Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 95

Emner: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    Det er FANDME ikke Iorden.

    Jeg vil gerne tilkendegive min STÆRKE UTILFREDSHED med spillerne.
    Det er IKKE Ståle jeg skyder på her,men MANGLEN PÅ VILJE.
    I er fandme spillere i DEN HVIDE TRØJE og I viser INTET ( af hensyn til ordkløvere så spillede FCK i SORTE TRØJER IDAG )
    Tag jer for helvede SAMMEN og vis at i vil gøre jer fortjent til den trøje og jeres løn.
    jeg vil gerne opfordre alle til at udtrykke deres utilfredshed ved at klikke på enigknappen.
    Det burde I fandme kunne gøre bedre FCK.

    Mvh Thomas

    Ps. jeg har kun det indput til Ståle at ALLE MAND skal hente bolde og løfte kegler til næste træningspas, men aner simpelthen ikke havd der skal til nu
    Sidst redigeret af King Glostrup : 29.10.09 kl. 20:07
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  2. De følgende 237 brugere er enige:
    -Altid FC København-, .casper, 100%fucker, 1233Max, 44fire44, 95005, Ailton, angatyr, arash, b-boy, bazk, Bazooka, Beefeater, Beer, Betzer, Big A, Bigtimebowler, Bill Ward, bkj, bmw 25, Bossano, Bov, Broks, bryder, Caligula, Cbas, Ce De, Chahboun, Cheerleader nr.8, Duxii, chrilleho, Christian Nordvest, Claudiuz, Claus CF12, cosmichorror, Craz_, dabstar, DaneX, dasgringo, Dirk Diggler, Dirnt, Django, DK2005, Don B, Don Hrelle, Don Pedro, Don-M, DonJokeren, donl, El-Loco, Elrio, erikwa, Fagerlund, Falsekongen, FC Eagles, FC FESSEL, FC Franni, fc-junkie*, FCk 1992, Fck-fan, FCK4LIF3, FCKAJ, fckboy32, fckedde, FCKiChampionsLeague, fckjohnson, FCKMalmö, FCKmanden, FCKnoph, FCKPSG, FCKrogh, fcmetaller, FCMichael, Fcmio, Fencker, FendeR, FGreve, Fiscker, Fishbone, Fissan, Flemming Thomsen, Flerbizky, Fnug, forca_ngen, Fred Perry, Friis, Goddy, Grønkjær, Guld, Hampog_Bogart, HCHaddock, Heko, Hellerup, Hemme, Holfi, Holme, Holmegaard, Honse, Hvass, Hvidstue, Infamous, Iwy, Jacob32, Jacob_Bentzen, Jadel, jakob123, Jens Andersen, Jeredo, jhrs1, johnfc, Jomic, K-for, k@sper, kalaha, kammerklunker, Kashif, KB85, KiDD2RocK, KimEriksen, KingIvan, Kjoeller, Klossen, knægten, kofoed0312, Kornjaca, kRemel-, Krølben, Champlos, Lagoon, Lau85, Lau_HC, Ledet, Leo, lhama, lomvi, lundbeck, Lundberg_aus_Lolland, lundbo, M-FUCKER, Maelstrom, Magne/C2J, martinpagh, Maske, masterull, MCN, Meller, miaggi, Mighty Lions, Mikkandro, Minikken, MLP09, modah, Moebius, mofriha, monty burns, Morfar, Morientes, Mr. Miyagi, Mr.Aller, msv, Mykness, MZ, Mølby rules, Mølle, Nikolaj, nozone, Oste, Parappa, peb, peterfck, phspirate, Pihl, Pillefaxe, pils, PKC, Point, pokelol, Prinzen, putte, Pål-bhoy, Raun, rbaden, RGF, rmjdk, rmk, Rocky, Rudeboy, Rudi_E, RWF, saravakos, SBMF, sbruun, scuba, Simsa, Skotte, Skriko, Skummy, sliZER, Slush, Socdk, Stage Styrer, Stenbroensdrenge, stuebirk, superestrella, SuperSteen, supertodi2, SYKE, TheDude, thped5, totte5000, Trendkilla, Troels*, vandr, Vincent Vega, Vinsten, wermuth, WILL, YmerdryZ, youth, zan, Zivsko, ZumaWannabe, østersø007

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    124

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    godt nok var de lidt heldig med de første 2 mål. men er der nogen som råber på banen? nej de er pisse ligeglad. så pinligt.. slukkede da det stod 4-0 og håbede at de ikke ville score til 5-0 men ak.. ingen af spillerne har hjerne nok til at sige..okay 4-0 vi kan nok ikke vinde så hvad med at lad det blive ved det...men nej INGEN HJERNE!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    "DEN HVIDE TRØJE"

    De spillede da i sort? ...:-)

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    18

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    Send de to svenske midterforsvarer hjem.. jeg har endnu ikke set dem spille en acceptabel kamp...

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    Hjalte var en flot kegle til dagens kamp. Aldrig har det været nemmere at gå rundt om en spiller og aldrig har en anfører virket så pisse ligeglad.


  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    ›"DEN HVIDE TRØJE"

    ›De spillede da i sort? ...:-)

    Ja ja :-)

    du ved nok hvad jeg mener :-)
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    136

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    Fucking lejesvende!

  12. De følgende 13 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    70

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    ›Send de to svenske midterforsvarer hjem.. jeg har endnu ikke set
    ›dem spille en acceptabel kamp...

    Du er helt ny fan af FCK, eller hvordan skal det forstås?
    "Dette er det sykeste jeg har sett noengang! ALDRI sett Rosenborg blitt så jævlig rævkjørt"

    "Jeg veit ærlig talt ikke hva som er verst - spillet vårt eller FCKs sløsing med sjanser. Det kunne jo stått 7-0 til FCK ved pause uten at noen kunne sagt at det hadde vært ett urettferdig resultat."

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    81

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    Rolig nu..

    Som Ståle siger, så er vi "winners no matter what", så resultatet tæller jo slet ikke!

    Går ud fra Ståle har ret, for han er nemlig gud!!1

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    dejligt, så kan vi da koncentere os om ligaen og forsvare vores sidsteplads i europa

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    98

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    Det var meget pinligt, og decideret tåkrummende at kigge på. Jeg ved godt det har været nævnt og nævnt og nævnt, men for en god ordens skyld, så mangler vi i den grad boller på det her hold. Hvorfor, HVORFOR er der ikke ÉN ENESTE, der får gult eller rødt? Hvis ikke man spiller godt, så må man kæmpe hårdt, og gå til sin modstander - lad ham mærke, at man ikke lader sig kyse. Det er ikke særlig fck'sk eller politisk korrekt, men det skal nogen gange til, og så virker det rent faktisk.

    mvh en meget skuffet og forundret fan.


  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    det er en skandale for at sige det mildt.....

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    STÅLE RAUS!


  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    60

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    TOPFEDT FCK...

    Jeg har da heldigvis ikke nået at pisse på nogle af de Brøndby fans jeg kender....

    ELLER VENT...

    Jeg har squ ikke gjort andet siden i går aftes da de røg ud til Vejle...

    og nu er vi ikke bare ude, vi blev kraft edeme ydmyget af SønderJyske

    FFS

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    87

    Re: 5-0 i pokalen til Nordtyskerne

    ›Send de to svenske midterforsvarer hjem.. jeg har endnu ikke set
    ›dem spille en acceptabel kamp...

    Jeg er enig, Larsson er blot ubrugelig. Antonsson acceptabel i SAS men internationalt sælger han os gang på gang. Aberdeen, PSV bare for at nævne 2
    Århusianer OG FCK-Fan og fandens stolt af det!

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 21.05.09, 00:09
  2. Bør der være frie pladser på Nedre C til pokalen?
    By chrilleho in forum De korte linier
    Svar: 130
    Sidste Meddelelse: 06.05.09, 12:04
  3. Børnebillet til NC til pokalen sælges
    By Elisabeth in forum Kontoret
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 16.05.07, 14:10
  4. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 07.05.06, 07:25
  5. billet til Pokalen!
    By Grande in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 20.05.04, 09:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •