Viser resultater 1 til 15 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    FCK kan starte med at forbedre boderne. Hvorfor kan man kun få slatten Carlsberg ud af hanerne, når Carlsberg råder over så mange dejlige ølmærker(http://www.carlsbergdanmark.dk/Produ...s/Default.aspx)
    Afskaf nu den "parkdog", den er intet mindre end forfærdelig, lav noget spændende i stedet for, måske også et sundt alternativt, til dem der vil have det??

    Tilskure mæssigt må man sætte prisen ned så man kan få folk til at gå til fodbold. En lavere pris, flere mennekser, måske samme billet indtægt når alt kommer til alt, men bode salget bliver vel alt andet end større end det er nu?

    Jeg tror måske også at folk bare er mættet af fodbold. Der er jo ikke én dag, hvor der ikke er minimum 4 kampe i tv. Jeg tror at hvis denne nedadgående udvilking skal stoppes skal vi tilbage til kun søndagskampe så folk bliver nøs til at tage ind og se kampene, i dag er det for let at bare blive hjemme.

    But I could be wrong....
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,237

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg står på nedre C, og er med på 3 til 4 udebaneture per sæson.

    Jeg tror det reelle problem gør sig gældende for hele ligaen og løsningerne ligger også heri. Vi får ikke flere til at gå til fodbold i parken uden at dette også vil afspejles på andre stadions.

    I forhold til ligaen:

    Som jeg ser det er det vigtigste at få derbyet tilbage. I sin velmagtsdage "tvang" dette alle københavnere til at definere sig som enten Brøndby eller FCK. Dette blev dog overhypet med Royal league osv. Vi skal have slaget om københavn, på tribunerne.

    Derudover, så synes jeg det at sprede kampe ud over 4 spille datoer ikke fungere. Vi skal tilbage til at kampene bliver spillet næsten samtidigt. Jeg ved godt der er umiddelbare økonomiske argumenter imod, men på den lange bane betyder færre tilskuer, at tv produktet bliver dårligere.

    Jeg ved godt den er farlig, men bliver nød til at nævne den. Vi skal havde at balladen på udebane kommer ned på et absolut minimum. Var med i Odense og der var gode og mindre gode ting. Stemningen på tribunen var i top, stemningen i pizzariaet ved fanklubbens bar, var direkte pinlig. Der er ingen grund til at være truende overfor personalet. Vi bliver nød til at forstå at vi altså repræsentere København, og hvorfor ikke være kendt for at lave nul ballade uden for stadion og Den bedste stemning inden på stadion. Vi skal have et ry om at fodboldfans er ordenlige mennesker. Vi skal agerer dannet.
    Jeg tror ikke man skal undervurdere hvad bare lidt ballade (selv ikke ballade, som bliver udlagt som ballade) betyder for folk's lyst til at støtte konceptet fodbold.
    NB: Jeg ønsker ikke at dreje tråden over i en ballade debat tråd.


    Så skal 3+ overveje om deres tv dækning ikke er blevet for lalleglad. Noget seriøs debat om ugens runde med gode gengivelser af kampene ville være rart. Tal op til folk og ikke ned til dem.

    I Parken:
    Der bliver skrevet en del om udvalget i boderne. Der har før været 23.000 i parken i snit, med det samme udvalg i boderne så det er ikke her der er meget at hente. Hvis der er noget vi skulle have fokus på, er det vel mere priserne i boderne. Vi er klart dyrest i forhold til andre steder. 200 kr. for 5 øl er for meget.

    Der mangler "elektrisk stemning" i parken. Man bliver, sammenlignet med for 10 år siden, ikke på sammenmåde grebet af kampen. Vi har dog oplevet det et par gange i denne sæson. Hvordan genskaber man denne stemning? Tror en del af svaret ligger i ovenstående, en hypet liga giver bedre stemning til kampene.
    Vi skal personligt huske at ligaen også er relevant, og det er den der sikre os de vilde oplevelser i Europa. Vi skal undgå at blive "fartblinde".

    Fra FCK's side kunne nogle sponsor kroner til- og generel goodwill til et Tifo udvalg være godt. Igen ved jeg godt at der er ting at debattere her, dem skal vi ikke ind på. Der skal optimalt set være en Tifo hver gang FCK spiller. Af varierende størrelse, men gerne på både nedre C og S12 fast.

    Familietribunen. Den virker som et misfoster (set udefra) efter at være flyttet over på Nedre D. Den skal flyttes / aflyses, hver gang der er en interessant kamp i parken, med andre ord for dem der kommer fast på dette afsnit et dårligere produkt end alle andre i parken. Denne skal have en pacering der er fast og dette skal ikke være ved udebane fansne. Måske Øvre B som mulighed, eller nedre A ned mod B tribunen?

    Vi skal bevare de kulturelle forskelle der er mellem nedre C og S12, og S12 skal gerne have hele nedre B.

    Handicappladserne skal flyttes væk fra nedre B så S12 kan udnytte hele tribunen.

    Underholdning fra FCK's side. Jeg væmmes, som de fleste herinde, ved ham pauseklovnen vi har fået nu. Underholdningen i før kampen og i pauserne, skal afspejle vores tifo med Brøndby for en 5 år side. "De stolte, de arrogante, de Sublime". Vi er hovedstaden, ikke en provinsklub, dette skal afspejles i underholdningen. Cheerleaders'ne er faktisk dygtige denne gang så dette koncept er vel egentlig ok.

    Jeg syntes ideen om at tilknytte dj'noize var god, men udførelsen var direkte til dumpe karakter.

    Måske også opdatere lidt på selve pre kamp's showet. Personligt, synes jeg det kunne være fedt at få rykke "Imperial March" over og være vores indløbs sang.

    Dette var måske ikke så meget nye ideer, men trods alt en opremsning af hvor der kan forbedres.

  4. De følgende 5 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •