Viser resultater 1 til 13 af 13

Emner: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    Jeg tror ikke, der er mange, der regner med, at der kommer mere end 15-20.000 mod Plzen på tirsdag. Personligt fatter jeg det ikke, eftersom det et eller andet sted er sæsonens vigtigste kamp.

    Og jeg er helt sikker på, at en "kampklar" Parken med en stemning som den mod Rosenborg ville kunne ryste et i europæisk sammenhæng urutineret hold som Plzen.

    Så derfor syns jeg, at FCK burde gøre en ekstraordinær indsats for at få folk i Parken - alle dem, som bliver væk, fordi Plzen ikke er en særlig attraktiv modtstander.

    Det kunne være et ekstratilbud til sæsonkortholdere om, at de kunne få en billet til en ven for en flad 50´er eller noget i den stil. Eller man kunne ved indgangen tilbyde billetter til en tilsvarende flad pris til de mennesker, som kommer på lørdag mod Midtjylland... eller andre tilsvarende tiltag.

    Og under alle omstændigheder vil jeg gerne viderebringe en opfordring til alle: kom dog for p#¤%& i Parken på tirsdag og giv den maks gas, og lad os vise et tjekkisk provinshold, hvordan det er at spille i København.

    Vi ses i Parken tirsdag, hvor vi napper en tjekkisk Plz´ner
    Sidst redigeret af Thomas FC : 13.08.11 kl. 08:48


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    891

    Re: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    Enig, bortset fra jeg mener at den seneste runde var den der var vigtigst, da det var denne der sikrede os europæisk gruppespil.

    Men ja, synes helt klart man burde gøre noget ekstra for at få folk op af stolene. Desværre tror jeg det københavnske marginalpublikum er meget forkælet indrettet og at man kunne gøre det næsten gratis uden der ville komme ret mange flere. Prisen er jo trods alt overkommelig som den er.

    Derudover kan man diskutere om det er ønskeligt at lokke endnu flere ind og pifte af et hjemmehold der endnu ikke har fundet hinanden og om dette hjælper FCK eller Plzen? ;-)

    Med venlig hilsen
    Ronni

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    ›Og jeg er helt sikker på, at en "kampklar" Parken med
    ›en stemning som den mod Rosenborg ville kunne ryste et i
    ›europæisk sammenhæng som Plzen.

    ›Så derfor syns jeg, at FCK burde gøre en ekstraordinær indsats
    ›for at få folk i Parken - alle dem, som bliver væk, fordi Plzen
    ›ikke er en særlig attraktiv modtstander.

    Fuldstændig enig. FCK har allerede gjort det med ret lave billetpriser til kampen, og det ville være perfekt at følge det op med en målrettet radiokampagne på dagen, hvor folk fik blæst ørene fulde om at der er playoff til Champions League samme aften - eller en bannerkampagne i city som den man havde sidste år inden Rosenborg kampen. Personligt fatter jeg helt seriøst ikke der ikke er fuldt hus, når man ser hvor mange der kan samles sammen til afgørende superligakampe.

    I en Playoff kamp kan publikum helt sikkert gøre en forskel, og jeg håber virkelig alle som kommer vil have samme attitude som mod Rosenborg, og ikke den mere slatne Apoel kamp, hvor udekampen var den sidste. Denne aften må alle stridigheder med ledelsen eller konflikter mellem B & C tribunen lægges på hylden. Plzen skal blæses fuldstændig ud af Parken fra det sekund de ankommer.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    291

    Re: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    Og måske skulle Parken overveje hvorfor det er så pisse uatraktivt gå i Parken. Dårlig service omkring billetter, røvdyre og dårlige mad og drikkevarer. Lav dog nogle events, går noget service for kunder.
    Jeg tvivler på vi nogensinde får andet mad end de slatne parkdogs de sælger. Det simpelthen så ringe. Det sgu mere rutine tage i Parken, det stort set kun selve kampen der er oplevelsen værd.
    Måske Parken skulle kigge sig omkring i Dannmark hvordan de andre stadions gør, billige madpriser, god kvalitet, humørfyldt personale.

    Det lige så meget en brandværdi for FCK, som spillet og parkens fans skulle være.


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    ›Og måske skulle Parken overveje hvorfor det er så pisse
    ›uatraktivt gå i Parken. Dårlig service omkring billetter, røvdyre
    ›og dårlige mad og drikkevarer. Lav dog nogle events, går noget
    ›service for kunder.

    Kan vi ikke lige holde fokus for denne tråd. Det her er vel diskuteret andre steder. Kom med nogle forslag til, hvordan vi kan få nogle folk i Parken i stedet. Personligt har jeg delt FCKs facebook opfordring til kampen mod Plzen på min FB-side, og opfordrer hermed alle til at gøre det samme.

    Linket til Facebook er her: http://www.facebook.com/#!/FCKobenhavn

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    Jeg tænker, at Parken ku starte med at skifte billetudbyder så folk rent faktisk får deres billetter. Jeg har nu fem gange rettet henvendelse over de sidste to kampe via mail. Jeg hører intet.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    AndersJ og Tommo og andre der måtte føle samme fristelse: Vil I være så søde ikke at afspore tråden bare for at I kan få luftet nogle frustrationer?

    Der har været nogle debatter om modereringen af Sidelinien, og vi vil gerne benytte denne lejlighed til at vise et eksempel:

    Thomas FC ønsker at diskutere hvad FCK (eller for den sags skyld andre) kan nå at gøre for at få flere til at tage i Parken på tirsdag mod Plzen. Det er et meget relevant og nydeligt afgrænset emne.

    AndersJ og Tommo er formentlig udmærket klar over, at Parken ikke når at ændre udbuddet af madvarer, ansætte venligere personale eller skifte billetudbyder til på tirsdag. Dermed fungerer deres indlæg som klokkeklare afsporinger af emnet, og de ødelægger tråden ift. den hensigt som trådstarteren havde. Tommos indlæg kommer endda efter trådstarteren har bedt venligt om at folk holder fokus på emnet. Det er virkelig dårlig stil.

    AndersJ og Tommos indlæg ville under normale omstændigheder bare være blevet slettet, men vi lader dem stå og knytter i stedet denne kommentar, der gerne skulle illustrere hvilke principper vi modererer Sidelinien efter. Når indlæg slettes, er det ofte fordi de de falder helt uden for trådens emne eller forsøger at trække tråden væk fra dens egentlige emne, sådan som det også er tilfældet her.

    Hvis man ønsker at åbne den meget relevante og interessante debat om hvad der kan gøres for at øge tilskuerinteressen til FCK's kampe generelt, så er man selvfølgelig hjertelig velkommen til at oprette en tråd om det, men det duer altså ikke at "kuppe" en tråd der i virkeligheden handler om noget andet, nemlig om tilskuerinteressen for en konkret kamp om få dage.

    Vi beklager selv at have bidraget til afsporingen, og vi beder om at eventuelle svar på dette indlæg postes i "Meta".

    Debatredaktionen
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen


  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    ›AndersJ og Tommo og andre der måtte føle samme fristelse: Vil I
    ›være så søde ikke at afspore tråden bare for at I kan få luftet
    ›nogle frustrationer?

    ›Der har været nogle debatter om modereringen af Sidelinien, og vi
    ›vil gerne benytte denne lejlighed til at vise et eksempel:

    ›Thomas FC ønsker at diskutere hvad FCK (eller for den sags skyld
    ›andre) kan nå at gøre for at få flere til at tage i Parken på
    ›tirsdag mod Plzen. Det er et meget relevant og nydeligt afgrænset
    ›emne.

    ›AndersJ og Tommo er formentlig udmærket klar over, at Parken ikke
    ›når at ændre udbuddet af madvarer, ansætte venligere personale
    ›eller skifte billetudbyder til på tirsdag. Dermed fungerer deres
    ›indlæg som klokkeklare afsporinger af emnet, og de ødelægger
    ›tråden ift. den hensigt som trådstarteren havde. Tommos indlæg
    ›kommer endda efter trådstarteren har bedt venligt om at folk
    ›holder fokus på emnet. Det er virkelig dårlig stil.

    ›AndersJ og Tommos indlæg ville under normale omstændigheder bare
    ›være blevet slettet, men vi lader dem stå og knytter i stedet
    ›denne kommentar, der gerne skulle illustrere hvilke principper vi
    ›modererer Sidelinien efter. Når indlæg slettes, er det ofte fordi
    ›de de falder helt uden for trådens emne eller forsøger at trække
    ›tråden væk fra dens egentlige emne, sådan som det også er
    ›tilfældet her.

    ›Hvis man ønsker at åbne den meget relevante og interessante debat
    ›om hvad der kan gøres for at øge tilskuerinteressen til FCK's
    ›kampe generelt, så er man selvfølgelig hjertelig velkommen
    ›til at oprette en tråd om det, men det duer altså ikke at
    ›"kuppe" en tråd der i virkeligheden handler om noget
    ›andet, nemlig om tilskuerinteressen for en konkret kamp om få
    ›dage.

    ›Vi beklager selv at have bidraget til afsporingen, og vi beder om
    ›at eventuelle svar på dette indlæg postes i "Meta".

    Debatredaktionen

    Jeg vil så gerne rose " debatredaktionen " for at forklare hvorfor vi nærmer os sletning af indlæg.
    Dejligt at man kan læse hvorfor og ikke bare se indlæggene slettet.
    Thumbs up herfra ;-)

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    136

    Re: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    Det her er i hvert fald noget vi (desværre) aldrig nogensinde kommer til at opleve i fra PS&E's side.
    Sakset fra svensk text-tv ...

    Dinamo Zagreb dumpar biljettpriset

    Dinamo Zagreb vill säkra en fullsatt
    stadion och maximalt publiktryck när
    Malmö FF kommer på besök på onsdag.
    Biljettpriset: 1 krona och 30 öre.

    Klubben tar till framgångsreceptet
    från tidigare europamatcher och dumpar
    priserna på biljetter till Champions
    League-kvalet, skriver Aftonbladet.

    -Priserna kommer att vara folkliga,
    klubben ser det som en gåva till
    fansen, meddelar klubben på hemsidan.

    Malmö FF:s supportrar kan också köpa
    biljetter billigt - för ca 13 kronor.
    .. Vincent Vega ..

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    Jeg tror kun der er en ting der virker markedsføring markedsføring og atter markedsføring, vi ved alle at unge mellem 15-20 nok er dem der lammer mest, hvorfor ikke tage og Inviterer samtlige 9/10 klasser og gymnasielle studier i hele kbh gratis ind hvis de kommer f.eks. Min 50 % af klassen (ved godt det er umuligt at måle, men derfor kunne man godt sende det som "krav").

    Man kunne også tilbyde hele rigets børneafdeling og pårørende ind gratis, de er lige ved siden af og ville elske det plus medierne ville gå i selvsving.

    Ps selvfølgelig efter først til mølle konceptet ved indgangen dvs ikke udleverer billet det er ikke sikkert de bliver brugt.
    Forza FCK
    Bazooka

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    Hvis vi taler marginal fans som vel reelt set er dem der gør forskellen på om der er 18.000 eller 35.000 i Parken tror jeg det handler om hvilket produkt de får for pengene mere end at minde dem om det er en vigtig kamp hvor holdet har brug for støtte.

    Problemet er at ingen almindelige fodboldfans kender Plzen og ingen kender en eneste spiller fra deres hold.

    Endvidere har der været massiv afgang i truppen af profiler. Nogle er erstattet men store navne som Pospech og Grønkjær er erstattet med navne der klinger enormt hult - hvis de overhovedet klinger for marginalfan gruppen. Marginal fanen vil se stjerner og der er holdet falmet markant.

    Læg dertil holdet pt spiller som en pose nødder og superligaen måske er blevet mindre "hip" at følge og du har svaret på hvorfor tilkskuertallet falder. Produktet er ganske enkelt ikke attraktivt nok for marginal gruppen som ikke er inkarnede og fanatiske omkring FCK men ser på underholdningsværdi. Mange marginalfans der går til en håndfuld kampe om året venter nok til vi møder et hold de "gider at se".

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    221

    Re: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    Nu har jeg taget konsekvensen af at de sædvanlige fodbolddrenge ikke har mulighed for at se kampen, og tager derfor min højgravide kone med i Parken. Den kamp vil jeg ikke gå glip af!
    ♪♪ William, William Kvist! ♪♪
    Lagoon's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    17

    Re: Opfordring til FCK: gør noget ekstra for at få folk Parken tirsdag mod Plzen

    Et gratis fif kunne også være at tildele forkøbsret til CL-puljekampe mod forevisning af billet til kval. kampen. Det ville ikke koste FCK en klink og ville i højere grad sikre en bedre deltagelse på lægterne i kvalifikationskampene for jeg er sikker på at de færreste marginaltilskuere vil undlade at sikre sig forkøbsret for 100,- til en billetpakke som alligevel kommer til at koste 11-1200,-
    Sidst redigeret af SmackTheMac : 16.08.11 kl. 08:00

  21. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Mail til guldkortholdere vedr. adgang til FCK - Plzen
    By Trier in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 15.08.11, 21:00
  2. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 19.02.11, 15:39
  3. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 27.09.05, 19:45
  4. Opfordring til ekstra fanatikere som ikke står på C2
    By Kanto in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 31.10.04, 22:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •