køber jeg ikke.

    Vil oprigtigt gerne høre en idé til hvad der pt ville være en bedre løsning for FCKs nuværende situation.

    Enlighten me…

    Zan
    Jeg præsenterer data for hvor ringe vores konkurrencekraft har været. Det er dig, der bringer fyring på banen.

  25. #135
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Jeg præsenterer data for hvor ringe vores konkurrencekraft har været. Det er dig, der bringer fyring på banen.
    Data på baggrund af sidste sæson ? :). Det kræver nok en større datamængde end det :p

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 20.05.21, 18:53
  3. Svar: 162
    Sidste Meddelelse: 25.04.21, 18:52
  4. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •