Side 12 af 13 FørsteFørste ... 2910111213 SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 191

Emner: Til- og afgange, sommeren 2013

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Der skal forstærkninger til, og lige udover Mads Albæk og måske en Bashkim K, kan jeg ikke se nogle spillere fra suppen, gå ind og forstærke vores hold (hvis vi altså ser bort fra niveauet i de sidste 6-8 kampe).
    Jeg er meget enig. Bortset fra, at jeg ikke ser Albæk som en forstærkning. Han er god, men ikke god nok til at hive de andre op. Jeg ser en ny CM, som den vigtigste signing dette transfervindue. Vi har brug for spiller som ikke blot har de spillemæssige kvaliteter, men også den helt rigtige indstilling. En type á la Linderoth ville være perfekt.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er meget enig. Bortset fra, at jeg ikke ser Albæk som en forstærkning. Han er god, men ikke god nok til at hive de andre op. Jeg ser en ny CM, som den vigtigste signing dette transfervindue. Vi har brug for spiller som ikke blot har de spillemæssige kvaliteter, men også den helt rigtige indstilling. En type á la Linderoth ville være perfekt.
    Vi kan også godt blive enige om, at Albæk måske ikke umiddelbart vil løfte niveauet i forhold til de udfordringer vi står overfor. Men det var også mere ment som, at han, sammen med Bashkim K, er den eneste spiller i suppen, jeg umiddelbart ser som værende gode nok, til at bidrage med noget positivt til vores hold.

    Men ellers så har du fuldstændig ret. Vi mangler en Linderoth type og her er det umiddelbart kun Kvist og Christian Poulsen, som vil kunne udfylde den rolle. Der er vel egentlig også en Anthony Annan, men fælles for dem alle er jo nok, at ingen af dem vil til FCK.

    Medmindre Christian Poulsen, gerne vil hjem og slutte af.

    Som sagt mener jeg at vi skal hæve overliggeren, hellere bruge pengene på 2 klassespillere, fremfor at købe 3-4 middelmådige. Men med den sparsomme viden jeg har om europæiske fodboldspillere (udover den jeg har fra Football Manager), kan jeg ikke lige komme på nogen.

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Ind med:
    Helenius
    Okore
    Chr. Poulsen
    (Forlæng med Daniel Jensen)

    Væk med:

    Sølvi
    Santin
    Diouf
    Grindheim
    Bolanos eller Vingaard


    Wiland
    Lars Jacobsen - Stadsgaard - Okore - Bengtsson
    Gislason - Chr. Poulsen - Claudemir - Jørgensen
    Helenius - Cornelius

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    79

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af DonRalleh Se meddelelser
    Ind med:
    Helenius
    Okore
    Chr. Poulsen
    (Forlæng med Daniel Jensen)

    Væk med:

    Sølvi
    Santin
    Diouf
    Grindheim
    Bolanos eller Vingaard


    Wiland
    Lars Jacobsen - Stadsgaard - Okore - Bengtsson
    Gislason - Chr. Poulsen - Claudemir - Jørgensen
    Helenius - Cornelius
    realistisk, okore koster vel 40-45 mill, hvis man går ud fra at han overhovedet vil skifte til os og ikke premier league. og hvorfor skulle C. Poulsen dog skifte fast plads i Ajax ud med os?

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #170
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg fik tidligere i dag hug for at nævne Kian Hansen som en forstærkning. Manden er nu udtaget til A-landsholdet. Det var sgu godt spottet af mig :) Og nu vil jeg gerne nævne ham igen. Han er helt klart en vi godt kunne bruge. Og med det slikhår han har, vil han falde perfekt til i Kbh :)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Er lidt forundret over den sult der er efter "gamle" landsholdsspillere og tidligere FCK spillere...Ja CP var god den gang han kom til FCK,men siden har han været piv ringe,og ja han har spillet ok i Ajax...men en blind høne kan som sagt osse finde korn..o mht DJ..hvad har han overhovedet præsteret i sin karriere?..nada og at han overhovedet kom på kontrakt i FCK er mig en ligeså stor gåde som hvorfor TK stadig er i klubben,og hvad i hulen CV har tænkt på da han købte Pape,Grindheim,Mustafa og igor(manden er intet hver,selvom han kun er 20). Så lad os ikke håber at CV er så panikslagen at han lurer her i denne tråd..

  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgehrcke Se meddelelser
    Er lidt forundret over den sult der er efter "gamle" landsholdsspillere og tidligere FCK spillere...Ja CP var god den gang han kom til FCK,men siden har han været piv ringe,og ja han har spillet ok i Ajax...men en blind høne kan som sagt osse finde korn..o mht DJ..hvad har han overhovedet præsteret i sin karriere?..nada og at han overhovedet kom på kontrakt i FCK er mig en ligeså stor gåde som hvorfor TK stadig er i klubben,og hvad i hulen CV har tænkt på da han købte Pape,Grindheim,Mustafa og igor(manden er intet hver,selvom han kun er 20). Så lad os ikke håber at CV er så panikslagen at han lurer her i denne tråd..
    DJ er en vanvittig god pasningsspiller og jeg synes bestemt, han bidrager til FCKs spil, når han har fået chancen (desværre har vi ofte bare haft migræneopstillingen med TK).

    Igor synes jeg stadigvæk er et interessant bekendtskab. Om han ender med at blive et hit, det ved jeg ikke.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgehrcke Se meddelelser
    Er lidt forundret over den sult der er efter "gamle" landsholdsspillere og tidligere FCK spillere...Ja CP var god den gang han kom til FCK,men siden har han været piv ringe,og ja han har spillet ok i Ajax...men en blind høne kan som sagt osse finde korn..o mht DJ..hvad har han overhovedet præsteret i sin karriere?..nada og at han overhovedet kom på kontrakt i FCK er mig en ligeså stor gåde som hvorfor TK stadig er i klubben,og hvad i hulen CV har tænkt på da han købte Pape,Grindheim,Mustafa og igor(manden er intet hver,selvom han kun er 20). Så lad os ikke håber at CV er så panikslagen at han lurer her i denne tråd..
    Jeg må siges at være MEGET forundret over dit indlæg. Hvad CP har præsteret i sin karriere? Han har spillet i alle store ligaer. Denne sæson har han spillet alle Ajax' kampe i CL samt i ligaen, og været en bærende kraft på midtbanen som bindeled.

    Daniel Jensen har spillet 6 sæsoner i Werder Bremen, hvor han endda har fået forlænget hans kontrakt, som gav ham en ret stor lønforhøjelse. Han var en af de bærende spiller, og har spillet over 50 kampe på landsholdet..

    Undskyld, men det er virkelig en af de mest stupide udsagn jeg endnu har hørt. Hvis ikke sådanne spiller har præsteret i en karriere, kan jeg da godt se vi kun kan hente Messi, Ronaldo og måske Zlatan...

    Derudover forstår jeg heller ikke helt den hate der har været på DJ. Ja, måske spillet ikke har været i toppen hver gang. Men helt ærligt, i dette forår, hvem har så spillet op til forventningerne? Han har ikke spillet så meget, faktisk har han kun fået lov til at få 90 minutter i 2 kampe. Men jeg synes han viser gejst og vilje. Også når spillet ikke kører, så går han gerne forrest, tager tacklingerne og det gule kort. 10 kampe, 3 gule kort. Jeg synes ikke han halter efter i spillet, jeg synes blot han går forrest og tager tacklingerne. I hvert fald noget helt andet end hvad de nuværende på midten gør.
    Det er helt bestemt en spiller jeg gerne vil se mere til i næste sæson, hvor en Delaney forhåbentlig også kan komme i omdrejninger. Jeg ser de 2 spillere som et rigtig godt fit, begge går gerne forrest, kæmpe hele tiden, og spiller fremadrettet!

    Synes ikke man kan hænge nogen enkelte ud for ikke at have spillet godt her i foråret - End ikke Cornelius eller NJ har spillet godt. I så fald bør alle 11 spillere jo skiftes ud :-)
    Jeg ser den nuværnede midtbane som værende det klart svageste punkt på holdet, hvilket også smitter af på alle andre spillere. Forsvaret kan pakke sig, da de ved alt skal komme fra kanterne og ind centralt, da midtbanen ikke kommer med noget kreativt, eller skud på mål. I hvert fald for få, og ikke med nok kvalitet. Derfor kunne jeg godt tænke mig en bedre rollefordeling, hvor man offensivt spillede med en diamant formation, mens man defensivt gik tilbage til 4-4-2.

    Lige mine 25 øre


  13. #174
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    DJ er en vanvittig god pasningsspiller og jeg synes bestemt, han bidrager til FCKs spil, når han har fået chancen (desværre har vi ofte bare haft migræneopstillingen med TK).

    Igor synes jeg stadigvæk er et interessant bekendtskab. Om han ender med at blive et hit, det ved jeg ikke.
    Nuvel, i fodbold er det vigtigt at kunne slå en pasning. Problemet med DJ og resten af de centrale midtbanespillere i vores trup er, at langt de fleste går fra side til side, og tilbage. Der er alt for få afleveringer frem i banen. Og derved er konklusionen at der skal handles minimum én klassespiller hertil, meget gerne to. Behold Delaney, og smid resten af h....... til.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #175
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    79

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg syntes problemet med tk og claude sammen, er at de er alt for ens. De er begge nogle typer som laver meget flow i spillet, en type spillere som er godt at havde en af på holdet, men ikke to. Vi mangler en spiller som man slår sig på, og det mener jeg vi har i Delaney, og håber fandme Ariel giver ham chancen næste sæson.

    Jeg ville nu hellere se en forstærkning til angrebet, og måske hellere en 10'er end en 9'er til at spille sammen med cornelius. Jeg er dog ikke sikker med hverken Kris, Ragnar og Bengtsson når det kommer til ChL.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    For at slå en pasning frem ad i banen kræver det det jo også der er bevægelser og områder/positioner at spille den i. Det haltser altså også en del, ikke jeg på nogen måde skal forsvare TKs alibi spil

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #177
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    For at slå en pasning frem ad i banen kræver det det jo også der er bevægelser og områder/positioner at spille den i. Det haltser altså også en del, ikke jeg på nogen måde skal forsvare TKs alibi spil
    Det hele handler vel om mål - mål og atter mål - at spillet er målsøgende. Dertil at det er seværdig og offensiv fodbold. Alt det der på tværs og tilbage er ret så dræbende at se på og jeg ser sgu ikke TK bidrage med ret meget andet. Når man er aktiv i underholdningsindustrien skal der sælges billetter og når man betænker hyren drengene får - ja så skal der dælme leveres hver eneste gang - og tackles igennem i maskinrummet. Har nogen set TK tackle - arrhmen altså. !

  20. #178
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    For at slå en pasning frem ad i banen kræver det det jo også der er bevægelser og områder/positioner at spille den i. Det haltser altså også en del, ikke jeg på nogen måde skal forsvare TKs alibi spil
    Enig, og det falder egentlig også lidt tilbage på træneren. For hvis dem han bruger ikke gør som aftalt, så må der rokeres i truppen. Dette er sket ALT for lidt, hvis vi ser bort fra Randers-kampen. Og så forstår jeg INGEN ting af at Pape ikke har fået chancen, når man ser på den uduelighed der har præget truppen i foråret. Det kunne da umuligt gå mere galt end det er gået.

    Tilbage til transfersituartionen. Her så jeg gerne en Tobias Hysén fra IFK Göteborg. En rigtig 10'er type, der laver en hel del mål, og samtidig har en god alder.

    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Tobias_Hysén

    Mvh. Dennis Jørgensen

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #179
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Jeg fik tidligere i dag hug for at nævne Kian Hansen som en forstærkning. Manden er nu udtaget til A-landsholdet. Det var sgu godt spottet af mig :) Og nu vil jeg gerne nævne ham igen. Han er helt klart en vi godt kunne bruge. Og med det slikhår han har, vil han falde perfekt til i Kbh :)
    Ja, og Dennis Rommedahl har også været udtaget ret mange gange, efter han er kommet hjem til Brøndby, mener du så også han vil være en forstærkning? Det at man bliver udtaget til det danske landshold, er jo altså ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel, det har vi jo set før.

    Jeg mener stadigvæk ikke at han er bedre end MJ, og hvorfor så signe ham? Jeg synes stadigvæk at vi skal kigge væk fra Superligaen, og også væk fra de nordiske lande. Der er ingen tvivl om at Kian Hansen, er en god forsvarsspiller, jeg kan bare ikke se hvorfor vi skal købe ham til at sidde på bænken. Medmindre du mener at han er bedre end både Kris og Ragnar?

    Vi er nødt til at tænke ud af boksen. Det blev gjort med Pospech, det blev også gjort med Claudemir, og Damen for den sags skyld, og det er vi nødt til at gøre igen.
    Sidst redigeret af Claus1985 : 22.05.13 kl. 11:19

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #180
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Jeg fik tidligere i dag hug for at nævne Kian Hansen som en forstærkning. Manden er nu udtaget til A-landsholdet. Det var sgu godt spottet af mig :) Og nu vil jeg gerne nævne ham igen. Han er helt klart en vi godt kunne bruge. Og med det slikhår han har, vil han falde perfekt til i Kbh :)
    Johnny Thomsen var også landsholdsspiller da man hentede ham til klubben.
    Vi har ikke brug for flere døgnfluer.
    Kian har spillet en god HALVSÆSON for Esbjerg, han har INTET bevist endnu.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  3. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •