Side 102 af 193 FørsteFørste ... 2529299100101102103104105112152 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,516 til 1,530 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1516
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ifølge Kvart i bolds oplysninger skulle vi have solgt Karlo Bartolec til Rijeka.
    Sidst redigeret af Kiwi : 02.08.21 kl. 14:53
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1517
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge Kvart i bolds oplysninger skulle vi have solgt Karlo Bartolec
    Han har ikke været udtaget de seneste par kampe, så det måtte jo næsten ske.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1518
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge Kvart i bolds oplysninger skulle vi have solgt Karlo Bartolec til Rijeka.
    https://www.fck.dk/nyhed/karlo-bartolec-til-nk-osijek

    Bekræftet: Bartolec til Osijek

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1519
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Apropos PC: Spændende interview med PC i går i Onside:

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...b81iYYMl_L3dDM

    Det er tydeligt, at Fischer er en spiller lige efter PC's hoved, og at det ikke var hans brændende ønske at sælge ham. Han imødekom et ønske, efter at Fischer har luftet sin utilfredshed med ikke at spille, og Jess har været meget åben og ærlig i, at Fischer ikke er god nok til FCK p.t.

    Jeg synes, det bliver mere og mere tydeligt, at der ikke er den helt store enighed mellem sportschef og træner. Det er ikke nødvendigvis dårligt. Modspil kan være supergodt, og måske kan de supplere hinanden konstruktivt. Omvendt er der også risikoen, at der bliver trukket i hver sin retning, hvis PC ønsker bulderbasser til holdet og Jess ønsker...noget andet (ved stadig ikke helt, hvad Jess ønsker :)).

    Dernæst gjorde PC det klart, at han holder lidt igen på transfermarkedet, da det bliver ret så afgørende, hvordan vi klarer os i Europa. No big surprise. Men han var meget klar i spyttet: Der KOMMER flere indkøb - og formentligt også salg.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1520
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    596

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vi skal altså have ryddet op i scoutingafdelingen. Det er helt groteskt at se hvad der blev købt ind i Ståles sidste halvandet år i klubben. Altså 19/20 og første halvår af 20/21. Jeg har lavet en liste nedenfor der er taget fra transfermarkt. Købssummen er selvfølgelig tvivlsom når den kommer derfra og så skal der ligges en kæmpe løn oven i for de flestes vedkommende. Det er godt nok en utaknemmelig opgave som Jess og PC har overtaget, hvor en gigantisk bid af budgettet bliver ædt op af de her spillere der med ganske få undtagelser hverken har fungeret under Ståle eller Thorup. Mit bud er at en tredjedel af vores budget bliver spildt på Ståles sidste mange indkøb, og det gør reelt at FCM har et større budget end os, da de ikke har proppet truppen med dyre løntunge nulbonner. Dejligt at PC rydder op, men hvor er det dog deprimerende at det hver gang er med et kæmpe tab i +10 mio kr klassen, for nogle spillere der ikke har bidraget positivt.

    20/21
    Marios Ikonomou (€1 mio)
    Kamil Wilczek (€900K.)
    Peter Ankersen (?)

    19/20
    Pep Biel (€5.00m)
    Victor Nelsson (€3.60m)
    Mikkel Kaufmann (€3.00m)
    Karlo Bartolec (€2.67m)
    Michael Santos (€2.20m)
    Jens Stage (€2.00m)
    Ragnar Sigurdsson (free)
    Sten Grytebust (free)
    Bryan Oviedo (free)
    Nicklas Bendtner (free)
    Karl-Johan Johnsson (?)

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #1521
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ankersen og Kalle var gratis, og Pep kostede 4 mio. euro. Bonussen på ca. 1 mio. euro udløses kun i tilfælde af vundet mesterskab, og der er vi ikke endnu..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. #1522
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Karlo Bartolec solgt til Osijek:

    https://www.fck.dk/nyhed/karlo-bartolec-til-nk-osijek

    Ifølge Google Translate af denne side står der dog, at han har fået ophævet kontrakten med FCK? Det hænger bare ikke særlig godt sammen med, at PC kaldte det en økonomisk fin aftale.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1523
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ifølge Google Translate af denne side står der dog, at han har fået ophævet kontrakten med FCK? Det hænger bare ikke særlig godt sammen med, at PC kaldte det en økonomisk fin aftale.
    Det kan det sagtens gøre.
    Med det kan PC mene, at man sparer en løn - eller eventuelt sparer noget af en løn. Det er da økonomisk fint.

    Jeg bemærker også PCs måde at sige noget uden at sige noget vedrørende hvem, der har besluttet, at Fischer skal væk. PC siger ikke direkte, at han selv har vurderet, at Fischer er for dyr og for højt i hierarkiet i forhold til, hvad han bringer på banen. Han siger heller ikke det modsatte.

  15. #1524
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det er tydeligt, at Fischer er en spiller lige efter PC's hoved, og at det ikke var hans brændende ønske at sælge ham. Han imødekom et ønske, efter at Fischer har luftet sin utilfredshed med ikke at spille, og Jess har været meget åben og ærlig i, at Fischer ikke er god nok til FCK p.t.

    Jeg synes, det bliver mere og mere tydeligt, at der ikke er den helt store enighed mellem sportschef og træner.
    Jeg synes måske, at du overtolker lidt her. Bare fordi Fischer er en spiller efter PC's hoved betyder det ikke nødvendigvis, at PC er imod et salg. Mon ikke han godt kan se det fornuftige i, at en spiller med høj løn som ikke er god nok pt kommer videre? Helt ærligt, så tror jeg alle (Thorup, PC, Fischer) har været enige om dette salg. Men derfor kan det jo godt ærgre PC (og alle os fans), at der ikke er nogen anden vej ud af Fischer-situationen.


  16. #1525
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes måske, at du overtolker lidt her. Bare fordi Fischer er en spiller efter PC's hoved betyder det ikke nødvendigvis, at PC er imod et salg. Mon ikke han godt kan se det fornuftige i, at en spiller med høj løn som ikke er god nok pt kommer videre? Helt ærligt, så tror jeg alle (Thorup, PC, Fischer) har været enige om dette salg. Men derfor kan det jo godt ærgre PC (og alle os fans), at der ikke er nogen anden vej ud af Fischer-situationen.
    Egentlig enig - men så er PC jo hellere ikke dum og han ved det er følelsesladet for mange fans, så det er nok bedre at please os lidt med at snakke os efter delvis efter munden. Jeg synes han håndterede det ganske fint.

    Ærgerligt det ikke lykkedes med Bartolec, jeg troede det ville være et godt match må jeg nok indrømme, men han slog bestemt ikke igennem.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #1526
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvor er det dog dejligt at klubben skiller sig af med spillere der hyrer fede lønninger, men som på ingen måde præsterer på banen. Det er ihvertfald vejen frem mod bedre tider.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.


  19. #1527
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg håber PC snart får lavet første signing til vores angreb.
    Hvis vi skal spille 433 mangler minimum to kanter, og 3 hvis Daramy bliver solgt.

    Når vi på torsdag er i Bulgarien kunne vi passende tage Toku med hjem, som slog i gennem i Fremad Amager sidste år.
    Han er på højde med de talenter, der render rundt i Farum og bliver solgt for 100 mio.
    https://www.transfermarkt.com/emmanu...spieler/508153
    https://www.youtube.com/watch?v=w1GMCg8C2O4

    Han har en legekammeat i Fremad Amager, som jeg også gerne så i FCK - Olakunle Olusegun
    https://www.transfermarkt.com/olakun...spieler/666616
    https://www.youtube.com/watch?v=jIZ67lj3a8Y
    Han er målt til at være hurtigere end Kylian Mbappe og han har teknik.
    Prisen er stadig inden for vores rækkevidde, og han er faldet til i Danmark, hvilket plejer at være den største hurdle med de eksotiske spillere.

    Med disse to tilføjelser vil vi få nogle nye publikumsfavoritter som Zuma var i gamle dage.

    Hvis det vurderes at de skal bruge tid til at blive indkørt på holdet, kan man relativt nemt og billigt købe Allan Sousa i Vejle, der præsterer på et højere niveau nu end tidligere.
    https://www.transfermarkt.com/allan-...spieler/423197

    Hermed 3 tilføjelser til PC's indkøbsliste, der kan gøre FCK hurtigere og farligere i fremtiden, som samtidig er gode investeringsobjekter.

    Jeg har heller ikke opgivet drømmen om at Cornelius bliver lejet i Parma, mens de er i Serie B.-)


  20. #1528
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg håber PC snart får lavet første signing til vores angreb.
    Hvis vi skal spille 433 mangler minimum to kanter, og 3 hvis Daramy bliver solgt.

    Når vi på torsdag er i Bulgarien kunne vi passende tage Toku med hjem, som slog i gennem i Fremad Amager sidste år.
    Han er på højde med de talenter, der render rundt i Farum og bliver solgt for 100 mio.
    https://www.transfermarkt.com/emmanu...spieler/508153
    https://www.youtube.com/watch?v=w1GMCg8C2O4

    Han har en legekammeat i Fremad Amager, som jeg også gerne så i FCK - Olakunle Olusegun
    https://www.transfermarkt.com/olakun...spieler/666616
    https://www.youtube.com/watch?v=jIZ67lj3a8Y
    Han er målt til at være hurtigere end Kylian Mbappe og han har teknik.
    Prisen er stadig inden for vores rækkevidde, og han er faldet til i Danmark, hvilket plejer at være den største hurdle med de eksotiske spillere.

    Med disse to tilføjelser vil vi få nogle nye publikumsfavoritter som Zuma var i gamle dage.

    Hvis det vurderes at de skal bruge tid til at blive indkørt på holdet, kan man relativt nemt og billigt købe Allan Sousa i Vejle, der præsterer på et højere niveau nu end tidligere.
    https://www.transfermarkt.com/allan-...spieler/423197

    Hermed 3 tilføjelser til PC's indkøbsliste, der kan gøre FCK hurtigere og farligere i fremtiden, som samtidig er gode investeringsobjekter.

    Jeg har heller ikke opgivet drømmen om at Cornelius bliver lejet i Parma, mens de er i Serie B.-)
    Jeg er ret sikker på du her, har lavet 50 procent mere arbejde end Højer og scouting-afdelingen… :-D

    Zan

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #1529
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kom nu i gang PC.
    Jeg er ved at blive sindssyg :)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1530
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Kom nu i gang PC.
    Jeg er ved at blive sindssyg :)
    Jeg tror PC kommer til at trække den helt forbi de europæiske kampe, der afgør om vi skal spille gruppespil. Dette for at finde ud af hvor stor truppen skal være.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •