Se afstemningsresultater: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes

Stemmeafgivere
803. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, selvfølgelig ville jeg det

    487 60.65%
  • Tja, det kunne da være skægt at se et par udsendelser

    245 30.51%
  • Nej, det er spild af tid

    46 5.73%
  • Ved ikke

    25 3.11%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    922

    Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    Med inspiration fra denne tråd har jeg tilladt mig at lave en afstemning for at se, om der er stemning for et FCK TV.


    Begrund gerne hvorfor du gerne vil se FCK TV eller ej.

    Diskussion om hvorvidt FCK TV er realistisk henvises til ovenstående link.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    ›Begrund gerne hvorfor du gerne vil se FCK TV eller ej.

    Eller hvorfor måske ikke.

    Hvis det kan laves professionelt og inspireret, vil undertegnede da givet se en del udsendelser. Men sporene skræmmer; det første forsøg der blev kørt på DK4 for en del år siden, var ikke ligefrem noget man så frem til.
    ♪ Un bacio... un bacio ancora... ah!... un altro bacio... ♪

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    694

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    ›Eller hvorfor måske ikke.

    ›Hvis det kan laves professionelt og inspireret, vil undertegnede
    ›da givet se en del udsendelser. Men sporene skræmmer; det første
    ›forsøg der blev kørt på DK4 for en del år siden, var ikke
    ›ligefrem noget man så frem til.


    Jeg ved ikke hvad de famøse programmer bestod i. Jeg har aldrig, og vil aldrig tage DK4, og kan af gode grunde ikke sige hvorfor det er skidt. Dårlig programsætning? Dårlig klipning? Usammenhængende værter? Jeg har dog heller ikke et behov for at vide det, da jeg erfaringen er lavet, og hvis der skulle komme et FCK tv eller web tv løsning, så har man taget nogle forbehold. Derfor vil jeg ikke frygte et "Olga og Jens' ferievideo fra Dybølsmølle" produkt.

    Jeg har tiltro til at man kan fylde en sendeflade på en time med fyldestgørende interviews, dokumentar, m.m. Jeg vil faktisk mene mediet vil give flere muligheder for mere "dybdegående og fyldestgørende journalistik", i og med man kan fylde fladen med andet end perioder med selvsvingsdiskussioner mellem værterne og svipsture med dårlige telefonforbindelser.
    Og netop andet end telefon interviews. En tur ud til en træning og fang en spiller der, som supplement til at snakke med ham via tlf i en hektisk daglig for de af spillerne med børn hængende dem på ryggen mens de taler.

    Dybest set er jeg ligeglad med om lysopsætningen ikke altid vil være optimal, eller der er et udfald i tv billedet, så længe mediet bidrager med mere information end radio mediet - hvilket jeg har en anelse om.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    Udsendelsen kunne evt. krydres med tifo-video og andet lir fra FCK´s fan-verden!
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    ›Udsendelsen kunne evt. krydres med tifo-video og andet lir fra FCK´s fan-verden!

    Bare det så bliver lagt sidst i programmet, så man ved hvornår man skal skrue væk, har jeg ingen problemer med det.
    Sidst redigeret af kaare : 18.07.06 kl. 08:13
    ♪ Un bacio... un bacio ancora... ah!... un altro bacio... ♪

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    Jeg ville da kigge hvis man lavede det paa nettet saa man kunne se det naar det passer en. At lave det som en rigtig TV-udsendelse virker urealistisk. Derimod kunne man sagtens lave noget over nettet lidt i stil med Lyvetimen, men med optagelser fra träning, maaske klip fra kampe, efterkamps-interviews og saa ellers fra et lille studie hvor man kommenterer og snakker som i LT.
    Hislen af TorbenØ.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    ››Udsendelsen kunne evt. krydres med tifo-video og andet lir
    ›fra FCK´s fan-verden!

    ›Bare det så bliver lagt sidst i programmet, så man ved hvornår
    ›man skal skrue væk, har jeg ingen problemer med det.

    Eller ligge det i starten, så du kunne vente 10-15 min. med at tænde for programmet! Der er mange muligheder...
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    231

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    Jeg er da frisk et sådant program. Med diverse nyheder, rygter og sladder... men jeg vil mene at det koster lige lovlig mange penge. Eller hvem har regnet på det?
    -
    Ailton, Hvad sagde jeg!!

    Guldfuglen!

    [CENTER]JC
    ZP - MZ - MA - OW
    LS - WK - AH - JG
    AA - CS

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    922

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    Så har AaB fået deres egen TV-kanal. Se mere her

    Nu må vi da også snart se at få det!

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    Jeg tror på, at der er en grund til, at man på en kedelig eftermiddag zapper rundt i blinde mellem tv-kanalerne i stedet for at spole frem og tilbage mellem radiofrekvenserne. Tv-mediet er ganske enkelt meget bedre end radio, og det potentielle publikum er derfor mange gange større. Derfor er FCK TV også en overvejelse værd - så fremt det kan klares uden alt for vilde udgifter.
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    516

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    Jeg ville nok danse med ryggen til skærmen det første kvaters tid, hvis FCK-tv skulle indlede med noget der intet har med FC København at gøre... Hvis man endelig skulle have en sådan udsendelse ville hovedformålet vel være, at bringe nyheder om klubben, truppen og suppen. Man ser jo heller ikke onside for at få et fanbarometer... Den slags gemmer man væk på obskure kanaler, på obskure tidspunkter, mens vi andre mageligt kan følge nyhedsstrømmen i stedet...

    :o)
    Walle
    Copenhagen Lads

    Tolerance og Empati...
    Walle's Avatar

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    Hvis det bliver nogenlunde ligesom Manchester United TV (som jeg synes er rigtig godt) ville jeg da helt klart se det! Men der skal også være mulighed for at vise sammendrag af FCK's kampe!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ras

  19. #13
    Andreas er offline Amsterdam Arena 23/08-06
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,397

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    Jeg er da frisk et sådant program. Med diverse nyheder, rygter og sladder... men jeg vil mene at det koster lige lovlig mange penge. Eller hvem har regnet på det?
    Vi har jo pengene, vi er i Champions League! Lålålå!!!111

    Så har AaB fået deres egen TV-kanal. Se mere her Nu må vi da også snart se at få det!
    Det er jo ikke for sjov, de ligger nr. 1!!!111

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    40

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    Jeg ville helt sikkert se det. Hvis man lavede det sådan at der selvfølgelig blev fokus på andet end førsteholdstruppen, ville det være for lækkert. Lidt dug friske interviews med KB spillere efter en sejr i 2. div ville være smukt , og et par klip med de unge fremstormende talenter i ungdoms rækkerne ville bare være guddommeligt. :)

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    257

    Re: Ville du se FCK TV, hvis det fandtes?

    tror den bedste løsning vile være hvis man kun kunne se det på nettet og "abbonerede"( stavepade) på det.. for et mindre beløb i stil med sputnik
    ståle bliv nu landstræner for norge.

    FFMSTA #7.000.000

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvis vokal ville du gerne besidde?
    By kvanse in forum Kultur
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.11.04, 02:34
  2. Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 23.06.04, 22:18
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.07.03, 14:44
  4. Ville du støtte FCK, hvis..
    By zebos in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 08.07.03, 13:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •