Viser resultater 1 til 15 af 119

Emner: Restaurantanmeldelser

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    72

    Re: Jensens Bøfhus

    Citat Oprindeligt indsendt af Skakkbratt Se meddelelser
    "Et stykke plastikkappe fra en plastikbøtte, som man finder på remouladebøtterne i supermarkederne havde sneget sig ned i min salat"

    Enhver restauratør med repekst for sig selv havde nok ladet dig spise gratis - det er bestemt ikke i orden af finde skrald i maden....
    Tænk sig. Jeg mener bestemt at problemet er løst ved at "tjeneren" undskylder og videregiver informationen til køkkenet.
    Altså der er vel forskel på forventningsniveauet til kvaliteten på et sådan sted kontra noget der var dobbelt op på prisen.

    Jeg mener blot at der på steder som Giraffen er meget begrænset personale, hvilket tydeligvis ikke er fordrene for kvalitetskontrol.

    Ingen undskyldning for plastikhætten, men en undskyldning eller gratis drikkevarer er i min optik rigelig kompensation.
    Altså der er jo ikke tale om et fremmedlegeme der er direkte konterminerende for måltidet.

    Vh.

    Kedde


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    115

    Re: Jensens Bøfhus

    "Altså der er jo ikke tale om et fremmedlegeme der er direkte konterminerende for måltidet."

    det kommer vel an på hvor uappetitligt den uheldige gæst finder det?

    stadig - køkkenet har kvajet sig og bør kompensere....
    Vh


    Bryggeren, (tildligere kendt som "Skakkbratt" - efter Harald Martin og ikke spillet!)

  3. De følgende 3 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •