Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 35

Emner: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    359

    Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    Jeg er i dag blevet ringet op af flere der har troet jeg er sinken som har lavet de racistiske klistermærker, og som har villet skælde ham ud.

    Problemet er at føromtalte sinke har hemmeligt nummer og når folk så søger ham på oplysningen henvises der til det navn som er tættest på, hvilket er mit, René Duedahl. Men det er altså ikke mig der har lavet de klistermærker og jeg tager STÆRK afstand fra racisme i almindelighed og Dansk Front i særdeleshed!!

    Mvh
    Puma
    Pabres 00:11
    Pema ved mere end man skulle tro ved første øjekast, som hvis man ser en dværg man har lyst til at tæve, og han så kan 16 forskellige slags kampsport.

    caro 00:12
    Pummie er zyg nok!
    Puma's Avatar


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    283

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    jesus - folk er da noget afstumpede siden de ligefrem ringer til en de ikke kender ang. et par klistermærker

    jeg føler med dig Puma
    Success is Temporary, Loyalty is Forever
    Drengene fra række 13


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    Avs..

    Den var værre :(

    Det er derfor at folks navne ikke bør lægges ud på fora. God fornøjelse med alle klaphattene der (med garanti)* vil ringe til dig de næste par dage.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    359

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    Jeg har sådan set ikke noget i modt at folk brokker sig over de der dybt tåbelige klistermærker, jeg er bare den forkerte at gøre det til. :-)
    Pabres 00:11
    Pema ved mere end man skulle tro ved første øjekast, som hvis man ser en dværg man har lyst til at tæve, og han så kan 16 forskellige slags kampsport.

    caro 00:12
    Pummie er zyg nok!
    Puma's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    ›Jeg har sådan set ikke noget i modt at folk brokker sig over de
    ›der dybt tåbelige klistermærker, jeg er bare den forkerte at gøre
    ›det til. :-)


    Det var dæleme da også et uheldigt navn du der render rundt med - givet sagens akter lige PT ;-)
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    359

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    Det er jo slemt nok at hede René i forvejen.
    Pabres 00:11
    Pema ved mere end man skulle tro ved første øjekast, som hvis man ser en dværg man har lyst til at tæve, og han så kan 16 forskellige slags kampsport.

    caro 00:12
    Pummie er zyg nok!
    Puma's Avatar

  10. De følgende 191 brugere er enige:
    -Altid FC København-, -PhantomBlot-, -smølle, 2000F, 44fire44, AC Hristo, Ailton, André 3000/Icecold, Andreas, Andreas H.N., Andreas Zimmermann, anyholm, Apu, arash, Arne Dicaprio, ats, Awesome, Azaghal, bagger, Bakkedal, Begbie, Bergkbh, Snogen, Bert, bmw 25, bob_bache, Boffer, BØF-stinker, Caligula76, cat3, cement, cf5, championsleague98, Chriss, CMCM, copenhagener, Crazy8, crekke, Danimarca, Das NT, Davor, DB Niks, Demitrian, Devil, Dingo, Dirk Diggler, domar, Don Ekström, don Giovanni, Don J., donl, Don_A, dr.dement, DroitAuBut, EALP, El Jugador, Emil-, Ethic, FC Eagles, FCAnders, FCFE, FCK Irakeren, FCKiBrøndby, FCKmanden, Fede John, feilberg, filibuster, Firefyrre, Fishbone, Fnug, Foged, Forza FCR, Frede, Frobenius, funken, Gandhi, GatoConBotas, giggs, Gravedigger, guldsmed, Gummidyr #4, Hansen-san, Henriko/jfs, Hjalte & Álvaro, Hr. Jensen, Huns, Hvass, Insider, isen, jak, jaydee, jeske, Jesper B, Jewerr, JHF, Jinx, JRJ, K-for, kaare, kbj, KimRadmer, KMI, Krølben, KUF / AA, L@rsen, La Quadrice, lhama, Lil_stamp, Lundberg_aus_Lolland, Luque, Maarum, Mal, Martin A, Martin CX, martin_j, MastahKay, master_disaster_17, Mbs9200, mceppe, Mgt09, mickeyfar, mikkel2k, Morten N, Mr.Crowley, MrPeden, NewerNN, Nicodemus, Nikolaj N, Olus, Onkel KB, Outpatient, Pabres, Parappa, Pede, Perec, Pete, Peter, FCKPL #0010, Pillefaxe, Pipetown, Pope Dope, Poppelvig, Prinzen, RalleRap, Rasmus2700, rmp, Rocksteady, ronni79, RWF, ryet, SALT, scaleo, Sibusiso, sjat, Skummy, SmokinJoe, Spoom, Stoffer, storefugl, Strudal, SuperBenny, SuperKøbenhavneren, supertodi2, Szuma, Tasjlinkow, Teles, themaninblack, The_Man, Thomas85, thorbs, thped5, thundersen, tobynator, tortocnt, Traoré, UnaX, Urban Skurk, V8 4ever, vandr, VFM=SANTOS, WA1, White Angel, Whitetrash, Wilkens, yes2no, Yours Truly, zebos, ZFDK, Zkinke, ~Prunier~

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    694

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    Jeg er enig i at det er uheldigt at navnet er kommet ud. Uanset hvad personen har gjort, er personforfølgelse ikke ligefrem en god ting. Og man kan da høre at der er nogen som har set det nødvendigt at finde frem til personen klage ørene fulde. At det så er den forkerte person understreger bare i mine ører at folk skal slå lidt koldt vand i blodet.

    Hvad er det også for en adfærd? "Jeg slår lige personen op på degulesider og SÅ skal han have en røffel". Det lyder altså som noget gamle koner gør, når Matador bliver aflyst, eller der bliver sagt et skældsord på tv.

    Der er ingen grund til at bevæge sig ned på det plan.

    I øvrigt, står der flere steder den by den omtalte person bor i, og jeg ved ikke om det overhovedet stemmer overens med hvad man finder på de forskellige søgemaskiner, men uden at nævne noget eller nogen, så burde man nok tænke sig en ekstra gang om de to byer minder om hinanden udover først at tænke "bør jeg overhovedet ringe til personen?".

    Held og lykke med opkaldende, altså at de forsvinder. Er jo rimeligt ærgeligt at blive taget for at være en anden person - med mindre det er Hugh Heffner

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    ›Det var dæleme da også et uheldigt navn du der render rundt med -
    ›givet sagens akter lige PT ;-)

    Jep - men ret vildt, egentlig, at manden med et navn tættest på den formodede synder OGSÅ hepper på FCK...

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    63

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    ›Jep - men ret vildt, egentlig, at manden med et navn tættest på
    ›den formodede synder OGSÅ hepper på FCK...

    hvor har han dog sagt det ? , der er sku mange forskellige personer her inde ??

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    Hvad hedder ham manden (racisten)? Rene hvad?
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    ›Hvad hedder ham manden (racisten)? Rene hvad?

    René Duedam.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    ››Jep - men ret vildt, egentlig, at manden med et navn tættest på
    ››den formodede synder OGSÅ hepper på FCK...

    ›hvor har han dog sagt det ? , der er sku mange forskellige personer her inde ??


    Ja, det er jo ikke til at vide, om Puma også er FCK-tilhænger.

    .
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    283

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    *Edit* jeg opgir
    Success is Temporary, Loyalty is Forever
    Drengene fra række 13

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    Jævnfør Pumas profil er han måske for gammel til selv at vide det....
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: Jeg er ikke ham med klistermærkerne!!1

    Sikkert et dumt spørgsmål men hvor ved man fra det er ham der Duedam tingen :-) ???
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 255
    Sidste Meddelelse: 14.01.24, 10:18
  2. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Hvorfor tog jeg ham/hende/den med?
    By Vagn30 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 25.09.06, 17:49

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •