Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 89

Emner: FCK vigtigere end landsholdet?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    70

    FCK vigtigere end landsholdet?

    Hvad betyder mest for Jer FCK eller landsholdet?

    For mig er den klar FCK - hader at der er pause i superligaen bare pga landskampe :o( Ikke at jeg ikke holder med landsholdet, men der er bare ikke helt den samme gnist i mig, som når VI spiller...

    Forza FCK

    Ses vi i Silkeborg - det tror jeg nok at vi gør!!!

  2. De følgende 202 brugere er enige:
    -smølle, 10Zuma, 13Karat, 2136fck, 529, A, Ace20, AlexFCK, Alikiosk, ALS, Ambæk, anarchoi, Anda, Anders, Arne Dicaprio, b-boy, bazk, Benjamin19, Bernard Shakey, Bjerget, Bo S., Boulevardigan, Brattbakk, C'der, C10/11, Chralloe, city2000, Clausen, copenhagener, cossie, cphdreaming, Damby, DaneX, Daniel-2100, Dante, dantona, Davor, DB Niks, den.nyeste.bruger.pt, Diablo Diego #4, DiabloDiego#15, Djamelam, Don Drachmann MP, Don Ekström, Don J., donl, duckman, Ecstatic, eksperten, El Diego, Elisabeth, Fahlsten, FC Thomas #32, FC William, FCAnders, FCjulle, FcK Vestsjælland, FCKrogh, fck_hundested, FCK|Perfect, Fedtefar, FGreve, Fiscker, Flerbizky, giggs, Gorillaen, Gravedigger, gris, Guld, Gummidyr #4, Gøgler af Guds nåde, Hebber, Hegel, hoian, Holberg, Holger, Holmegaard, Honse, Hornmusik, Hynde_dk, hz, illmatic, Jacob_Bentzen, jak, Jan the FC-man, jan5292, Jazzie, JDU, Jeredo, Jobbeelg, JRoos15, k@sper, Kaarelund, kanon, Kasper!, kernew, kh0310, KimK, Kiss, Kixsomanov, Klossen, Kongen77, KUF / AA, Kutaisi, Lagoon, landler, Lautrec, lhama, llfckll, louis!, Lounen, lovinfc, LUFC(K), Lundberg_aus_Lolland, løvinden, Maarum, madsen45, Martin CX, MCN, Mighty Lions, mikempro, mini, mip39, Moebius, Morten N, motormund, msv, Møbelbankeren, NCA, NGottliebN, Nikolaj, Nikolaj N, Nite, nummer 32, Ole - Lads, Orb, Oste, Pauli!, pete0307, PeterMT, Peter S., FCKPL#0004, PLB, Powderfinger, Prada2004, Pål-bhoy, Rachmanski, Raptus, RatH^, rikke, Riquelme, Rocksteady, RonnieJ, RSC Paraguay, Rudi_E, Rumle, Runez, Sarup, sbruun, Sibusiso, Simsa, skm, Slinkelist, SortSnak, Spacemao, Steen O.G., storefugl, Strom, suede, sune@2200N, SYKE, Søren Nielsen, teko, thooomsen, Thor, thped5, thundersen, Thunderstokke, Tobin-C6, Trampe*, Traoré, Trendkilla, tricja, TueT, Tvegaard, UDC, Urban Skurk, Urbanus, vandr, Ventspilsner, VFM=SANTOS, Vores by, VP - KMFC, Witzansky, Wronski, xylitol, Yanick, YmerdryZ, youth, Zuma 4 Lifer

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    825

    Re: FCK ~ Landsholdet

    Landsholdspauser? Går det ikke bare ud på at vores spillere bliver skadet og svenskens kommer sig?
    Outlawed

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: FCK ~ Landsholdet

    Ingen tvivl om at det er FCK... Landsholdet spiller bare i ny og næ :P
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,693

    Re: FCK ~ Landsholdet

    Hvad er mon det fedest at se???

    Rommedahls indlæg eller EL-Rio's lækkerier???

    FCK vil til hver en tid overgå landsholdet i mit hjerte.

    Desuden kan det heller ikke gå mig på med de elendige resultater som LH præsterer. Eneste lyspunkt er at vore spillere endelig vækker MO's interesse og beviser at de sagtens kan begå sig på den internatinale scene.
    Med Jesper, Niclas, Lars, Gravgaard og CP på holdet burde de jo ikke kunne tabe!!!!1
    Stedet hvor legender fødes
    Don Ekström's Avatar

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: FCK ~ Landsholdet

    Ingen over og ingen ved siden af landsholdet. MO's drenge er kolossale.

    Jeg holder kun med FCK, når de vinder...


    *starter bølge og går sejle-op-ad-åen-mental*

    .
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    145

    Re: FCK ~ Landsholdet

    Fck betyder mest for mig, men landsholdet betyder os rigtig meget!

    Men det er rigtigt at det kan være lidt nederen når der er pause i sas-ligaen, men hvad, vi spiller igen om små to uger =)

    /Patrick
    københavn københavn =)

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    140

    Re: FCK ~ Landsholdet

    Landsholdet betyder ikke en pind for mig - kun hvis der er FCK'ere på. Jeg nyder at følge VM- og EM-slutrunder, men ellers siger landsholdsfodbold mig intet.. Så skal det være en speciel kamp, som f.eks. i aften.
    Ijeh, Ijeh, Ijeh!

    Jeg disser ikke - jeg irettesætter ...

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: FCK ~ Landsholdet

    Ingen tvivl om, at det er FCK. Men hvem vil ikke se DK spille VM næste år? Det er nu engang fedt når vi alle rød hvide samles, men federe når vi kan få lov at hade BIF!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    245

    Re: FCK ~ Landsholdet

    Har vi ikke et par spillere på det der landsholdet?????+

    Det var ellers ikke vores system eller trøjer. Vi er jo ikke vant til det?
    Dorsoklakose: Rygklapperi.

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    366

    Re: FCK ~ Landsholdet

    Min Nationalfølelse er helt klart størrrere end FcKøbenhavn det vil den altid være, jeg er ikke født I FCK, men i FCK´s København.

    Anitta

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    168

    Re: FCK ~ Landsholdet

    Jeg går sgu ikk og ærgrer mig hvis ikk jeg ser Dk på tv..

    Men græder sgu næsten hvis jeg misser en FCK kamp i Parken, eller en away her på Sjælland.. :S

    Me vil snart på away's i hele Dk weee

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: FCK ~ Landsholdet

    FCK overgår landsholdet med flere længder. Kun i spændende kampe er det sjovt at se landsholdet, men stadig ikke nær så sjovt som at se FCK.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    90

    Re: FCK ~ Landsholdet

    ›Med Jesper, Niclas, Lars, Gravgaard og CP på holdet burde de jo
    ›ikke kunne tabe!!!!1

    ...Og Kenneth Perez, for lige at få dem alle med!

    iøvrigt må Martin Jørgensen være den dårligste nr.10 vi (LH)har haft i mange,mange år!

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    239

    Re: FCK ~ Landsholdet

    jeg er sådan set ligeglad med landsholdet. syns bare at det er ret uinteressant at se på.. bare min mening..
    Copenhagen PHANS

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: FCK ~ Landsholdet

    ›Hvad er mon det fedest at se???

    ›Rommedahls indlæg eller EL-Rio's lækkerier???


    Jeg mener nu Claus Jensen laver en del der er værd at kigge på... Men jeg må tilstå at Olsen formår at få spillerne til at spille yderst godt sammen, på trods af at han kun har dem i sammenlagt ca 30 dage om året.
    Rent fodboldteknisk er det mere en fornøjelse at se landsholdet end FC, skulle jeg mene. Se fx på idag mod Grækenland. Det er så "vandvittig høj klasse".

    Men man kan ikke sammenligne klubfodbold og landsholdsfodbold. På nogen måde. Jeg tror ikke jeg ville kunne vælge hvis jeg kun kunne få lov til at se den ene af delene. Landsholdet spiller jo forskellige kampe hele tiden, imens FC spiller mod de samme 11 hele tiden, undtagen et par gange i starten af sæsonen.
    Men hvis man skal være specifik, så ser jeg uden tvivl alle landskampe, imens jeg en sjælden gang misser en FC-kamp. Misforstå ikke, jeg ville hellere end gerne i Parken eller på tur hver uge, men det kan bare ikke rigtig lade sig gøre hele tiden.

    Hvis jeg kunne vælge om Danmark skulle vinde EM eller FCK skulle vinde mesterskabet, ville jeg nok vælge det første. Snakker vi derimod VM-trofæ vs Champions League-trofæ, så ville det nok være en større drøm hvis FC tog "de store ører". Nok mest fordi det er så meget mere usandsynligt.

    Landskampe er noget særligt... Big screen og diverse kulinariske anretninger. FCK er i Parken. Helst højtråbende. Det er to vidt forskellige ting, og det er ikke spor svært at være fan af begge hold.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Landsholdet (Sebastian Svärd, red.)
    By MadsFCK in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 24.05.06, 19:52
  2. Fire FCK-spillere udtaget til landsholdet (red.)
    By Røll in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 01.03.06, 14:46
  3. Fem FCK-spillere på U/20-landsholdet (red.)
    By FCKim in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 28.10.05, 16:30
  4. Morten Olsen er en hat (Skoubo på landsholdet red.)
    By 5.LarsHøjer in forum De korte linier
    Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 05.10.04, 16:16

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •