Side 3 af 73 FørsteFørste 1234561353 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Der sker velsagtens også noget med højrebacken. Peter Ankersen er fast starter, men er her på en lejekontrakt, der udløber efter denne sæson. Vælger FCK ikke at købe ham fri, ser jeg ikke for mig, at Ståle pludselig går tilbage til Høgli eller Remmer.
    Nogen der følger Allsvenskan, og i så fald kan give lidt om hvordan det går Linus Wahlquist? Vi var rygtet lun på ham i vinterens vindue, så måske han er 'klar'?
    I så fald kunne han være erstatning for PA? Så længe vi har Remmer på bænken er risikoen for indkøb af et talent lidt mindre, i og med han både kan få aflastning, skoling og konkurrence. Og slår han ikke igennem så klare Remmer den ganske fint (såfremt han får fast spilletid).

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Nogen der følger Allsvenskan, og i så fald kan give lidt om hvordan det går Linus Wahlquist? Vi var rygtet lun på ham i vinterens vindue, så måske han er 'klar'?
    I så fald kunne han være erstatning for PA? Så længe vi har Remmer på bænken er risikoen for indkøb af et talent lidt mindre, i og med han både kan få aflastning, skoling og konkurrence. Og slår han ikke igennem så klare Remmer den ganske fint (såfremt han får fast spilletid).
    I Sverige følger turneringen kalenderåret, og sæsonen i Allsvenskan begynder næste lørdag, den 2. april. Første kamp for mestrene er en svær udekamp mod Malmö FF.

    IFK Norrköping har udspillet sin rolle i pokalturneringen Svenska Cupen, da man tabte til Malmö FF i kvartfinalen.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    I Sverige følger turneringen kalenderåret, og sæsonen i Allsvenskan begynder næste lørdag, den 2. april. Første kamp for mestrene er en svær udekamp mod Malmö FF.

    IFK Norrköping har udspillet sin rolle i pokalturneringen Svenska Cupen, da man tabte til Malmö FF i kvartfinalen.
    Arhhh, ja.... anyway så startede de første rygter i oktober (hurtig søgning), så der er stadig gået et par kampe. Men om ikke andet tror jeg der er grund til at følge ham hvis Ankersen ikke kan spille sig op til sit top niveau.

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Man kunne håbe på, at Rafael van der Vaart seks år efter et af alle tiders mest spændende rygter denne gang kan komme til FCK:

    http://metro.co.uk/2010/09/01/rafael...ected-3436392/

    http://www.dr.dk/sporten/jokende-van...emt-om-esbjerg

    Selvom det er et langskud skal det selvfølgelig prøves. Selvom han ikke af natur er 4-4-2 spiller, er det folk med den tyngde truppen har behov for.

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Man kunne håbe på, at Rafael van der Vaart seks år efter et af alle tiders mest spændende rygter denne gang kan komme til FCK:

    http://metro.co.uk/2010/09/01/rafael...ected-3436392/

    http://www.dr.dk/sporten/jokende-van...emt-om-esbjerg

    Selvom det er et langskud skal det selvfølgelig prøves. Selvom han ikke af natur er 4-4-2 spiller, er det folk med den tyngde truppen har behov for.
    Sjovt at drømme sig væk, men jeg tror ikke engang Ståle ville sige ja. Han er hverken sulten eller box-to-box nok. Og så tror jeg måske der er for meget frygt mod primadonna nykker, for ikke at nævne at han i den grad er i sit efterår og samtidig ville være vanvittigt dyr for os.

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg tvivler på at han i nær fremtid kommer med på A-holdet. Dog tror jeg at han til sommer spiller både U19, reservehold og træner med a-holdet. Jonas Wind er en stor dreng i højde og drøjde, uden at være "Julian-høj". Som angriber kan han alt, som i ALT. God teknik, god fart, godt hovedspil og så er han god til at time sine løb i boksen. Han har bare næse for mål. Jeg er ikke ét sekund i tvivl om, at det er en coming man på 1. holdet. Derudover er han plukket i cirkussets baghave, Rosenhøj. Hvilket er lidt skægt ;-)
    En sjov lille krølle på historien om Jonas Wind, som er søn af........... Tadaaaaahhhh........... Per Wind, hvilket jeg ikke lige var klar over. Så har skiftet til hovedstadens stolthed været ligefor :-)

    http://video.dbu.dk/video/13109156/w...danmark-til-em

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-i-mit-hjerte

    Antonsson er måske på vej væk til sommer.

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Antonsson er måske på vej væk til sommer.
    Som jeg læser artiklen har man valgt ikke at udnytte den klausul, der var i hans kontrakt, så nu står hans valg mellem USA og IFK.

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Som jeg læser artiklen har man valgt ikke at udnytte den klausul, der var i hans kontrakt, så nu står hans valg mellem USA og IFK.
    Det er Antonsson selv, der har omtalte klausul. Han kan altså vælge at forlænge kontrakten med FCK i et år.

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Det er Antonsson selv, der har omtalte klausul. Han kan altså vælge at forlænge kontrakten med FCK i et år.
    Det skal nok passe, men nu gik jeg bare ud fra, hvad der stod i artiklen: "Den svenske forsvarsspiller har ikke fået forlænget den kontrakt, der udløber til sommer."

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Kort fortalt, så er hele artiklen taget fra denne podcast http://www.fotbollskanalen.se/lundhs...r-inga-dorrar/
    I den så fortæller han blandt andet at Gøteborg er hans klub i Sverige, men de ikke har henvendt sig. Og at han drømmer om et sidste eventyr. Her nævner han så New York, hvor han har familie.
    Jeg synes det peger på et farvel til Antonsson.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Kort fortalt, så er hele artiklen taget fra denne podcast http://www.fotbollskanalen.se/lundhs...r-inga-dorrar/
    I den så fortæller han blandt andet at Gøteborg er hans klub i Sverige, men de ikke har henvendt sig. Og at han drømmer om et sidste eventyr. Her nævner han så New York, hvor han har familie.
    Jeg synes det peger på et farvel til Antonsson.
    Ja, og af samme grund er det også i bedste fald upræcist når Tipsbladet skriver at Antonssons citater er afgivet efter Sveriges kamp mod Tjekkiet tirsdag da podcatsen (og den artikel Tipsbladet har copy-pastet) er fra mandag. Lidt spøjs metode lige at digte en forkert bisætning ind i oversættelsen.

    Jeg undrede mig over det samme da Ekstra Bladet citerede fra Lundhs interview med Ståle. Der er ikke deciderede fejl, men det er tydeligt at journalisten ikke har hørt interviewet og måske slet ikke fanget hvor og hvilken sammenhæng Ståle har sagt citaterne.

    Bortset fra det er Lundhs podcast normalt ganske interessant og klart anbefalelsesværdig.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Når nu Bendtner er blevet fritstillet i Wolfsburg, kunne man måske forestille sig, at vi hentede ham evt. lade ham træne med hos os hen over foråret/spillede reserveholdskampe?

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ndtner/6017169

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Når nu Bendtner er blevet fritstillet i Wolfsburg, kunne man måske forestille sig, at vi hentede ham evt. lade ham træne med hos os hen over foråret/spillede reserveholdskampe?

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ndtner/6017169
    Tvivler stærkt på han er interesseret i at spille reserveholdskampe, han har en EM kval at sigte efter, så mon ikke han kunne være interesseret i at få en korttidskontrakt og så se det an fra begge parter..

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Tvivler stærkt på han er interesseret i at spille reserveholdskampe, han har en EM kval at sigte efter, så mon ikke han kunne være interesseret i at få en korttidskontrakt og så se det an fra begge parter..
    Det kræver vidst at transfervinduet stadig er åbent i det pågældende land, uden jeg har overblik over hvilke lande det gør sig gældende for.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •