Side 48 af 138 FørsteFørste ... 38454647484950515898 ... SidsteSidste
Viser resultater 706 til 720 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #706
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,082

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKrogh Se meddelelser
    Fy for pyffer hvor ser ham Yassine Chikhaoui vild ud. Han er jo en kloning mellem Zlatan og Zidan eller for den sags skyld Zidane. Han kunne være sjov at se i Parken. Tror bare de betaler ganske fine lønninger i Schweiz. Så bliver nok svært.

    Står ros til Albinus1985 for et flot gennemarbejdet indlæg. Dejligt med lidt beskrivelse og link til at underbygge ens forslag i stedet for bare et navn.
    Han ville helt sikkert bringe noget x faktor men synes han minder mere om en erstatning til NJ10. Men ville helt sikkert bringe flair og kreativitet til et FCK hold der skriger efter disse kvaliteter i mine øjne.

    Kunne også være man skulle overveje at sælge NJ10 til sommer. Manden er meget skadet og er begyndt at få KÆMPE stjernenykker ala N'Doye i hans sidste tid i klubben. Ved godt at 90%af vores kreativitet ryger med et salg, men muligheden for at tjene penge på ham bliver ikke større end de er nu....
    Sidst redigeret af phillipo : 25.05.15 kl. 20:49

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #707
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKrogh Se meddelelser
    Fy for pyffer hvor ser ham Yassine Chikhaoui vild ud. Han er jo en kloning mellem Zlatan og Zidan eller for den sags skyld Zidane. Han kunne være sjov at se i Parken. Tror bare de betaler ganske fine lønninger i Schweiz. Så bliver nok svært.

    Stor ros til Albinus1985 for et flot gennemarbejdet indlæg. Dejligt med lidt beskrivelse og link til at underbygge ens forslag i stedet for bare et navn.
    Jeg stoppede videoen med Yassine Chikhaoui efter mindre end tre minutter. Det var rigeligt til at se flere ting: YC er vildt god,YC er en ønskespiller for FCK, og YC er med garanti for dyr til en dansk sølvvinder. Men jeg ville elske at se ham i den hvide løvetrøje, og hvis han bare kunne holde sig skadesfri i tre kampe, så har han tjent 9 point på kontoen i Superligaen.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #708
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Lyder spændende med Peter A , men lyder også som om at man ikke rigtig prøve sig på Lord ! Men der skal interessen vil også komme fra hans side Før man virkelig prøver ?

  6. #709
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Nu når jeg alligevel er i gang med listerne, tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne lave en om angribere på det sydamerikanske markedet også. Specielt i kølvandet på Langes mulige besøg i det sydlige. I dette tilfælde vælger jeg kun at tage unge spillere på listen, da jeg simpelthen ikke ser det som en mulighed at hente spillere på 25+. ´Det skal desuden siges, at disse spillere blot er folk jeg finder realistiske, da jeg sagtens kunne have nævnt et hav af spillere i både Brasilien og Argentina, som sandsynligvis aldrig ville være aktuelle i FCK. Jeg har derfor konsekvent udelukket folk fra Brasilien, da det først og fremmest ikke virker til at være et marked vi kigger på, samt dét at hvis der virkelig var en spændende spiller, så er der med garanti større klubber end FCK ude med snøren.

    Argentina:

    Lucas Melano – 22 år – Lanus – Kant/Angriber – Han har tidligere været rygtet til FCK, og allerede dengang var han et relativt varmt navn i argentinsk fodbold. Han er, på trods af hans 1.87cm, en meget teknisk og hurtig spiller. I bund og grund minder han måske lidt om Nicolai Jørgensen, og der kan derfor ikke være den store tvivl om denne spillers aktualitet. Han er ikke en vanvittigt målfarlig herre, men virker generelt til også at have et godt blik for sine medspillere, og så besidder han også den x-factor vi mangler. Video : https://www.youtube.com/watch?v=873uD_aNA30

    Guido Carrillo – 24 år – Estudiantes – Angriber – Endnu en argentiner der tidligere har været rygtet til, og med hans statur (1.91) kunne han sagtens være et bud på en angriber i den nuværende situation. Ikke kun af statur, men også spillemæssigt minder han om Corner og er i denne sæson noteret for 18 mål og 4 assist i samtlige turneringer. I mine øjne er denne ét af de både bedste og samtidigt mest spændende bud på en eventuel sydamerikansk forstærkning. Video : https://www.youtube.com/watch?v=DziMKdwUAts

    Colombia:

    Harold Preciado – 20 år – Deportivo Cali – Angriber – Der var én herinde der nævnte ham for ikke så lang tid siden, og det er fuldt forståeligt. Han er en meget klog angriber, som placerer sig korrekt stort set hver gang, med en rigtig fin sparketeknik, samt et helt udmærket tempo og en fin teknik. En typisk goalgetter med 33 mål i de sidste 64 kampe, som bestemt ikke siger så lidt. Video : https://www.youtube.com/watch?v=E0YsCivC8NE

    Carlos Ibargüen – 19 år – Cortulua – Angriber – Ham har jeg selv nævnt herinde før, men han skal da også have en plads på min liste. Meget spændende spiller, som er bomstærk og målfarlig, med en rigtig god sparketeknik, som suppleres vel med hans fart både med og uden bold. Han udviser også en enorm fightervilje, som vi jo godt kunne bruge. Video : https://www.youtube.com/watch?v=hkg3nczvgYs

    Rafael Borré – 19 år – Deportivo Cali – Angriber – En ret komplet angriber, som dog lige mangler 5-10 centimeter for rigtigt at kunne true i luftrummet. Han er dog en stensikker afslutter, med et fint tempo og en udmærket teknik. Han blev inden de sydamerikanske u-20 mesterskaber udråbt til en af Colombias helt store stjerner, og han fik da også scoret to mål i turneringen. Han har alt i alt scoret 15 mål i 29 kampe indtilvidere. Bestemt en spændende spiller. Video : https://www.youtube.com/watch?v=4auwyBivwXU

    Uruguay:

    Michael Santos – 22 år – River Plate Montevideo – Angriber/Kant – Jeg må ærligt indrømme at jeg aldrig har set ham spille, eller for den sags skyld kunne finde noget videomateriale, så jeg har ingen anelse om hvordan han er, men mål laver han altså. 30 mål i de sidste 65 kampe taler for sig selv, og det er sådan set derfor at han er med på listen.

    Jaime Baez – 20 år – Defensor Sporting Club(på lån fra Juventud de las Piedras) – Angriber – Kaldt ”den nye Suarez”, og er derfor også blevet rygtet til Liverpool i vinters, men det ville ikke være overraskende hvis det udelukkende var på grund af hans prædikat at han er blevet kædet sammen med dem. Han er en hurtig spiller, med et rigtigt godt spark og en meget fin teknik. Han er muligvis ude for vores rækkevidde, det skal jeg ikke kunne sige, men han er i mine øjne en af de mere interessante på listen, så ham må vi for min skyld gerne hente. Video : https://www.youtube.com/watch?v=tMmif8vsxqQ

    Gastón Pereiro – 19 år – Nacional Montevideo – Off midt/Kant – Ja, jeg ved det, han er ikke angriber, men han skulle bare med på listen. Han er en fuldstændig komplet offensiv spiller, med et super spark, god fysik, fint tempo og hovedspil, samt et solidt overblik og teknisk niveau. Han har tidligere været rygtet til Atletico Madrid, så helt ukendt er han desværre ikke. Det ville nok også kræve en pæn sum penge til manden, hvis man skulle lokke ham op i det kolde nord. Men for fanden jeg krydser fingre for at han er én af dem vi muligvis holder øje med. Video : https://www.youtube.com/watch?v=EFccMigu9RE

    Paraguay:

    Fernando Fernández – 23 år – Guaraní – Angriber – En spiller hvis evner på bolden måske ikke er de mest åbenlyse, men med en fantastisk placeringsevne og afslutningssikkerhed har han sikret sig intet mindre end 43 mål i 58 kampe siden 2013 i den Paraguayanske Primera Division. Han er i hvert fald interressant baseret på hans målsnit. Video : https://www.youtube.com/watch?v=sW15p5RRDig

    Boblere: Sebastián Rincon, Facundo Peraza, Miller Bolanos, Maximiliano Giusti, Jeison Lucumí, Rodrigo Amaral, Alfredo Morelos

    EDIT: Av, nu er mit arbejde røget i vasken, men hvis ellers at det er sandt at det er Fernando Fernandez, så ramte jeg da i det mindste rigtigt...

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #710
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Paraguay:

    Fernando Fernández – 23 år – Guaraní – Angriber – En spiller hvis evner på bolden måske ikke er de mest åbenlyse, men med en fantastisk placeringsevne og afslutningssikkerhed har han sikret sig intet mindre end 43 mål i 58 kampe siden 2013 i den Paraguayanske Primera Division. Han er i hvert fald interressant baseret på hans målsnit. Video : https://www.youtube.com/watch?v=sW15p5RRDig

    Boblere: Sebastián Rincon, Facundo Peraza, Miller Bolanos, Maximiliano Giusti, Jeison Lucumí, Rodrigo Amaral, Alfredo Morelos

    EDIT: Av, nu er mit arbejde røget i vasken, men hvis ellers at det er sandt at det er Fernando Fernandez, så ramte jeg da i det mindste rigtigt...
    Den sidste bemærkning forstår jeg ikke. Er der noget nyt?

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #711
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Den sidste bemærkning forstår jeg ikke. Er der noget nyt?
    Tjek gerne denne tråd ud; den fik en lille revival i går aftes. http://sidelinien.dk/forums/showthre...gentina)/page3

  11. #712
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    140

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvad med Simon Makienok?

    Hans kvaliteter er åbenlyse og så laver han mål. Ved mange vil have problemer med det, men jeg husker godt dengang, at Peter Møller blev hentet og til sidst var cult i klubben!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #713
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsFCK Se meddelelser
    men jeg husker godt dengang, at Peter Møller blev hentet og til sidst var cult i klubben!
    Det var vist før der var noget der hed prol og mentalitet vstgn..............


  14. #714
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    140

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Skal vi ikke kigge på mandens evner fremfor prol og mentalitet vstgn?

  15. #715
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsFCK Se meddelelser
    Skal vi ikke kigge på mandens evner fremfor prol og mentalitet vstgn?
    Nej......bare nej, desuden har Fck allerede en høj boldmongol væltende rundt i angrebet, og så er der desuden 1000 andre grunde til han ikke skal til København, skal vi starte med Ibinok konceptet?
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  16. #716
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ikke mere Makienok: Må han få et godt og rigt fodboldliv et andet sted end i FCK :-)

    In other news: At Willam Kvist træner med i klubben for tiden er utvivlsomt ikke andet end en vennetjeneste og sådan, men det er til gengæld godt at høre, at vi tilsyneladende stadig følger Aboubakar Keita. Det må næsten betyde, at vi fortsat kan regne med at skrive med ivorianeren til november, hvor han fylder 18 år. Der må være noget ved ham, når vi nu har holdt kontakten i over et år.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #717
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Fernando Fernández – 23 år – Guaraní – Angriber – En spiller hvis evner på bolden måske ikke er de mest åbenlyse, men med en fantastisk placeringsevne og afslutningssikkerhed har han sikret sig intet mindre end 43 mål i 58 kampe siden 2013 i den Paraguayanske Primera Division. Han er i hvert fald interressant baseret på hans målsnit. Video : https://www.youtube.com/watch?v=sW15p5RRDig
    Hvis ham her er et seriøst bud på et indkøb, så håber jeg godt nok det er i en rolle som udviklingsspiller. Jeg har ikke set hele videoen, men jeg antager at de første 3-4 minutter giver et retvisende billede. Bevares, han ved hvor målet står, men altså - han scorer jo alle sine mål på omstillinger eller i stort set upressede situationer. Og det foregår på et niveau som jeg ikke tror det ville være fair at sammenligne med dansk 1. division (altså fair over for sidstnævnte). Jeg tror han ville falde totalt igennem, hvis man smed ham direkte ind i Superligaen, så det håber jeg virkelig ikke er planen.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #718
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Hvis ham her er et seriøst bud på et indkøb, så håber jeg godt nok det er i en rolle som udviklingsspiller. Jeg har ikke set hele videoen, men jeg antager at de første 3-4 minutter giver et retvisende billede. Bevares, han ved hvor målet står, men altså - han scorer jo alle sine mål på omstillinger eller i stort set upressede situationer. Og det foregår på et niveau som jeg ikke tror det ville være fair at sammenligne med dansk 1. division (altså fair over for sidstnævnte). Jeg tror han ville falde totalt igennem, hvis man smed ham direkte ind i Superligaen, så det håber jeg virkelig ikke er planen.

    /Simon
    Altså. Jeg er jo ikke ganske uenig i ovenstående, men når man så omvendt ser på, hvad især de Pape i denne sæson har pisset væk af chancer på omstillinger og upressede situationer efter forsvarsfuckups, så er Fernando måske alligevel ikke så langt fra at kunne bidrage med det samme :-/
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    /J!

  22. #719
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Hvis ham her er et seriøst bud på et indkøb, så håber jeg godt nok det er i en rolle som udviklingsspiller. Jeg har ikke set hele videoen, men jeg antager at de første 3-4 minutter giver et retvisende billede. Bevares, han ved hvor målet står, men altså - han scorer jo alle sine mål på omstillinger eller i stort set upressede situationer. Og det foregår på et niveau som jeg ikke tror det ville være fair at sammenligne med dansk 1. division (altså fair over for sidstnævnte). Jeg tror han ville falde totalt igennem, hvis man smed ham direkte ind i Superligaen, så det håber jeg virkelig ikke er planen.

    /Simon
    Jeg er enig, og da jeg lavede listen var han da også kun med på grund af hans meget imponerende målsnit. Jeg synes at stort set alle andre på listen er mere interessante, samt det fact at de fleste af dem, med stor sandsynlighed, også besidder et større salgspotentiale Men hvad pokker, Lange og Jansson ser måske noget i ham som vi ikke gør.

  23. #720
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Syntes ikke det er rigtig tidspunkt at eksperimentere med nye spillere fra Sydamerika! ! Mesterskabet skal hjem nu !! Brug pengene på spillere der fra 1 dag kan gøre en forskel!

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •