Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: KB/FCK2 - B(æ)93

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    KB/FCK2 - B(æ)93

    Efter sidste uges fænomenale 2-1 AWAY-sejr over Stenløses overmatchede spillere (og jeg var lovligt undskyldt for manglende fremmøde), var KB’s næstbedste stime i sæsonen en realitet efter to kolossale og fortjente 2-1 sejre i træk. Den hæderkronede 9.-plads i rækken indtages nu af KB, og undertegnede havde hævet kapitalpensionen og ciffertipset som en svineinfluenzaramt galning på 2-1 før dagens kamp, mod de helt igennem utålelige storbybønder fra B93, der til alles ubehag indtager 1.-pladsen i 2. division øst, takket være bugnende brune kuverter til udvalgte mænd i sort finansieret af systematisk momsunddragelse og på anden vis anvendelse af en økonomi sortere end det mørkeste Vestjylland – og jeg kan bestemt ikke udelukke handel med stoffer og rufferi, men jeg kan på den anden side heller ikke bevise det … endnu.

    Seneste kamp mod B93 endte med et helt horribelt ufortjent nederlag på 3-1 ude i det dybt kriminelle Folehaven, hvor B93 jo har fundet deres rette hylde, mens deres rigtige hjemmebane bygges om af underbetalte tuberkuløse polske håndværkere uden sikkerhedsliner, som efter deres 18 timer lange arbejdsdag sutter på noget daggammelt brød i den fugtige kælder, som B93’s ledelse velvilligt har stillet til deres rådighed mod en uhyrlig husleje og kostpris. Ja, jeg skal ikke være den der fordømmer, men det virker altså forkert i mine øjne.

    Seneste hjemmekamp mod denne samling niddinger endte i en fortræffelig og fortryllende sejr på 4-2 til KB’s fremragende fodboldekvilibrister, så en gentagelse af det ville ikke alene være kolossalt for KB men også en sejr for hele fodbold-Danmark, da det jo så vil sætte momssvindlerne tilbage i jagten på den ufortjente oprykning, det i givet fald ville være.

    Ud over den forventede ydmygelse af skrækkelige B93, kunne kampen også byde på næste kapitel i føljetonen, om hvem der bliver topscorer for KB. Pt. er det fortsat Thomas Christiansen, der topper den liste med 9 scoringer, men med tre mål i de seneste to kampe, har Timnaldo losset sig op på 8 scoringer i alt og har i den grad momentum i fht. TC. Uha, det skal blive spændende at følge.

    Følgende spillere var udtaget til hadets kamp af taktikkens Nelson Mandela, Jan Michaelsen:

    Johan Wiland
    Danni Jensen – Zanka – Peter Larsson – Niclas Jensen (anf.)
    Libor Sionko – (lille henrivende) Thomas Delaney – Saban Özdogan – Martin Vingaard
    Dame N’Doye – Kevin Bechmann Timm

    Bænken: Frederik Vang, Mathias Graversen, Anders Qvist og Thomas Christensen.
    Udskiftninger: 60’ ud Vingaard, Sionko, N’Doye – ind Qvist, Graversen og TC.

    Der blev før kampen mumlet i krogene om feje hold, og flere af KB’s spillere blev indirekte beskyldt for at have spillet i klub og så videre, så spændingsniveauet på lægterne var helt i top. 535 tilskuere havde fundet vej til Frederiksberg IP og således var der tale om sæsonrekord, og det var da bare pragtfuldt.

    Kampen på banen startede stille og roligt med at KB på sit første angreb legede skydetelt, og mens jeg sad og stirrede formålsløst ned i jorden stod den så pludselig 0-1, efter hvad jeg må formode var en kæmpe offside og skub i ryggen, men ikke noget dommer Ulrik van der Leeden ville høre tale om, så det er bare om at få startet en facebook-gruppe om, at han da bare er totalt for meget og herrefej! Så blev der ellers spillet frem og tilbage og af og til såmænd også lidt til siderne, og efter 13 minutter fik Zanka headet mod mål efter et Niclas-indlæg fra højre side, men desværre blev hovedstødet overplaceret.

    Midt i halvlegen blev der begået et kæmpe frispark mod N’Doye, hvilket kastede et taktfast ”AAAAAAAAAAAAAARH” af sig fra modsatte langside, hvor de mavesvære 93’ere havde taget opstilling. Igennem hele kampen udviste de i øvrigt en særdeles ukritisk tilgang til spillet på banen. Intet var for ubetydeligt til at blive belønnet med et ”nøøøøøøøøøøj”, ”wooooooooow” eller ”weeeeeeeeeeeeeeeey” om det så var et indkast eller et skorpionspark op i jakel fra midterlinjen.

    Den halve time var rundet, da Saban forsøgte sig fra distancen, og det var det, som i kommentatorverdenen hedder ”et fremragende langskud”, da skuddet gik tæt over mål. Selv havde jeg nu nok syntes, at det havde været en knivspids mere fremragende, om han havde hugget den knastørt op i nettaget, men sådan er vi jo så forskellige og heldigvis da for det.

    Efter 37 minutter var det Sionko, som driblede på tværs i feltet, og en fremstrakt fod fik ham væltet til et herligt straffespark, som Niclas sikkert sendte i kassen til venstre for målmanden, og så kan I jo nok regne ud, at den stod 1-1. Det stod der også på måltavlen i pausen, hvor der blev trakteret med forfærdelig musik fra børneværelset, så det kunne kun gå for langsomt med at få sat 2. halvleg i gang.

    Vi måtte da også vente et helt kvarter, før det skete, men så kom den da også i gang med et brag. Efter blot 2 minutter var det lykkedes for en eller anden at overbevise Danni Jensen om, at han var B93’er, for han begyndte at drible ind i eget straffesparksfelt, før han kom til sig selv og opdagede den hvide trøje, han havde på. I kampens 51. minut blev træner Benny meget gal og lossede stenhårdt til en vandflaske på en meget svinsk måde, og jeg tror, vi er mange der håber, at sagen får et efterspil i form af en disciplinærsag, for det er da det helt forkerte signal at sende til de unge mennesker på banen og på lægterne. I en tid med bandekrig og finanskrise hører sådan noget bare ikke hjemme nogen steder.

    Nogle minutter senere var bemeldte Benny atter i fokus, da han højlydt jamrede løs mod dommeren, bare fordi Niclas havde lagt en spiller ned på meget myndig og helt vildt rutineret vis. Dommeren replicerede med et højlydt ”Hold nu kæft, Benny”, og det gjorde Benny så, om end han sendte meget onde øjne mod banen. Så tog løjerne ellers fat. N’Doye forsøgte sig med et gennembrud, men havde vist nok overbalance de sidste 20 meter, så det kom der kun et hjørnespark ud af. Før det blev sparket, var der kamp i feltet, hvor Timnaldo blev puffet omkuld og efterfølgende kiggede bedende på dommeren. Op på benene kom han igen blot for atter at blive puffet omkuld, men det må man åbenbart godt nu, så hjørnesparket blev taget og endte i højre side, hvor B93’s højre back til sin egen forbitrelse sendte bolden ud over sidelinjen, hvilket affødte at pibende højt Cirkeline-agtigt hyl, som fik lårklaskeriet til at nå nye højder.

    På det efterfølgende indkast fik B93’s forsvar sig en solid ”morfar”, således at N’Doye kunne sendes fri mod mål inde i feltet. Desværre tumlede han lidt omkuld inde i feltet, hvilket fik målmanden til snedigt at tænke ”ah, den der kan jeg da vist godt lige nå, så”, hvorefter han satte i galop ud mod bolden, men ærgerligt for ham tænkte N’Doye givetvis ”hm, jamen så tror jeg da lige, at jeg prikker den tilbage til Timnaldo”, hvilket han gjorde, og da Timnaldo uden at tøve hamrede bolden i kassen, stod der så 2-1 til herlige KB. Uden at tøve pillede Michaelsen Vingaard, N’Doye og Sionko ud, og med de tre indskiftninger blev Danni sendt på højre midt, mens Qvist gik ind på højre back. Graversen overtog venstre midt og TC tog plads i angrebet ved siden af Timnaldo, så de to delte topscorere med hver 9 mål nu lå side om side. Uha, det var spændende. EDIT: Jeg kan se, at dbu.dk har noteret Timnaldo for 10 scoringer, hvilket naturligvis efterlader mig dybt fortvivlet over mine egne optegnelser, og jeg beklager over for Timnaldo og hans familie, de gener mit svinagtige fejltælleri har været skyld i. /EDIT

    Så indfandt skrivekrampen sig ellers efter et par begivenhedsrige minutter. Indskiftningen af Qvist på højre back gav pote efter blot 6 minutter, hvor han formåede at fucke gevaldigt op, således at en modstander fik frit løb med bolden, og selv om der ilede nogle forsvarere til, lykkedes det for det forfærdelige menneske at udligne til 2-2, hvilket var helt ufortjent og der var også både frispark, offside og han brugte mund. 3 minutter senere var KB tæt på at bringe sig i front igen, da Timnaldo modtog bolden og oversprintede en forsvarer, men desværre fik han sendt bolden forbi den fjerneste opstander, så det var godt nok pokkers.

    I denne periode blev der gået godt til stålet, der blev givet og taget i nærkampene og flere andre klichéer, som I selv må finde på. Der blev tacklet så hårdt at en af boldene var blevet flad, hvilket skabte kaotiske scener på sidelinjen, da Ritalin-Drengen stod handlingslammet pga., at han var renonce i bolde. Heldigvis blev problemet løst efter et godt stykke tids tøven, men det så bestemt ikke godt ud. Lidt senere var der en mindre pitch invasion under opsejling, da en 2-3 årig dreng havde direkte kurs mod banen i sin jagt på en papirstrimmel, som vinden havde taget. Heldigvis fik et par årvågne vagter pacificeret ham og lejret ham forsvarligt, så ingen kom nævneværdigt til skade.

    På banen blev der kæmpet bravt, men det var småt med de store chancer i den sidste del af kampen. I kampens døende minutter fik Timnaldo dog sendt et hovedstød mod mål efter et hjørnespark, men selv om det var hårdt nok, så kunne målmanden ikke nå at fjerne sig fra boldens bane, så 2-2 stod ved magt, og det blev da også kampens resultat. Dermed fik KB snuppet 2 point fra B93, så nu er der bare tilbage at håbe på, at FC Vestsjælland vinder, så alle kan være glade.

    Næste kamp er på søndag d. 17.5. kl. 13 ude mod Avarta, men der er jeg atter lovligt undskyldt. Til gengæld tager jeg revanche søndag d. 24.5., hvor B93’s storebror, Skjold, kommer på besøg i Frederiksberg Idrætspark til læsterlige klø fra kl. 10.30, og det bør ingen snyde sig selv for! Billetter sælges i forsalg efter principper, der er fleksible, i forhold til hvor mange der løbende ringer og brokker sig over dem.

    Praeterea censeo B93 esse delendam!
    Sidst redigeret af Spejder fra Mars : 10.05.09 kl. 19:20
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: KB/FCK2 - B(æ))93

    Spejder - dine referater er uden tvivl det sjoveste man finder på hele dette forum, inkl. CF1's banke-banke-på vittigheder.

    VERDENSKLASSE!
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Greve - FCK2/KB
    By Sebastian in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 29.03.11, 07:04
  2. Glostrup - KB/FCK2
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 14.10.08, 20:57
  3. Brønshøj - KB/FCK2
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 05.10.08, 15:50
  4. KB/FCK2 - BSV
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 28.08.08, 17:44
  5. B.93 - Kb / Fck2
    By EALP in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 20.10.05, 22:41

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •