Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 26 af 26

Emner: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Btw - Dem der kun læser med på forumet. Det er i Skakten det sker. Klik på Forum og scroll ned. Det er dernede vi snakker om kampen. Alle er velkomne

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Udmærket kamp, som vi kontrollerer det meste af tiden. Man følte aldrig, Stjarnan var rigtig farlige, og det var tydeligt, at de var et niveau under KuPS.
    N'doye gør en god figur i angrebet, hvor han med ryggen mod mål formår at sætte opspillet i gang. Da han blev skiftet ud, var det tydeligt, hvad han bidrager med. Vi går selvfølgelig også ned i gear, da der står 2-0 på tavlen, men hvis han også begynder at score mål, så ligner han en fuldgod erstatning for Santander.

    Jeg synes, det var fint disponeret af Ståle at spare Fischer, Zeca og Skov en halvleg i et tætpakket program. De bliver vigtige for holdet, især Fischer, selvfølgelig, som vel er vores bedste mand i dag.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sigurd Se meddelelser
    OG i øvrigt fin kamp af Roerslev (jeg ved godt det et lavt niveau, men fint at han viser flaget når han får chancen)
    Defensivt haltede det en del af flere omgange, men der er ingen tvivl om hans offensive kvaliteter. Tid tid tid...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Btw - Dem der kun læser med på forumet. Det er i Skakten det sker. Klik på Forum og scroll ned. Det er dernede vi snakker om kampen. Alle er velkomne
    Skakten fungerer ikke skidegodt, hvis man helst vil se kampen imens og så diskutere den bagefter. Desværre.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sigurd Se meddelelser
    Gregus må snart være færdig. Jeg har egentlig altid synes han viste nogen ting når han kom ind med gode aflevering mv. Men denne sæson har været helt håbløs og denne kamp er jo bare gennemført elendig. Glæder mig til at se Thomsen centralt her i anden halvleg der har jeg længe gerne ville se ham.
    Det er rigtigt trist med Gregus. Men ligesom med Kvist giver Gregus bange anelser, når han er på banen. Hele holdet bliver bare mere usikkert og tør ikke sprudle lige så meget. Her er vi - desværre - ret tyndt besat. I alle de kampe, hvor vi naturligt skal dominere, vil jeg dog til hver en tid foretrække Falk som central midt sammen med Zeca. Thomsen vil jeg også gerne se testet mere centralt. Men har mest fidus til en kreativ midtbane. Særligt med en Dame, der er god til at holde på bolden og til at trække ned og erobre bolden tilbage, når vi bliver presset.

    Glæder mig sgu også til at se, hvad det får af betydning for midtbanen, når Bjelland bliver klar. En hård styring bagfra, vil forhåbentlig skabe endnu mere ro til vores centrale midt, sådan som Zanka formåede det.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Thomsen er bedste bud på manden på midten ved siden af Zeca. Det hjalp da han kom derind istedet for Gregus. Håber det blev klart for Ståle igår. Gregus er alt for ustabil, Falk har visse defensive mangler og på midten mangler han fysisk overskud til sine finurliheder og sprint

    EDIT; Thomsen kom ikke ind på midten igår på bekostning af Gregus, fejl fra min side. Men min tanke var at det skal han fremover.
    Sidst redigeret af ErikB : 27.07.18 kl. 12:50
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    59

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Thomsen er bedste bud på manden på midten ved siden af Zeca. Det hjalp da han kom derind istedet for Gregus. Håber det blev klart for Ståle igår. Gregus er alt for ustabil, Falk har visse defensive mangler og på midten mangler han fysisk overskud til sine finurliheder og sprint
    Gregus og thomsen spillede da sammen på midten i anden halveg igår? Men ellers er jeg enig, kan rrigtig godt lide gregus men han har virkelig mange "risky passes" i tiden som fører til chancer til modstanderen
    Det er endnu uvist om SønderjyskE formår at holde på sin største profil Ken Ilsø, der har ytret ønske om et skifte til en topklub eller til Brøndby.

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Hvis Ståle vil vinde DM guld i år må han indse at Gregus ikke er løsningen. Han laver jo efterhånden flere fejlpasninger end lüftner samt mister mange bolde. Læg dertil at han formentlig skraber et par røde kort eller 3 til sig i løbet af en sæson.

    Nææ Zeca+Thomsen på midten eller køb noget kvalitet.

  15. De følgende 13 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Det er dejligt at have Damen tilbage. Synes han gør mange ting godt. Og så jubler han oprigtigt hver gang vi laver en kasse. Man kan se at han gerne vil have, at medspillerne får succes. Jeg er måske en simpel mand at glæde mig over det. Men det er sgu dejligt at se!
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  17. #25
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Det er dejligt at have Damen tilbage. Synes han gør mange ting godt. Og så jubler han oprigtigt hver gang vi laver en kasse. Man kan se at han gerne vil have, at medspillerne får succes. Jeg er måske en simpel mand at glæde mig over det. Men det er sgu dejligt at se!
    Jeg har tænkt præcis det samme. En rigtig hodspiller som tydeligvis har et hjerte der banker for FCK. Når det så er sagt er det klart at han skal have nogle bolde i kassen - han er trods alt angriber og er hentet for at lave mål.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg har tænkt præcis det samme. En rigtig hodspiller som tydeligvis har et hjerte der banker for FCK. Når det så er sagt er det klart at han skal have nogle bolde i kassen - han er trods alt angriber og er hentet for at lave mål.
    De skal nok komme. Han har en positiv indvirkning på truppen og han falder overraskende godt i spillet fra start. For mig er det vigtigere at Kodro får scoret nogle kasser hurtigt

  20. De følgende 4 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.04.17, 11:35
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 05.03.14, 10:21
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •