Viser resultater 1 til 15 af 477

Emner: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

  1. #130
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ››Fantastisk at høre, at I tager til min hjemby Allerød.

    ›Kan du agere lokalguide? eller måske komme med nogle tips om den
    ›bruneste bodega i Allerød og den slags?

    Jamen jeg kan da lige gøre et par tilføjelser til Spejders glimrende indlæg.

    Pillen (som den ganske rigtigt hedder) er det eneste værtshus, man finder i Allerød, men det ligger til gengæld tæt på stationen, og de serverer en iskold Wibroe til 17 kroner (vist nok). Det ligger tæt på stationen og udgør som sådan ingen omvej til stadion. At værtshuset så hører til de snuskede, og at jeg generelt afholder mig fra at frekventere stedet fredag og lørdag aften (her er mulighederne for at få nogen på hovedet ret gode), gør vel ikke det store.

    Stadion er beliggende omkring ti minutters ilmarch fra stationen, et kvarter hvis man holder et menneskeligt tempo. Og ja, togforbindelsen er ret god (linie E). Stadion er ikke noget at skrive hjem om, tribunerne består af jordvolde, men det er trods alt på de omkringliggende marker, jeg har trådt mine barndoms fodboldsko :)

    Der er et klubhus med tilhørende restauration (parisertoast og den slags som i enhver sportshal, vel) og sikkert også lidt til tørsten.

    Jeg har længe tænkt på at besøge en af Allerøds kampe, da de nu er i 2. division, hvilket må siges at være flot. Og de har vundet de to seneste kampe, så vidt jeg er orienteret. Så skulle I bestemme jer for at tage afsted, er det bestemt ikke utænkeligt, at jeg gerne vil med som guide for at mindes de gode gamle dage i Allerød (tre måneder siden, og jeg kunne ikke vente et sekund længere med at komme væk) :)

    Så lad mig endelig vide, om I tager afsted.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Vittigheder (eller forsøg derpå)
    By Martin in forum Diverse
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 26.08.11, 09:36
  2. VM-stadions
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.12.09, 23:36
  3. Landskampene Danmark-Sverige & Letland-Danmark
    By kalaha in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 17.06.07, 10:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •