Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Superliga'en til vinter

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Superliga'en til vinter

    Hvem ser I værende i top 6 til vinter, hvor er FCK henne og hvordan ser superligaen ud?

    Her er mit bud:

    Superliga til vinter
    1. FCN (God stimme, ingen europa og god tilføjelser)
    2. Randers (God stamme, ingen europa)
    3. Silkeborg (Lidt svækket, men har et godt koncept)
    4. AGF (Stykket angreb og ingen europa)
    5. FCM (Ny træner der kan forløse potentiale, men dog også europa kampe)
    6. Viborg (holder fast i top 6)
    7. Brøndby (Meget styrket angreb, ingen europa, en god træner. Maxsø er tilbage og Hermansen er tilbage start oktober, så nok kun væk i 3 kampe mere)
    8. FCK (Thorup får kun delvist styr på defensiven og skaderne begynder at sætte sine spor)
    9. AC Horsens (får stadigvæk skrabet point sammen)
    10. OB (Kæmper med at få det til at fungere)
    11. Aab (Friis virker ikke til at få dem i den rigtige retning)
    12. Lyngby (svært ved at se dem overhoved vinde nogle kampe).

    Ser desværre FCK uden for top 6. Thorup og PC har bragt os i en situation, hvor at hver eneste kamp bliver en finale. Der bliver dermed drevet rovdrift på vores bedste spillere. Det får negative konsekvenser. Jeg tror alle 3 hold, der har et hold i euorpa får et meget svært efterår. Silkeborg nok mindst, da jeg tror de vil prioritere liga'en over europa, hvorimod FCM og FCK vil gøre alt, hvad de kan for også at skulle spille europa efter vinter.
    - Torben

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Superliga'en til vinter

    Jeg tror, at der på trods af skadesproblemer er så meget kvalitet i holdet, at vi klarer top seks i efteråret. Når det er sagt, deler jeg din pessimisme og tænker, det er en reel risiko, at afstanden til nr. 1 kan være uoverstigelig, når forårssæsonen begynder.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Superliga'en til vinter

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Jeg tror, at der på trods af skadesproblemer er så meget kvalitet i holdet, at vi klarer top seks i efteråret. Når det er sagt, deler jeg din pessimisme og tænker, det er en reel risiko, at afstanden til nr. 1 kan være uoverstigelig, når forårssæsonen begynder.
    At FCN henter Faghir viser at de går all ind på gulvet...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Superliga'en til vinter

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    At FCN henter Faghir viser at de går all ind på gulvet...
    Erstat FCN med FCK og så læs den sætning igen. Jeg ville ikke mene at Faghir i FCK ville vise at vi gik efter guldet, nærmere det modsatte.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Superliga'en til vinter

    Det er i hvert fald svært at blive klog på ligaen i år. Det er jo early days, og mange forventer vel, at både vi og FCM snart kommer på rette spor igen, mens også Brøndby har forstærket sig og bør kunne bevæge sig opad i tabellen.

    Men så alligevel ... Alle kan se, at vores hold sejler, mangler en grundlæggende fastforankret spillestil, skal til at omstille sig til at slå indlæg mod Cornelius, ikke har en reel afløser for selvsamme, når han sidder ude ... blandt flere andre velkendte problemer.
    Samtidig lader FCM's krise til at stikke dybere end først antaget. Trænerfyringen virkede sådan set naturlig nok, men de har ikke fået vendt udviklingen, og jeg synes egentlig, at de er sluppet nådigt i pressen, når man ser på deres stats for sæsonens 13 kampe (inkl. Europa): 2-5-6 er jo decideret vanvittige tal.
    Endelig har Brøndby desværre fået hentet Omoijuanfo, som jeg ikke er i tvivl om nok skal få scoret en del mål, og Wass, som er en klar forstærkning. Vallys er jeg mindre overbevist om, og heldigvis har de stadig masser af svage punkter på holdet, så det er heller ikke sikkert, at de bare kommer bragende i den resterende del af efteråret.

    Odds på mesterskabet sættes p.t. til
    FCK 2,05
    FCM 4,50
    FCN 5
    Randers 11
    Brøndby 23

    Mit bud på stillingen efter 22 runder er:
    FCN
    Randers
    FCK
    FCM
    AGF
    Brøndby
    HIC SUNT LEONES

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Superliga'en til vinter

    Det er nemlig virkelig en underlig liga i år.

    Ja det er early days, men at FCM, FCK og BØF på nuværende tidspunkt så tidligt i sæsonen, allerede har tabt henholdsvis 3-4 og 5 kampe fortæller mig at en af holdende virkelig skal brænde ligaen af fremadrettet. Det tvivler jeg stærkt på.

    Man skal ikke undervurdere FCN/Randers. Det kan sagtens være en af de sæsoner, hvor alt bare flasker sig og de rammer en guldårgang, sammenholdt med de andre traditionelle tophold har en Offsæson..

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Superliga'en til vinter

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er nemlig virkelig en underlig liga i år.

    Ja det er early days, men at FCM, FCK og BØF på nuværende tidspunkt så tidligt i sæsonen, allerede har tabt henholdsvis 3-4 og 5 kampe fortæller mig at en af holdende virkelig skal brænde ligaen af fremadrettet. Det tvivler jeg stærkt på.

    Man skal ikke undervurdere FCN/Randers. Det kan sagtens være en af de sæsoner, hvor alt bare flasker sig og de rammer en guldårgang, sammenholdt med de andre traditionelle tophold har en Offsæson..
    Agf???


    (Jeg finder selv ud)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •