Viser resultater 1 til 15 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    "Den store jeg kan ikke finde på noget spændende i min hverdag/liv, så sidder og lister trivialiteter"-tråde.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›"Den store jeg kan ikke finde på noget spændende i min
    ›hverdag/liv, så sidder og lister trivialiteter"-tråde.

    - nogen skal jo sørge for, at de undertrykte, hjernevaskede og totalt forsumpede eksistenser, der opholder sig herinde, får en smule underholdning i deres endnu mere triste og indholdsløse tilværelse. 8-)

    For øvrigt interesserer jeg mig ikke for sure og gnavne mennesker. Dem, der altid går rundt og er negative, og som kun smiler (påtaget), hvis det er påtvunget (som regel, når en overordnet kommer forbi). Noget mere uinspirerende findes næppe - måske lige på nær dem på SSO og Blokken.
    Sidst redigeret af Don J. : 18.12.07 kl. 00:31

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,225

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ....bøger.

    Har aldrig været en stor læsehest, og det eneste bogværk som jeg ejer, er nogen engelsk - dansk/dansk - engelsk ordbøger.
    Læser dog i M magasinet som jeg abonnere på, men bøger på over 500 sider som romaner og lignende ejer jeg ikke.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  6. De følgende 12 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 862
    Sidste Meddelelse: 07.05.24, 17:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •