Se afstemningsresultater: Ny anfører 2011/2012

Stemmeafgivere
653. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Johan Wiland

    283 43.34%
  • Kim Christensen

    0 0%
  • Pierre Bengtsson

    1 0.15%
  • Sølvi Öttesen

    91 13.94%
  • Zanka

    97 14.85%
  • Ragnar Sigurdsson

    2 0.31%
  • Danni Jensen

    5 0.77%
  • Brian Oviedo

    1 0.15%
  • Johnny Thomsen

    0 0%
  • Thomas Delaney

    3 0.46%
  • TK

    14 2.14%
  • Martin Vingaard

    21 3.22%
  • Johan Absalonsen

    0 0%
  • Zaban Özdogan

    3 0.46%
  • Christian Bolanos

    2 0.31%
  • Christian Grindheim

    40 6.13%
  • Claudemir

    52 7.96%
  • Martin Bergvold

    1 0.15%
  • César Santin

    1 0.15%
  • Morten Nordstrand

    2 0.31%
  • Søren Frederiksen

    2 0.31%
  • Dame N'doye

    21 3.22%
  • Kenneth Zohore

    11 1.68%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 70

Emner: Ny anfører?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Ny anfører?

    Hvis Stuttgart skulle stjæle den kvist vi sidder på, hvem har så størst potentiale som anfører i næste sæson?
    Sidst redigeret af Ailton : 15.06.11 kl. 21:46
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Ny anfører?

    ›Hvis Stuttgart skulle stjæle den kvist vi sidder på, hvem har så
    ›størst potentiale som anfører i næste sæson?

    Danni Jensen spiller vel ikke i klubben efter sommerferien. Har i øvrigt svært ved at se en oplagt anfører.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Ny anfører?

    Jeg kan ikke se andre end Johan Wiland, der kan overtage det anførerbind. Måske viser det sig, at Grindheim har de fornødne kvaliteter, men det er alt for risikabelt at gøre en helt ny mand til anfører.

    Sölvi kunne også være et bud, eftersom han var anfører i SønderjyskE, men jeg forventer, at han bliver tredjevalg i midterforsvaret, og vores anfører skal helst spille hver gang. Og selv hvis det lykkes ham at tilkæmpe sig en plads som fast starter, så har han indtil videre været alt for ofte skadet.

    Men det ender vel med at blive Zanka. Selvom jeg ikke ser den store anfører i ham - det kunne meget gå ham, som det gjorde Bo Svensson, da han i sin tid fik anførerbindet. Jeg tror ganske enkelt ikke, at han magter ansvaret.
    Sidst redigeret af Dane : 16.06.11 kl. 00:34
    Mvh.
    Dane

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    107

    Re: Ny anfører?

    Enig i Wilanden.. i øvrigt tipper jeg Sølvi og Zanka i midterforsvaret som fast makkerpar

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Ny anfører?

    Måske skulle du have tilladt dig, at kritisk fravælge enkelte personer i truppen, for at få en mere reel afstemning. Som du kan se, så har enkelte skæge mennesker stemt på Zohore, Saban og Danni Jensen (som vi heldigvis er sluppet af med), og jeg var ved at stemme Søren Frederiksen, fordi jeg er sådan en sjov type.

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane
    Sölvi kunne også være et bud, eftersom han var anfører i SønderjyskE, men jeg forventer, at han bliver tredjevalg i midterforsvaret, og vores anfører skal helst spille hver gang. Og selv hvis det lykkes ham at tilkæmpe sig en plads som fast starter, så har han indtil videre været alt for ofte skadet.
    Jeg har nu stemt på Sølvi Ottesen, da jeg tror at næste år står i Sølviens tegn. Enkelte mener, at hans rygskade er ganske alvorlig, men jeg har stukket fingrene i ørene, og satset på at han er helt klar til at buste sum' heads. Og så skal han nu nok holde sådan en bette *knægt som Ragnar ude - Som jeg i øvrigt tror er hentet som 3. forsvarer, der kan overtage når Zanka sælges i næste sæson.

    Hej hej

    Edit: *knægt
    Sidst redigeret af Socdk : 16.06.11 kl. 17:41

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    Orlalone Slettet

    Re: Ny anfører?

    Hvor er det pludselig et ordinært hold vi har.....

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Ny anfører?

    Måske skulle du have tilladt dig, at kritisk fravælge enkelte personer i truppen, for at få en mere reel afstemning. Som du kan se, så har enkelte skæge mennesker stemt på Zohore, Saban og Danni Jensen (som vi heldigvis er sluppet af med), og jeg var ved at stemme Søren Frederiksen, fordi jeg er sådan en sjov type.
    Det er altid svært når man laver en afstemning at man på den ene side skal få den til at fordre seriøsitet og på den anden side ikke se ned på andres meninger. Ofte har der jo ofte været svarmuligheder som "det er trænerens skyld"/"ved ikke" til dem der gerne vil føle sig som en del af afstemningen, men reelt ikke har nogen mening (tale om at se ned på andres meninger/motiver ;) ). Jeg mener at man må se på det væsentlige resultat og se bort fra disse mere useriøse stemmer, som jo også er et fåtal.

    Nu tager jeg nok også afstemningen for seriøs og en stor del af dette forum er jo også underholdning, men:

    Danni Jensen har næsten ingen spilletid på førsteholdet og virker ikke til at have en speciel autoritet i truppen. Det virker heller ikke til at han får forlænget sin kontrakt. De, som har stemt på Danni Jensen måtte gerne komme med argumenter for valget som anfører ellers vil jeg tillade mig at antage at deres stemmer er for sjov.

    Dette er ikke ment som et angreb mod dem som synes det er sjov at lave mærkværdige stemmer i fx ovenstående afstemning, men mere som et forsvar af at man laver meget omfattende afstemningsmuligheder for ikke at træde på andres meninger.

    Mvh. Steffen

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Ny anfører?

    ›Dette er ikke ment som et angreb mod dem som synes det er sjov at
    ›lave mærkværdige stemmer i fx ovenstående afstemning, men mere
    ›som et forsvar af at man laver meget omfattende
    ›afstemningsmuligheder for ikke at træde på andres meninger.

    Danni Jensen er stoppet i klubben (jf. nedenstående). Det er ikke nogen hemmelighed, og der blev også taget afsked med ham ifm. AaB-kampen. Han fik endda en fin karikaturtegning ligesom de andre der sagde farvel.

    Jeg er helt enig i at "haha"-stemmer er belastende, men jeg lod mig rive med i forbløffelse over at det blev overset at Danni Jensen er stoppet. På den anden side var det nok ikke den mest omtalte historie ifm. guldfesten :-)



    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Ny anfører?

    Jeg har stemt på Zanka. Ikke fordi jeg mener, at han er den mest oplagte anfører lige nu. Men jeg håber, at det kan være med til at løfte ham fra Baby-Zanka stadiet, så han ikke taber hovedet så ofte og bliver mere ansvarsfuld.

    Jeg mindes, at det netop havde den positive effekt på Bo Svensson i sin tid.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Ny anfører?

    Jeg synes desuden at der ikke rigtig er nogen der træder frem til rollen som anfører.

    Følgende er mine favoritter:

    Wiland - sikker på sin plads og har vel også en vis udstråling
    Zanka - kunne måske vokse med ansvaret og er ikke bange for at udtale sig
    Bolanos - højt niveau
    Claudemir - sikker på sin plads og højt niveau
    N'Doye - sikker på sin plads og højt niveau

    Jeg kan også godt se argumenter imod ovenstående, men har valgt at skrive hvorfor jeg overvejer dem.

    Jeg synes selv at Ottesen og Grindheim ikke kan vælges som anfører på grund af skadeshistorie og manglende kampe for klubben, men man skal måske alligevel ikke afskrive dem - så vidt jeg husker blev Ulrik Laursen anfører på baggrund af meget få kampe.

    Mvh. Steffen
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 16.06.11 kl. 08:16

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Ny anfører?

    Da TK nu er en af de spillere der har opholdt sig længest tid i klubben, er det på tide at han ophøjes til kulturbærer.

    Og så findes der ingen anden løsning, end at tildele ham bindet.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Ny anfører?

    ›Jeg har stemt på Zanka. Ikke fordi jeg mener, at han er den mest
    ›oplagte anfører lige nu. Men jeg håber, at det kan være med til
    ›at løfte ham fra Baby-Zanka stadiet, så han ikke taber hovedet så
    ›ofte og bliver mere ansvarsfuld.

    ›Jeg mindes, at det netop havde den positive effekt på Bo Svensson i sin tid.

    Sjovt, jeg mindes det lige omvendt. Bo Svensson var et ganske lovende talent, som virkede til at have stort potentiale - the sky was the limit, for at være lidt populistisk - og et eller andet sted var det helt oplagt at give ham anførerbindet på det tidspunkt. Det viste sig dog at være en rigtig dårlig idé. Bo Svensson faldt drastisk i niveau som tiden gik, kulminerende med den helt forfærdelige 2004/05 sæson, hvor det var evident, at klubben havde brug for en helt anden type som anfører, en indpisker, en Linderoth! Og det var da også den konklusion, Hans Backe nåede frem til i sommeren 2005: Han flåede simpelthen anførerbindet af Bo Svensson og gav det videre til den iltre svensker, og siden da har FCK ikke set sig tilbage!

    Edit: Det skal dog siges, at jeg selv har stemt på Zanka fordi jeg tror det bliver ham, og ikke fordi han nødvendigvis er den mest egnede, men fordi han er det tætteste man kommer en kulturbærer med rimelig garanti for spilletid. I mine øjne ville Wiland - i mangel af bedre - være det mest fornuftige bud. Men lad os nu se - transfervinduet er ikke lukket endnu, og hvis Ktulus kilder taler sandt, er Lars Jacobsen jo på vej. Sker det, har vi pludselig en ny situation, hvor man sagtens kunne forestille sig, at det bliver ham der trækker anførerbindet på denne arm.
    Sidst redigeret af Elver : 16.06.11 kl. 08:32
    Hejsa
    Elver's Avatar

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Ny anfører?

    ›Hvor er det pludselig et ordinært hold vi har.....

    Ja det er faktisk kun Damen og Willand man tænker sådan waow over, de kan selvfølgelig overraske, men der mangler altså en Grønkjær type, sådan en ikke kun dansker kender, det er desværre nok bare sådan verden er for FCK de næste år, som sagt kan blive overrasket :-)

    Der er iøvrigt godt nogle af de kreative der må gå igang med nogle sange/chants til vores hold, der er jo ligesom et par muligheder der er forsvundet, gerne nogle med en kant, der signalerer at det er FCK det her, Thomas D. sangen med lækkert hår, svigermors drøm er en mulighed er der nogen der kan teksten helt?
    Forza FCK
    Bazooka

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Ny anfører?

    Det er et kæmpe problem hvis /når man sælger Kvist og de 2 andre oplagte bud er stoppet (Anton og Gronk).

    Jeg mener ikke at der er nogen af de "gamle" spillere i truppen er oplagte anfører emner...

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Ny anfører?

    Min første tanke var Anton, men han er jo også væk. Så tænkte jeg Zanka, men mener ikke rigtig han er moden nok til det endnu, så jeg har stemt Wiland. Mest af mangel på seriøse alternativer.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Linderoth ny anfører
    By niknik in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 15.07.05, 07:34
  2. Linderoth ny anfører!
    By Moebius in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 12.07.05, 22:17
  3. Ny anfører?
    By Lunden in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.11.04, 16:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •