Viser resultater 1 til 15 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #95
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,236

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes det er en noget hård dom at fælde over de to spillere. Begge har i min bog kvaliteterne til at spille i FCK, men det er klart, at ingen af dem vil vi kunne lave en Daramy-case på. Og ingen af dem vil være spillere der "hæver overliggeren" og bringer os det sidste stykke i eksempelvis Europa.

    Men når vi kan have spillere som Bøving, Højlund, Wilzcek, Singh, Kauufmman osv. rendende rundt, så ville de to nævnte så absolut have kvaliteterne til at spille hos os, og de ville også begge være et skridt op i forhold til de nævnte. Jeg er så med på at Bøving og Højlund er egenudviklede talenter, som måske besidder et potentiale, men bedømt alene på det aktuelle niveau, så ville både Sousa og Thorsteinsson have kvaliteterne til at spille for os. Det forstår jeg faktisk ikke, at der kan være to meninger om. At man så måske ikke bryder sig om dem af andre årsager og derfor ikke ønsker dem hertil, er en helt anden diskussion.
    Bevares vi kunne da sagtens hente dem ind som fyld. Men det er vel ikke, det som vi vil have fra nyindkøb lige nu? Thorsteinsson har på sine gode dage et rigtigt fint niveau (han har tørret røv med os et par gange), men der er bare langt mellem disse dage og han har også nogle attitudeproblemer. Sousa kan jeg simpelthen ikke forstå, at du og andre bliver ved med at nævne. Han er middelmådig på et dårligt hold. Skulle han virkelig kunne tilføre ret meget?

    Som jeg også nævner i mit sidste indlæg, så kunne vi da i vores situation lige nu sagtens bruge dem. Vi kunne sådan set bruge 80% af ligaens kantspillere, da vi ikke selv har nogen som er skadesfri og samtidig i form. Men jeg køber simpelthen ikke præmissen om, at vi skulle have købt dem i sommers. De er ikke gode nok og vi skal ikke lave samme fejl igen (som med flere af de spillere du selv remser op) med at hente spillere ind, som ikke kan styrke vores topniveau. Det ville måske have løst et problem på den meget korte bane, men have skabt et problem på den lange med at spærre pladser i truppen og tage af løn- og transferbudget, så vi ikke kunne få folk med bedre niveau ind.



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •