Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
77. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    16 20.78%
  • Uafgjort!

    18 23.38%
  • AaB Sejr!

    43 55.84%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg kunne godt tænke mig, at der er en journalist eller des lignende, der kunne spørge Anders Hørsholt om ikke dette forårs resultater, ikke skal have nogle former for ledelsesmæssige konsekvenser? Her tænker jeg særligt på CV, der i årevis har siddet med det overordnede ansvar for køb og salg af spillere.

    Jeg ved godt at dette indlæg lugter af at jeg ønsket CV hen hvor peberet gror. Men havde dette foregået i mange andre private virksomheder, så er jeg overbevist om at han havde fået fem kolde tæer for længe siden.

    Jeg ved godt at Ståle har fået mere magt og er ligestillet med sportsdirektøren. Men kan simpelthen ikke tåle det der taburetklæberi.

    Nye impulser tak!
    Hvis man har givet Ståle mere magt, så har man jo også taget de ledelsesmæssige konsekvenser. Før man ser effekten af det, så tror jeg ikke, at man ser flere ændringer. Det ville sådan set også virke lidt hovedløst, imo. Lad os nu se, hvad der sker til sommer og næste sæson.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvis man har givet Ståle mere magt, så har man jo også taget de ledelsesmæssige konsekvenser. Før man ser effekten af det, så tror jeg ikke, at man ser flere ændringer. Det ville sådan set også virke lidt hovedløst, imo. Lad os nu se, hvad der sker til sommer og næste sæson.
    Men det ville da være et stærkt signal at sende, at INGEN er over klubben, lige meget anciennitet, hvis man fyrede CV. Denne her omstrukturering i vinter i klubben, kommer bare til at ligne en rød-blok taburetklæber-manøvre, i mine øjne (undskylder den politiske sammenligning, men den lå lige for).

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,544

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Synes det vil være meget uheldigt, hvis man fyrede CV blot for at sende et signal.


  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,559

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men det ville da være et stærkt signal at sende, at INGEN er over klubben, lige meget anciennitet, hvis man fyrede CV. Denne her omstrukturering i vinter i klubben, kommer bare til at ligne en rød-blok taburetklæber-manøvre, i mine øjne (undskylder den politiske sammenligning, men den lå lige for).
    CV burde været fyret for længst og ikke på baggrund af de seneste Resultalter. CV har i de sidste 3 år virkelig lavet mange store fejl efter Ståle + 5 stamspillere forlod FCK. selvom man havde haft 1 år til at planlægge at indkøre ny trænere samt de helt rigtige spillere. Her 3 år syntes jeg mission er fejlede i stor stil. Selvom der blev kørt et DM hjem undervejs, udelukkende pga. en super halvsæson af Cornelius & NJ. ( Groft sagt, men sandt )

    Vi taler altså 2 x missede CL. til små 230 mill. Først mod Viktoria Plzen med Roland Nilsson i spidsen samt samme år et Tabt DM til FCN og direkte CL. Alene på den baggrund skulle CV været blevet fyret efter min mening.

    Men det Sker ikke nu. Ståle køre det show nu, og han/øverste ledelse skiller sig ikke af med CV det er jeg sikker på, Desværre.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Den her kamp viser igen hvor desperat vi mangler deciderede kanter. Ligeså snart Braaten kom ind på højre kanten, skabte vi MEGET mere og Remmer kom lige pludselig frem til gode indlæg og samspil med Braaten.
    Vi har scoret 5 mål dette forår, 3 fra angribere og 2 fra forsvaret. Vi bliver simpelthen nødt til at have noget mere at skyde med fra den midtbane. Kigger vi på de andre tophold har de alle målfarlige kanter i f.eks. Igboun, Sisto, Kusk, Thomsen, E. Larsen, Ankersen, Shymanowski, John osv. Det er simpelthen alt for let at lukke ned for vores offensiv - det er bare at lukke ned for Cornelius.

    Hvor meget jeg end holder af Vetokele, så kunne det være yderst interessant at se Toutouh som hængende angriber bag Cornelius, hvor han ikke vil have andre defensive pligter end presspillet.

    Et forslag til starteren mod Sønderjyske kunne være:

    Wiland
    Remmer - Kris - Mellberg - Bengtsson
    Braaten - Clau - Delaney - Gislason
    Toutouh
    Cornelius
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,324

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Et forslag til starteren mod Sønderjyske kunne være:

    Wiland
    Remmer - Kris - Mellberg - Bengtsson
    Braaten - Clau - Delaney - Gislason
    Toutouh
    Cornelius
    Den opstilling har jeg også haft i tankerne, men tror ikke den er nogen løsning. Det ændrer ikke på at vi på kanterne ikke får skabt noget, så der kommer nok ikke til at komme flere indlæg af den grund. Tager man Igor ud, så mister vi også noget speed i angrebet som kan bruges når man er presset tilbage på banen (selvom vi ikke rigtig har set dette). Toutouh ville blive en større trussel, men der ville samtidig også komme mindre plads til Cornelius (eller Toutouh ville få en fast opdækning).
    Det ville være spændende, men mod Sønderjyske tror jeg ikke det er løsningen, da vi nok skal forvente en dyb bagkæde og mod det hjælpe hurtigt spil på midten ikke rigtigt. Som det ser ud nu mangler vi virkelig kvalitet på kanterne og jeg tvivler på at der kan laves en taktisk justering der kan opveje dette på kort sigt. Hvis kanterne kommer op at køre, så er det en anden sag, men uden NJ så virker det ikke muligt.
    Når det er sagt, så synes jeg egentlig selv at den taktik du foreslår er den der kan give mest afkast, da det i foråret ikke rigtig er lykkedes at sætte Igor op til noget alligevel, dog er min bekymring bare stadig, at Toutouh vil komme frem til det samme som Igor ved en mulig tæt markering (Og vi har jo set, at selvom man kommer væk fra sin markering, så kan denne stadig bare rive fat i en uden der sker noget).

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,324

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Er der desuden nogen der kan finde det omtalte interview med Rurik på video et sted?
    http://onside.dk/superligaen/tv-knus...aet-paa-taarer

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    det var så det mesterskab, fair nok, vi kan ikke vinde hvert år, selvom spillerne modtaget det dobbelte i forhold til de andre. Tilbage er vel kun at sige, at det vigtigste bliver at vinde Derby og slutte over bif i tabellen. Så må pokalen være en trøst, hvis tingene flasker sig der.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,180

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    det var så det mesterskab, fair nok, vi kan ikke vinde hvert år, selvom spillerne modtaget det dobbelte i forhold til de andre. Tilbage er vel kun at sige, at det vigtigste bliver at vinde Derby og slutte over bif i tabellen. Så må pokalen være en trøst, hvis tingene flasker sig der.
    Det altoverskyggende mål må være at komme i Europa.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,559

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det altoverskyggende mål må være at komme i Europa.
    Jeg ville ikke engang være skuffet hvis det ikke skulle ske. Jeg syntes virkelig det her hold har store mangler, og har haft det i meget lang tid. Først og fremmest skal alle kræfter sættes ind på at rense ud i truppen til sommer og få købt de helt rigtige spillere ud over Høgli og Mussis. Og så skal holdet spilles sammen, som også kan tage mindst 6 måneder.

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det altoverskyggende mål må være at komme i Europa.
    Præcis - nuværende trup har vel ingen berettigelse i en CL-kval kamp ..........og maks må vel være EL-kval. ...............

  17. #57
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    408

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det altoverskyggende mål må være at komme i Europa.
    Vi må håbe at AaB vinder guldet, så vi kan komme ud i Europa som tabende pokalfinalist.

    (Hvis vi da er så heldige at klare 0-0 i Farum).
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Ønsker bestemt ikke TK og LJ tilbage på holdet... men fatter ikke at ståle venter med at smide Adi ind før 3 min før slutfløjt.... forhelvede mand.... corner gjorde intet igår... Det meget muligt Adi ville være lige så dårlig men i det mindste giv ham chancen... toutouh som hængende naaa ... vi kommer til at mangle spilleren på midten der tænker fremad... når vi har fået Mussis så kan det være en mulighed med toutouh.... Kvis fik sit gennembrud som 25 årig siger du ? Måske men han var altså overall meget mere stabil iforhold til delaney på nuværende tidspunkt i karrieren... håber posen bliver rystet til næste kamp.... Wiland, remmer, Kris, Georg, Pierre, Braaten, Claude, Toutouh, Pape ( ja manden er i det mindste bedre end delaney fremad... og det siger lidt om vores store mangler i truppen... Vetokele og Adi....
    Problemet er også at delaney aldrig rigtig er blevet testet før nu... han har været båret frem af andre i sin fck tid og har tydeligvis ikke lært noget af vore fordums top midtbane spillere... ved godt at at der bliver klaget over CV/Ståle... men jeg mener det er truppen der er et problem... de er alt for selvfede... De slå for nemt autopiloten til og der er ingen der tager ansvar overhovedet... selv ikke mellberg.... LJ kan tage ansvar men er blevet for gammel og langsom... og jeg tror der går 1-2 sæsoner inden vi igen kan sigte mod mesterskabet desværre... det er hårde tider men vi må stå sammen! Selvom det er svært med den klovne trup
    Sidst redigeret af Chobby : 31.03.14 kl. 07:56

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Synes det vil være meget uheldigt, hvis man fyrede CV blot for at sende et signal.
    Du tager det ud af en kontekst min ven. Læs hvad jeg skriver i indlægget før.

    Herved fastholder jeg, at det stadigvæk ville være et stærkt signal at sende til omverdenen. De senere års pauvre resultater SKAL simpelthen have konsekvenser (fyreseddel) for CV.

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Hvis AaB vinder the double - så får 5. pladsen en europæisk plads, det er vores håb for europæisk lige pt.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  2. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 23.07.13, 21:29
  3. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •