Side 44 af 47 FørsteFørste ... 3441424344454647 SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 701

Emner: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

  1. #646
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Åh gud - "ingen tvinger mig til at læse med" argumentet....

    Jeg forbeholder mig retten til at skrive "stram op", når tuderiet når et vist niveau. Det har bestemt ikke været en kanon sæson og 19 mål i 17 kampe kunne sagtens skrige efter en ny angriber, men glasset herinde er pt lidt for halvt tomt. Æd den - det er min mening, den gode gamle danske "kom lad os brokke os" passer ikke ind i mit billede af vores selvfortåelse!
    Wow. Skal vi lade den stå alene som topmålet af stupiditet?

    Jeg tror, at jeg er nødt til at forklare dig nogle ting, for du har vist ikke fået det hele med, lille ven.

    1. Uanset om du kan lide det eller ej, så er dette et debatforum, herunder en transfertråd. Der diskuteres transfers frem og tilbage, mulige til- og afgange, glippede muligheder, potentielle emner mv. Dette er hvad der er foregået på de sidste 43 sider, og hvad der også vil ske i fremtiden.

    - at DU har én mening om transfervinduet berettiger dig ingenlunde til at påtvinge din selvforherligende, nedværdigende og arrogante attitude ned over andre brugere, som debatterer på dette forum.

    2. "Æd den"? Er det seriøst?
    - Burde DU ikke lige løsne remmen i din hvide Stone Island cap, så du kan få lidt blod til hovedet? Trække lidt op i Adidas-træningsbukserne, og måske stramme snoren i bukselimningen? Det var da det mest arrogante jeg længe har hørt.

    Smut ind og læs reglementet igennem endnu en gang inden du udtaler dig, og tænk dig om før dine fingre rammer keyboardet. Bevar en ordentlig tone, og læg arrogancen fra dig.

    Tak.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #647
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    >nedværdigende og arrogante attitude
    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    >topmålet af stupiditet
    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    >lille ven.
    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    >løsne remmen i din hvide Stone Island cap
    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    >Trække lidt op i Adidas-træningsbukserne
    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    >tænk dig om før dine fingre rammer keyboardet. Bevar en ordentlig tone, og læg arrogancen fra dig.


  4. #648
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Synes det virker som om at folk har en forventning om at Fc.København kan/vil hente samtlige spillere de kigger på
    Fx. - Martin Pusic
    Det kan godt være der har været forhandlinger.
    Det kan godt være vi har været interesserede:
    - men det kan osse være at Fc.København har valgt at sige nej - det kan sågar osse være der har været sagt fra FCK: " - På baggrund af det du har vist noget på et år i Superligaen - (på et hold der ligger under os - på et hold der spiller et andet system end os og da vi generelt har VIRKELIG dårlige erfaringer med angribere fra vores egen liga) så kan du få xx-antal kr i løn."
    Det er ikke sikkert at det har været nok for hr. Pusic - og så er FCM sprunget til og sagt haps
    Og så må vi jo se om det har været smart eller ej - Jeg er ihvertfald rimelig fortrøstningsfuld omkring foråret - måske ikke på at vi vinder guld, men Ståle har hentet spillere han kender - Ergo spillere han ved hvad kan fra dag1 og ikke en eller anden lottokupon fra argentina fordi det lyder smart.
    Der blev trodsalt hentet en ordenlig røvfuld spillere i sommers - lad dem nu lige komme ind på hinanden, så hjælper det sgu næppe så meget at hente 5 eller 10 spillere mere nu - vi har trodsalt hentet 3.. det er jo ikke fifa15 det her..

    Dog - Er sikker på Corner kommer til at bombe mål ind i foråret - bare vent ! :D

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #649
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,325

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Det lyder også til at Pusic bliver en ganske velbetalt herre og det er muligt at vi ikke var villige til at betale så meget for ham.

  7. #650
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    441

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Åh gud - "ingen tvinger mig til at læse med" argumentet....

    Jeg forbeholder mig retten til at skrive "stram op", når tuderiet når et vist niveau. Det har bestemt ikke været en kanon sæson og 19 mål i 17 kampe kunne sagtens skrige efter en ny angriber, men glasset herinde er pt lidt for halvt tomt. Æd den - det er min mening, den gode gamle danske "kom lad os brokke os" passer ikke ind i mit billede af vores selvfortåelse!
    Der skal sgu ubetinget tudes på vinduets sidste dag. Efterhånden som de sidste timer nærmer sig skal der højlydt jamres. Ingen 'last minute' shopping er som at blive snydt for en ligegyldig nytårsgave.

    Ståle må have en gammel kending fra Lillestrøm-HamKam-Wimbledon-FC Køln netværket, der kan hives op af hatten nu hvor Wolves kaninerne er brugt..
    FCK since 1992 - Love lasts forever🤍💙🤍💙🤍

  8. #651
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    852

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af DaddySallE Se meddelelser
    Der skal sgu ubetinget tudes på vinduets sidste dag. Efterhånden som de sidste timer nærmer sig skal der højlydt jamres. Ingen 'last minute' shopping er som at blive snydt for en ligegyldig nytårsgave.

    Ståle må have en gammel kending fra Lillestrøm-HamKam-Wimbledon-FC Køln netværket, der kan hives op af hatten nu hvor Wolves kaninerne er brugt..
    Hvorvidt der skal tudes eller ej er vel op til om folk er tilfredse eller ej. Eftersom det er et forum er det vel ok, både at være tilfreds og utilfreds, uden at blive skudt i skoene at man er arrogant eller andet, kan vi ikke komme tilbage til en god tone og transfersnak.? - selvom vi ikke er synderligt aktive.
    Sidst redigeret af Bakkedal : 02.02.15 kl. 22:57 Årsag: Brainfart

  9. #652
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    271

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Forstår ikke folks utilfredshed og piven over manglende indkøb. Vi har hentet 3 lovende spillere (Ludwig er jo også med i det vindue her) den ene med omkring de 70 PL kampe og en masse erfaring, den anden med en forhåbentlig stærk fremtid. Har folk glemt at vi købte et helt nyt hold i sommers og at en masse transfers nu igen igen kan gøre os sårbare pga tiden de nye skal bruge på at lære hinanden at kende på og uden for banen? Synes det er en forstærkning i sig selv at vi ikke har købt en masse spillere som direkte skal i start 11eren som kan give dårlig rytme med vores endelig stærke defensiv igen og med offensiven som der skal mangler en masse tid og træning..

    Fornuftigt og stærkt vindue af Ståle og co!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #653
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Forstår ikke folks utilfredshed og piven over manglende indkøb. Vi har hentet 3 lovende spillere (Ludwig er jo også med i det vindue her) den ene med omkring de 70 PL kampe og en masse erfaring, den anden med en forhåbentlig stærk fremtid. Har folk glemt at vi købte et helt nyt hold i sommers og at en masse transfers nu igen igen kan gøre os sårbare pga tiden de nye skal bruge på at lære hinanden at kende på og uden for banen? Synes det er en forstærkning i sig selv at vi ikke har købt en masse spillere som direkte skal i start 11eren som kan give dårlig rytme med vores endelig stærke defensiv igen og med offensiven som der skal mangler en masse tid og træning..

    Fornuftigt og stærkt vindue af Ståle og co!
    Det ENESTE jeg er STÆRKT utilfreds med, er at vi ikke handlede en angriber med x-factor, hvilket kan vise sig at koste mesterskabet (jeg har ikke afskrevet det).

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #654
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    566

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Ståle gør Status og er ikke helt unaturligt tilfreds med egen ageren, bemærkelsesværdigt er det dog at hverken Claude eller Kaca opremses i det samlede ind/ud regnskab. Personligt vil jeg vurdere at vi har fået en smule bedre balance i truppen men at vi samlet set er kommet svækket ud af vinduet målt på kvalitet i ind/ud på navnefronten. Endnu mere bemærkelsværdigt er det at Ståle til slut indikerer at vores ageren skal holdes op mod det økonomiske råderum. http://www.bold.dk/nyt/staale-blaast...transfervindue
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #655
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Jeg er meget enig, og jeg frygter det samme. Der er tale om en højreback på kun 24 år, som næsten har lavet dobbelt så mange mål og assists som vores førsteangriber, Cornelius. En højreback! De stats tyder på, at Johan Larsson er blevet for god til Allsvenskan, hvorfor han som minimum burde kunne tage springet til Superligaen. I stedet henter vi en 30-årig irlænding på en 6 måneder kontrakt.
    Det kunne også være at bemeldte Larsson havde andre ting han var mindre god til. Fx at stå snorlige i en fireback-kæde. Jeg kender ikke spilleren og har ikke set ham spille, men med de fornuftige offensive stats, så gætter jeg på, at andre og større klubber end BØF havde været interesseret, hvis han var en komplet back, der var skrigende god offensivt og pålidelig defensivt. Bl.a. kan man læse af Elfsborgs hjemmeside, at han er gammel angriber.

    Nedenstående er sakset herfra: http://www.svenskafans.com/fotboll/elfsborg/forum.aspx

    Namn: IFE_spars
    Sänt: 2015-02-02 16:12
    Johan har vart nyttig många fall med kontinuitet och en vilja att springa upp och ned på kanten.
    Själv har jag däremot alltid vart utav åsikten, vilket har mötts och lär mötas utav mothugg, att han är överskattad. Kan som sagt ge honom att hans offensiv är nyttosam, men han har en tendens att väldigt ofta undvika situationer och således sätta sina lagkamrater i svåra situationer. Ganska begränsad som fotbollsspelare egentligen och fortfarande positionssvag och svag defensivt.

    Kanske är valet Bröndby ett kvitto på att det faktiskt ligger något i det jag säger och har sagt?

    I övrigt får man tacka honom för hans kontinuitet. Det och bra lungor har vart nyttigt för Elfsborg.
    Andre skriver, at han er én af Allsvenskans bedste. Jeg gætter dog på, at med Ståles mindset in mente, så løber han skrigende bort mht. til at have en spiller af den type rendende i truppen. Vi må vente og se, hvad han er for en starut, men man kan håbe han er lidt Elanga-agtig i kanten, så BØFs forsvar kan sejle videre.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #656
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,186

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Ståle gør Status og er ikke helt unaturligt tilfreds med egen ageren, bemærkelsesværdigt er det dog at hverken Claude eller Kaca opremses i det samlede ind/ud regnskab. Personligt vil jeg vurdere at vi har fået en smule bedre balance i truppen men at vi samlet set er kommet svækket ud af vinduet målt på kvalitet i ind/ud på navnefronten. Endnu mere bemærkelsværdigt er det at Ståle til slut indikerer at vores ageren skal holdes op mod det økonomiske råderum. http://www.bold.dk/nyt/staale-blaast...transfervindue
    Jeg er meget enig i din vurdering. På papiret er vi måske faldet lidt i niveau med Ludwig for Pierre, Bjørn for Alex og Foley for Claudemir. Men som du også nævner, så er vores balance blevet bedre. Vi er styrket på de to pladser, hvor vi var tyndt besat (backs, angriber) og er svækket en smule på to positioner, hvor vi i forvejen var godt dækket ind (central midt, og venstrekant).
    Jeg lægger nu ikke noget i, at han ikke nævner Claudemir og Alex - det ser jeg bare som et udtryk for, at deres pladser er godt dækket ind alligevel.

    Der hvor jeg ser ham åbne en ladeport af fortolkningsmuligheder er kommentaren om økonomisk råderum. Det kan tolkes som en bredside til ledelsen eller som en undskyldning for et tyndt vindue.
    Når det er sagt, så tror jeg nu at det er rigtigt, at Ståle er tilfreds med vinduet.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #657
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Spørgsmålet er så om citatet er korrekt, eller om der ligger en journo-fortolkning i det med økonomien. Har han sagt det præcist som det står, så er det uden tvivl en undskyldning eller en forklaring for transfervinduets udfald ...

    "- Så har vi hentet Sigurdarsson på lån fra Wolverhampton med mulighed for køb. Han er en spiller, som har hele pakken. Han skal bare præstere det, vi ved, han kan, hvis han holder sig skadesfri. Så vi er tilfredse i forhold til det. Ud fra de rammer og det budget vi har, så mener vi, at vi har gjort det fornuftigt, siger han til TV2 Sport."

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    KK

  21. #658
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    I forhold til det økonomiske aspekt skal det også nævnes, at vores nuværende trup altså er pænt dyr i drift. Med udgangspunkt i en oversigt BT lavede sidst i 2014, ligger både Cornelius, De Ridder, Nicolai Jørgensen, Zanka, Antonsson og Pelle Nilsson på ligaens samlede top 10 liste over bedst betalte spillere. Cornelius selvfølgelig alene i front foran bl.a. Agger. Derudover hiver spillere som Johan Wiland og Christian Poulsen garanteret også en ordentlig hyre, ligesom vores nye ven Bjørn vel heller ikke har været helt billig, hans kontrakt i Wolves taget i betragtning.

    Det handler altså ikke kun om at kunne matche en markedspris for en spiller, men også om at kunne tilbyde ham en god lønpakke, der svarer til hans plads i hierarkiet. Her kunne det tyde på, at Ståle allerede i sommer fyrede det tunge skyts af og fik de spillere ind, han mente skulle danne FCK fremadrettet. Og ligemeget hvor meget jeg hader at se FCM lukke holdets få huller med etablerede spillere, imens vi ser passivt til, så respekterer jeg en sportslig ledelse, der tager højde for det økonomiske aspekt.

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #659
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I forhold til det økonomiske aspekt skal det også nævnes, at vores nuværende trup altså er pænt dyr i drift. Med udgangspunkt i en oversigt BT lavede sidst i 2014, ligger både Cornelius, De Ridder, Nicolai Jørgensen, Zanka, Antonsson og Pelle Nilsson på ligaens samlede top 10 liste over bedst betalte spillere. Cornelius selvfølgelig alene i front foran bl.a. Agger. Derudover hiver spillere som Johan Wiland og Christian Poulsen garanteret også en ordentlig hyre, ligesom vores nye ven Bjørn vel heller ikke har været helt billig, hans kontrakt i Wolves taget i betragtning.

    Det handler altså ikke kun om at kunne matche en markedspris for en spiller, men også om at kunne tilbyde ham en god lønpakke, der svarer til hans plads i hierarkiet. Her kunne det tyde på, at Ståle allerede i sommer fyrede det tunge skyts af og fik de spillere ind, han mente skulle danne FCK fremadrettet. Og ligemeget hvor meget jeg hader at se FCM lukke holdets få huller med etablerede spillere, imens vi ser passivt til, så respekterer jeg en sportslig ledelse, der tager højde for det økonomiske aspekt.
    Det virker godt nok som en meget søgt undskyldning. Når du remser truppens højtlønnede spillere op kan du tage med i betragtning, at 2014 også bød på farvel til meget dyre spillere som Santin, Mellberg, Jacobsen, TK, Bolanos, Braaten og nu Claudemir samt Bengtsson - for bare at nævne nogle. Disse spillere har med sikkerhed ikke været lavere lønnet end de nuværende, tværtimod.

    Så er der selvfølgelig noget sign on fee etc. Men nu har Ståle jo selv været ude at sige, at der ikke er brugt ret mange penge på nye spillere. Så hvis det her er hvad det udvidede budget kan holde til, forudsiger jeg en meget svær vej til CL-ottendedels finale.

  24. #660
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,325

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er meget enig i din vurdering. På papiret er vi måske faldet lidt i niveau med Ludwig for Pierre, Bjørn for Alex og Foley for Claudemir. Men som du også nævner, så er vores balance blevet bedre. Vi er styrket på de to pladser, hvor vi var tyndt besat (backs, angriber) og er svækket en smule på to positioner, hvor vi i forvejen var godt dækket ind (central midt, og venstrekant).
    Jeg lægger nu ikke noget i, at han ikke nævner Claudemir og Alex - det ser jeg bare som et udtryk for, at deres pladser er godt dækket ind alligevel.

    Der hvor jeg ser ham åbne en ladeport af fortolkningsmuligheder er kommentaren om økonomisk råderum. Det kan tolkes som en bredside til ledelsen eller som en undskyldning for et tyndt vindue.
    Når det er sagt, så tror jeg nu at det er rigtigt, at Ståle er tilfreds med vinduet.
    På venstrekanten har vi Nicolai som har en yderst uheldig skadeshistorik og hans afløsere er Toutouh eller Delaney som ikke har formået at levere særlig prangende præstationer på venstrekanten, så her synes jeg vi er dækket rigtig dårligt ind. Når det bliver sammenholdt med at Gislasson er en skygge af sig selv og Amankwaa har svært ved at blive afgørende, så ser det ikke ud til at vores kantspil bliver bedre her i foråret og det kan blive katastrofalt hvis Nicolai bliver skadet igen.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Sæsonkort 2014/2015 - information
    By tobynator in forum Home & Away
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 16.12.14, 10:36
  2. Offensiven 2014/2015 i tal og grafik
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.10.14, 19:55
  3. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  4. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  5. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •