Viser resultater 1 til 15 af 82

Emner: FC Københavns spillestil

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    FC Københavns spillestil

    Denne tråd er efterhånden blevet lidt rigeligt lang og tung, så på debatkusinernes slet skjulte opfordring vil jeg hermed starte en ny.

    Og lad os tage udgangspunkt i CV's svar på det 'skarpe' spørgsmål om FC Kbh's spillestil:

    Sidste sæson rundede F.C. København 1 million tilskuere, og de kan vel ikke alle tage fejl? Det er spillemåden og resultaterne deraf, der over lang tid definerer et holds og en klubs identitet. Jeg er tilhænger af F.C. København, resultater, gode oplevelser og underholdende fodbold (hvad det så end betyder for den enkelte) i nævnte rækkefølge.
    Dels er det lidt sjovt at CV argumenterer med et total-antal tilskuere - og ikke et gennemsnit - og dels er hans prioritering selvfølgelig interessant. Han mener tydeligvis at underholdende fodbold er en slags luksus som man kan tage sig når man har råd til det efter at have skaffet resultater.

    Det er ikke lige sådan jeg selv ser på det; jeg tror dybest set på at man på længere sigt får de bedste resultater og den største fantilslutning og bedste økonomi af at spille attraktiv, kultiveret og velorganiseret fodbold. Og lad hermed tråden være startet med dét simple credo.

    Bo N K

    PS - Og ja, det er dumt at klikke på det første link i indlægget hvis man sidder på en forbindelse på under 10 Mb eller deromkring.



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK's spil og spillestil
    By aggerfan in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 16.05.07, 08:21
  2. Ståle varsler ny spillestil i FCK
    By real_per in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.01.06, 17:20
  3. BIF spillestil
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 23.05.05, 14:09
  4. Bo Svensson træt af FCKs spillestil
    By NewerNN in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 19.01.04, 20:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •