Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 35

Emner: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Det er jo småt med ting at glæde sig over i indeværende sæson, men et af lyspunkterne er vores temmelig suveræne defensiv. Efter 25 runder har vi kun indkasseret 15 baglænsmål, og heraf blev de ni scoret mod os i de første syv runder, dvs. der er kun lukket seks mål ind i de seneste 18 runder. Det er helt vildt.

    For at få rekorden for historiens bedste defensiv må vi maksimalt lukke yderligere seks mål ind i de sidste otte kampe. Rekorden for færrest mål imod på 33 kampe er nemlig 22, og den deler vi besynderligt nok med åh, så offensive FCN anno 2012 (men det er mest vores fordi vi satte den først). Her følger rekordlisten over færrest mål imod siden Superligaen gik over til 33-kampssystemet i 1995/1996 (afgrænset til tilfælde hvor hold har lukket færre end 30 ind):

    22 mål imod

    FC København 2009/2010
    FC Nordsjælland 2011/2012

    23 mål imod

    BØF 2004/2005
    FC København 2006/2007

    25 mål imod

    FC København 2001/2002

    26 mål imod

    FC København 2008/2009
    FC København 2011/2012

    27 mål imod

    FC København 2000/2001
    FC Midtjylland 2001/2002
    FC København 2003/2004
    FC København 2005/2006

    28 mål imod

    BØF 2001/2002
    OB 2005/2006

    29 mål imod

    BØF 2003/2004
    FC København 2007/2008
    FC København 2010/2011

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Den liste viser hvorfor Ståle fokuserer på det defensive først, og hvad der er en klar FCK DNA. Man er ikke god over en lang periode uden en meget stabil defensiv. For at bruge klicheen fra amerikansk fodbold, offensiven sælger billetter, defensiven vinder mesterskaber. Det er tydeligt at Hodgson's oprindelig defensive fokus blev ført videre af først Backe og siden Ståle. Samtidigt slår det lidt øjene at 2012/2013 (32) og 2013/2014 (38) ikke er på listen, efter at CV enerådigt overtog det sportslige ansvar. Det er da et tegn på at vi ikke var på rette vej, hvilket ingen herinde vil benægte.
    Nu blev vi godt nok mestre i 2012/2013, men ud fra ovenstående data med 10 mesterskaber (totalt) repræsenteret er der meget der tyder på at et defensivt fokus ikke er så håbløst igen. Ikke at der er noget nyt i dette. Det kan vel også være grunden til at en forlængelse af Ståle ikke er så dumt igen. Med en efterhånden tydelig sikker defensiv, bliver der plads til at bygge på offensivt, og dette skulle så gerne resulterer i de manglende point fra et mesterskab, i næste sæson.

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Det er jo småt med ting at glæde sig over i indeværende sæson, men et af lyspunkterne er vores temmelig suveræne defensiv. Efter 25 runder har vi kun indkasseret 15 baglænsmål, og heraf blev de ni scoret mod os i de første syv runder, dvs. der er kun lukket seks mål ind i de seneste 18 runder. Det er helt vildt.
    Der er en interessant lille detalje midt i alt dette. I sæsonerne 2004/05 frem til 2013/14 har målsnittet ligget mellem 2,60 og 2,92 pr. kamp, med udsving inden for det interval. Årets snit er til gengæld væsentlig lavere: 2,33 foreløbig. Det må hjælpe lidt på vores defensivs udfordringer, at der er så dramatisk et generelt fald.

    (Lige så pudsigt er det i øvrigt at se på scoringsraten i den anden ende. Jeg troede egentlig, at det var oplagt at vi ikke havde scoret færre mål siden 99/00-sæsonen, hvor vi havde 'Processen' kørende og hele tiden lå nummer 8. Forkert nummer. Vi havde scoret tre mål mere pr. runde 25. – scoren hed 35-27)

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Den liste viser hvorfor Ståle fokuserer på det defensive først, og hvad der er en klar FCK DNA. Man er ikke god over en lang periode uden en meget stabil defensiv. For at bruge klicheen fra amerikansk fodbold, offensiven sælger billetter, defensiven vinder mesterskaber.
    Well, lige netop den analogi holder jo ikke i indeværende år, da vi så burde have været stensikre på mesterskabet for længe siden :-)

    Som nævnt er det skønt at defensiven er stærk, for hvis man både har sløj offensiv og ditto defensiv, så rykker man med overvejende sandsynlighed ned. Men jeg tror ikke på at det følger naturligt af defensivens etablering at så vil offensiven mere eller mindre naturligt komme efter. Husk på at defensiven har været bundsolid fra og med runde 8, mens den offensive forbedring stader lader vente på sig. Det virker ikke givet at Ståle med et par kunstgreb også får offensiven på plads, for når der er gået to år med det uden nævneværdige forbedringer, så kan der vel også gå tre.

    Case in point: Ståle har haft tre vinduer til at forstærke holdet, heraf de to som kombineret sportsdirektør og cheftræner. Og indtil videre er hans mest vellykkede offensive signing vel egentlig Ludwig Augustinsson…

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Well, lige netop analogi holder jo ikke i indeværende år, da vi så burde have været stensikre på mesterskabet for længe siden :-)
    Det med at fokusere på den solide defensiv først, samt at bygge op bagfra, er da også blevet noget af en trueism – og har det ikke været diskuteret før her?

    Vi har aldrig tilbragt noget nær en hel sæson med at spille tunge, trættende kampe med en ufarlig defensiv i den ene ende og en masse clean sheets i den modsatte. Eller endnu længere – afhængig af hvordan man ser Ståles handlinger efter at han tog over fra Jacobs. Hverken da han tog over i '06 med krav om et DM, eller da han skulle tænke nyt efter det mislykkede forår '08, har Ståle brugt det meste af et år på at bygge et solidt fundament mens offensiven måtte følge senere. Så det om at det er vores dna, det er bare ikke korrekt.

    Hvilke grunde det så har, at det har varet så længe, er en anden diskussion ...

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det med at fokusere på den solide defensiv først, samt at bygge op bagfra, er da også blevet noget af en trueism – og har det ikke været diskuteret før her?

    Vi har aldrig tilbragt noget nær en hel sæson med at spille tunge, trættende kampe med en ufarlig defensiv i den ene ende og en masse clean sheets i den modsatte. Eller endnu længere – afhængig af hvordan man ser Ståles handlinger efter at han tog over fra Jacobs. Hverken da han tog over i '06 med krav om et DM, eller da han skulle tænke nyt efter det mislykkede forår '08, har Ståle brugt det meste af et år på at bygge et solidt fundament mens offensiven måtte følge senere. Så det om at det er vores dna, det er bare ikke korrekt.

    Hvilke grunde det så har, at det har varet så længe, er en anden diskussion ...
    Men Ståle har vel heller ikke i denne omgang brugt det meste af et år på at skabe det defensive fundament - som /Simon nævner, har vi lukket næsten to tredjedele af vores mål imod ind i de første syv kampe. Til forskel fra tidligere, ser det til gengæld ud til, at Ståle har væsentligt sværere ved at bygge en potent offensiv oven på det defensive fundament, hvilket primært skyldes fejl begået i sommerens transfervindue, hvor han valgte ikke at erstatte Igor Vetokele, samtidig med at Steve De Ridder ikke har vist sig at være en værdig afløser for Cesar Santin som offensiv mellemrumsspiller.
    Mvh.
    Dane

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det med at fokusere på den solide defensiv først, samt at bygge op bagfra, er da også blevet noget af en trueism – og har det ikke været diskuteret før her?

    Vi har aldrig tilbragt noget nær en hel sæson med at spille tunge, trættende kampe med en ufarlig defensiv i den ene ende og en masse clean sheets i den modsatte. Eller endnu længere – afhængig af hvordan man ser Ståles handlinger efter at han tog over fra Jacobs. Hverken da han tog over i '06 med krav om et DM, eller da han skulle tænke nyt efter det mislykkede forår '08, har Ståle brugt det meste af et år på at bygge et solidt fundament mens offensiven måtte følge senere. Så det om at det er vores dna, det er bare ikke korrekt.

    Hvilke grunde det så har, at det har varet så længe, er en anden diskussion ...
    Jeg er en af dem der tror på, at defensiven er noget af det man bygger op først. Dette betyder, efter min opfattelse, ikke at man kører ultra-defensivt, da det ikke er den spillestil der skal indføres. Derimod tror jeg den første periode bliver først, at få etableret fundament i form af defensive aftaler og placeringer. Dette gælder for alle markspillerne hvorfor også angriberne skal tillægge sig flere defensive pligter (presse modstanderens forsvar når de har bolden). Dertil synes jeg der har været stort (måske for stort) fokus på at forsvare sig imod hjørnespark hvor alle spillere som regel er med nede.
    Når spillerne først og fremmest tænker og træner defensivt, så kommer det nok til at give udsving i offensiven når de offensive løb og aftaler i starten måske bliver nedprioriteret.
    Det skal lige nævnes, at jeg ikke tror, at spillerne render rundt dag efter dag og kun fokuserer defensivt. Naturligvis bliver der løbende trænet offensive situationer også, men jeg tror bare fokus i starten er, at få etableret alle spillernes roller i defensiven og i det opbyggende spil. At vi i starten af sæsonen suttede skyldes nok at der var så mange nye spillere på holdet.
    I takt med at spillerne fik spillet mere sammen og fik de indbyrdes aftaler på plads, så begyndte præstationerne at blive mere stabile.
    At vi offensivt har været knap så imponerende tror jeg skyldes flere faktorer. Selvom vi begyndte at blive bedre med bolden (altså fastholde bolden og spille os ud af modstanderens pres), så fulgte målene ikke med. I starten var der ikke mange chancer og i takt med der kom flere chancer blev disse brændt. Det tyder vel på et angriberproblem (eller bare uskarpe spillere) og så måske manglende rutine i angrebet. At man har en eller flere rutinerede spillere der kan træde i karakter når holdet er i modgang kan være med til at løfte de mere uprøvede spillere (på samme måde som en solid defensiv kan løfte de offensive spillere, da de nu kan tillade sig at prøve ting af fremfor konstant at frygte boldtab).
    Naturligvis er der også de mere simple årsager som skadede profiler og spillere der leverer under niveau.

    Som en tilføjelse kan man se, at indkasserede scoringer for alvor begyndte at falde efter 10. spillerunde. 5 dage før 10. spillerunde kom CP hjem. Altså er den simple årsag til den stabiliserede defensiv: CP-effekten.

  12. #8
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg er en af dem der tror på, at defensiven er noget af det man bygger op først. Dette betyder, efter min opfattelse, ikke at man kører ultra-defensivt, da det ikke er den spillestil der skal indføres. Derimod tror jeg den første periode bliver først, at få etableret fundament i form af defensive aftaler og placeringer. Dette gælder for alle markspillerne hvorfor også angriberne skal tillægge sig flere defensive pligter (presse modstanderens forsvar når de har bolden). Dertil synes jeg der har været stort (måske for stort) fokus på at forsvare sig imod hjørnespark hvor alle spillere som regel er med nede.
    Når spillerne først og fremmest tænker og træner defensivt, så kommer det nok til at give udsving i offensiven når de offensive løb og aftaler i starten måske bliver nedprioriteret.
    Det skal lige nævnes, at jeg ikke tror, at spillerne render rundt dag efter dag og kun fokuserer defensivt. Naturligvis bliver der løbende trænet offensive situationer også, men jeg tror bare fokus i starten er, at få etableret alle spillernes roller i defensiven og i det opbyggende spil. At vi i starten af sæsonen suttede skyldes nok at der var så mange nye spillere på holdet.
    I takt med at spillerne fik spillet mere sammen og fik de indbyrdes aftaler på plads, så begyndte præstationerne at blive mere stabile.
    At vi offensivt har været knap så imponerende tror jeg skyldes flere faktorer. Selvom vi begyndte at blive bedre med bolden (altså fastholde bolden og spille os ud af modstanderens pres), så fulgte målene ikke med. I starten var der ikke mange chancer og i takt med der kom flere chancer blev disse brændt. Det tyder vel på et angriberproblem (eller bare uskarpe spillere) og så måske manglende rutine i angrebet. At man har en eller flere rutinerede spillere der kan træde i karakter når holdet er i modgang kan være med til at løfte de mere uprøvede spillere (på samme måde som en solid defensiv kan løfte de offensive spillere, da de nu kan tillade sig at prøve ting af fremfor konstant at frygte boldtab).
    Naturligvis er der også de mere simple årsager som skadede profiler og spillere der leverer under niveau.

    Som en tilføjelse kan man se, at indkasserede scoringer for alvor begyndte at falde efter 10. spillerunde. 5 dage før 10. spillerunde kom CP hjem. Altså er den simple årsag til den stabiliserede defensiv: CP-effekten.
    Lige netop dette her, har sgu været en faktor som bliver brugt alt for meget, jeg kan simpelthen ikke huske en kamp hvor vi ikke har stået med alle 11 mænd nede omkring eget felt ved hjørnespark.
    Det er minder mest af alt om kujonbold, og man forspilder virkelig nogen kontrachancer på det.

    Men har virkelig svært ved at se hvordan Ståle, skal kunne forløse den offensive potentiale.
    Han tænker for meget på defensiven om man vil det eller ej, men bliver da spændende at se om man har tænk sig at tilknytte en offensivtænkende træner der tør gå mod Ståles antibold.

    Yderligt bliver det interessant at se hvem de henter ind af "offensive" folk.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    50% af defensivens succes synes jeg kan tilskrives S. Andersens opadgående formkurve. Det er jo helt sindssygt hvor mange mål vi har kunne inkassere, hvis ikke det har været for ham (er godt klar over at han også har kostet ét). Tænker bl.a. FCV, OB, BIF og Randers hvor vi alene burde have lukket 6-7 mål ind, hvis ikke det har været for verdensklasse redninger.

    Samtidig giver det forsvaret en del mere ro, at når de lige engang imellem kikser - så står der altså bare en målmand der er 110% klar. SAMTIDIG er han så rigtig god med fødderne.

    Jeg har hverken været for eller i mod da vi signede Stephan, og må da også ærligt indrømme at i løbet af de første 2-3 kampe i Superligaen, så var jeg ikke imponeret - men nu hvor vi 'kun' mangler meget få kampe er det lidt komisk at Stephan helt sikkert bliver nomineret til sæsonens bedste spiller. At han nok ikke vinder, er så en anden sag.
    Sidst redigeret af scoring : 23.04.15 kl. 07:42
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Case in point: Ståle har haft tre vinduer til at forstærke holdet, heraf de to som kombineret sportsdirektør og cheftræner. Og indtil videre er hans mest vellykkede offensive signing vel egentlig Ludwig Augustinsson…

    /Simon
    Ståle er formentlig også lidt skuffet over Cornelius og de Ridder, men Kadrii viste dog ret lovende takter, inden han blev skadet.

    Af de tre vinduer som Ståle har haft mulighed for at handle i, har der i øvrigt kun været et sommervindue, hvilket formentlig også har begrænset mulighederne for indkøb af offensive profiler.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Lige netop dette her, har sgu været en faktor som bliver brugt alt for meget, jeg kan simpelthen ikke huske en kamp hvor vi ikke har stået med alle 11 mænd nede omkring eget felt ved hjørnespark.
    Det er minder mest af alt om kujonbold, og man forspilder virkelig nogen kontrachancer på det.

    Men har virkelig svært ved at se hvordan Ståle, skal kunne forløse den offensive potentiale.
    Han tænker for meget på defensiven om man vil det eller ej, men bliver da spændende at se om man har tænk sig at tilknytte en offensivtænkende træner der tør gå mod Ståles antibold.

    Yderligt bliver det interessant at se hvem de henter ind af "offensive" folk.
    Jeg kan simpelthen ikke følge din tankegang. Hvad mener du med, at han tænker for meget på defensiven? Mener du på træningsbanen eller i kamp? For hvis du mener i kamp, så kan jeg ikke følge dig. Der er vel næppe mange (hvis nogen) i DK der angriber med flere spillere end os, hvor backs'ne ofte er med fremme. Endvidere forsøger vi så vidt muligt at dominere kampene og lægger ofte højt pres.
    Vi er enige i, at vores offensiv ikke har fungeret. Men at sige, at vi har en defensiv indstillet træner er jeg uenig i - i hvert fald når det kommer til superligaen.
    Det eneste punkt, hvor jeg synes, at man kan klandre Ståle for at være defensivt indstillet er på den centrale midtbane, hvor man har to spillere med deres største forcer defensivt. Men disse to (Amartey, Delaney) har jo lov til at bevæge sig frem. Endvidere ser jeg det mere som mangel af bedre spillere end defensiv taktik - og det gælder forøvrigt også Nico i angrebet.



    Mht defensive dødbolde, så har du ret i, at vi ofte trækker alle med hjem. Og jeg har da også overvejet, hvorfor man ikke holder en mand som Amankwaa fremme. Endvidere har jeg ikke kvalifikationerne til at give en taktisk begrundelse. Men hvis man ser på ligaen generelt og også europa, er det så ikke en gennemgående trend pt? Det er i hvert fald mit indtryk ud fra de få kampe udover FCKs som jeg ser om året.
    Er det ikke bare sådan, at tiden hvor man holder tre angribere oppe ved midterlinjen er slut, og at trenden i stedet er, at man placerer hurtige spillere som f.eks. Amakwaa ved (udenfor) feltet, som derved kan opfange løse bolde og løbe den frem? Eller tager jeg helt fejl?

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Lige netop dette her, har sgu været en faktor som bliver brugt alt for meget, jeg kan simpelthen ikke huske en kamp hvor vi ikke har stået med alle 11 mænd nede omkring eget felt ved hjørnespark.
    Det er minder mest af alt om kujonbold, og man forspilder virkelig nogen kontrachancer på det.

    Men har virkelig svært ved at se hvordan Ståle, skal kunne forløse den offensive potentiale.
    Han tænker for meget på defensiven om man vil det eller ej, men bliver da spændende at se om man har tænk sig at tilknytte en offensivtænkende træner der tør gå mod Ståles antibold.

    Yderligt bliver det interessant at se hvem de henter ind af "offensive" folk.
    Jeg tror man gør det mere af nød end af lyst. Vi indkasserede i starten alt for mange mål på, at der bare blev dækket elendigt op. Så tror jeg man har taget konsekvensen og bare proppet feltet. Om det er den rigtige løsning ved jeg ikke, men jeg kan ikke lide det.

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Det har nok noget at gøre med, at NJ har så gode evner i hovedspillet, at man hellere vil bruge ham til at få clearet bolden, frem for at drive en kontra.
    Jeg tror, at får man en skadesfri Kadrii tilbage på øverste niveau, vil han netop kunne drive en kontra på venstre kant. Og får man samtidig lært Amankwaa at levere bedre slutprodukt, vil han kunne tage den rolle, som vi jo så mod Silkeborg. Potentialet for at levere bedre kontraer efter hjørnespark mod os er da til stede, vil jeg mene.

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Det er jo småt med ting at glæde sig over i indeværende sæson, men et af lyspunkterne er vores temmelig suveræne defensiv. Efter 25 runder har vi kun indkasseret 15 baglænsmål, og heraf blev de ni scoret mod os i de første syv runder, dvs. der er kun lukket seks mål ind i de seneste 18 runder. Det er helt vildt.
    Altid HERLIGT med nogle rekorder og noget god statistik :-)

    Jeg kan da lige bidrage lidt med lidt yderligere detaljer omkring den stærke defensiv i den seneste periode.

    Vi har inkasseret 3 mål i de seneste 12 kampe. Det har Brøndby gjort bedre en enkelt gang, da de tilbage i 1995-96 kun inkasserede 2 mål i 12 kampe. Vi har også selv klaret de 3 mål en gang tidligere, i 2009-10 hvor vi har 6 overlappende serier med 3 mål i 12 kampe. Udover det, så har ingen hold klaret det i superligaens historie.

    Vi har også kun inkasseret 4 mål i de seneste 15 kampe. Det er en tangering af vores egen rekord, som er fra samme periode som ovenstående (2009-10). Og ingen andre end os har nogen sinde kun lukket 4 mål ind på 15 runder.

    Og fuldstændig det samme gælder for 6 mål de seneste 18 kampe. Vi klarede det selv i samme 09-10 periode og ingen andre har gjort det, hverken før eller siden.

    Og sidst, men ikke mindst, så har vi kun inkasseret 7 mål i de sidste 20 kampe, hvilket ER ny superligarekord. Det har INGEN før klaret. Faktisk har ingen andre end FCK klaret at inkassere mindre end 10 mål i løbet af 20 runder. 10 mål har både FCN, OB og Brøndby klaret.

    Så der kunne da lige klemmes en enkelt rekord ind allerede nu :-)

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 24.04.15 kl. 19:38 Årsag: Så giver det lidt mere mening :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Mulig rekord: Bedste defensiv i 33-kampsligaen nogensinde

    Hvordan ser det ud, hvis man kun kigger på udebanekampe?

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bedste VM nogensinde?
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 00:00
  2. Bedste Tifo nogensinde?
    By Henrik T in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 27.06.05, 14:58
  3. FCK's bedste venstreback nogensinde?
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 01.07.04, 16:17
  4. Bedste mål nogensinde?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 28.09.03, 09:53
  5. Bedste FCK præstation nogensinde
    By FCK in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 02.01.03, 18:29

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •