Se afstemningsresultater: Gravesen mod FCK: Godt eller skidt?

Stemmeafgivere
389. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Meget skidt da han vil kunne dominere midtbanen i kamp mod Linderoth (håber han vælger Newcastle!)

    74 19.02%
  • Fint nok med lidt interessant dansk krydderi: Ligesom Kenneth Perez i Ajax!

    150 38.56%
  • Fremragende - Graver spiller halvskidt og får et rødt kort, som gavner vores muligheder...

    78 20.05%
  • Ligeglad for hans betydning i kampene bliver minimal...

    87 22.37%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 23

Emner: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

  1. #1
    Andreas er offline Amsterdam Arena 23/08-06
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,397

    Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    Thomas Gravesen forlader med stor sandsynlighed Real Madrid til fordel for skotske Celtic inden transfervinduet lukker. Set fra hans synspunkt kan det vel gå hen og blive et perfekt skifte, da han passer meget godt ind og kan mere end bare en marginalspiller. Men set med - ikke danske - men københavnske øjne mht. til vores kommence CL-kampe mod Celtic, hvad synes du så om skiftet?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    59

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    Jeg ville have valgt "meget skidt", men efter som du absolut skulle plante teksten "håber han vælger Newcastle" så kan jeg ikke stemme på noget.

    Som glødende Leeds fan, nægter jeg at håbe på at Graver ender i Newcastle! (eller Man U, Sunderland eller BIF for den sags skyld)

    Celtic er nok det rigtige sted nu da Don Ø ikke kun skaffe ham til Parken og skabe Nordens ondeste midtbaneakse...
    "You listen up sister! You serve two purposes in this house, you can give me a blowjob or make me a sandwich. I'm not in the mood for head and I had a late breakfast, so you're shit out of luck"

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    208

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    ›Men set med - ikke danske - men københavnske
    ›øjne mht. til vores kommence CL-kampe mod Celtic, hvad synes du
    ›så om skiftet?

    Uanset hvad man ellers synes om manden, så har han jo lejlighedsvis været en ret god spiller. Og det skulle da ikke undre mig om han spiller sit livs bedste kampe mod fck... Så jeg er ikke begejstret for at se ham i Celtic.

    -G.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    Jeg tror på ingen måde han alene kommer til at dominere overfor Linderoth, så det er med forbehold jeg sætter min stemme ved den første mulighed. Dog er det altid skidt at ens modstander opruster. Og at spilleren er fra Real Madrid gør det på ingen måde bedre... Han gjorde det sublimt for Everton i det sidste halvår, og det kunne sagtens ske for Celtic igen I'm afraid.

    Vi kan jo håbe på at Graver ikke er spillet ordentligt ind på holdet når vi møder dem, men uheldigvis har vi jo først Celtic i Parken på den allersidste spilledag. Men vi kan jo håbe, som altid, at vi kan overraske på udebane så.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    59

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    Først og fremmest synes jeg at det er dejligt for Danmark, at Graver igen har udsigt til fast spilletid og dermed forhåbentlig kan blive en dominerende (og stabil) kraft på det danske landshold.

    Men selvfølgelig er det skidt for os, at han netop vælger Celtic.....jeg håber blot - ligesom Pillefaxe - at det tager lidt tid, før end han er kørt ordentligt ind på holdet.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    Vil mene at han under alle omständigheder vil skabe medieopmärksomhed og derfor ogsaa bidrage til underholdningen. Jeg er usikker paa hvor meget han kan bidrage med paa banen for Celtic efter saa kort tid, men jeg tror i längden vil han blive en god signing for dem. Hans stil passer fint til engelsk/skotsk spil.
    Meeeeeeeeeeeeeen mon ikke vores terrier kan tirre ham til et kort eller to det ville jeg ikke blive overrasket over.
    Hislen af TorbenØ.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    Det er lidt skidt, han skader garanteret en af vores spillere og med linderoth kan vi da godt forvente slagsmål...
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    Synes ikke det er meget skidt, men jeg er sikker på at han forstærker Celtic, så lidt ærgeligt er det da.

    A
    Death by football!

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    ›Meeeeeeeeeeeeeen mon ikke vores terrier kan tirre ham til et kort
    ›eller to det ville jeg ikke blive overrasket over.

    Eller omvendt....
    Mvh.
    Esmis

    -smølle 01:36
    Esmis: du er for begavet og har for meget vid til at være indifferent, og desuden har du briller. Moderne briller, endda. Du er hardcore FC om du vil det eller ej :-)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    Ifølge DR skifter Gravesen ikke til Celtic alligevel.
    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int...12.htm?nyheder

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    110

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    Ville ikke være dårligt hvis det var sandt, dog kunne det nemt være at få ham ned i pris og løn, da Grave selv har stor interesse i at komme væk og få spille tid. Så tror desværre ikke den kommer til holde...

    men man kan da håbe

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    ›Ifølge DR skifter Gravesen ikke til Celtic alligevel.
    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int...12.htm?nyheder

    Surt for ham, så kommer han ikke til at spille med det danske CL mandskab i denne omgang
    .

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    122

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    radio scotland sport - onsdag morgen 30. aug - siger at der var problemer med hans 'medical' og at han er taget tilbage til landsholdstruppen i Danmark MEN at forhandligerne er langt fra slut og Celtic håber stadig væk på, at de kan nå enighed med TG.

    Jeg ved ikke hvem man skal tro på....
    Christian Lønstrup har altid været og vil altid være gud.

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    ›radio scotland sport - onsdag morgen 30. aug - siger at der var
    ›problemer med hans 'medical' og at han er taget tilbage til
    ›landsholdstruppen i Danmark MEN at forhandligerne er langt fra
    ›slut og Celtic håber stadig væk på, at de kan nå enighed med TG.

    ›Jeg ved ikke hvem man skal tro på....

    Ifølge bold/ekstra-bladet se her: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=59990 har Gravesen bestået et nyt lægechek....er det kun mig der synes det er underligt at han dumper første lægechek, herefter blir han angiveligt præsenteret for et nyt kontraktudkast efter devicen "if you play, we pay" som han øjensynligt afslår og passerer herefter chekket hos ny læge....*øjner en Celtic/læge konspiration for at spare skillinger*
    Hvis det seneste rygte holder vand, blir Gravesen præsenteret idag som ny Celtic spiller....
    Sidst redigeret af SantoZuma : 30.08.06 kl. 08:24
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  19. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Godt eller skidt: Gravesen til Celtic?

    http://www
    ›Ifølge bold/ekstra-bladet se her:
    ›.bolddk.com/nyt/?vis=59990
    har Gravesen bestået et nyt
    ›lægechek....er det kun mig der synes det er underligt at han
    ›dumper første lægechek, herefter blir han angiveligt præsenteret
    ›for et nyt kontraktudkast efter devicen "if you play, we
    ›pay" som han øjensynligt afslår og passerer herefter chekket
    ›hos ny læge....*øjner en Celtic/læge konspiration for at spare
    ›skillinger*

    Det hænger nok sammen med at lægetjek sjældent foregår helt som medierne fremstiller dem. Det bliver som regel fremstillet som om man bare får skiltet 'bestået' eller 'ikke bestået', men i virkelighedens verden er det nok snarere en udtalelse der giver en vurdering af risikoen for diverse skader og komplikationer - hvorefter det så er op til den ansvarlige for handelen at vurdere hvor meget afslag der evt. skal være i prisen hvis der f.eks. viser sig at være en "betydelig" risiko for lyskebrok i stedet for en "moderat" risiko eller sådan noget.

    I Gravesens tilfælde er det jo angiveligt en vurdering af en 8 år gammel knæskade, så det undrer mig i hvert fald ikke det store at to lægerne kan vurdere meget forskelligt mht. hvor stor risikoen er for at den kan give nye problemer. De kan sagtens lægge vægt på helt forskellige ting.

    Venligst,
    Bo N K

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Njogu Demba-Nyrén - Godt eller skidt?
    By MadsFCK in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 30.08.06, 21:42
  2. Godt eller skidt at Danmark ikke er med til VM?
    By DB Niks in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 16.06.06, 22:56
  3. Berglund - godt eller skidt?
    By Pope Dope in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 15.06.06, 13:01
  4. Ny postomdelingslov - godt eller skidt?
    By -Altid FC København- in forum Diverse
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 10.11.05, 10:48
  5. Glazer..godt eller skidt !
    By -Altid FC København- in forum Diverse
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.05.05, 17:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •