Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 55

Emner: Mesterskabskampen: hvor trygge er I?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012
    Indlæg
    101

    Mesterskabskampen: hvor trygge er I?

    Ja, som titlen fortæller så vil jeg meget gerne høre jeres mavefornemmelse inden de sidste 8 runder i superligaen. Vi har 9 point til FCN og mangler et indbyrdes opgør på plastikbanen i Farum. Vi har kun fået et enkelt point i de sidste 2 kampe, imens FCN har fået 9 i de sidste 3. (havde en udskudt kamp mod AaB) Spillet har langt fra været prangende i hovedstaden, men FCN virker som om de har fundet rytmen. Hvor fortrøstningsfulde er i? Og er i nervøse for en gentagelse af sidste års "fiaskoår".

    FCK-næste 5 kampe:FCK-OB
    FCN-FCK
    AaB-FCK
    FCK-AGF
    BIF-FCK
    FCN-næste 5 kampe: ACH-FCN
    FCN-FCK
    RFC-FCN
    FCN-SØN
    SIF-FCK

    For mig at se et klart nemmere kamprogram for FCN...

    Giv jeres besyv med!

    Mesterskabet skal hjem!...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    FCN har 1 kamp der er nemmere end vores, da jeg ser AGF meget på linje med nortyskE og silkeborg for tiden. ellers er det ikke klart nemmere.
    Jeg tror desuden de næste 2 kampe kommer til at afgøre for tryg jeg er. vinder vi mod OB ser det rigtig godt ud. husk nu at det var været et ret stramt kampprogram for nyligt (for landsholdsspillerne især) og spillerne har efter en "pause" tanket lidt energi. det har dog også været lidt mærkeligt Ariel ikke har roteret mere, og at spillere som Vingaard, Remmer og Vetokele ikke har fået chancen for at bevise sig i start 11ern..

    Omvendt taber vi mod OB og FCN på udebane begynder jeg først for alvor at ryste i bukserne
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    79

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    ikke særlig tryk - men hvis vi kan hente 4 point i næste 2 kampe vil jeg mene mesterskabet er hjemme, men er bare meget nervøs for vi smider point mod OB uden N.Jørgensen og måske bolaños

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    Meget meget tryg. Ville i gerne bytte situation med FCN så de var foran og vi havde deres program?
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    24

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    Vi vinder helt bestemt (måske) "anti-jinx" mesterskabet, men taber vi den 15/4 på platikbanen bliver det med røven ude på stolesædet....

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    Citat Oprindeligt indsendt af fck-freak1539 Se meddelelser
    ikke særlig tryk - men hvis vi kan hente 4 point i næste 2 kampe vil jeg mene mesterskabet er hjemme, men er bare meget nervøs for vi smider point mod OB uden N.Jørgensen og måske bolaños
    FCKs lægestab har været igang med at få Bolanos gjort klar til kampen mod OB på søndag. Hvor langt de er i arbejdet ved jeg ikke på nuværende tidspunkt. Derfor ville det være klogt at følge med på www.fck.dk. Nicolai Jørgensen derimod er ude med karantæne mod OB, da han fik et gult kort i mandagens kamp mod Silkeborg.
    Casper the ghost

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012
    Indlæg
    101

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    Jeg er egentlig rimelig optimistisk omkring kampen på søndag, men tror bestemt også FCN hiver 3 point. Så kommer vi så til nøglekampen på Farum Park, hvis vi taber den (og det frygter jeg) så er der altså kun 6 point. Og så får jeg mange søvnløse nætter...

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    Jeg synes, at det er lige tidligt nok at begynde at ryste i bukserne. Taber vi til OB, samtidig med at FCN vinder, så kan det blive spændende i Farum, da vi i så fald står i en situation, der ligner den sidste år. Men vi har altså ikke tabt hjemme i denne sæson, og vi skal helt tilbage til pokalfinalen i 2007 for at finde sidste nederlag til OB på hjemmebane - i ligaen har vi ikke tabt til dem i Parken siden august 2003. Vi har godt nok Nicolai Jørgensen siddende ude med karantæne, og Bolaños er tvivlsom, men OB har ikke været ret gode her i foråret, og jeg er fortrøstningsfuld i forhold til at få fuldt udbytte mod dem. Får vi det, så har vi minimum ni point ned til FCN inden mandagens kamp, og så vil selv et nederlag stadig holde dem på nogenlunde komfortabel afstand.

    Tak til Nipserstat for statistik.
    Mvh.
    Dane

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012
    Indlæg
    101

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg synes, at det er lige tidligt nok at begynde at ryste i bukserne. Taber vi til OB, samtidig med at FCN vinder, så kan det blive spændende i Farum, da vi i så fald står i en situation, der ligner den sidste år. Men vi har altså ikke tabt hjemme i denne sæson, og vi skal helt tilbage til pokalfinalen i 2007 for at finde sidste nederlag til OB på hjemmebane - i ligaen har vi ikke tabt til dem i Parken siden august 2003. Vi har godt nok Nicolai Jørgensen siddende ude med karantæne, og Bolaños er tvivlsom, men OB har ikke været ret gode her i foråret, og jeg er fortrøstningsfuld i forhold til at få fuldt udbytte mod dem. Får vi det, så har vi minimum ni point ned til FCN inden mandagens kamp, og så vil selv et nederlag stadig holde dem på nogenlunde komfortabel afstand.

    Tak til Nipserstat for statistik.
    Jeg synes sgu ikke 6 point er særlig komfortabel afstand. Det er alligevel bare et par gange vi snubler, og vi har nogen ret svære kampe.

    Ihvertfald når man ser på at vi havde 12 point i vinterpausen, så er 6 altså ikke særlig godt!

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    Må ærligt indrømme at jeg er lidt små utryk. Virker som om spillerne har taget for let på det, og når det så ikke lige helt køre som nu kommer nervøsiteten og det febrilske spil. Immervæk lettere at komme bagfra uden Press, og kan overraske. Samtidig køre julemanden det samme spin som sidste år http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1948354.ece selvom det virker som om de lige de dage her kan gå på vandet, senest med gaven idag.
    MVH
    FMC

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    Efter jeg så kampen idag, så er jeg blevet lidt mere rolig. De ramte laaaangt fra deres niveau, trods de fik en sejr. Hvem i alverden kan ikke vinde på et selvmål? :)
    OB og kampen på plastik plænen kan gøre mig så meget mere rolig, men nu må vi bare vente og se til søndag aften, om vi skal grine eller græde.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    Citat Oprindeligt indsendt af stenbrodrengen Se meddelelser
    Hvor fortrøstningsfulde er i? Og er i nervøse for en gentagelse af sidste års "fiaskoår".
    Meget fortrøstningsfuld. Ikke nervøs overhovedet.

    (Og ingen grund til at sætte anførselstegn om fiaskoår) ;-)

    mvh,
    -smølle

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    8 kampe igen - 9 point foran! Jeg havde gerne solgt den fra sæsonstart.

    - Vi har tabt 2 ud af 25 kampe - vi skal reelt set vinde 4 ud af 8 for at vinde mesterskabet. FCN tager ikke 24 point i de sidste 8 kampe
    - FCN spillede jammerligt imod Aab, det var helt utroligt at de vandt!

    Jeg er langt fra urolig - bolden er rund og alt kan ske, meeeeen

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    Jeg er hamrende utryg. Men jeg er også pessimist.


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Mesterskabskampen: hvor trygge er i?

    Lige idag ovenpå FCNs sejr er jeg begyndt at blive lidt nervøs.

    Efter på søndag vil jeg formentligt enten være rolig, eller pishamrende nervøs....

    Vi SKAL bare have 3 point imod OB, så bør den ged være barberet!

    /Jesper
    cossie's Avatar

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.11.01, 23:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •