Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 94

Emner: Efteråret 2006 er længe siden!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Efteråret 2006 er længe siden!

    Ja, så var det søndag og som vanligt begav vi os på vej mod pladserne på Øvre C. Vi var bare to denne gang. Vi plejer egentlig at være en 4-6 stykker, som har fulgt heltene hveranden søndag efter hveranden søndag.

    Men det er blevet sværere at lokke de trofaste med i Parken. Der er mange undskyldninger, men vi ved jo alle godt, hvorfor det blevet sådan. Det har ikke været sjovt at være FC'er i 2008. Og for så vidt heller ikke i dele af 2007. Vi scorer ikke mange mål (4 i 4 kampe indtil videre), vi spiller uinspireret, glansløst og det bliver dyrere at komme ind!

    Sidste år er længe siden. I dag sad vi 2 mand og snakkede om kampene mod Celtic, Man U eller hvad med dengang mod Lazio og HSV? Store oplevelser. Et fyldt Parken, et fanatisk og fantastisk hjemmepublikum. I dag: sølle 16.000 tilskuere, fangrupper, der står på 3 tribuneafsnit uden samklang og en småtam atmosfære.

    Er det bare mig, eller har I også en følelse af, at FC er en klub, der er vej at transformere sig i en uheldig retning, og man står lidt magtesløs og ser det ske?

    Uheldige udtalelser fra Don Ø omkring hønseprutter og holigans er blot benzin på bålet. Et bål, som efterhånden knitrer af alt det, vi gennem så mange år har væren en del af.

    Jeg er ærgerlig og ked af, at vi spiller så kedeligt og fantasiløst. Jeg er ikke Stålefan. Men han ryger nok ingen steder så længe Don Ø har den store indflydelse. Jeg er også ked af, at vi efterhånden er så få i Parken. Og slet ingen på udebane.

    Det er hårde tider at være FC'er i. Også selvom vi er ubesejret. For ærligt talt, så spiller vi ikke godt. Så enkelt er det. Vi producerer ingen chancer.

    Jeg vil have mit gamle FC tilbage!
    Sidst redigeret af ppl : 10.08.08 kl. 21:33


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Sidste år er længe siden!

    Jeg tænkte egentlig det samme. Jeg begyndte at tænke på den i 90'erne, hvor jeg var lille, hvor, trods resultaterne udeblev, stemningen var langt mere intens og atmosfæren langt bedre. Vi var mere "arrogante", mere opfindsomme, mere kreative og generelt bare gladere.

    Det er egentlig på mange fronter, jeg synes, det går nedadbakke. F.eks. på sangfronten. Godt nok er der kommet en del nye sange, men jeg savner altså nogle sange/hyldester til enkelte spillere, som vi en gang havde det og som andre klubber også havde det.

    "ååååååååååååååh alvaro åååååååh"
    "His got no hair, but we don't care, Stål' Solbakken"

    ... ak ja, jeg er for træt til lige at komme med andre eksempler, men pt. bliver det maks til noget i stil med: "Junior klap klap klap junior" og det er bare lidt sølle.

    Det skyldes nok især underholdningsværdien i forhold til resultaterne. Vi er middelmådige og vores spil er middelmådigt og uden glans. Når man vinder og vinder som i tidligere sæsoner er det klart, det er lettere at holde stemningen i top, men dengang i 90'erne var der bare langt mere glans over os, selvom vi ikke altid vandt. Som om vi var mere "krydret" og underholdende. Vores profiler var mere sprudlende og havde karisma.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Sidste år er længe siden!

    ›Ja, så var det søndag og som vanligt begav vi os på vej mod
    ›pladserne på Øvre C. Vi var bare to denne gang. Vi plejer
    ›egentlig at være en 4-6 stykker, som har fulgt heltene hveranden
    ›søndag efter hveranden søndag.

    ›Men det er blevet sværere at lokke de trofaste med i Parken. Der
    ›er mange undskyldninger, men vi ved jo alle godt, hvorfor det
    ›blevet sådan. Det har ikke været sjovt at være FC'er i 2008. Og
    ›for så vidt heller ikke i dele af 2007. Vi scorer ikke mange mål
    ›(4 i 4 kampe indtil videre), vi spiller uinspireret, glansløst og
    ›det bliver dyrere at komme ind!

    ›Sidste år er længe siden. I dag sad vi 2 mand og snakkede om
    ›kampene mod Celtic, Man U eller hvad man dengang mod Lazio og
    ›HSV? Store oplevelser. Et fyldt Parken, et fanatisk og fantastisk
    ›hjemmepublikum. I dag: sølle 16.000 tilskuere, fangrupper, der
    ›står på 3 tribuneafsnit uden samklang og en småtam atmosfære.

    ›Er det bare mig, eller har I også en følelse af, at FC er en
    ›klub, der er vej at transformere sig i en uheldig retning, og man
    ›står lidt magtesløs og ser det ske?

    ›Uheldige udtalelser fra Don Ø omkring hønseprutter og holigans er
    ›blot benzin på bålet. Et bål, som efterhånden knitrer af alt det,
    ›vi gennem så mange år har væren en del af.

    ›Jeg er ærgerlig og ked af, at vi spiller så kedeligt og
    ›fantasiløst. Jeg er ikke Stålefan. Men han ryger nok ingen steder
    ›så længe Don Ø har den store indflydelse. Jeg er også ked af, at
    ›vi efterhånden er så få i Parken. Og slet ingen på udebane.

    ›Det er hårde tider at være FC'er i. Også selvom vi er ubesejret.
    ›For ærligt talt, så spiller vi ikke godt. Så enkelt er det. Vi
    ›producerer ingen chancer.

    ›Jeg vil have mit gamle FC tilbage!

    Problemet er vel at når man topper, så kommer der mange tilskurer, som aldrig vil sætte sine ben i parken i modgangstider.

    I dag sad jeg og blev bitter over jeg ikke kommer til at spille fodbold igen. Jeg elskede at spille fodbold og tænkte på alle de gode dage på træningsbanen og i kampe. Jeg er blevet for gammel og mit arbejde gør at det ikke er muligt. 2 minutter senere begyndte det at regne og jeg tænke at det aldrig var knap så sjovt at tabe 4-0 eller løbe i en skov om vinteren!

    FCK vandt i dag. De bliver rost pænt i onside (tænker på karakter). Om få uger kan vi være i gruppespillet i UEFAcuppen og vi kan håbe på en drømmelodtrækning eller se storkampe, som imod Celtic, Man U....

    Vi vandt 1 out a million imod Man U, vi var mestre... vi spillede norsk. Nu forsøger trænerteamet faktisk at spille fodbold. Bolden bliver holdt langs jorden og der bliver købt tekniske spillere. Den evig udskældte Ailton er begyndt at spille flot fodbold... hvis han bare begynder at scorer vil han jo være vild.

    Jeg kan godt forstå din frustration. Jeg blev også frustreret af at se at Ståle ikke engang jublede ved scoringen... vi mangler vildskab, vildskab på banen, vildskab på tribunen og vildskab på bænken. Hvad med at vi startede. Hvad med vi begyndte at tiljuble Hjalte, Sionko, JC, UL, N. Jensen... bakkede op om alle der spillede, hvad med vi forsøgte at gøre spillerne bedre, ved at gøre det mere sjovt at "optræde" i Parken... hvad med vi fandt vildskaben frem.. ikke den idiotiske smadrevildskab ungdommen har fundet frem. Nej råb og opbakning...

    Vær positiv eller luk røven, vi kan vende kampen og tage diskutioner her om spillere eller når sæsonen er ovre. Vi har en trup nu, der bliver ikke de store udskiftninger, der var ingen stjerne der ville til FCK i denne omgang, men måske har vi signet de stabile og gode boldspillere klubben netop nu har brug for!

    Torben


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Sidste år er længe siden!

    Vær positiv eller luk røven
    Skulle vi nu ikke liiiiige? Det er trods alt et debatforum.
    hvad?


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Sidste år er længe siden!


    ›Vær positiv eller luk røven, vi kan vende kampen og tage
    ›diskutioner her om spillere eller når sæsonen er ovre. Vi har en
    ›trup nu, der bliver ikke de store udskiftninger, der var ingen
    ›stjerne der ville til FCK i denne omgang, men måske har vi signet
    ›de stabile og gode boldspillere klubben netop nu har brug for!

    ›Torben

    Hmm skulle vi ikke også prøve at analysere hvorfor ingen stjerner ville til FCK? En teori kunne gå på, at vi spiller røvkedeligt fodbold, og det er mere tiltrækkende at spille i f.eks. BIF eller FCM lige pt.

    Jeg kan ikke forstå at en mand som Don Ø der ellers går så højt op i FCK som brand kan tillade, at vi i så lang tid spiller underpræsterer både spille- men også resultatmæssigt. Fik vi resultaterne kunne man sige, at vinderen altid har ret, men vi har både spille- og resultatmæssigt været på smalkost i temmelig lang tid, og det kan man bl.a. se på de signinger vi hidtil har lavet.

    I mine øjne har kun Larsson vist sig som en god investering. TK og Santin kan nå det endnu, men jeg tror næppe at de to ovennævnte herrer bliver vores frelsere i denne sæson.

    Bottom line er, at vi skal yderligere forstærke os, hvis vi har ambitioner om resultater i denne sæson. Lad os se om det sker.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Sidste år er længe siden!

    ›I mine øjne har kun Larsson vist sig som en god investering. TK
    ›og Santin kan nå det endnu, men jeg tror næppe at de to
    ›ovennævnte herrer bliver vores frelsere i denne sæson.


    Jeg er enig med TK, men jeg tror, at Santin kan blive en farlig, kreativ herre, når han først kommer i omdrejninger. Desuden har han mere fightervilje end de fleste - i hvert fald lige umiddelbart.

    Han bliver spændende.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Sidste år er længe siden!

    Jamen, du har da fat i det rigtige.
    Det var i dag knap 1 år (nærmere 3/4) siden jeg sidst så bold i PARKEN. Man kunne uden problemer bare have sat et et år gammelt bånd på, samme fantasiløse omgang boldtrilleri som vi har været vidne til alt alt for længe.

    Der går endnu et år før jeg viser mig igen iført lysegrønt håb, for udover at det koster og er besværligt, ja, så går man jo hjem med en følelse af "de spildte muligheder" nærmere end glæde over sejr.

    Skal jeg finde lidt positivt må det være at de nye stemningsfolk på øvre c lod til at smitte resten af afsnittet med en smule stemning.

    Og så forresten - højdepunktet - jeg fik en parkdog... den var faktisk ganske udmærket, sprød lun pølse, sprødt brød som ikke var tørt eller vådt, og en passende mængde ketchup tilsat! Udmærket!

    (At jeg så betalte kr. 160,- for at komme ind og købe den, samt at den blev akkompagneret af et par flade halvfulde/tomme fadøl til kr. 45,- er så en anden snak).

    Kæft hvor må det være frustrerende at spille på det hold... Det lyste jo ud af dem i 2. halvleg.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    15

    Re: Sidste år er længe siden!

    ja det kedelige spil skyldes nok Morten Nordstrand

    synes virkeligt han gør det dårligt. okay flot mål i dag, og nu er han jo sikret en start plads de næste 10 kampe uanset hvordan han spiller fremover.
    forstår ikke hvad ståle ser i manden. hvorfor kan han ikke bare prøve med 2 brassere på toppen? bare en enkelt gang eller to?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Sidste år er længe siden!

    Det er efterhånden en røvsyg og fodboldmæssig klinisk og fuldstændig kønsløs omgang at gå i Parken og se FCK. 1-0 over AGF er da helt sikkert godkendt. Det er en sejr, stillingen lyver ikke, 3 point tæller og alt det der men hold op hvor man dog sidder og drøn keder sig.

    Ved godt vi stadig er i en ferieperiode men det kan ikke overraske nogen at tilskuertallene i Parken har en proportional udvikling i forhold til boligpriserne på Sjælland. - de styrtdykker. Selv sponsorbilletterne står tomme og ubenyttede hen og kan ganske enkelt ikke afsættes. Bag A tribunen ligger billetterne nærmest og flyder på jorden til fri afbenyttelse da ingen åbenbart gider aftage dem hos samarbejdspartnerne og folk tager dem med i håbet om nogen gider gå ind og se kampen. De positive er selvfølgelig at rødderne der står i busskuret foran Parken og sælger sortbørsbilletter ikke engang har til et coin offer efter de har prøvet at afsætte en stak FCK billetter....

    Det største problem som jeg ser det er vi pt har den svageste centrale FCK midtbane i mands minde. Det er ganske enkelt kedelige og middelmådige boldflyttere. Derudover at der mangler den gode gamle semi arrogante og storladne FCK holdning/håb om at man er på vej mod noget større end den hjemlige andedam og vil markere sig i fodbold Europa i årene fremover. Pt skal vi vel være glade for at kunne holde fast i den gamle målsætning om en top 2 placering i suppen.
    Sidst redigeret af dixie dean : 10.08.08 kl. 22:42

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Sidste år er længe siden!

    ››
    ››Vær positiv eller luk røven, vi kan vende kampen og tage
    ››diskutioner her om spillere eller når sæsonen er ovre. Vi har en
    ››trup nu, der bliver ikke de store udskiftninger, der var ingen
    ››stjerne der ville til FCK i denne omgang, men måske har vi signet
    ››de stabile og gode boldspillere klubben netop nu har brug for!
    ››
    ››Torben

    Hmm skulle vi ikke også prøve at analysere hvorfor ingen stjerner
    ›ville til FCK? En teori kunne gå på, at vi spiller røvkedeligt
    ›fodbold, og det er mere tiltrækkende at spille i f.eks. BIF eller
    ›FCM lige pt.


    En anden teori kunne være fansne af FCK. Vi synger jo ikke igennem mere, vi er altid kritiske, vi jubler squ næsten ikke over et mål. Og uanset om vi vinder, taber, spiller uafgjort eller ikke stiller op er kritiken den samme og lige hård. Der er squ mange herinde der ikkke har lagt mærke til hvor lidt vi har losset idtil vidre i denne sæson. Men F..k det. Vi spiller kedeligt. Og det er normandens skyld. Come on, vi kunne squ da i det mindste gi det et forsøg? hvis vi slutter uden for top 3 og ikke kommer i EURO gruppe spillet så kan i brokke jer. Men indtil da vil er jeg faktisk enig i at luk røven eller skrid må være vejen frem. Vi kan kun gøre to ting, bakke op om holdet eller skride. Kritik kan de så få hvis res udebliver og vi slutter udenfor top 3.

    ›Jeg kan ikke forstå at en mand som Don Ø der ellers går så højt
    ›op i FCK som brand kan tillade, at vi i så lang tid spiller
    ›underpræsterer både spille- men også resultatmæssigt. Fik vi
    ›resultaterne kunne man sige, at vinderen altid har ret, men vi
    ›har både spille- og resultatmæssigt været på smalkost i temmelig
    ›lang tid, og det kan man bl.a. se på de signinger vi hidtil har
    ›lavet.


    Ja et helt ½ år udeblev res. Sikke noget lort. Lad os fyre hele banden.
    De køb vi har lavet er gidder jeg næsten ikke kommentere igen. Men rigtigt nok det ikke er ronaldo og Maldini eller gorden banks, men det er spiller der var stjerner i deres respiktive klubber( lige på nær sionko).


    ›I mine øjne har kun Larsson vist sig som en god investering. TK
    ›og Santin kan nå det endnu, men jeg tror næppe at de to
    ›ovennævnte herrer bliver vores frelsere i denne sæson.

    Tjaa vel lige så meget som dem der forlod os i år var vores frelsere sidste år? mener dem vi har hentet min. er på nivue med dem der gået.


    ›Bottom line er, at vi skal yderligere forstærke os, hvis vi har
    ›ambitioner om resultater i denne sæson. Lad os se om det sker.

    Det er jeg faktisk heller ikke enig i. Det er nok at de spiller vi har nu komer til at fungere ordneligt. Så tror jeg faktisk vi har et ganske fornuftigt hold der når gruppespillet og spiller med om guldet.

    Vi var pisse heldige med Hangeland og linde. De udviklede sig til klasse spiller der var for gode til SL.


    ›mvh Stephphen

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    62

    Re: Sidste år er længe siden!

    ››Ja, så var det søndag og som vanligt begav vi os på vej mod
    ››pladserne på Øvre C. Vi var bare to denne gang. Vi plejer
    ››egentlig at være en 4-6 stykker, som har fulgt heltene hveranden
    ››søndag efter hveranden søndag.
    ››
    ››Men det er blevet sværere at lokke de trofaste med i Parken. Der
    ››er mange undskyldninger, men vi ved jo alle godt, hvorfor det
    ››blevet sådan. Det har ikke været sjovt at være FC'er i 2008. Og
    ››for så vidt heller ikke i dele af 2007. Vi scorer ikke mange mål
    ››(4 i 4 kampe indtil videre), vi spiller uinspireret, glansløst og
    ››det bliver dyrere at komme ind!
    ››
    ››Sidste år er længe siden. I dag sad vi 2 mand og snakkede om
    ››kampene mod Celtic, Man U eller hvad man dengang mod Lazio og
    ››HSV? Store oplevelser. Et fyldt Parken, et fanatisk og fantastisk
    ››hjemmepublikum. I dag: sølle 16.000 tilskuere, fangrupper, der
    ››står på 3 tribuneafsnit uden samklang og en småtam atmosfære.
    ››
    ››Er det bare mig, eller har I også en følelse af, at FC er en
    ››klub, der er vej at transformere sig i en uheldig retning, og man
    ››står lidt magtesløs og ser det ske?
    ››
    ››Uheldige udtalelser fra Don Ø omkring hønseprutter og holigans er
    ››blot benzin på bålet. Et bål, som efterhånden knitrer af alt det,
    ››vi gennem så mange år har væren en del af.
    ››
    ››Jeg er ærgerlig og ked af, at vi spiller så kedeligt og
    ››fantasiløst. Jeg er ikke Stålefan. Men han ryger nok ingen steder
    ››så længe Don Ø har den store indflydelse. Jeg er også ked af, at
    ››vi efterhånden er så få i Parken. Og slet ingen på udebane.
    ››
    ››Det er hårde tider at være FC'er i. Også selvom vi er ubesejret.
    ››For ærligt talt, så spiller vi ikke godt. Så enkelt er det. Vi
    ››producerer ingen chancer.
    ››
    ››Jeg vil have mit gamle FC tilbage!

    ›Problemet er vel at når man topper, så kommer der mange
    ›tilskurer, som aldrig vil sætte sine ben i parken i
    ›modgangstider.

    ›I dag sad jeg og blev bitter over jeg ikke kommer til at spille
    ›fodbold igen. Jeg elskede at spille fodbold og tænkte på alle de
    ›gode dage på træningsbanen og i kampe. Jeg er blevet for gammel
    ›og mit arbejde gør at det ikke er muligt. 2 minutter senere
    ›begyndte det at regne og jeg tænke at det aldrig var knap så
    ›sjovt at tabe 4-0 eller løbe i en skov om vinteren!

    ›FCK vandt i dag. De bliver rost pænt i onside (tænker på
    ›karakter). Om få uger kan vi være i gruppespillet i UEFAcuppen og
    ›vi kan håbe på en drømmelodtrækning eller se storkampe, som imod
    ›Celtic, Man U....

    ›Vi vandt 1 out a million imod Man U, vi var mestre... vi spillede
    ›norsk. Nu forsøger trænerteamet faktisk at spille fodbold. Bolden
    ›bliver holdt langs jorden og der bliver købt tekniske spillere.
    ›Den evig udskældte Ailton er begyndt at spille flot fodbold...
    ›hvis han bare begynder at scorer vil han jo være vild.

    ›Jeg kan godt forstå din frustration. Jeg blev også frustreret af
    ›at se at Ståle ikke engang jublede ved scoringen... vi mangler
    ›vildskab, vildskab på banen, vildskab på tribunen og vildskab på
    ›bænken. Hvad med at vi startede. Hvad med vi begyndte at tiljuble
    ›Hjalte, Sionko, JC, UL, N. Jensen... bakkede op om alle der
    ›spillede, hvad med vi forsøgte at gøre spillerne bedre, ved at
    ›gøre det mere sjovt at "optræde" i Parken... hvad med
    ›vi fandt vildskaben frem.. ikke den idiotiske smadrevildskab
    ›ungdommen har fundet frem. Nej råb og opbakning...

    ›Vær positiv eller luk røven, vi kan vende kampen og tage
    ›diskutioner her om spillere eller når sæsonen er ovre. Vi har en
    ›trup nu, der bliver ikke de store udskiftninger, der var ingen
    ›stjerne der ville til FCK i denne omgang, men måske har vi signet
    ›de stabile og gode boldspillere klubben netop nu har brug for!

    ›Torben

    Tror de fleste fans gerne vil være positive. Kan da selv huske i de glade 90-ere da vi signede GULDBÆK som et f.eks. Men der er bare desværre ikke så meget at være positiv over. Det er en trist omgang fodbold FCK spiller og hvis der er nogle der skulle vise vilje, så ville jeg sige det var spillerene der får 100 kilo om måneden eller mere for at spille i den smukke hvide trøje.....De burde gå forrest og så er jeg sikker på tribunen nok skal følge med....

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Sidste år er længe siden!

    ››
    ››Vær positiv eller luk røven, vi kan vende kampen og tage
    ››diskutioner her om spillere eller når sæsonen er ovre. Vi har en
    ››trup nu, der bliver ikke de store udskiftninger, der var ingen
    ››stjerne der ville til FCK i denne omgang, men måske har vi signet
    ››de stabile og gode boldspillere klubben netop nu har brug for!
    ››
    ››Torben

    ›Hmm skulle vi ikke også prøve at analysere hvorfor ingen stjerner
    ›ville til FCK? En teori kunne gå på, at vi spiller røvkedeligt
    ›fodbold, og det er mere tiltrækkende at spille i f.eks. BIF eller
    ›FCM lige pt.

    ›Jeg kan ikke forstå at en mand som Don Ø der ellers går så højt
    ›op i FCK som brand kan tillade, at vi i så lang tid spiller
    ›underpræsterer både spille- men også resultatmæssigt. Fik vi
    ›resultaterne kunne man sige, at vinderen altid har ret, men vi
    ›har både spille- og resultatmæssigt været på smalkost i temmelig
    ›lang tid, og det kan man bl.a. se på de signinger vi hidtil har
    ›lavet.

    ›I mine øjne har kun Larsson vist sig som en god investering. TK
    ›og Santin kan nå det endnu, men jeg tror næppe at de to
    ›ovennævnte herrer bliver vores frelsere i denne sæson.

    ›Bottom line er, at vi skal yderligere forstærke os, hvis vi har
    ›ambitioner om resultater i denne sæson. Lad os se om det sker.

    ›mvh Stephphen

    Det kunne være en teori, men den holder ikke. FCM kan ikke tiltrække mere interessante spillere end vi kan. Det kan være de køber en bedre spiller end vi gør, men det vil være fordi vi ikke har budt. BIF kan måske i enkeltetilfælde få en spiller, som foretrækker BIF fremfor FCK, men i 9 ud af 10 tilfælde vil de vælge FCK.

    Nå en stjernespiller vælger FCK, så er det fordi

    1) Han er kørt sur i det på en bænk i en større liga
    2) Han har hjemve

    Hvis der ikke er nogle spillere med hjemmeve eller bænkevarmere, som har opgivet udlandet, så kan det jo være svært at hente dem. Alexandre Farnerud var en af de profiler, der kunne hentes. FCK var åbenbart ikke interesseret, hvilket jeg ikke kan forstå, men tiden vil vise hvem der havde ret.

    Mht støt eller luk røven, mente jeg på tribunen og ikker her :) Kunne være skønt med kanon opbakning de næste 5-6 kampe, virkelig god opbakning, hvis de ikke lever op til opbakningen, så kan man jo begynde at gøre det modsatte, hvis man er naiv nok til at tro det hjælper!

    Priserne i Parken er høje, desvære er det hvad man må leve med som fan. De er også høje/højere i alle andre lande.

    Tror FCK mangler en positiv indgangsvinkel... på alle niveau'er fra fan til spiller over trænerteamet og ledelsen. Positiv fejt. Sig dog, det var fedt med en sejr. Vi var klart bedst, næste gang nakker vi dem 4-0 og så hjem og træn afslutninger

    Torben

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Sidste år er længe siden!

    ›Priserne i Parken er høje, desvære er det hvad man må leve med
    ›som fan. De er også høje/højere i alle andre lande.

    Bare lige af ren nysgerrighed: I hvilke lande, med et sammenligneligt niveau for fodbolden, er de lige så høje?

    Venligst,
    Bo N K

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Sidste år er længe siden!

    ››Priserne i Parken er høje, desvære er det hvad man må leve med
    ››som fan. De er også høje/højere i alle andre lande.

    ›Bare lige af ren nysgerrighed: I hvilke lande, med et
    ›sammenligneligt niveau for fodbolden, er de lige så høje?

    ›Venligst,
    ›Bo N K

    Jeg kender kun til dyrer lande! Holland, Tyskland, England, Spanien, Italien osv er dyrer. Kender ikke priserne i Norge og Sverige!

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Sidste år er længe siden!

    Vil erklærer mig fuldstændig i at der bør gøres noget ... og tror også at vi selv kan starte det på tribunerne..

    Hvor er mit FCK? - Et spørgsmål jeg synes man ser relativt ofte her på SL, for at stille samme spørgsmål atter en gang:

    Hvor er mit FCK? Hvor er de fans der Nedre C berømte i hele Danmark. Jeg bor på fyn og har bor der endnu. Da jeg gik i folkeskolen (96-06) kendte ALLE, med bare en lille smule viden indenfor fodbold, til BEGREBET Nedre C. Vores fans på dette tribuneafsnit blev ophøjet til det ypperste inden for dansk fankultur.
    Dette afsnit er jeg selv overbevist om var med til at ophøje vores spilleres evner, engagement, indflydelse og (især!) kampånd i en sådan grad at de tætte kampe oftest ville tippe vores vej, hvor vi nu snakker om at kampene mod de middelmådige hold kan tippe vores vej.

    For at kunne gå tilbage til vores "manglende" spillermateriale har jeg kun at sige at det er muligt at niveauet (i forhold til forventningerne) er dalet en smule, men samtidig med tror jeg godt nok at det er svært at agere indpisker hvis man står der helt alene (Linde kunne - men få det kan) og dette er især gældende, hvis vi sætter det op i mod hvor svært det er med 40.000 larmene tilskuere i ryggen, som klart signalerer at de er med holdet. For at trække lidt på egne "erfaringer" må jeg sige at denne gejst blandt tilskuerne var en af de største overraskelser jeg oplevede de første par gange at Parken blev besøgt, var netop VORES (den jeres?) evne til at kunne rejse holdet efter en nedtur. Kom vi bagud, reducerede eller udlignede modstanderen (altså scorede), så faldt skuffelsens tavshed over os alle, men få minutter efter virkede det som om at der lige var skruet et par procenter op for stemningen og holdet blev atter en gang båret frem af fansne.

    Hvorfor er det at vi skal tro at denne effekt (som jeg personligt mener eksisterer!) ikke skulle kunne opnåes med nutidens FCK-hold?

    Skal vi nævne Ståle og hans fodboldtilgang?
    Jeg er ikke tilhænger af Ståle som træner længere, men jeg ser med et åbent sind på hans nye tiltag. Han fokuserer nu på mere tekniske spillere - jovist mangler vi midtbanegeneralen, men kan man ikke få denne, må man tilrette sig, hvilket jeg synes at Ståle forsøger på. Samtidig med har vi i starten af denne sæson ("tiltrods" for Bård's tilgang) spillet mindre norsk - hvis du spørger mig? Han lange losbolde op til et par tændstiksangribere er lagt lidt på hylden og man forsøger nu nærmere at få den op langs jorden. Vi mangler stadig noget på dette punkt, men jeg synes at det er et fremskridt i forhold til kick'n'rush á la Ståle.
    Vi ser vel alle hellere en mere boldfølsom spillestil end lange bolde. De lange bolde som har gjort Ståle upopulær. Ståle som bare skal smutte. Ståle der kun kom til som træner pga. venskab med Don Ø. Ståle der fik os med i CL. Hov - den sidste var vist positiv? Har man glemt dette? Jovist havde Backe bygget et hold op, men han var der nu en gang ikke i omklædningsrummet bagefter? En Ståle vi alle har elsket - en Ståle der nu skal videre - Tak for alt Ståle, men vores veje bør nok skilles nu.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Efteråret 2009
    By shs in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 31.12.09, 14:27
  2. Superligaen og efteråret
    By +Christoffer+ in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 27.11.06, 07:41
  3. Hvor er det længe siden......
    By stodderkongen in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 15.03.04, 14:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •