Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: FCK i Football Manager 2019

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: FCK i Football Manager 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Vi står på tærsklen til en vinteropdatering i FM21 og jeg har desværre lige mistet en af mine medresearchere. Er der en herinde fra som kunne tænke sig at hjælpe med at forberede vinteropdateringen med deadline d. 27 januar? Det ku' snildt blive en permanent tjans hvis interessen er der.
    Som en gigantisk FM-nørd, så bliver jeg en smule nysgerrig. Kan du give lidt detaljer om hvad det indebærer, metodik, osv.?

    Jeg husker at jeg for år tilbage var "undrende" over dem der havde givet Willian (Chelski) 12 i free kick taking, når han bankede kasser ind (på direkte frispark) over flere sæsoner.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: FCK i Football Manager 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Som en gigantisk FM-nørd, så bliver jeg en smule nysgerrig. Kan du give lidt detaljer om hvad det indebærer, metodik, osv.?

    Jeg husker at jeg for år tilbage var "undrende" over dem der havde givet Willian (Chelski) 12 i free kick taking, når han bankede kasser ind (på direkte frispark) over flere sæsoner.
    Tjansen indebærer ugevis af diskussioner med undertegnede og en anden gut fra Sidelinien, og det hele kulminerer med, at vi gør som jeg siger ;) som sådan er der ikke en specifik metode. Vi ser selvfølgelig alle kampe med førsteholdet, samt forsøger at få set så mange ungdomskampe som muligt (ikke nødvendigvis et krav) og så prøver vi at få vores fedtede fingre i statistikker, artikler og alt andet som kan understøtte vores vurderinger af spillere og klub. Jeg kan smide dig en PM og så kan vi tage den derfra.

    FM research har ændret sig virkelig meget de seneste år. Der er kommet meget større fokus på kvalitetssikring og verificering af data i de seneste år, så vi ikke får flere spil med wonderkids alá Tó Madeira, Andri Sigporsson og Tommy Svindal Larsen, men fejl kan selvfølgelig ske, så måske var det det der gik galt med Willian i sin tid.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Football Manager 09
    By MSO in forum Spil
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 01.05.09, 10:12
  2. Football Manager 2006
    By josk01 in forum Spil
    Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 16.09.06, 15:56
  3. Taktik i Football Manager '05
    By Outpatient in forum Spil
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 20.11.05, 20:49
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 31.10.04, 15:49
  5. Football manager
    By Moo in forum Spil
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.04, 18:54

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •