Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
108. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    13 12.04%
  • Uafgjort

    35 32.41%
  • Celtic vinder

    60 55.56%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 87 af 87

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu har jeg lige genset kampen. Igen 1 halvleg 0 chancer på mål.

    2 halvleg. Javel gode takter og vi presser dem højt på banen og kommer frem til indlæg. Men for at være helt ærlig så havde deres målmand jo nærmest ikke en real redning? på kvalificeret forsøg, udover det straffespark hvor han snitter den en smule. Det er ikke for at være en lyseslukker, men der skal godt nok arbejdes på slutproduktet.

    Hvis vi måler på antal chancer også i 2 halvleg havde de nogle stykker så skal vi vidst være glade for 1-1
    Så kan du måske hjælpe mig her. Jeg gik hjem med den følelse, at vi lagde 4-5 indlæg mod forreste stolpe men at der kun en enkelt gang var en af vores spillere der, men vi derimod tit stod 2 omkring bagerste stolpe? Måske husker jeg forkert, men det pissede mig sgu af, for alle ved sgu at Damen altid er på bagerste

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu tror jeg helt ærlig ikke, at den sportslige ledelse vælger startopstilling ud fra, at nogle på Sidelinien erklærer en konstellation død. Men jeg tror samtidig heller ikke, at Stage indgår i idealopstillingen, såfremt alle spillere er klar og i form. Det ændrer nu stadig ikke på, at jeg synes han har gjort mere en godkendt, især i de store Europæiske kampe og især set i lyset af, at hans karriere på næsten rekordtid er gået fra Brabrand til store Europæiske kampe.
    Det handler ikke om, at Ståle sidder og kigger med på Sidelinien og tager alle vores gode, velmenende råd til sig. Det handler snarere om, at der er rigtig mange der har observeret, at Zeca-Stage konstellationen er rigtig svær at få til at fungere og man må forvente, at dem der arbejder med holdet til dagligt også kan se det.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det handler ikke om, at Ståle sidder og kigger med på Sidelinien og tager alle vores gode, velmenende råd til sig. Det handler snarere om, at der er rigtig mange der har observeret, at Zeca-Stage konstellationen er rigtig svær at få til at fungere og man må forvente, at dem der arbejder med holdet til dagligt også kan se det.
    Mit indlæg omhandlede OP's skråsikre påstand/budskab om, at kombinationen var død. Jeg er da slet ikke i tvivl om, at den sportlige ledelse kan se ulemperne med opstillingen (ligesom de også ser fordele), men jeg er samtidig sikker på, at den sportslige ledelse ikke deler OP's holdning om en ubrugelig kombination.

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er helt enig med dig. Jeg kan faktisk ikke forstå alle dem, der efter i går skriver, at Falk på én af de to centrale midtbanepladser er den altoverskyggende løsning fremadrettet. I min optik var det netop hans frie rolle som den fremskudte offensive midtbanespiller, der var nøglen i går. Herinde modtog han bolden længere fremme i banen, end han normalt gør, når han spiller central midtbanespiller, og dermed blev han med det samme farlig og retvendt. Jeg tror slet ikke, at Falk ville have spillet samme 2. halveg igår, hvis han havde ligget ved siden af Zeca. Her ville han have ligget længere tilbage på banen og længere fra målet.

    Jeg er helt enig med stort set alle i, at Falk i en central rolle i banen er løsningen fremadrettet. Men hold nu op, hvor vil jeg gerne se mere til ham i rollen, hvor han starter på venstre kant, men ligger sig ind foran de to centrale midtbanespillere. Han var jo helt ustyrlig. Og samtidig giver det masser af plads til vores backs, som skal smadre afsted.

    For at skære det ud i pap, så snakker jeg ikke om en diamantmidtbane, men mere en "firkantmidtbane", som igår så sådan her ud:

    ---------------Kalle-------------------
    Varela - Ragner - Victor - Oviedo
    -----------Zeca - Stage--------------
    -----------Biel - Falk--------------
    -------Ndoye - Santos--------------
    Forstår altså ikke Santos i den opstilling? Alle har travlt med at sable Biel ned, men hvad er det lige Santos bidrager med? Han var decideret ringe i går. Ser hellere Kaufmann og vel snart Wind med N'Doye...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Forstår altså ikke Santos i den opstilling? Alle har travlt med at sable Biel ned, men hvad er det lige Santos bidrager med? Han var decideret ringe i går. Ser hellere Kaufmann og vel snart Wind med N'Doye...
    Enig, Santos skal levere bedre. Jeg er ret vild med ham og tror virkelig han kan blive god, men mangler lidt slutprodukt.... nu har vi jo ikke Pieros, så mon Santos bliver næste klagepunkt :)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Synes klart Falk er bedst på en offensiv midtbane men han er alt for ufarlig samt jeg synes han holder for længe på bolden i stedet for at spille og løbe istedet for stort set at løbe bolden over til hans medspillere. Han har 1 assist og 0 mål i denne sæson. ved ikke hvor mange 2 og 3 sidste fod han har i denne sæson men seriøs ufarlig. Men han er alt for ufarlig og kan godt være han har nogle gode vendinger og løber meget men han ligger for dybt i banen. Så hvis skal være på banen synes jeg at han ligge på den offensive wing/midt. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aal-og-oplaeg/

    https://nipserstat.dk/nipserstat/Sim...rerOperator=or
    Synes desuden at det klædte vores hold at Oviedo og Varela var så offensive og boldfaste (udover at Oviedo ser lidt rusten ud bl.a på målet) samt at Biel og Falk trak ind i banen som nogle skæve 10'er.

    Desuden synes jeg vi mangler noget fart i vores spillere. Vi har jo stort set ikke en spiller der kan løbe fra nogen som helst.....

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mit indlæg omhandlede OP's skråsikre påstand/budskab om, at kombinationen var død. Jeg er da slet ikke i tvivl om, at den sportlige ledelse kan se ulemperne med opstillingen (ligesom de også ser fordele), men jeg er samtidig sikker på, at den sportslige ledelse ikke deler OP's holdning om en ubrugelig kombination.
    Jeg forstår godt han siger, at den er død. Den burde jo, baseret på præstationerne, være stendød. Giver ikke en mere sikker defensiv end med Falk og hæmmer vores offensive spil. På sigt kan det da sagtens være, at Stage kan blive en god boks-til-boks spiller og dermed mere naturligt kan udfylde pladsen ved siden af Zeca, men indtil da kan man ikke sige at det har fungeret særlig godt. At den sportslige ledelse ikke deler den holdning må skyldes, at de ser noget til træning vi andre ikke ser (for man ser det ikke til kampene) eller at de er stædige.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg forstår godt han siger, at den er død. Den burde jo, baseret på præstationerne, være stendød. Giver ikke en mere sikker defensiv end med Falk og hæmmer vores offensive spil. På sigt kan det da sagtens være, at Stage kan blive en god boks-til-boks spiller og dermed mere naturligt kan udfylde pladsen ved siden af Zeca, men indtil da kan man ikke sige at det har fungeret særlig godt. At den sportslige ledelse ikke deler den holdning må skyldes, at de ser noget til træning vi andre ikke ser (for man ser det ikke til kampene) eller at de er stædige.
    Altså det kan jo også være, at de ikke vurderer kampene på samme måde som os. Det behøver i så fald ikke skyldes stædighed, men nærmere dygtighed, andet fokus end os, bedre analyseredskaber eller noget helt tredje. Igen, bare fordi vi (nogle) er enige herinde om noget, så betyder det jo ikke, at det er den skinbarlige sandhed.
    Det kan også være, at det handler om helheden på midtbanen generelt. Måske vurderer man, at det man taber med Stage centralt, det og mere vinder man tilbage ved at have Falk på en kant i stedet for en Biel, Daramy, Fischer eller lignende.

    Ydermere så får Stage nok svært ved at udvikle sig til en rigtig dygtig boks-boks spiller, hvis han ikke får noget spilletid. Det faktum alene er sikkert nok til, at man ikke kan konkludere at konstellationen er stendød.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Altså det kan jo også være, at de ikke vurderer kampene på samme måde som os. Det behøver i så fald ikke skyldes stædighed, men nærmere dygtighed, andet fokus end os, bedre analyseredskaber eller noget helt tredje. Igen, bare fordi vi (nogle) er enige herinde om noget, så betyder det jo ikke, at det er den skinbarlige sandhed.
    Det kan også være, at det handler om helheden på midtbanen generelt. Måske vurderer man, at det man taber med Stage centralt, det og mere vinder man tilbage ved at have Falk på en kant i stedet for en Biel, Daramy, Fischer eller lignende.

    Ydermere så får Stage nok svært ved at udvikle sig til en rigtig dygtig boks-boks spiller, hvis han ikke får noget spilletid. Det faktum alene er sikkert nok til, at man ikke kan konkludere at konstellationen er stendød.
    Jeg håber da ikke, at de har udvalgt (læs: cherry-picket) nogle parametre der viser, at Stage-Zeca fungerer fantastisk. Lige nu løber Zeca og spiller for to mand, mens Stage har svært ved at finde sin rolle. Han dækker ofte ikke ordentlig af for bagrummet, han er ikke god når han fylder ud på backen, han kommer ikke i så mange dueller (formentligt pga Zeca) og så har han ikke så meget held med sine (få) offensive aktioner. Han er god i feltet og har også vist, at han er god til at fordele spillet, men det bliver bare for begrænset.
    At man skulle få mere ud af, at have Falk på kanten kan jeg heller ikke se. Han brillere først for alvor, når han er inde centralt og har nu brugt ret lang tid på at finde sig til rette her. Det er også et stykke tid siden han for alvor har gjort sig bemærket på kanten.

    Det er selvfølgelig muligt, at de har set nogle andre ting end vi har. Han skal selvfølgelig have spilletid for at udvikle sig og det er også det eneste argument (jeg kan få øje på) for at han skal spille centralt fremfor Falk. Falk er dog den type midtbanespiller mange af os har sukket efter i lang tid og når vi så endelig har en teknisk spiller på den centrale midtbane, der rent faktisk fungerer, så er det ærgerligt, hvis vi skal smide det væk fordi Stage skal have pladsen og igen være afhængig af at alt vores offensive spil bliver skabt fra kanterne.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg håber da ikke, at de har udvalgt (læs: cherry-picket) nogle parametre der viser, at Stage-Zeca fungerer fantastisk. Lige nu løber Zeca og spiller for to mand, mens Stage har svært ved at finde sin rolle. Han dækker ofte ikke ordentlig af for bagrummet, han er ikke god når han fylder ud på backen, han kommer ikke i så mange dueller (formentligt pga Zeca) og så har han ikke så meget held med sine (få) offensive aktioner. Han er god i feltet og har også vist, at han er god til at fordele spillet, men det bliver bare for begrænset.
    At man skulle få mere ud af, at have Falk på kanten kan jeg heller ikke se. Han brillere først for alvor, når han er inde centralt og har nu brugt ret lang tid på at finde sig til rette her. Det er også et stykke tid siden han for alvor har gjort sig bemærket på kanten.

    Det er selvfølgelig muligt, at de har set nogle andre ting end vi har. Han skal selvfølgelig have spilletid for at udvikle sig og det er også det eneste argument (jeg kan få øje på) for at han skal spille centralt fremfor Falk. Falk er dog den type midtbanespiller mange af os har sukket efter i lang tid og når vi så endelig har en teknisk spiller på den centrale midtbane, der rent faktisk fungerer, så er det ærgerligt, hvis vi skal smide det væk fordi Stage skal have pladsen og igen være afhængig af at alt vores offensive spil bliver skabt fra kanterne.
    Godt indlæg, og jeg er meget enig med Kenny :)

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg håber da ikke, at de har udvalgt (læs: cherry-picket) nogle parametre der viser, at Stage-Zeca fungerer fantastisk. Lige nu løber Zeca og spiller for to mand, mens Stage har svært ved at finde sin rolle. Han dækker ofte ikke ordentlig af for bagrummet, han er ikke god når han fylder ud på backen, han kommer ikke i så mange dueller (formentligt pga Zeca) og så har han ikke så meget held med sine (få) offensive aktioner. Han er god i feltet og har også vist, at han er god til at fordele spillet, men det bliver bare for begrænset.
    At man skulle få mere ud af, at have Falk på kanten kan jeg heller ikke se. Han brillere først for alvor, når han er inde centralt og har nu brugt ret lang tid på at finde sig til rette her. Det er også et stykke tid siden han for alvor har gjort sig bemærket på kanten.

    Det er selvfølgelig muligt, at de har set nogle andre ting end vi har. Han skal selvfølgelig have spilletid for at udvikle sig og det er også det eneste argument (jeg kan få øje på) for at han skal spille centralt fremfor Falk. Falk er dog den type midtbanespiller mange af os har sukket efter i lang tid og når vi så endelig har en teknisk spiller på den centrale midtbane, der rent faktisk fungerer, så er det ærgerligt, hvis vi skal smide det væk fordi Stage skal have pladsen og igen være afhængig af at alt vores offensive spil bliver skabt fra kanterne.
    Jeg er bare ikke sikker på, at de er kommet frem til de samme konklusioner som du. Og det har ikke noget med cherrypicking at gøre, men blot at man ikke er enig i din vurdering. Jeg kan f.eks. ikke se, hvorfor Stage skulle være dårligere end Falk til at dække bagrum eller dække for backs. Det er meget muligt at han er det, men det er ikke min opfattelse.

    Endvidere tror jeg du misforstod min pointe omkring Falk på kanten. Jeg siger ikke, at Falk isoleret set er bedre på kanten end centralt. Jeg siger at vurderingen op til nogle kampe kan være, at den samlede midtbanepakke bliver bedre (f.eks. i kampe, hvor vi har behov for meget fysik) med Stage centralt og Falk på kant end med Falk centralt og Biel på kant. Det har vi typisk set i de Europæiske kampe, hvor man endda til tider har haft Stage på kanten.
    Sidst redigeret af k@sper : 22.02.20 kl. 11:56

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    4

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Fik ikke set Fck vs Celtic. Nogle der ved hvor man kan gense kampen henne?

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (25.11.18 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.11.18, 13:28
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.11.12, 08:33
  4. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •