Side 35 af 159 FørsteFørste ... 25323334353637384585135 ... SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 2373

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    AGF pisser mig af.

    Som i sådan her.

    mvh,
    -smølle


  2. #512
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at køb af vandmelon er ligesom russisk roulette - dog med dårligere odds for succes. Kun ca. 1 af 10 vandmeloner man køber er perfekte; saftige, søde og sprøde! Man håber hver gang man rammer plet, men man ender som regel med en vandet, melet satan. Øv!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #513
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at Rejsekortets svar på "komiske ali", Bjørn Wahlsten, kan blive ved med at få lov til at komme med sine patetiske undskyldninger for den manglende logik i Rejsekortet, uden at blive revet rundt af en journalist der kan hans job *host kraznik host*.

    Rejsekortet pisser mig af i en grad, at selv jeg tænker "take a chill pill, kill bill".

    Fra at vores bevis for en tilladt bustur var ét stempel med en tid, det nemmeste, mest logiske system der overhoved kan laves.
    Til et system hvor man både skal sørge for at tjekke ind i bussen og nu pludselig ikke kun skal holde øje med, hvor på vejen busstoppet er.
    Du skal ha tjekket ud 30 min efter du tjekker ind. For ellers bliver maskinen forvirret! Og du får en bøde.
    Så en smuttur frem og tilbage til københavn på samme billet, er ikke en mulighed længere.

    5a en tidlig morgen på Nørreport st. Forstil jer det selv. 20 mennesker ska af bussen, halvdelen skal med metro om 2 min. Der er sgu da ik tid til det pis!

    Bøde, bøde, bøde.. Flere bøder, flere problemer.. 50 kroner for ikke at ha' tjekket ud. 50 kroner for overhovet at må gå ind i bussen! Bøde for ikke at ha hjulpet deres data system med dine rejse normer!

    De vælger at sætte små penge, over en behagelig rejse for ALLE deres kunder.. Om jeg fatter logikken..

    På baggrund af klippekortet har holdt i 35 år, håber Bjørn at det samme vil være tilfældet med rejsekortet. Så klart med "opdateringer og digitale tilpasninger"
    Oh, alle de digitale tilpasninger vi har måtte lave på klippekortet.

    Spørgsmål: "Hvorfor går der op mod 24 timer, før pengene går ind på kortet? Bliver det bedre i fremtiden?"

    Bjørn: "Der kan gå op til 24 timer i busser. Grunden er at busser først opdateres når de kører ud om morgenen. I andre lande kan det slet ikke lade sig gøre i busser."

    Armen altså! Vi er så taknemlige! Og i andre lande findes der slet ik busser.. Har i lige tænkt på det måske?++

    Det er den dummeste opfindelse, nogensinde.. A våben, minimælk, ja selv vestegnen gi'r mer mening...
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"


  5. #514
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,229

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Det pisser mig af at Rejsekortets svar på "komiske ali", Bjørn Wahlsten, kan blive ved med at få lov til at komme med sine patetiske undskyldninger for den manglende logik i Rejsekortet, uden at blive revet rundt af en journalist der kan hans job *host kraznik host*.

    Rejsekortet pisser mig af i en grad, at selv jeg tænker "take a chill pill, kill bill".

    Fra at vores bevis for en tilladt bustur var ét stempel med en tid, det nemmeste, mest logiske system der overhoved kan laves.
    Til et system hvor man både skal sørge for at tjekke ind i bussen og nu pludselig ikke kun skal holde øje med, hvor på vejen busstoppet er.
    Du skal ha tjekket ud 30 min efter du tjekker ind. For ellers bliver maskinen forvirret! Og du får en bøde.
    Så en smuttur frem og tilbage til københavn på samme billet, er ikke en mulighed længere.

    5a en tidlig morgen på Nørreport st. Forstil jer det selv. 20 mennesker ska af bussen, halvdelen skal med metro om 2 min. Der er sgu da ik tid til det pis!

    Bøde, bøde, bøde.. Flere bøder, flere problemer.. 50 kroner for ikke at ha' tjekket ud. 50 kroner for overhovet at må gå ind i bussen! Bøde for ikke at ha hjulpet deres data system med dine rejse normer!

    De vælger at sætte små penge, over en behagelig rejse for ALLE deres kunder.. Om jeg fatter logikken..

    På baggrund af klippekortet har holdt i 35 år, håber Bjørn at det samme vil være tilfældet med rejsekortet. Så klart med "opdateringer og digitale tilpasninger"
    Oh, alle de digitale tilpasninger vi har måtte lave på klippekortet.

    Spørgsmål: "Hvorfor går der op mod 24 timer, før pengene går ind på kortet? Bliver det bedre i fremtiden?"

    Bjørn: "Der kan gå op til 24 timer i busser. Grunden er at busser først opdateres når de kører ud om morgenen. I andre lande kan det slet ikke lade sig gøre i busser."

    Armen altså! Vi er så taknemlige! Og i andre lande findes der slet ik busser.. Har i lige tænkt på det måske?++

    Det er den dummeste opfindelse, nogensinde.. A våben, minimælk, ja selv vestegnen gi'r mer mening...
    Nu passer det måske ikke ind i denne "det pisser mig af tråd".

    Men jeg er sgu egentlig stærkt tilfreds med rejsekortet. Ja man skal huske og tjekke ud, men jeg kan i min verden ikke, med et elektronisk kort, se hvordan det skulle kunne gøres anderledes.
    Det med at tjekke ud er i min verden en vanesag.
    De har haft 10 år til at få det til at virke, men hvis man tænker lidt over hvilken algoritme der skal ligge bag et sådan kort, som samtidig skal leve op til en eller anden form for personlig sikkerhed, går det op for en at det ikke er lige til med de 7 takst Områder + DSB eget takst system oveni. At DSB/movia så måske kunne have gjort det hele nemmere ved at simplificerer deres takst systemer, det er en anden historie. Nu slipper jeg da for at holde styr på hvor mange zoner der præcis er mellem kbh og holte, og jeg sparer typisk min 20 % i forhold til klippekort prisen.


  6. #515
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    495

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den næsten totalt uigennemtænkte måde rejsekortet er blevet implementeret på i Danmark pisser mig af.

    En mere intelligent kritik, end jeg kan give, kan fåes ved søge på Poul Henning Kamp og rejsekortet :) Enjoy

    Mvh Bjørn

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #516
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,229

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    En ting er Kristina Djarling, hun er ude for menneskelig rækkevidde. Men det pisser mig voldsomt af at se at jeg har bekendte på facebook som offentligt sympatisere med hendes holdninger.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #517
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Overskudsmennesker pisser mig af.

    Altså de der, der beder mig om at smile og se livet fra den positive side, altimens jeg står og skumler på Åmarken station, svævende i ulykkelig uvidenhed om, hvornår næste tog mon kommer. Dette samtidig med, at jeg er helt bevidst om at det møde der ikke kan skubbes kommer nærmere, og at min surt optjente fleks tikker væk.

    Oh.. og ekstra pis fordi at afpissende kollega pt. har ferie.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #518
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Denne mand og specielt det at han stadig er i FCK pisser mig af

    Superliga__Silkebor_772534m.jpg

  13. De følgende 13 brugere er enige:

  14. #519
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    De her "nye" facebook chat smilies som fylder hele chat vinduet! De kommer endda op som første vælger , så man aktivt selv skal vælge de alm. smilies ikoner. Ja, I Know , der er et Iland problem.. men det pisser mig sgu af.

    Yo Mac!

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #520
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    De her "nye" facebook chat smilies som fylder hele chat vinduet! De kommer endda op som første vælger , så man aktivt selv skal vælge de alm. smilies ikoner. Ja, I Know , der er et Iland problem.. men det pisser mig sgu af.

    I forlængelse af dette pisser det mig af, at jeg ikke kan slippe for smileys (Altså de tegnede gule sataner forståes) på min iPhone. Fordi andre henter apps i lange baner, der gør dem i stand til at sende disse, skal jeg da for filan ikke være tvangsindlagt!?
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #521
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lundberg_aus_Lolland Se meddelelser
    I forlængelse af dette pisser det mig af, at jeg ikke kan slippe for smileys (Altså de tegnede gule sataner forståes) på min iPhone. Fordi andre henter apps i lange baner, der gør dem i stand til at sende disse, skal jeg da for filan ikke være tvangsindlagt!?
    Vi bruger MS' Office Communicator på arbejde. Sender du f.eks. et link til et billede på Wikipedia, som f.eks. indeholder "file:SpecializedRockHopper.jp g", så bliver ":S" lavet om til en Smiley - Hvor smart er det lige :-/

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #522
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at Coop og Carlsberg, ikke kan blive enige. http://www.avisen.dk/butikker-stoppe...la_213749.aspx

    Jeg er så træt af Ceres/Albani-øl, men nægter at betale for de grønne.

    Så please løs det, Coop og Carlsberg.
    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #523
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,324

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I forlængelse af Jønchs post, så pisser det mig endnu mere af, at firmaer som Carlsberg får lov til, at diktere hvad supermarkederne må tage for deres produkter (man skulle tro, at så længe Carlsberg fik deres penge, så må supermarkederne selv bestemme hvor stor deres profit skal være).

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #524
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    "Er I så mesterskabskandidater nu? Hvad med nu? Er I favoritter? Vinder I DM? Arj, sig nu at I vinder DM! Øv! Fedtspiller!!"

    Det pisser mig af at læse sådan nogle useriøse og direkte respektløse klummer som den her.

    Og ikke mindre, fordi vi netop nu kan sidde og korse os over arrogante udmeldinger fra vores egen klub om vores trups styrke - udmeldinger om at vi klart er stærke nok til ChL, der i dag er totalt grinagtige. Enhver træner der gider modstå fristelsen til at rode sig ud i den slags, og lader indsatsen på banen tale i stedet, er en klog træner i min bog. Hvad man ellers måtte mene om Riddersholm. Ingen grund til at være pressens sprællemand bare for at sportsredaktører kan synes der er lidt friskhed i én - og pille én ned igen hvis det ikke skulle holde hjem. Så kan de kalde det paranoidt, hvis de vil.

    mvh,
    -smølle


  25. #525
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg ved, at det er en småting, og at vi alle i forvejen regner Aldo Petersen for en nar og et Brøndbysvin og en krejler af Guds nåde, og i høj grad ansvarlig for Kbh's store gæld, men:



    - jeg kan slet, slet ikke tyre den måde han taler på, altid lænet bagover, kiggende ned på dem han docerer om et eller andet. Det får ham til at ligne den mest hovne idiot, og endnu mere arrogant end han virker i forvejen. Hvordan fåk tillægger man sig sådan en vane? Giver mig myrekryb.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •