Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 867

Emner: North

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Jeg tror det bliver Mertz som kommer tilbage ind - på trods af det beef som er sket over det sidste.
    Kan ikke se der skulle være nogen bedre løsning for begge parter? Men spændende bliver det, med tanke på der er ferie nu og derefter Master i Stockholm.
    Jeg synes, at hele forløbet omkring bænkningen af mertz var meget mærkværdig. Der var ingen reaktion blandt de resterende spillere, som tydede på, at de ikke var enige i, at mertz skulle bænkes. Der var umiddelbart efter bænkningen en del positiv twitter-aktivitet omkring turen til Valencia og det virkede egentlig lidt koldt ifht. at mertz lige var blevet bænket. Derudover var hver som en af de andre spillere (frit fra hukommelsen) meget begejstrede for mixwell både for så vidt angik hans spil og hans personlighed. Særligt MSL's interview, hvor han sagde at han ville have en der spillede klogt og fraggede meget lod til at være rettet mod mertz.

    Med andre ord, så virker det ikke oplagt at mertz vender tilbage til start-5'eren. Rent spillemæssigt er jeg ikke enig i dette. Vi bør efter min opfattelse have 5 danske spillere og der er der egentlig kun CadiaN og Natosaphix som reelle muligheder til awp'en. Med CadiaN kunne vi få en ny IGL (måske det rigtige valg på sigt), men så er det den sportslige ledelse og ikke MSL, som skal vælge det. Og så skal MSL ud efter majoren.. Nato er den, der kan gå ind som den bedste 1 til 1 erstatning for mertz. Han er i mine øjne mere solid og "klog" i sit spil end mertz, men også mindre flashy og mobil. Og flashy er jo til tider en god ting.. Men er han det, som gør North til et top-5 hold? Langt fra. Men måske det er det, der skal til for at valde og kjaerbye kan skinne, som de stjerner de jo ret beset er?

    Hvad der er af internationale AWP'ere har jeg ikke styr på (jdm blev nævnt tidligere), men jeg vil blive slemt skuffet, hvis vi går ud og henter en middel-god international spiller som jdm eller cromen (nævnt andetsteds i tråden). Hvis det skal være internationalt, så skal det være fra øverste hylde og det kan jeg ikke lige se for mig sker.
    Sidst redigeret af Fagerlund : 26.07.18 kl. 15:55

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    600

    Re: North

    Nu bliver det spændende. Woxic er ude med "personlige problemer" for hellraisers i IEM Shangai. Jeg kan ikke gennemskue om han er låst pga minor som de kvalificerede sig fra, men det ville være en drømmesigning hvis det blev ham på awp'en. Jeg ved ikke hvordan hans engelske er, men han er vel nemt i top 5 over bedste awp'ere i verden. Uden ham er hellraisers ingenting.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    https://youtu.be/jZhPyAzyjAg?t=4m46s

    Lidt selvindsigt i dårlige beslutninger? Det er jo helt sindsygt at se fra North
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Nu bliver det spændende. Woxic er ude med "personlige problemer" for hellraisers i IEM Shangai. Jeg kan ikke gennemskue om han er låst pga minor som de kvalificerede sig fra, men det ville være en drømmesigning hvis det blev ham på awp'en. Jeg ved ikke hvordan hans engelske er, men han er vel nemt i top 5 over bedste awp'ere i verden. Uden ham er hellraisers ingenting.
    Den bed jeg også mærke til igår. Og jeg tænkte også med det samme på om han var på vej til Danmark. Men sådan som jeg forstod det på HLTV, så er han desværre låst, og dermed ikke en mulighed.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Nu kender jeg ikke så meget til Niko, men er det overhovedet en opgradering? Eller er det bare ren panik før lukketid?

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Jeg har set ham i heroic en del, men er bestemt i tvivl om det er en upgrade.

    Han er en rigtig fin spiller men bestemt ikke en awper. Så det er endnu engang at MSL fejler med at integrere en awper ordentlig i hans system.

    Men Niko har et godt aim og virker som en rolig spiller. Hans Deagle er nogen gange til at forveksle med den bosniske Niko. Jeg havde dog håbet på en udenlandsk awper nu når det blev testet..
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: North

    Niko er ikke en awp'er, men jeg synes han er virkelig dygtig. Igår spillede han for Optic som standin i stedet for K0nfig, og formåede at blive topfragger på Train, og havde 2. flest kills på de 2 andre maps. Han er mere rutineret end Mertz, og synes han generelt spiller godt. Han er også den bedste på Heroic, omend det er et noget tyndt hold efterhånden.

    Problemet er, at der ikke er mange alternativer i øjeblikket. Næsten alle de bedste spillere er allerede låst til majoren, hvorfor det ikke giver mening for North at signe dem.

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    600

    Re: North

    Niko er en spøjs type. Han er gamer med stort g. Overvægtig og akavat når der er kamera på. Jeg husker et af de her Astralis programmer på DR, hvor Kasper Hvidt holder et foredrag om hvordan rfrsh holdene kan forbedre sig ved at opføre sig mere som atleter, og Niko mest af alt er fokuseret på wienerbrødet, der stod på bordet. Hvis planen er at køre videre med fem riflere er Niko vel tæt på bedste danske bud (hvis vi antager at Astralis spillerne er uopnåelige). Hvis det betyder at aizy eller MSL skal awp'e, havde jeg klart foretrukket at køre videre med mertz til efter majoren, hvorefter cadian eller måske endda Jugi kunne hentes. Hvis de gerne ville være internationale synes jeg de skulle snuppe zywoo hurtigst muligt. Han er det mest lysende talent på scenen og spiller for et skod hold.

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Ja jeg husker også godt den scene, hvor Kasper Hvidt står oppe i Rfresh kontoret og fortæller om at leve sundt til en flok CS nørder. Det var Gamerne går jeg ud fra, hvor de følger både Valde (dengang Heroic), Es3tag (Tricked og derefter Heroic for at erstatte Valde), Device, Nato og en kvindelig spiller (mimi?). Man får ihvertfald også et klart billede af hvorfor det nok ikke er realistisk med Valde til Optic, selv hvis han skulle begynde at blive utilfreds i North. For ham og Snappi ligner ikke bedste venner. De kan ses her, faktisk en ganske fin serie.

    https://www.dr.dk/tv/se/gamerne-danm...sstjerner-3#!/


    Jeg må sige jeg ikke tror på Jugi gider til North foreløbigt, og jeg tror ikke North er villig til at betale den pris det ville koste (Optic gav utrolig mange penge for ham og Snappi). Optic er meget svingende, men har trods alt formået nogen ok resultater og kval til majoren, de kunne nemt ende med at være bedre end MSL's Elo hell i North.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    600

    Re: North

    Nu spekuleres der i nato til North. Sprout er netop blevet annonceret som deltager til et eller andet lan og nato er ikke på billedet. Det kunne tyde på at han er på vej videre, og North ville være mest oplagt. Link nedenfor. Jeg tænker ikke han er den store opgradering i forhold til mertz. De er nogenlunde lige uerfarne og ingen af dem har spillet tier 1 CS. Nato er helt sikkert mere moden og skarpere at høre på, men ud over det er det svært at se forskellen.
    https://twitter.com/gamesclashpro/st...948033/photo/1

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,754

    Re: North

    Så blev det officielt - mertz til Heroic, og (den falske) niko til North. Lån frem til oktober.
    Jeg har svært ved at se, at det skulle løse noget som helst.

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    Så blev det officielt - mertz til Heroic, og (den falske) niko til North. Lån frem til oktober.
    Jeg har svært ved at se, at det skulle løse noget som helst.
    Jeg synes efterhånden, at det har udviklet sig til en farce det her. Ja, niko kunne være en rigtig god erstatning for aizy, men for mertz? Det giver bare ingen mening.

    Det virker på mig amatør-agtigt, at bænke mertz kort tid før Masteren for så at tage en rifler ind på en låneaftale. Man burde efter min klare overbevisning have kørt videre med mertz til og med majoren. Hvis man så ønskede at lave en udskiftning, så kunne man gøre det derefter. Det ville være oplagt at finde en afløser til aizy og måske tilmed MSL (gisp).

    Nu står vi så uden awp'er til de to næste events (inkl. major) og hvad skal vi så gøre efter majoren? mertz kommer jo næppe tilbage og så skal vi til at køre helt uden awp'er? Eller skal aizy til at awp'e fast? Eller endnu værre, MSL?

    Den her låneaftale befordrer tonsvis af spørgsmål og sender os kun endnu længere væk fra at kunne konkurrere i tier 1 inden for det næste år. Men hey, hvis der er nogen som kan se pointen så hører jeg meget gerne!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: North

    Well North har jo sagt, at de ikke kan finde en AWP'er de kan bruge lige nu. Der er kun en dansk der er god nok, han spiller for Astralis. De prøvede at spille på engelsk, de vandt turneringen, men valgte ikke at fortsætte ned af den løbebane.
    Så nu prøver de uden AWP'er indtil der kommer en der er god nok eller mertz får noget mere erfaring.

    Hvad skal de ellers gøre?
    Death by football!

  18. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af A Se meddelelser
    Well North har jo sagt, at de ikke kan finde en AWP'er de kan bruge lige nu. Der er kun en dansk der er god nok, han spiller for Astralis. De prøvede at spille på engelsk, de vandt turneringen, men valgte ikke at fortsætte ned af den løbebane.
    Så nu prøver de uden AWP'er indtil der kommer en der er god nok eller mertz får noget mere erfaring.

    Hvad skal de ellers gøre?
    Arh, jeg kan ikke helt følge dig. På det danske marked (som man jo ikke engang ville begrænse sig til) er der, ud over device, både Jugi og Nato som efter min mening begge er bedre end mertz eller som det mindste på niveau. Vi skulle dog nok have haft fat i Jugi inden han røg til Optic. Herudover er der en spiller som Dragonfly, som har et stort potentiale. Om han er god nok på højere niveau er svært at sige.

    Man kunne, som jeg skrev, have ventet med at droppe mertz og i stedet have kørt videre med ham. Han var da ikke dårlig overhovedet. Bedre end både MSL og Aizy i hvert fald. Jeg kan i hvert fald ikke helt se pointen i nu bare at vente på, at der bliver en T1 (for det er vel det, du vil ha'?) awp'er ledig. Og, den her bytteaftale med niko gælder altså kun de næste to måneders tid. Hvad skal der så ske? Det nytter altså ikke meget at have spillere konstant ind og ud af lineup'et - jeg tror at det er en af de helt store grunde til, at North ikke er blevet til mere end de er.. Med et ellers stærkt setup omkring holdet.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •