Viser resultater 1 til 15 af 94

Emner: Status på vores udlejningsspillere

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Han burde allerede have vist noget nu. Han kom som en relativ profil fra Tippeligaen, og alligevel var han bag Johnny i køen da han kom hertil.
    Nu er der jo også en træner, der spiller ind i forhold til, om og hvornår en spiller får chancen. Mit helt uvidenskabelige gæt er, at Gamboa havde fået chancen langt hyppigere, hvis det var Ariël eller en anden mere modig træner, der havde haft valget mellem håbløse Johnny Thomsen og Gamboa.

    Og lad os lige få nogle fakta på bordet i forhold til, hvor mange chancer, han har fået. Gamboa har aldrig sat foden på banen i en superligakamp. Han har spillet 180 minutter for os fordelt på en pokalkamp mod Sønderjyske og en EL-kamp mod Standard Liege. Til sammenligning har Christoffer Remmer allerede spillet to hele superliga-kampe og en pokalkamp (tak til Nipserstat).

    Ingen tvivl om, at Remmer har gjort det rigtig godt i de kampe, han har fået, men jeg synes nu, det virker temmelig friskt at dumpe Gamboa på så få kampe. At han er blevet overhalet af Remmer i hierarkiet, kan ikke diskuteres, og at han nærmer sig en alder, hvor han ikke længere kan undskylde sig med at være et ungt talent, er også ubestrideligt. Men det er samtidig bemærkelsesværdigt, at han tilsyneladende har gjort det rigtig godt som fast mand både før og efter sin sæson som reserve for JT. Godt nok i en (marginalt) dårligere liga end den danske, men ikke desto mindre.

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Fik jeg sagt, at jeg godt kan lide danske spillere? :)
    Nu gjorde du i hvert fald - og det får jo én til at fundere over, hvor sagligt begrundet din skepsis over for Gamboa er ;-)
    Sidst redigeret af Garneren : 02.10.12 kl. 09:25
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og lad os lige få nogle fakta på bordet i forhold til, hvor mange chancer, han har fået. Gamboa har aldrig sat foden på banen i en superligakamp. Han har spillet 180 minutter for os fordelt på en pokalkamp mod Sønderjyske og en EL-kamp mod Standard Liege. Til sammenligning har Christoffer Remmer allerede spillet to hele superliga-kampe og en pokalkamp (tak til Nipserstat).
    Gamboa deltager vel i trænningen på lige fod med alle andre, så han har haft masser af chancer for at overbevise. Det har han så tilsyneladende ikke gjort.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ingen tvivl om, at Remmer har gjort det rigtig godt i de kampe, han har fået, men jeg synes nu, det virker temmelig friskt at dumpe Gamboa på så få kampe. At han er blevet overhalet af Remmer i hierarkiet, kan ikke diskuteres, og at han nærmer sig en alder, hvor han ikke længere kan undskylde sig med at være et ungt talent, er også ubestrideligt. Men det er samtidig bemærkelsesværdigt, at han tilsyneladende har gjort det rigtig godt som fast mand både før og efter sin sæson som reserve for JT. Godt nok i en (marginalt) dårligere liga end den danske, men ikke desto mindre.
    Larsson, Abdellaoue og Diouf, gør det også godt i Sverige/Norge. Som niveauet er i de ligaer i øjeblikket, tildeler jeg det ikke den store betydning.


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Status 05/06!
    By Røll in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 05.12.05, 18:59
  2. Status over sæsonstart
    By the_double in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 31.07.05, 14:42
  3. Min uforbeholdne status om CM 01/02
    By hz in forum Diverse
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 27.03.03, 18:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •