Side 55 af 155 FørsteFørste ... 5455253545556575865105 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    På sporten.dk vrøvler Bernburg lidt om begge holds spillestil:

    FCK er begyndt at spille mere offensivt og det klæder dem. Faktisk spiller de nu, som man altid har gjort i Brøndby. Angrebsivrigt, underholdende og målsøgende...
    Bernburg har da ret i, at FCK heldigvis er meget langt væk fra Backes koncept og Ståles migræne-fodbold. Men seriøst, har manden selv set klebbens egne kampe de sidste 2-3 år? Lange bolde og kick´n rush (anno FCK 2002) er en bedre beskrivelse af dydernes spillesystem end f.eks. "Barca-inspireret totalfodbold" eller "sjampanjefodbold".
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #812
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mike Jensen på 3+ efter 2-0-nederlag i Parken 19. september 2010.

    Journalist: "Jeres egen fans kaster med romerlys og får stoppet kampen. Hvordan oplever du det?"

    Mike: "Det ved jeg ikke... altså... jeg gider ikke stå og svine mine egne fans til. Det hører selvfølgelig ikke med til fodbolden, MEN det er en del af sånogen kampe, og det er en del af den intense stemning, som der er omkring de her kampe"
    Thomas L

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #813
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En lille hyggesaks fra BIFs berømte liveopdatering:
    0' Der er godt kog under kedlerne her i Parken. De mange fremmødte Brøndbyfans giver super vokal støtte til drengene i blåt og gult på banen.

    0' Nu er der kun 5 minutter til kick-off!

    0' De talrige FCK-schlagerhits brager ud i højtalerne. Kan man ikke larme nok selv, må man jo tage teknologiske hjælpemidler i brug.

    0' Der er efterhånden mange mennesker på plads i Parken, og rammerne er sat til en intens og spændende kamp.

    0' Så løber Brøndby-spillerne på banen!!

    0' FCK-fans'ne forsøger sig med en tifo. Herfra hvor undertegnede sidder, er det dog mere end almindeligt vanskeligt, at se, hvad der står i "mosaikken"...

    1' Så fløjter dommer Claus Bo Larsen kampen i gang!

    1' Brøndby angriber i første halvleg ned mod egne fans.

    1' Super opbakning fra tribunen bag det ene mål!!

    1' Af Brøndbys fans forstås...
    Spøjst nok var der ikke heeeeelt så meget om deres fans i anden halvleg ;-)

    Men det der med at spille schlagere, det er da også noget værre noget...


    http://uk.youtube.com/v/n73Mpq0NhCI

    mvh,
    -smølle

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #814
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    - Vores tilskuere leverede en fantastisk stemning, og jeg har kun ros tilovers for dem, der stod på vores side. Jeg tager selvfølgelig afstand fra vold, men jeg har set det, der var langt være end det i dag. Vores tilhængere viser gang på gang, at de er Danmarks bedste, siger Thomas Rasmussen.

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  8. #815
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I den mere fornuftige afdeling - men fortjener stadig at blive læst!

    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=295065
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #816
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    - Vores tilskuere leverede en fantastisk stemning, og jeg har kun ros tilovers for dem, der stod på vores side. Jeg tager selvfølgelig afstand fra vold, men jeg har set det, der var langt være end det i dag. Vores tilhængere viser gang på gang, at de er Danmarks bedste, siger Thomas Rasmussen.
    Jeg har simpelthen ikke ord for, hvor skræmmende uansvarlig, infantil, latterlig, dum og bekymrende denne udtalelse er! Det overgår selv de værste floskler fra Mike eller Per gennem tiden med længder......
    Sidst redigeret af Ludo : 19.09.10 kl. 23:25


  11. #817
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Balladen på D-tribunen til gårsdagens opgør var sjovt nok (ifølge simomdvx) politiets skyld:

    Kort fortalt beslutter politiet 10 minutter inden kampen fløjtes af at storme et tribune afsnit med fortrinsvis børn og forældre, hvor man slår løs med knipler, og fører sig alvorligt frem som et "hævntogt", efter at være blevet presset ud af et helt andet tribuneafsnit tidligere, hvor man forsøgte at dominere stemningsfans ud, da man var utilfreds med brugen af pyroteknik.

    Dette får selvsagt mange til at trodse lov og orden, og stille sig uforstående med politiets måde at opfører sig på, og her snakker vi ikke organiserede hooligans, men alle slags Brondby fans, som ikke ville finde sig i mere tyrani fra politiet, og slet ikke da man så politiet storme et neutralt Brondby afsnit fyldt med børn osv.

    Skamfuldt af politiet, som igen igen først skabte en hadfuld stemning inden kampen, under kampen provokerede til balladen, og sidst i kampen startede balladen !
    Stakkels stakkels misforståede uskyldige små lam.

    Som en service bringes lige et billede af de udsatte børn og deres forældre:
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #818
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›"Tryk avler modtryk" er nu en ganske udbredt talemåde,
    ›hvad mere end 50.000 hits på Google også vidner om, så det er
    ›vist ikke lige i denne sammenhæng du får hængt BIF'erne til tørre
    ›som tåbelige :-) Betydningen er noget i retning af at
    ›provokation/konfrontation kan skabe en kraftig reaktion, sådan
    ›som BIF'eren også har brugt det.

    Men det denne debat missede var, at "tryk avler modtryk" forlængst i BIF-kredse er blevet en smagløs undskyldning, en legitimering og et carte blanche til at gøre hvad pokker man vil, fordi man er blevet udsat for hvad man selektivt udpeger som en uretfærdighed.

    Læs f.eks. dette rableri fra Blokken:
    I mine øjne er der ingen måder at løse det på, honestly speaking. Tryk avler modtryk, og imbiciles modtryk kan være snotdumt........

    "Tudefjæs", etc reklamerne fik det til at eskalere, we are at point of no return, tværtimod.

    It's sad because it's true.....
    Så kornene til gårsdagens kæmpeslagsmål blev sået da den humoristiske "Tudefjæs"-reklame blev vist i 2002. Jojo, tryk avler jo modtryk.

    Der skulle forhåbentlig være flere guldkorn fra samme vismand på vej her i tråden, men dette citat fortjente at blive nævnt i kontekst.

    mvh,
    -smølle

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #819
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Derby er overstået og - som vi alle ved - så resulterede det i voldsomme uroligheder, hærværk i stor stil og kast med pyroteknik. Ikke overraskende er debatten på diverse Brøndby-forum optaget af hvorfor disse optøjer opstår hvad man kan gøre for at undgå dem i fremtiden.

    Hér dukker en gammel kending i disse tråde op med en dyster forudsigelse: Man kan nemlig ikke gøre så meget. Skylden for hærværket, volden, de skræmte børn og de forslåede politimænd kan nemlig ikke placeres iblandt Brøndbys fans eller ledelse men skal spores tilbage til et reklamefremstød, mange sikkert ellers har glemt hér 8 år efter:



    Men det stopper ikke hér: Ikke bare har usympatiske Flemming Østergaard og følelseskolde FCK radikaliseret en hel fodboldgeneration, men sandelig om ikke også aben sidder på deres skulder når danske soldater begår overgreb i krig.



    Venner, vær vidner til hooliganismens fødsel:

    http://uk.youtube.com/v/4ylPHYXl9hY

    Jeg vil citerer Rasmus lidt ufuldendt: It's sad...
    Sidst redigeret af Dingo : 29.11.12 kl. 23:22


  16. #820
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Intet nyt fra vestfronten. Brøndby Support er på banen efter gårdsdagens slagsmål.

    »Vi i Brøndby Support mener ikke, at en awaykort-ordning løser problemerne. Det er der flere eksempler på både fra FCK og fra udlandet. I FCK løste det kun problemerne så længe, at dem der ville balladen ikke var med i ordningen. Efter at de har meldt sig ind, ser man stadig romerlys, og man ser stadig ballade, senest i Esbjerg, hvor de havde de værste uroligheder nogensinde«, siger næstformand i Brøndby Support Sarah Agerklint til bold.dk.

    Og dermed mener man ikke i Brøndby Support, at fodboldurolighederne på nogen måde er blevet begrænset til FCKs kampe siden indførelse af udebaneordningen?

    Ikke nok med, at den absurde logik er, at sålænge de andre laver ballade, kan vi jo ikke gøre noget nyt. Man ser stadig romerlys. Jaså. Og ildspåsættelse, hærværk og vold mod tjenestemænd som i de mest omfattende uroligheder i Parken i 13 år?

    Næstformanden håber åbenbart stadig på hooliganregistret.

    »Det er en af mulighederne, og en anden er at søge dialogen og prøve at lære af udlandet og se på, hvordan de holder balladen nede. De har meget mere erfaring, end vi har«, siger næstformanden.

    Dialog med hvem? Selvfølgelig er det så dumt, at det er fornærmende overfor det almene vidne til urolighederne. Men at næstformanden ikke engang tager hensyn til, hvordan tilfældige tilhængere fra hendes egen klub er dem med størst risiko for at komme til skade, når idioterne slår sig løs, er blot direkte uansvarligt.


    Man kunne engang også prøve at indtage det nærmest umulige synspunkt, at alle værktøjer i kassen er til rådighed for at få styr på urolighederne. De er forsvundet fra stadion i England. Hvad med at tage noget ansvar i stedet for den gamle sang om at lære noget af nogen etellerandet sted i udlandet? Mon ikke der alligevel i hendes forening ikke kun er opbakning til den fuldstændigt apatiske og apologetiske tradition?
    Sidst redigeret af feilberg : 20.09.10 kl. 16:19
    and oh how we danced

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #821
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    HEJ!

    Jeg har slet ikke fået holdt mig opdateret med Blokken efter FUF, men:

    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=295655


    Jaja, tænker I. Han har jo ret i at Emil var en klovn. Hvad laver det indlæg her?

    Denne absurde påstand bliver hurtigt skudt ned:

    Tænk, jeg synes han var den absolut skarpeste kniv i en skuffe, der godt nok ikke havde det vilde udvalg af steak-knive.
    en eneste bevarede hovedet koldt over for frådende angreb på al fankultur der ikke handler om at sidde ned og holde kæft og ligegyldige floskler
    Emil var slet ikke dum at høre på, og han var klart den i panelet der ved mest om hvad der foregår på fanscenen (skræmmende, egentlig).
    Tomlen op til Emil i aften. Absolut skarpest i panelet. Med afstand.
    Og det er så her jeg nåede til, inden jeg måtte ile tilbage på SL og lave dette indlæg. Og vi er kun 9 indlæg inde i debatten...

    Jeg er lidt målløs egentlig. Jeg kan kun tænke, at det da må være spændende at være Brøndbyfan, og have et så alternativt syn på verden.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #822
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.sporten.dk/superligaen/bj...i-skal-naa-fck

    Vi er i fuld gang, og vi er på rette spor. Det synes jeg helt bestemt, tilføjer Brøndbys bestyrelsesformand.

    -----------------

    Man ryster næsten i bukserne af skræk:-)

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #823
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I forbindelse med snakken om tilskuerproblemerne i Brøndby, i FUF i går aftes, fortsatte Brøndbys sikkerhedschef Emil Bakkendorff den pure afvisning af et Away-kort i BIF. Man hørte blandt andet sikkerhedschefen sige, i forbindelse med søndagens kamp i PARKEN, at:

    Vi fik allerede tidligere på ugen efterretninger om, at der ville ske noget i Parken. Efterretninger, vi selvfølgelig har videregivet til politiet. Men vi har set video i dag og vi kan ikke genkende dem. Der er tale om en gruppe, der kun møder op til kampene mod FCK og Lyngby
    Kære Emil,

    Kunne man ikke forestille sig, at I netop ville komme til at kende omtalte individer, hvis de var registreret i et udebaneregister, eller at de alternativt ikke ønskede at lade sig registrere, og dermed så let som ingenting ville kunne holdes ude af fremtidige fodboldkampe?

    At han så senere i programmet som argument for hvorfor et Away-kort ikke virker rabler videre om at til deres udekampe i Jylland, der er det såmænd kun deres jyske hooligans, der dukker op, og ikke dem der frekventerer kampene i PARKEN og i Lyngby, er jo bare endnu mere weird...
    Sidst redigeret af Elver : 21.09.10 kl. 12:12
    Hejsa
    Elver's Avatar


  23. #824
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Om politiets motiver bag deres handlinger i søndags. Haha, de er jo helt væk derude.

    Det de fleste ser som problemet, er at politiet kom ind anden gang. Hvorfor skulle de det? Det var det der eskalerede balladen.


    Det er sket så mange gange, at der er lidt ballade, så at politiet gør hvad de kan for at få det til at eskalere.

    Der ligger uden tvivl noget politik i det.

    Politiet får positiv omtale. TV billederne viser med al tydelighed at der er brug for politi. Nu kan deres ledere så med sod samvittighed stå i pressen og tude over overarbejde, nedskæringer m.m.

    Flere betjente beder om at blive sat på fodbold-opgaver. Hvorfor tror du de beder om det?
    Det er da fordi de hellere søger ballade, fremfor at patruljere i en gågade lørdag formiddag. De får da også et adranalinkick når de her episoder sker.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #825
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Gæt et årstal:

    Citat Oprindeligt indsendt af Per Bjerregård - det herrens år _ _ _ _

    »Vi skylder Bornholm en stor undskyldning for det her. Det er slet ikke Brøndby IF værdigt. Det er sørgeligt for dansk fodbold, at vi åbenbart ikke kan spille de her sommerkampe, fordi nogle ikke kan opføre sig ordentligt«, siger administrerende direktør Per Bjerregaard på klubbens hjemmeside.

    Straffe på vej
    De ansvarlige for uroen kan se frem til at blive straffet af klubben, der ikke vil acceptere uroen.

    »Vi ønsker ikke at se den slags til vores kampe og det vil naturligvis få alvorlige konsekvenser for de ballademagere vi kan identificere«, siger direktøren.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •