Hvis Leicester vitterligt er villige til at smide 100 mio, så mener jeg han skal skydes af.
VK er god. Han er også rigtig god. Men han er ikke en afvisning af 100 mio værd.
Men det gør bare altid pisse nas at sige farvel til egen avl der slår igennem.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tjerne/9586467
Zan
Har måske allerede været bragt op, men Augustinsson er angiveligt ledig på markedet. Måske et comeback til ham? Han er trods alt kun 28 år:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...enhavn-stjerne
d-man, donl, FCKrogh, jonlanghoff, Killer, lhama, Løven, SirJohnny, superestrella, zebos
Ville Kaastrup være god nok til at agere back up for Christian Sørensen?
Kender ikke meget til ham men han er anfører på u/19 og synes navnet er nævnt et par gange
Takker pænt nej. Ludde er meget som Bengtsson, bare lidt bedre. Utrolig sympatisk og driftsikker, men ikke noget lyn og med en tendens til at losse bolden hovedløst op ad sidelinien, når han er presset. Han er næppe selv interesseret, men hvis han er, vil han kræve 5 år som Bengtsson. Til gengæld vil PC alene tilbyde ham 2 eller 3 år. Så det løser sig selv. Mon ikke? Men altså, nej tak.
aegh, Bakkedal, Banethecat, Bechs, bmw 25, chefen65, Claudemir Fanatic, crekke, d-man, dam78, DaneX, djurlander, Dunsedrengen, Emilo, FCKrogh, Fede, Frost, Guldhjalte, guldsmed, [email protected], kalif, Kenney, lhama, Løven, Nikolaj, Nørregaard, Outpatient, Parappa, Profetens Skæg, rsj, Sebastian, shs, SirJohnny, superestrella, Thb, thundersen, Witzansky, zan
Sådan husker jeg ham også. Min bekymring ville være de skader, der har ramt ham de seneste år. Jeg synes, vi har rigelig erfaring med en dygtig, men skadesplaget venstreback. Det er selvfølgelig muligt, at han kan omskoles til at spille i det centrale forsvar, hvor der kommer færre skader ;-)
Jeg er med på, at Bengtssons andet ophold i klubben ikke var en succes, men nu skal vi heller ikke gøre ham dårligere, end han var. Han er en af de mest assisterende spillere for klubben, og leverede også rimeligt på den konto, selv da spilletiden blev mindre. Augustinsson er vel den bedste venstre back, klubben har haft, men jeg skal ikke kloge mig på hans nuværende niveau.
Bakkedal, Claudemir Fanatic, crekke, d-man, DaneX, Das NT, donl, Dunsedrengen, Emilo, Frost, funken, Guldhjalte, guldsmed, gunner, HamDenSøde, Jt80, [email protected], kalif, Livsnyder004, Nikolaj, Rokie_Ijeh, rsj, Sreq, Witzansky, zan
Mit meget korte indlæg er uden de store nuancer. Ludde er efter min hukommelse bare mere Bengtsson end en hurtig, moderne, back. Han var udmærket i Ståles system, men jeg er simpelt hen ikke sikker på, at han vil være særlig god under Nees. Nyt system og en del år ældre. Jeg kan tage fejl, men jeg er ikke fan af tanken. Det kan også være, at mine traumer over Bengtssons anden periode spiller mig et puds.
Hvis vi alligevel skal gå efter en VB som er ældre/uden videresalgspotentiale, så ser jeg langt hellere at vi går efter Casper Højer i Prag. Han og CS ville udgøre en flot besætning på VB..
Altså du foretrækker en spiller uden landskampe og et enkelt år i den tjekkiske liga fremfor en jævnaldrende med 50 landskampe og 5 år i Europas bedste rækker. Ludwig kender endda klubben rigtig godt og gjorde er enormt godt indtryk på mange (også hos mig).
Han er bestemt en af de bedre venstre backs i klubbens historie (N Jensen og Wendt var nu bedre) og jeg ville være godt tilfreds hvis VK nu skal sælges og vi kan få op imod 100 millioner ind og Ludwig relativt billigt, så synes jeg det er et rigtig godt byt.
Ja det gør jeg faktisk.. Højer har nogle spidskompetencer som Augustinsson slet ikke kan være med på.. De eneste kampe jeg ville foretrække Augustinsson i, er europæiske kampe mod bedre modstandere end os selv. Og dem er der bare ikke ret mange af på en sæson.. I øvrigt tror jeg Højer ville komme med en anden form for motivation end Augustinsson (som jeg iøvrigt er enig i, er en af de bedste venstre backs vi har haft).
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)