Side 21 af 32 FørsteFørste ... 111819202122232431 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 473

Emner: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Jeg kan egentlig godt lide tanken om at Qatar kan ende med at lægge VM i efteråret/vinteren 2022.

    Og det kræver selvfølgelig, at man først lige lader være med at tænke på hvor korrupt og kvalmende en organisation FIFA er – med den proces der har ledt til Qatar-VM'et som et af de værste eksempler. At der overhovedet er VM i Qatar er grotesk.

    Men når det er nævnt, og accepteret som faktum, så tænk lidt over det. Som en af dem, der helst skal se så meget VM som overhovedet muligt, er jeg da glad for at få mange flere lyse sommertimer til rådighed uden at være bundet til en skærm. Hellere sidde i den varme stue i december og se det med en kop glögg i hånden. Og der bliver heller ikke sammenfald med festival, sommerhusture til tv-ulande, osv.

    Og så tror jeg ikke på, at der kommer til at mangle ret meget anden fodbold af den grund. Det ville være en økonomisk katastrofe for Premier League at miste en masse runder, så de bliver spillet på et andet tidspunkt – de kan begynde sæsonen nogle uger tidligere og slutte en måned senere. Og mon ikke Champions League også kan nås? Engang var der presset to gruppespil ind i kalenderen, så der kan også findes tider i den turnering.

    I Danmark ville der måske endda kunne blive lagt en del flere kampe i de sommermåneder hvor det er sjovest at være på stadion - til sammenligning er sidste runde i denne turnering jo allerede 18. maj på grund af FIFAs deadline. Vi kunne spille til slutningen af juni igen – ja tak!


  2. #302
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Enig i det hele mht. VM. Derudover synes jeg nu det er rart det med lidt afveksling, og så passer det meget meget bedre for mig, hvis jeg skal nogensinde skal opleve en slutrunde live.
    København for altid.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,231

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ...at se snowboard-konkurrencer fra vinter OL (ikke mindst p.g.a DR3's kommentatorer Martin Kampmann og Peter Falktoft).

    Dette sagt af en klassisk amatørskitosse med ellers almindelig sund foragt for de møgirriterende snowboarders på pisterne.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  5. #304
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Jeg kan godt lide at se X-faktor, og mere specifikt de direkte shows.

    Det skyldes bestemt ikke, at jeg regner med at se Danmarks nye, største sangtalenter, hvilket jeg i øvrigt også er ligeglad med, men fordi jeg godt kan lide konkurrenceelementet i det. Mange af os har en klar opfattelse af, at det mere end noget andet er en popularitetskonkurrence, og jeg kan godt lide at gætte med på, hvem der mon har klaret sig bedst i forhold til at få stemmer. Det kan jo være mange forskellige ting, der afgører sådan noget, og det synes jeg er sjovt, at prøve at analysere sig frem til. I forlængelse af det kan jeg godt lide at se, hvordan artisterne og deres mentorere på forskellige vis prøver at vinde stemmer, hvorefter jeg så kan vurdere i bedste lægmandsstil, om det er lykkedes.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  6. #305
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Jeg kan godt lide at se X-faktor, og mere specifikt de direkte shows.
    Sjovt, jeg har det lige omvendt, jeg ser det mest i starten når alle tumperne er med. Det er ret underholdende at se hvor mange tosser der stiller op, og mindst lige så sjovt at se dommerne pille dem ned. Når de ramer liveshowsne bliver det kedeligt og ligegyldigt :S
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #306
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ....Brøndby IF




    Hilsen Anders Hørsholt
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  9. #307
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    ....Brøndby IF




    Hilsen Anders Hørsholt
    huh?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  10. #308
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    huh?
    http://www.bt.dk/superligaen/nedrykn...savne-broendby

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Hørsholt
    Vi kommer til at savne en klub med historie og traditioner, som historisk set har fyldt meget både på og uden for tribunerne. Det vil være et savn for Superligaen, hvis de ikke er der
    Min foregående post er resultatet er natarbejde og for meget koffein. Jeg ved godt at det er "old-news" og han flere gange har prøvet at redde den hjem.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  11. #309
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Hvor meget jeg end hader den klub og dens væsen, så er det sgu en ok melodi de har fået banket sammen. Men jeg synes heller ikke teksten er så meget patos og det sædvanlige bræk der plejer at komme fra den front.
    https://www.youtube.com/watch?v=8O7b...e_gdata_player

    vh
    Mattsson #1988

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #310
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... at indtage noget så tarveligt og langt væk fra dyrk-selv-dine-grøntsager-og-slagt-selv-koen-tidsånden som



    Det er smagen af 1970erne, hvor sådan en omgang var yderst eksotisk. Serveret med absolut hårdtristet oksefars og ekstra parmesan (eneste anke mod Mirácoli er den minimale pose med revet ost) er det en smagseksplosion, når ingredienserne fra den dybt hemmelige sauce rammer smagsløgene.

    Kan det blive nemmere? Længe leve Kraft!

    vh/LM

    PS: Mine børn er til min Aarstiderne-entusiastiske kones store forbitrelse også vild med den syndige ret. Så den får vi, når hun ikke er hjemme til at tilberede økologisk rodfrugt og hjemmesprængt kød (som også smager dejligt) til os
    Sidst redigeret af Langemand : 25.09.14 kl. 20:39
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #311
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Hvor meget jeg end hader den klub og dens væsen, så er det sgu en ok melodi de har fået banket sammen. Men jeg synes heller ikke teksten er så meget patos og det sædvanlige bræk der plejer at komme fra den front.
    https://www.youtube.com/watch?v=8O7b...e_gdata_player

    vh
    Mattsson #1988
    Chav anthem. Passer fint til dem, synes jeg.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #312
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Det er så pisse fedt at Kevin Magnussen er kommet i Formel 1, og endda med et stærkt team.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #313
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Det er så pisse fedt at Kevin Magnussen er kommet i Formel 1, og endda med et stærkt team.
    Er så uendeligt enig og mit gamle McLaren flag pryder også vinduet, men man kunne også skrive videre på det her i "det pisser mig af - tråden", for hvor er det dog belastende at McLaren først får alle deres nye dele til de europæiske løb.
    Som Arsenal fan er det dog skønt at se et projekt der virker til at gå i den rigtige retning. In Kevin we trust, not so much Wenger!

    /Christian

  20. #314
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... Thomas Frank som ekspert på TV2. Et niveau eller 5 over de bøvehoveder, man risikerer at blive belær af når man ellers ser fodbold.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #315
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,570

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Den oficielle VM sang....

    Jeg er overhovedet ikke til Pitbull og hans musik som jeg betegner som være en gang l*rt, men lige denne sang fanger mig... Aner simpelthen ikke hvorfor....

    Derudover var JLO ganske godt skåret igår under åbningscermonien, måske det spiller ind da det giver nogle gode billeder i hovedet....

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 862
    Sidste Meddelelse: 07.05.24, 17:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •