Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    40 52.63%
  • Uafgjort

    18 23.68%
  • Viborg vinder

    18 23.68%
Viser resultater 1 til 15 af 116

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

  1. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,579

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi er da ikke uenige i, at FCM lige nu ser stærkere ud. Jeg synes egentlig, at vores start 11 er på højde med deres, men vores bredde er stadig alt for tynd især offensivt. Lige nu er vi så oveni ramt af en lang skade til Falk (han er forhåbentlig klar snart) og nu en meget langvarig skade til Zeca, og det kan desværre godt være afgørende i guldduellen, når den er så tæt som tilfældet er indtil nu. Pt skiller kun den indbyrdes kamp, omend det da åbenlyst er et problem, at vi aldrig vinder disse kampe.

    Mht til netop 0-1 kampen mod FCM, så var det da åbenlyst høj klasse, at de kunne holde os fra chancer med 10 mand. Men det ændrer stadig ikke på, at de var pivheldige med rent faktisk at vinde kampen, da de vinder på et freakmål og ikke har andet i den kamp. Det var en 0-0 kamp, som vi alligevel formåede at tabe.

    Mht i går så må det selvfølgelig ikke ske, og vi spillede da også langt under niveau. Men skamfuldt er alligevel også en voldsom retotik, når vi fører indtil 3 sekunder før tid hvor der udlignes på et selvmål, og hvor vores vigtigste spiller og anfører er udgået med en meget alvorlig skade.
    Ud fra de seneste kampe vil jeg også mene FCM er favoritter. Ja det var heldigt mål FCM scorede, men set over hele kampen som du er inde på så var det klasse af FCM at de total afmonteret vores offensiv. Og så aligevel efter Viborg kampen i går, så bruger Viborg jo stort set samme taktik som FCM, hvor de nærmest også afmonteret vores offensiv. Så måske er vi bare ikke bedre ?.

    Det der skuffer mig mest i går, er de sidste 15 min, som gør mig bekymret. Viborg skal satse og formår at fremskaffe et hav af dødbolde som vi selv fremprovokere, fordi vi går i panik med bolden. Vi taler altså om en oprykker som trykker på speederen, hvor vi ligner en flok Novicer. Hvad fanden sker der.

  2. De følgende 8 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •