Side 30 af 37 FørsteFørste ... 2027282930313233 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 554

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    det undrer mig at man ikke kan have en lige så god ferie http://sidelinien.dk/forums/showpost...&postcount=107 uden lortevejr i Danmark, du kan vel strengt taget være ligeglad når du ikke er i Danmark alligevel?
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    http://sidelinien.dk/forums/showpost.php?p=
    ›det undrer mig at man ikke kan have en lige så god ferie
    ›537774&postcount=107
    uden lortevejr i Danmark, du kan
    ›vel strengt taget være ligeglad når du ikke er i Danmark
    ›alligevel?

    Det kan jeg da godt støtte op om: Glæden ved at tænke over hvilket lortevejr man er kommet væk fra, når man sidder i solen med sin kolde drink, er da i høj grad til at tage og føle på.

    mvh,
    -smølle

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #438
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig, at på fck.dk står der:

    "... Sidste chance for aktivering af sit kort er onsdag den 18. august kl. 23.59. ..."

    mens der i den mail, jeg har modtaget fra "kundeservice" står:

    "...Sidste chance for aktivering er onsdag den 19. august kl. 9:00...."

    hvor svært kan det være?
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #439
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig, at Pospech konsekvent bliver omtalt som 'Zedenek' Pospech af stadionspeakeren i Parken, og åbenbart også i sæson-DVDen fra sidste sæson, som jeg lige har set. Udtales det virkelig sådan?
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  8. #440
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig, at alle håndværkere - ALLE!! - er dårlige til at køre bil.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #441
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig, at bold.dk ofte bruger de samme billeder igen og igen og igen og igen og igen.
    Hver gang der er omtalt en spiller, er der det samme billede af manden.
    Hvorfor ikke købe et nyt af og til? SÅ dyrt kan det da heller ikke være?

    Til gengæld er det ofte gode billeder: http://www.bold.dk/nyt/Lorentzen-Det-giver-selvtillid

    EDIT:
    Måske undrer det mig i virkeligheden ikke, for man sparer vel penge, hvor man kan.
    Men det pisser mig lidt af.
    Sidst redigeret af Pipetown : 12.08.10 kl. 10:00
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  11. #442
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Lidt landsholdsundren afledt af venskabskampen. Og den går ikke engang på den uforståelige fascination af Randers-middelmådighed i landsholdstrøjen.

    Nu har jeg set Lars Jacobsen spille live og transmiteret et hav af gange, siden han kom til København i 2004. Han må være een af de spillere, jeg har set mest i den periode, og til dato mener jeg stadig, han er den bedste højreback, vi har haft, især defensivt.

    Dog undrer det mig gang på gang, hvordan det er gået til, at der er kommet den udbredte opfattelse af, at Lars kan spille venstre back. Fodbold-pundits, tilfældige seere og selv landsholdets trænerteam fremhæver Lars Jacobsen som et reelt alternativ, når landsholdet endnu engang skal igennem vridemaskinen.

    Jacobsen er en solid højreback og har gjort det solidt midterforsvarer, når det har været tiltrængt. Men han aldrig været i stand til at lægge en aflevering over 5 meter med venstre ben. Han leverer simpelthen in-tet frem af banen, når han bliver smidt derover; ingen indlæg, ingen overlap, ingen udfordringer. Selv Silberbauer virker mere velplaceret dér, og ham er der trods alt ikke mange ædruelige mennesker, der ser som en spiller til den plads.

    Dette er muligvis det eneste forum på nettet, hvor man er klar over det. Men til dem, der ikke har opdaget det: fat venligst, at Lars J ikke er venstreback, aldrig bliver det og ikke er nogen brugbar mulighed i den henseende.
    Sidst redigeret af feilberg : 12.08.10 kl. 10:51
    and oh how we danced

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #443
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig, at der bliver indrettet baglokaler med enarmede tyveknægte i flere og flere kiosker. Jeg ser næsten aldrig nogen der bruger dem og tit er det ret store lokaler der er sat af til formålet. Jeg undrer mig MEGET!


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #444
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig, at man ofte på de danske motorveje kan se skilte som "Autoværn mangler" eller "Autoværn beskadiget" eller hvad der nu står.

    Hvem skal bruge den information? Og til hvad?

    Der er sgu nok ikke nogen, der bevidst har tænkt sig at køre ind i autoværnet alligevel. Og kommer man ud for en ulykke og rammer ind i det manglende eller beskadigede autoværn, ja hvad hjælper det så, at skiltene har advaret om det?

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #445
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1389563.ece
    Det undrer mig, at vi åbenbart er sådan nogle organgniere. Relativt oplyste og ikke tynget af den store religiøse fanatisme eller anden form for overtro, der kunne få én til at tro, at det var bydende nødvendigt at medbringe samtlige organer på den sidste rejse, når træskoene endegyldigt er parkeret.

    Omvendt manifesterer vi os jo af og til som en nation af savlende idioter, såeh ... Det kan selvfølgelig også bare skyldes dovenskab, i hvilket tilfælde folk bør få fingeren ud, inden jeg donerer en knytnæve i høj høj fart.

    Ellers må vi jo tilkalde forstærkninger og lave noget opsøgende arbejde.!!
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #446
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig at jeg kun kan finde ud af at sidde med armene over kors på én bestemt måde. Med venstre hånd under højre overarm og højre hånd hvilende i leddet mellem venstre over- og underarm. Hvis jeg forsøger at gøre det "spejlvendt" føles det vildt akavet.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #447
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Med venstre hånd under højre overarm og højre hånd hvilende i leddet mellem venstre over- og underarm.
    Her vil jeg så gætte på, at når du samler håndfladerne mod hinanden og derefter fletter fingrene, så har du højre tommelfinger øverst.

    Skulle dette vise sig at være korrekt, har jeg bagefter et gæt på hvornår du er født. ;-)


    .
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #448
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig gevaldigt at Københavns Kommune ikke gider ofre et par hektoliter maling på at få malet individuelle båse alle de steder hvor der er afmærkede parkeringsarealer.

    Bare på min lille stump gade på Østerbro (fem opgange) er der til enhver tid mindst én og lejlighedsvis to pladser som går til spilde, fordi folk skråparkerer med unødigt stor afstand til de nærmeste biler. Arealet til parallelparkering på den modsatte side af gaden lider af samme problem omend i lidt mindre grad.

    Så vidt jeg kan se gør det samme sig gældende over det meste af byen, og det skulle derfor ikke undre om man kunne øge antallet af parkeringspladser med 5-10% med en simpel opmaling, hvilket ved grød ikke kan være noget voldsomt dyrt projekt.

    Det undrer mig at man lader stå til - med mindre rationalet er at man frygter nedgange i indtægterne fra parkeringsbøder! I så fald pisser det mig grænseløst af og får det til at krible i læserbrevspennen.

    /Simon - nu med privatbilistens sunde og selvretfærdige harme
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  24. #449
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    ›Det undrer mig gevaldigt at Københavns Kommune ikke gider ofre et
    ›par hektoliter maling på at få malet individuelle båse alle de
    ›steder hvor der er afmærkede parkeringsarealer.

    Uden at skulle kloge mig alt for meget på de politiske motiver bag, vil jeg mene at det er med gustent overlæg. Jeg tror at det politiske flertal (og måske især den relevante borgmester) har en dagsorden der går på at presse bilerne ud af byen. Et af virkemidlerne er at sørge for at minimere antallet af P-pladser. Og som du selv har observeret, så vil et "frit P-marked" (ingen markering) resultere i et lavere antal mulige pladser end et "reguleret" P-marked (opmalede pladser). (Læseren kan selv extrapolere tankegangen til andre områder i samfundsøkonomien)

    ›simpel opmaling, hvilket
    ›ved grød ikke kan være noget voldsomt dyrt projekt.

    Men så sparer man maling og samtidig kommer man tættere på et politisk mål. Whats not to like? :-)

    ›/Simon - nu med privatbilistens sunde og selvretfærdige harme

    Sælg bilen, din odder! :-)


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #450
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Den fortsatte debat om få tilskuere, stemningsydere, nydere m.m. i PARKEN fortsætter med at undre mig.

    Egentlig undrer jeg mig over at det kan lade sig gøre:/

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  3. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38
  4. Den store "Det undrer mig tråd"
    By CasH in forum Diverse
    Svar: 289
    Sidste Meddelelse: 06.10.07, 14:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •