Side 28 af 138 FørsteFørste ... 18252627282930313878128 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Gætter på at rigtig mange bruger lidt rigelig tid på FM og lignende :)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #407
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Og det er præcis hvad det handler om, tror jeg. Samt årsagen til at midlerne allokeres.

    Man kan se at Kusk og Ankersen er mulige netop nu på nogle økonomiske betingelser, man er i stand til at gabe over. Og den sportslige analyse peger på, at netop højresiden - særligt med Dannys skade - er problematisk svag. Samme analyser bør også pege på, at det centrale forsvar har brug for et ungt tilskud. En spiller som kan presse Antonsson (og Nilsson, men det er så ikke svært...), og her er Helander et glimrende bud, som jeg ser det. Derudover har man behov for enten et lejemål eller en transfer i angrebet.

    Investeringer i det niveau vil i min bog gøre København til automatisk favorit til næste års mesterskab. Så det er godt at se villigheden tilsyneladende eksisterer.

    Truppens løn + afskrivninger + transfer og sign-on af Kusk, Ankersen, Helander og en angriber + et mindre råderum til vinterens vindue - det er sådan rundt regnet 150 millioner for sæsonen, gætter jeg på.

    Ambitiøst og stærkt.
    Jeg er stadig lidt bekymret mht. vores offensiv, såfremt de handler, du nævner, går igennem.

    Den centrale midt kommer der intet offensivt fra, det ved vi. Det efterlader backs, kanter og angribere til at udgøre en trussel fremad banen. Til sommer ser vores spillere, der på nuværende tidspunkt er klar, til de fire forreste positioner således sådan her ud:

    NJ
    De Ridder
    Gislason
    Toutuh (meget tvivlsom)
    Verbic
    Felfel

    Vi må forvente afsked med Pourie og nok også Gislason, hvis bestyrelsens udmeldinger om, at vi ikke længere lader folk gå på fri transfer, holder stik. Dertil tilfører vi helt sikkert en kantspiller mere og en angriber. Det giver os 6 spillere (måske 7 med Toutouh), der er klar til at starte, når den nye sæson går igang, til 4 pladser. Blandt dem er så Felfel, som er en udviklingsspiller, Verbic, som ingen reelt kender niveauet af, og De Ridder, som jo ikke just er en farlig mand. Heri slet ikke medregnet mulige skader i opstarten.

    Jo mere jeg regner på det, desto mere tror jeg, at vi kommer til at se mere end 2 offensive tilføjelse til den nye sæson. Jeg håber på en kant og angriber med x-faktor. Dernæst et par stykker på leje til vi har vores unge spillere retur.

    Kommer Ankersen og Helander stadigvæk, er det super. En klub af vores størrelse SKAL simpelthen også have dobbeltdækning på ALLE pladser!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #408
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,441

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-med-x-faktor

    Manageren fortæller bl.a., at man udover Verbic forventer at hente en-to spillere med mere X-faktor og som kan score mål.


    http://tipsbladet.dk/nyhed/nicolai-j...en-stor-opgave

    Nicolai forventer at blive i det mindste en sæson endnu - som angriber.


    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...r-maal/5556355

    Peter Wettergren får ros.

  6. #409
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Benjamin Verbic lavede to kasser i dag. Det bliver sgu spændende at se om han kan videreføre det målsnit dér til suppen.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #410
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Helt klart den bedste kamp af Verbic af de seneste 3 - men på en billig baggrund mod Sloveniens oprykker, og kommende nedrykker. Han burde have scoret et par stykker mere, men hans andet mål var høj klasse. Som nævnt tidligere så er han rigtig god når han bliver retvendt, men han har store defensive mangle - han har lidt samme opgaver som NJ - hvor han og modstanderen godt ved at det er ham der skal skabe det. Dermed arbejder han overhovedet ikke defensivt, så det bliver nok lidt af en udfordring for ham.

    Han tager i øvrigt alle frispark med høj præcision, og så var han anfører for 3. kamp i træk.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #411
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Scoring, har du tilknytning til Slovenien siden du følger ligaen?

  11. #412
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Mon ikke bare der er interesse for Benjamin Verbic. Highlights er på youtube:

    https://www.youtube.com/watch?v=wBzo5m2c7Ek

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #413
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Mon ikke bare der er interesse for Benjamin Verbic. Highlights er på youtube:

    https://www.youtube.com/watch?v=wBzo5m2c7Ek
    Er jeg den eneste der har svært ved at se forskel på de to holds trøjer? Vildt at de får lov at spille i dem.
    ...

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #414
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Scoring, har du tilknytning til Slovenien siden du følger ligaen?
    Jeg har en del kollegaer fra østeuropa, der er ligeså tosset med fodbold som jeg selv - dog ingen fra Slovenien. Men rygterne spredes jo i nærområdet, ligesom vi i DK godt ved at Bahoui og Elyounoussi er de mest interessante navne i Norden. Nogle kendte godt navnet Verbic som helt sikkert er den mest spændende spiller i den slovenske liga, så jeg synes det var interessant at se et par kampe med ham.

    Efter udmeldingen om at vi kommer til at kigge nærmere på østeuropa i fremtiden, kunne jeg selvfølgelig ikke lade være med at forhøre mig om der var noget interessant - og det var der, endda en gut der har sin fodboldopdragelse i samme land og klub som Verbic.

    Roman Bezjak. Spiller for Ludogorets og er transferfri fra sommer af. Var et særdeles varmt navn sidste sommer hvor Ludogorets spillede EL gruppespil, og vandt 5 ud af 6 kampe i en gruppe med PSV og Dinamo Zagreb (de slog bl.a. Lazio ud af kvalifikationen). Han var ønsket af Werder Bremen, West Brom, Parma og Man. United scouts skulle have været til en EL kamp og synet ham i 1/8 finalen mod Valencia. Han scorede 20 mål i alle turneringer - men i år er det gået knapt så godt hvor han har været meget inde og ude af holdet - men trods alt spillede 4 ud af deres 6 kampe i CL.

    Han er ikke en målmaskine, men beskrives som en utrolig klog spiller med en fandens god højre fod.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. #415
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg håber på Damen. Hull ligger til nedrykning, og Damen var glad for København. Og han har vidst også udtalt, at han gerne vil tilbage til FC København engang. Jeg synes, engang skal være nu.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #416
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Damen er vel mindre realistisk end Bendtner, tror det bedste vi kan ende op med bliver Vibe eller lign ,hvornår skal vi i gang med el kval kampe ? Jo længere tid vi har is i maven med at handle jo større chance er der for nogle profiler bliver "desperat " og ser os som den bedste løsning. Men samtidig skal vi jo gerne have samlet holdet så hurtigt som muligt

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #417
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Jeg håber på Damen. Hull ligger til nedrykning, og Damen var glad for København. Og han har vidst også udtalt, at han gerne vil tilbage til FC København engang. Jeg synes, engang skal være nu.
    Damen spiller fantastisk i Hull og har leveret fra dag 1 af, der er ingen chance for at han kommer til København endnu. Skulle han endelig sælges blev det til en anden PL klub. Vi må vente mindst 2 år endnu før de sender ham videre fra England.
    Yderligere har han kontrakt til sommeren 2017, med en option for en års forlængelse.


  21. #418
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,189

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Helt klart den bedste kamp af Verbic af de seneste 3 - men på en billig baggrund mod Sloveniens oprykker, og kommende nedrykker. Han burde have scoret et par stykker mere, men hans andet mål var høj klasse. Som nævnt tidligere så er han rigtig god når han bliver retvendt, men han har store defensive mangle - han har lidt samme opgaver som NJ - hvor han og modstanderen godt ved at det er ham der skal skabe det. Dermed arbejder han overhovedet ikke defensivt, så det bliver nok lidt af en udfordring for ham.

    Han tager i øvrigt alle frispark med høj præcision, og så var han anfører for 3. kamp i træk.
    Jeg tror det er for tidligt, at bedømme hans defensive egenskaber. Han spiller på et hold, hvor han er stjernen og formentlig ikke har de store defensive arbejdsopgaver.

    Man kunne forøvrigt se hele kampen i går på stream hos Bet365. Og der så man imo en spiller som er klasser over de andre på banen. Jeg synes egentlig der var lidt Messi over ham og den måde han tid tider var overlegen på. Det lignede lidt i driblinger og i de to afslutninger, og generelt den måde hvor han kunne tage bolden og skabe noget, når han ellers gad - lidt som Messi, når Barca er gået i stå. Det så også ud som om, at han havde lidt samme frie rolle.
    Forøvrigt lavede han udover målet en aktion, som lignede lidt Messis geniale mål mod Bayern blot i den anden side af feltet. Her rykker han lidt på samme måde forbi en mand (som dog ikke falder) og chipper over målmanden - men desværre også lige forbi mål.

    Alt i alt ser han ud fra kampen i går meget spændende ud. Han var niveauer over de andre, som dog også var virkelig ringe. Men han har et godt drev, virkelig gode driblinger og han sparker godt på kassen.

  22. #419
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Tror vi skal Være lidt forsigtige med han, han er ung ny spillestil og land. Han ser lovende ud ja men han trænger nok 4-6 måneder Før han er klar ! Derfor må den forhåbentlig nye højre kant gerne Være fra DK eller så pas god han kan gøre en forskel fra 1 dag

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #420
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Tror vi skal Være lidt forsigtige med han, han er ung ny spillestil og land. Han ser lovende ud ja men han trænger nok 4-6 måneder Før han er klar ! Derfor må den forhåbentlig nye højre kant gerne Være fra DK eller så pas god han kan gøre en forskel fra 1 dag
    Med Adi i mente så er jeg også skeptisk overfor at give ham for meget vægt på skuldrene fra dag 1, ikke så meget fordi jeg ikke tror på Verbic i det lange løb, men i det korte løb ser det lidt svært ud, specielt med Scorings rapporter om hans manglende defensive engagement.
    Jeg håber inderligt at vi signer 2 wings/kanter mere, en til hver side. Måske en 30-33 årig som har lyst til at lære lidt fra sig til venstrekanten, en som ikke nødvendigvis er fra øverste hylde.
    Der er brug for konkurrence på hele holdet, men også støtte til de unge. Især en spiller som Verbic som ikke er vant til ligaen og de defensive pligter skal have en at læne sig op ad.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •