Viser resultater 1 til 15 af 701

Emner: Rekorder i superligaen

  1. #228
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Følger der en forklaring med til alle de blå "attributer" et eller andet sted? Nogle af dem er nemme nok at regne ud, mens andre godt kunne bruge et par ord eller to.

    Er det muligt at hive en liste ud med den hurtigst målte topfart på tværs af hele Superligaen? Måske en top 20? En lignende oversigt over vores nuværende trup ku' også være ret fin.
    Nej. Desværre ikke nogen signatur-forklaring. Der kan man gå på jagt efter de samme tal på hjemmesiden, og se hvad der står - eller søge i javascript-koden og se hvor de bruger værdien. Det er jo ikke at API til at udstille data. Det er et API, som de bruger til at hente data på deres egen superliga.dk side - så brugervenlighed for eksterne "datatyve" står nok meget langt nede på prioriteringslisten.

    Der kommer jo også nogle spørgsmål omkring hvilke data, man kan tillade sig at hente - i det her tilfælde, der anser jeg data som udstillet på superligaens officielle hjemmeside - men jeg bruger det faktisk ikke direkte på superstats.dk - jeg bruger det kun til "personlige formål" :-) Men de data, som vi rent faktisk "taster ind", de kommer jo i sagens natur også fra nettet. Jeg sidder jo ikke og ser samtlige kampe på stadion. Men hvor grænsen går, det er der vist ikke nogen der sådan lige ved.

    Jeg har ikke alle data liggende i analyserbar form, så topfarts-stats er ikke noget jeg lige kan vifte ud af ærmet lige PT.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK sætter rekorder i år
    By Gundaris in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 27.05.09, 07:30
  2. EB om spillerlønninger i Superligaen
    By Andreas Hansen in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 15.03.07, 10:15
  3. 12 ønskehold i superligaen?
    By fc vandmand in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 30.08.05, 11:33
  4. Lønniveauet i Superligaen?
    By LarsGotItGoing in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 10.06.05, 22:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •