Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    903

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    .... religion!

    Jeg tror på evolutionen. Forstår ikke hvorfor man skal leve efter noget, som en eller anden tosse sad og fandt på for et par tusinde år siden!?
    Biblen er efter min mening blevet skrevet fordi, at man manglede en grund til, at vide hvorfor der skete forskellige ting, og derfor forklarede man det med forskellige guder, som posseidon, helios osv.. I dag har vi videnskaben til at forklare forskellige fænomener, og derfor er religionen overflødig!
    Lev dog i nutiden og brug tiden på det som er her, og som man kan tage og føle på, og ikke alt det vrøvleri med, at bede til éen som man ikke kan se, men som angiveligt skulle sidde oppe i himlen....

    Religion er roden til al ondskab!

    Folk har lov til at tro på hvad de vil, men jeg giver bare ikke noget for det...


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    76

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Kongehuset!!
    - jeg er da så pisse ligeglad med hvad de har på, hvor mange smøger de ryger og om Frederik græd til barnedåben! Ryd lortet!


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...gadgets.

    Det vil sige alt sådan noget liret grej i form af telefoner, fjernsyn, ure, mp3 afspillere, osv.

    Forstå mig ret; jeg har selvfølgelig en række af disse sager(og ville da nødig undvære mit TV, for eksempel...), men mit forhold til det er rent funktionelt. Det skal virke og opfylde behovene.

    Men alt det udenomsgejl interesserer mig ikke, og at den nye I-pod phone er kommet i et originalt smart design, interesserer mig ikke en døjt.
    Jeg har haft min telefon i 3 år, og ser ingen grund til at smide penge efter en ny, så længde den stadig kan ringe og skrive.

    Så selv om Ekstra Bladet mener det er, hvad 'rigtige mænd', skulle interesserer sig for, så er det mig helt ligegyldigt.
    (i øvrig passer det mig nu ganske fint, ikke at stå til mål med EB's mandebillede; prolle-avis som det jo er..)
    Mvh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,228

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ....Politik.

    Forstår godt at vores dronning altid falder i søvn, når hun er inde i Tinget for at høre taler og lignende.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Kogte grøntsager, jeg undgår dem, de interesserer mig ikke undtaget kartofler, men det er mest fordi de er gode til at suge sovs op..
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    "Den store jeg kan ikke finde på noget spændende i min hverdag/liv, så sidder og lister trivialiteter"-tråde.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›"Den store jeg kan ikke finde på noget spændende i min
    ›hverdag/liv, så sidder og lister trivialiteter"-tråde.

    - nogen skal jo sørge for, at de undertrykte, hjernevaskede og totalt forsumpede eksistenser, der opholder sig herinde, får en smule underholdning i deres endnu mere triste og indholdsløse tilværelse. 8-)

    For øvrigt interesserer jeg mig ikke for sure og gnavne mennesker. Dem, der altid går rundt og er negative, og som kun smiler (påtaget), hvis det er påtvunget (som regel, når en overordnet kommer forbi). Noget mere uinspirerende findes næppe - måske lige på nær dem på SSO og Blokken.
    Sidst redigeret af Don J. : 18.12.07 kl. 00:31

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,228

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ....bøger.

    Har aldrig været en stor læsehest, og det eneste bogværk som jeg ejer, er nogen engelsk - dansk/dansk - engelsk ordbøger.
    Læser dog i M magasinet som jeg abonnere på, men bøger på over 500 sider som romaner og lignende ejer jeg ikke.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›Kogte grøntsager, jeg undgår dem, de interesserer mig ikke

    ening. bortset, naturligvis, fra agurker.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    464

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    MAN KAN SGUDA IKKE KOGE AGURKER!!!1


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Leeds, Stuttgart, Oviedo, Celtic...

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Udenlandske klubber! Jeg ser da CL, og jeg skal bestemt også nyde Real mod Barca, hver gang de mødes, men jeg magter altså ikke at interessere - endsige være fan af - andre klubber end den københavnske.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  16. #12
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: Leeds, Stuttgart, Oviedo, Celtic...

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for...

    ..."Forbrydelsen", "Rejseholdet" og lignende serier på DR. De få ting, jeg har set fra dem er da af en rimelig kvalitet, men der er gerne en stribe skuespillere, der går igen, ligesom jeg er ved at kaste op over alle de "nyhedsindslag" om hvem der mon gjorde hvad og hvad der mon vil ske i pågældende serie.

    Fair nok at de lægger gaderne øde, men jeg har altså bedre ting at foretage mig...
    User is no longer active. Det er for indspist.


  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Leeds, Stuttgart, Oviedo, Celtic...

    ›Fair nok at de lægger gaderne øde, men jeg har altså bedre ting
    ›at foretage mig...


    Som f.eks. at se planter vokser. Selv på denne tid af året.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  18. #14
    Snavs Slettet

    Re: Leeds, Stuttgart, Oviedo, Celtic...

    Og i forlængelse af de danske serier må bestemt også inddrages de udenlandske.

    Jeg undrer mig altså over, at amerikanske serier - især komedier på en halv times tid med baggrundslatter - kan fylde så meget i visse folks planlægning.

    Sams Bar, Venner, To Pizzaer og et Kontor og hvad de ellers hedder. Det er sgu da ikke noget man vælger 'i dag skal jeg huske at se den og den serie' eller 'endelig er det torsdag så skal jeg se blablabla'.

    Bevares, ingen kan vel sige sig fri for at nyde et afsnit af en eller anden serie. Men det er milevidt fra at planlægge dagen ud fra tv-serier.

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,228

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...skotsk fodbold.

    Det er kun Glasgow Rangers og Celtic, som ligger og kæmper om mesterskabet og har gjort det i de sidste 20 år eller sådan noget.
    Den mest forudsigelige liga hvert år i europa, enten vinder de blå skabet eller også vinder de grønne skabet. BOOOOOOORING !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  21. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 864
    Sidste Meddelelse: 22.05.24, 11:06
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •