Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 68

Emner: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Se interviewet igen k@sper, på tv3sport.dk. ca. 3.min inde. Han udtaler han er meget tilfreds.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Se interviewet igen k@sper, på tv3sport.dk. ca. 3.min inde. Han udtaler han er meget tilfreds.
    Ja men han udtaler jo også det andet, da de spørger ham til de dårlige indlæg.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011
    Indlæg
    34

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det største problem med Ankersen er attituden. Mærkelig hævnaktion i 1.halvleg og så skælder han pludselig keeper ud i 2. uden årsag. Læg dertil tilsvarende episoder i andre kampe og sidste sæson. Hvis han bare spiller fodbold, så er han fin, ligesom vi så i 16/17
    Ja for mig er det også specielt attituden. Han har en dårlig udstråling og skyder evigt og altid skylden for hans fejl på alle andre omkring ham. Derudover irriterer det mig grænseløst, at han vælger at spille bolden tilbage til keeperen 9/10 gange, hvis han modtager den på midten efter et hjørnespark - gerne efter at have varmet den lidt. Læg dertil hans elendige indlæg og så vokser irritationen altså bare (i mit tilfælde).
    Success is temporary, loyalty is forever!


  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nej vel er det ikke noget nyt, hetzen mod Ankersen har kørt i godt et års tid nu.. Men så lad os da hente Remmer hjem fra Molde, han slår gode indlæg.. Og så kunne vi jo samtidig lade Pierre spille venstre backen i stedet for Boile.. Bum, 25 kasser af både Doye og Kodro pr sæson... Nemt...

    Personligt vil jeg dog hellere have en hurtig og angrebsivrig back der kan bidrage i opspillet, men det er jo en smagssag..
    Man kan dårligt kalde ham angrebsivrig, når han altid stopper op, før han når baglinjen.
    Han bruger ikke de muligheder der opstår for overlap, når Skov går ind i banen med bolden.
    Han holder sig for langt tilbage, og ser ikke ud til at ville tage risikoen ved et længere løb mod baglinjen, uden bold. Det var tydeligt flere gange i kampen igår.
    Han er trist at se på. Har en trist attitude, mangler gejst, mod og vilje.
    Suk.
    BAH!
    SYKE's Avatar

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Hej SYKE

    Det er helt fair hvis man er træt af Ankersens til tider dårlige attitude, men at han i går skulle have spillet som du skriver, så tror jeg ikke du så kampen. Bevares, han havde mange dårlige indlæg, men han kom i overlappet i 9 ud af 10 gange. Jeg synes det bliver useriøst, når man bare sætter den sædvanlige plade på, når man har set sig sur på Ankersen

    Pede

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Pede Se meddelelser
    Hej SYKE

    Det er helt fair hvis man er træt af Ankersens til tider dårlige attitude, men at han i går skulle have spillet som du skriver, så tror jeg ikke du så kampen. Bevares, han havde mange dårlige indlæg, men han kom i overlappet i 9 ud af 10 gange. Jeg synes det bliver useriøst, når man bare sætter den sædvanlige plade på, når man har set sig sur på Ankersen

    Pede
    Hej,

    Jeg skriver det som jeg så det, og husker det.
    Om min hukommelse er sløret af en efterhånden stor irritation over ham, skal jeg ikke kunne sige. Men det er der nok noget om. ;)
    Men jeg står helt fast på min mening omkring attitude, mod og vilje. Der er ikke meget af den slags tilstede hos Ankersen.
    BAH!
    SYKE's Avatar

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Bevares jeg faldt i søvn i anden halveg.. ja det var en røgsyg kamp!

    Jeg er dog meget enig i dine betragtninger omkring Ankersen i den del af kampen jeg fik set. Han står langt tilbage på banen, tager stort set ingen agressive løb og endnu værre han giver utroligt hurtigt op, og så gider jeg næsten ikke kommentere på kvaliteten af de indlæg han så fik lavet. Jeg ved ikke om det er fordi han ikke stoler på Skov eller fordi han bare er gået træt i København.

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Sjovt at Lüftner ikke engang var med i truppen i denne kamp ?

    Mon Ståle har kunne se de fejl og mangler alle vi andre har kunne se hele tiden ?. Men igen det må jo være svært for Ståle endnu engang at erkende et fejlkøb nu, hvor han i lang tid har prøvet at tale Lüftner bedre end han er.

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Sjovt at Lüftner ikke engang var med i truppen i denne kamp ?

    Mon Ståle har kunne se de fejl og mangler alle vi andre har kunne se hele tiden ?. Men igen det må jo være svært for Ståle endnu engang at erkende et fejlkøb nu, hvor han i lang tid har prøvet at tale Lüftner bedre end han er.
    Forklaringen er vel så ganske simpel, at der lige nu er tre bedre midterforsvarere i truppen - og modsat i torsdags mente Ståle så åbenbart ikke, at det var nødvendigt at have to reserver siddende på bænken.
    Mvh.
    Dane

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Forklaringen er vel så ganske simpel, at der lige nu er tre bedre midterforsvarere i truppen - og modsat i torsdags mente Ståle så åbenbart ikke, at det var nødvendigt at have to reserver siddende på bænken.
    At der er folk der er bedre end ham kan vi meget hurtigt blive enige om. Jeg vil nu mere frem til, hvornår Ståle smider håndklædet i ringen og sælger ham. Så bliver det jo spændende at hører hans argumenter. Chancer har Lüftner hverfald fået rigeligt af uden at imponere.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Man kunne håbe at Lüftner havde fået fri til at finde en ny klub...!!

    Ang. Ankersen så er vi gode til at snakke om problemerne... JA hans
    Indlæg var helt væk i går - men skift fokus og læg mærke til st Skov
    Faktisk lignede et kæmpe talent og scorer 2 mål (et på fight og et mål
    På frispark som selv Ronaldo ville nikke anerkendende af) Flyt nu fokus
    så vi kan komme ud af denne laaaaange krise og støt alle også Ankersen!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    At der er folk der er bedre end ham kan vi meget hurtigt blive enige om. Jeg vil nu mere frem til, hvornår Ståle smider håndklædet i ringen og sælger ham. Så bliver det jo spændende at hører hans argumenter. Chancer har Lüftner hverfald fået rigeligt af uden at imponere.
    Der er næppe grund til at være så kategorisk? Vi skal spille allerede igen på torsdag og lur mig om ikke Lüftner og en stor del, af de øvrige reserver, er blandt de udtagne.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Kun mig der undrer mig over, at boile ikke nævnes her???? https://www.fck.dk/nyhed/zeca-anfoerer-i-stedet-kvist

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Kun mig der undrer mig over, at boile ikke nævnes her???? https://www.fck.dk/nyhed/zeca-anfoerer-i-stedet-kvist
    Det jeg bider mest mærke i, er at Fischer har overhalet Kvist i anførerhierarkiet, og straks tænker jeg på denne: https://www.youtube.com/watch?v=gJFjzjBDsPk#t=03m50s

    Og får mig til at tro på, at vi har Fischer mindst én sæson mere, og forhåbentlig mere endnu.

    Derudover tror jeg simpelthen ikke, at Boile har vist nok lederattitude, og i mine øjne er både Zeca, Bjelland og Fischer mere kvalificeret end han er.

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Kun mig der undrer mig over, at boile ikke nævnes her???? https://www.fck.dk/nyhed/zeca-anfoerer-i-stedet-kvist
    Ikke nok med det, så Fischer 3. anfører? Det synes jeg virker lidt mærkeligt, hvis man tager at anføreren også skal være rolig over for dommeren etc.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 02.03.18, 16:39
  2. Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 23.05.16, 17:10
  3. Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Hobro IK (18.10.15 kl 18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 21.10.15, 08:10
  4. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24
  5. Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 191
    Sidste Meddelelse: 14.08.14, 20:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •